Wie gebruikt deze software?

Voor kleine en middelgrote bedrijven in elke sector. Zoho Creator wordt gebruikt door ondernemers, kleine bedrijven, onderwijsinstellingen en zelfs non-profitorganisaties.

Gemiddelde scores

112 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4 / 5
  • Klantenservice 4 / 5
  • Functies 4 / 5
  • Waar voor je geld 4.5 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 10,00/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Ja
  • Gratis proefversie Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Zoho
  • https://www.zoho.com/creator/automation.html
  • Opgericht in 1996

Over Zoho Creator

Wanneer elk bedrijfsproces uniek is en van elkaar verschilt, dan kan er onmogelijk één software zijn om alles op te lossen. Dit is ongetwijfeld de reden waarom meer dan 4 miljoen gebruikers over de hele wereld applicaties op maat hebben gebouwd om hun unieke bedrijfsprocessen te beheren.

Zoho Creator biedt essentiële tools en alle hulp die je nodig hebt om aangepaste apps te bouwen; helemaal zelf, ongeacht je technische expertise. Bekijk de casestudy's!

Functies van Zoho Creator

  • Bronnenbeheer
  • Coderefactoring
  • Foutopsporing
  • Gegevensmodellering
  • Implementatiebeheer
  • No-code
  • Ontwikkeling van web-apps
  • Ontwikkeling voor mobiel
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Softwareontwikkeling
  • Testen van compatibiliteit
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare branding
  • Catalogusbeheer
  • Contactenbeheer
  • Geautomatiseerde offertes
  • Klantenportal
  • Kortingsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Productconfigurator
  • Aansturing van onderaannemers
  • Apparatuur bijhouden
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • CRM
  • Commercieel
  • Contractbeheer
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Integratie in de administratie
  • Mobiele toegang
  • Offline toegang
  • Onderaannemers
  • Rapportage van incidenten
  • Schattingen
  • Wijzigingsorders
  • Woning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van bedrijfsregels
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Procestoewijzing
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Samenwerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visueel workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Back-up en herstel
  • Databaseconversie
  • Gegevensmigratie
  • Gegevensreplicatie
  • Mobiele toegang
  • NOSQL
  • Ondersteuning meerdere programmeertalen
  • Prestatieanalyse
  • Relationeel
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Virtualisatie
  • Import- en exportbeheer
  • Inkoop
  • Magazijnbeheer
  • Orderbeheer
  • Retourbeheer
  • Streepjescodes / RFID
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Betalingen verwerken
  • Campagnebehee
  • Dashboard
  • Donaties bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Gift matching beheer
  • Mobiel doneren
  • Online giften
  • Pandbeheer
  • Terugkerende giften
  • Apparatuurbeheer
  • Beheer van vaste activa
  • Bezoekersbeheer
  • Commercieel vastgoed
  • Faciliteitsplanning
  • Incidentenbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Inventarisatie
  • Kamerplanning
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Ruimtebeheer
  • Voor scholen
  • Werkorderbeheer
  • Woningen
  • Automatisch nabestellen
  • Bouw volgen
  • Franchise-intranet
  • Online winkel
  • Provisiebeheer
  • Taakplanning
  • Websitebeheerder
  • Auditbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkoopbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Audittrail
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Hoofdoorzaakdiagnose
  • Naleving van OSHA
  • Noodherstel
  • Rapportage van incidenten
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Veiligheidsbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Afdrukken op locatie
  • Afsprakenbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Foto's in rapporten
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Spraakherkenning
  • Verzendbeheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Elektronische handtekening
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Profielen van klantenaccounts
  • Provisiebeheer
  • Retail POS
  • Retourbeheer
  • Streepjescodes scannen
  • eCommerce-integratie
  • Audittrail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Sourcingbeheer
  • Stamgegevensbeheer leveranciers
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • 3PL-beheer
  • CRM
  • Cross-docking
  • Leveranciersbeheer
  • Orderbeheer
  • Streepjescodes/RFID
  • Transportbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Factureren
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Keukenbeheer
  • Menubeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Reserveringenbeheer
  • Tabellenbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Communicatietools
  • Evenementenbeheer
  • Herkenningsbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Ledenlijst
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Plannen
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Registratiebeheer
  • Zelfserviceportal
  • Belastingbeheer
  • Berekening voor te late betalingen
  • Betalingen verwerken
  • Commercieel vastgoed
  • Contactenbeheer
  • Eigenaarsportal
  • Factureren
  • Huur bijhouden
  • Huurdersportal
  • Kredietcontrole
  • Lease Tracking
  • Onderhoudsbeheer
  • Onkostenbeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Residential Property Management
  • Tenant Tracking
  • Vacatures bijhouden
  • Verhuurdersdatabase
  • Verzekeringenbeheer
  • Websitebeheer
  • Belastingbeheer
  • Huurdersportal
  • Kredietcontrole
  • Online betalingen
  • Tenant Tracking
  • Vacaturebeheer
  • Websitebeheer
  • Aanpasbaar dashboard
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Compliance bijhouden
  • Documentbeheer
  • Formulierbeheer
  • Grafische workfloweditor
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Taakbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Workflowconfiguratie

Aanbevolen producten

De nuttigste reviews van Zoho Creator

Good for administrative apps

Beoordeeld op 3-4-2019
Geverifieerde reviewer
Web Developer
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Overall I found that is quite easy to build a stable, clean and powerful app in Zoho creator, it's a big deal to be able to write my own code and customize the form definition as well.

Pluspunten: I found Zoho creator easy to use and developer friendly as well. They made things quite simple, for every app the users will need to input data (forms) and view that data (reports), to create both is really easy and the new editor lets you create custom HTML pages so extend your app to any possible layout. I like to be able to write code for the app, Deluge does quite good. The syntax is quite easy to understand and the error hints are most of the times really accurate. Is good to be able to communicate between forms and apps, making Zoho creator apps quite versatile. I also use Schedules often to collect trash, organize records or upgrade records based on a time variable; the reports can go from barebones to complex pivot charts, is useful that you can see underlying data clicking on each segment of the chart.

Minpunten: I have had some issues with the introduction of the new editor, I like the Old editor to code and the New editor to create custom pages (you are forced to do so), it's often confusing to remember that you have to switch in order to perform one task or the other. Another issue I have had to cope with several times is the lack of a time-only field, not date-time. I had to use workarounds when I needed the user to input time. Same with try-catch functionalities or being able to edit the fields labels dynamically. Is also strange that most of the answers in the forum are only visible for the user that asked the question, making it almost useless for users trying to troubleshoot an error. The charts might take a while to load if the report has a big volume of data.

Zoho Creator - Rapid App Development

Beoordeeld op 24-4-2019
Colin M.
Consultant
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Mostly this has been used for prototyping and proof of concept for larger projects that end up being developed on other platforms. It's great value for what you get. If you are using other elements of the Zoho suite there are good integrations and Creator would be great for adding functionality for the likes of first-line workers in the organisation.

Pluspunten: Zoho Creator is an application development tool sold as a stand-alone SaaS product or as part of the Zoho One Suite. Zoho Creator is a quick way to create applications without writing code. You can create forms, reports, pages and workflows largely through a drag-and-drop interface. There is a custom scripting language available for more complex requirements, but most users will be sticking to the no-code features. This is a good solution for collecting data on web forms and presenting it in meaningful reports. Completed apps can be embedded on websites or made available to users within or external to the organisation. Apps created are responsive and designed to display well on desktop, tablet or smartphone. Typical use cases are collecting data for surveys, tests and managing assets. With a bit of practice, you can create functional apps with triggers for email notifications and the like. Zoho Creator can be a good tool for agile teams to use for proof of concept for larger projects that may be developed further on other platforms.

Minpunten: Could be dangerous in the wrong hands - ease of use is a double-edged sword. You'll still want to retain control of these kinds of tools; it's easy for enthusiastic amateurs to get carried away!

Zoho Creator is an easy way to create data collection forms on the fly

Beoordeeld op 12-7-2018
Geverifieerde reviewer
Chief Marketing Strategist
51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Zoho Creator is a quick way to create a web form for user submissions, for anything from an internal survey, to a work-related data collection form, or a web site submission form from customers.

Pluspunten: A user can get up and running with Zoho Creator within about ten minutes. It is very intuitive and requires very little set-up. Any time I need to collect data, Zoho is my go-to app for form creation, and it is easy to distribute the forms securely using a link, a password, or to embed it in another site. Zoho has great customizable workflows if you are able to handle minimal programming.

Minpunten: The user interface is very basic and could probably use an update to modernize a bit. It would also be nice if the front-end interface could be more highly customized. I use Zoho Creator mostly to create forms that I'm sending to people who don't require something super pretty with lots of graphic design. If i needed a visually compelling form, Zoho would not be my choice because it isn't rich in those features.

With Zoho Creator Seriously Anything Is Possible

Beoordeeld op 23-11-2018
Geverifieerde reviewer
Project Administrator
Duurzaamheid en milieu, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Awesome, I love Zoho Creator. We use it for many different parts of our business to complement what we accomplish with Zoho CRM. It can house a ton of data and the UI is nice and easy to navigate. Forms from Creator can easily be integrated with other Zoho apps to make Zoho Creator even more powerful!

Pluspunten: If you can think up an app, or a business workflow, or a business data scenario, or seriously anything, Zoho Creator can handle it. They have pre-built apps which can be modified to suit your business app needs, or you can build apps from scratch. Basic apps with basic workflow or notifications can be set up in minutes. Creator integrates nicely with other Zoho apps (for Zoho One users) like Zoho CRM and Zoho Books.

Minpunten: The scripting language Zoho Creator uses is called DELUGE. It is the powerful engine behind what seriously makes anything possible with Zoho Creator. For most users that have no coding background it this can provide limits as DELGUGE can be difficult to learn.

Best Database software for beginners

Beoordeeld op 18-9-2019
Geverifieerde reviewer
Business Group Head
Mediaproductie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Easy to use and great value for money for a small business. The companion iPhone app is also excellent and you can easily enter data from the app. The iPad app is perfect as a POS (Point of Sale) companion.

Pluspunten: The things I like about this software are - 1. It is best for beginners who don't have much knowledge of building complex databases
2. It has a superb way of building databases from the excel sheets. I used to use excel sheets before and when I switched to Zoho, it turned my excel sheets into forms and tables with data in no time at all
3. The types of variables are very good. Every variable a small business owner would need is there. And it automatically selected the best variable type from my excel sheet.
4. The reports are also there easily and are very customisable.
5. There is an excellent knowledgebase also for support

Minpunten: The UI could be better. It still feels clunky like a 90s software. Does not take away from the ease of use and functionality, but this is not the software I look forward to using. The colours and general design could be better.

Lees meer reviews