Wie gebruikt deze software?

Brand Managers, CMO's and everyone working and creating content on an Office platform as well as CIO's & CTO's managing digital transformation.

Gemiddelde scores

10 beoordelingen
  • In totaal 5 / 5
  • Gebruiksgemak 5 / 5
  • Klantenservice 4.5 / 5
  • Functies 4.5 / 5
  • Waar voor je geld 4.5 / 5

Productgegevens

  • Prijsinformatie Please contact Templafy directly for pricing details
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Nee
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Templafy
  • http://www.templafy.com/
  • Opgericht in 2014

Over Templafy

Templafy is the smart way to manage, dynamically update, and share business document templates and brand assets throughout your organization. Its a solution that communications and compliance teams can control, IT can trust, and employees love using. Watch the video to find out more.

Functies van Templafy

  • Bestandsherstel
  • Bestandstypen converteren
  • Compliance bijhouden
  • Documenten archiveren
  • Documenten bewaren
  • Documenten indexeren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Offline toegang
  • Optische lezers (OCR)
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Batchverwerking
  • Digitale handtekening
  • Interactie bijhouden
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerking
  • Sjablonen
  • Antwoordbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mails archiveren
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevensherstel
  • Handtekeningenbeheer
  • Routering
  • Spamblokkering
  • Wachtrijbeheerder
  • Witte lijst / zwarte lijst

De nuttigste reviews van Templafy

Great solution for Brand Management - it solves real issues

Beoordeeld op 3-11-2016
Jeppe H.
CEO
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: If you want a solution not only compatible, but also fully integrated in Microsoft Office 365 and Office on-prem, if care about your Corporate brand, if you want to offer your colleagues to save time when producing, documents, mails and presentations and if you would like to ensure compliance across the various divisions/productbrands/departments... Then you've got to take a look at Templafy. It is very easy to manage and offer state of the art user experiences. C

Pluspunten: User-friendliness and it saves time for the users
Compliance in terms of branding, content and legal
Easy to manage content
Easy to distribute

Minpunten: The only thing that I could wish for is deep links to the content when sharing the content inside our company, but I know it's on the roadmap and released within a couple of months.

Helps me create documents faster and on-brand

Beoordeeld op 24-5-2019
Geverifieerde reviewer
Consultant
Civiele techniek, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: With image libraries and pre-made infographics, creating documents and presentations is easy, quick and compliant.

Pluspunten: An easy way of creating documents and presentations that are aligned across the organisation. Great to preserve brand identity. I also really like that it makes my presentations look a lot better in a very easy-to-use interface.

Minpunten: I cannot think of anything to disklike about the product.

Best software to manage your documents.

Beoordeeld op 10-4-2019
Geverifieerde reviewer
Associate Software Developer
Computersoftware, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: By sharing our internal documents with each other in the company, we are getting benefits.

Pluspunten: First of all it is very easy to use. User can dynamically update and share the documents with in the organisation. It can integrate with other softwares also like Microsoft office, office 365 and many more. It is very much secure so no need to worry about the data security. It has concurrency of documents means the data is on cloud and if a document is opened by two user so it will update the content from both. Any changes to the documents and templates will get reflected.

Minpunten: I was not able to find any disadvantages right now but Pricing is bit high for small organisations.

User freindly and easy acces to a variety of different templates.

Beoordeeld op 11-10-2017
Nikolaj R.
Auditor
Managementconsulting, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Great product! On a corporate level it improves productivity and branding and compliance alignment and for me personally it makes it easier to find the materials I need and to spend time on the things that really matter. Give it a spin! Great service and a very friendly team behind it. It's one of those tools you didn't know existed until you heard of it and then you suddenly have a hard time working without it.

Pluspunten: Very user friendly and easily manageable within Word.
Updated templates and logoes on a daily basis.
Very easy corporate roll-out

Minpunten: Double authentication can be a bit annoying.
When in a rush, it can be a bit annoying to wait for extra loading time, but not sure if it is because of Templafy of the internal software etc.

Perfect for consistent messaging

Beoordeeld op 24-5-2019
Andrew S.
Senior Content Specialist
Biotechnologie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Templafy works particularly well in managing corporate PowerPoint and company presentations so that all are 'on brand' and the messaging is consistent. This is imperative in large organisations. Personally, I find the software and templates a little clumsy in Word.

Pluspunten: User friendly
Time-saving
Convenient and integrated

Minpunten: Requires everyone across the organisation to use it consistently

Lees meer reviews