Wie gebruikt Templafy?

Merkenbeheerders, CMO's en iedereen die werkt en content creëert op een Office-platform, evenals CIO's en CTO's die digitale transformatie beheren.

Wat is Templafy?

Templafy is de slimme manier om sjablonen voor bedrijfsdocumenten en merkmiddelen binnen je organisatie te beheren, dynamisch bij te werken en te delen. Het is een oplossing die communicatie- en nalevingsteams kunnen beheren, IT kan vertrouwen en je werknemers graag gebruiken. Bekijk de video voor meer informatie.

Templafy - Details

Templafy

http://www.templafy.com/

Opgericht in 2014

Templafy - Prijsoverzicht

Templafy heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Templafy

DMS-systemen
Bestandsherstel
Bestandstypen converteren
Compliance bijhouden
Documenten archiveren
Documenten bewaren
Documenten indexeren
Documenten samenstellen
Elektronische handtekening
Offline toegang
Optische lezers (OCR)
Samenwerkingstools
Versiebheer
Aanpasbare branding
Assetbibliotheek
Assetcategorisering
Assets delen
Bestandsconversie
Metadatabeheer
Mobiele app
Rapportage en analyse
Versiebheer
Workflowbeheer
Zoeken/filteren
Batchverwerking
Digitale handtekening
Interactie bijhouden
Meerdere uitvoerindelingen
Samenwerking
Sjablonen
Afbeeldingenbibliotheek
Automatisch bijwerken
Campagnespecifieke handtekening
Handtekeningenbeheer
Maken van handtekeningen
Rapportage en analyse
Sjablonen voor handtekeningen

Reviews van Templafy

5 van 10 reviews worden weergegeven

In totaal
4,8/5
Gebruiksgemak
4,9/5
Klantenservice
4,5/5
Functies
4,7/5
Waar voor je geld
4,6/5
Nikolaj R.
Auditor
Managementconsulting, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-10-2017

"User freindly and easy acces to a variety of different templates."

Opmerkingen: Great product! On a corporate level it improves productivity and branding and compliance alignment and for me personally it makes it easier to find the materials I need and to spend time on the things that really matter. Give it a spin! Great service and a very friendly team behind it. It's one of those tools you didn't know existed until you heard of it and then you suddenly have a hard time working without it.

Pluspunten: Very user friendly and easily manageable within Word.
Updated templates and logoes on a daily basis.
Very easy corporate roll-out

Minpunten: Double authentication can be a bit annoying.
When in a rush, it can be a bit annoying to wait for extra loading time, but not sure if it is because of Templafy of the internal software etc.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-10-2017
Jeppe H.
CEO
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-11-2016

"Great solution for Brand Management - it solves real issues"

Opmerkingen: If you want a solution not only compatible, but also fully integrated in Microsoft Office 365 and Office on-prem, if care about your Corporate brand, if you want to offer your colleagues to save time when producing, documents, mails and presentations and if you would like to ensure compliance across the various divisions/productbrands/departments... Then you've got to take a look at Templafy. It is very easy to manage and offer state of the art user experiences. C

Pluspunten: User-friendliness and it saves time for the users
Compliance in terms of branding, content and legal
Easy to manage content
Easy to distribute

Minpunten: The only thing that I could wish for is deep links to the content when sharing the content inside our company, but I know it's on the roadmap and released within a couple of months.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-11-2016
Andrew S.
Senior Content Specialist
Biotechnologie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-5-2019

"Perfect for consistent messaging "

Opmerkingen: Templafy works particularly well in managing corporate PowerPoint and company presentations so that all are 'on brand' and the messaging is consistent. This is imperative in large organisations. Personally, I find the software and templates a little clumsy in Word.

Pluspunten: User friendly
Time-saving
Convenient and integrated

Minpunten: Requires everyone across the organisation to use it consistently

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-5-2019
Geverifieerde reviewer
Consultant
Civiele techniek, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-5-2019

"Helps me create documents faster and on-brand"

Opmerkingen: With image libraries and pre-made infographics, creating documents and presentations is easy, quick and compliant.

Pluspunten: An easy way of creating documents and presentations that are aligned across the organisation. Great to preserve brand identity. I also really like that it makes my presentations look a lot better in a very easy-to-use interface.

Minpunten: I cannot think of anything to disklike about the product.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-5-2019
Geverifieerde reviewer
Associate Software Developer
Computersoftware, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-4-2019

"Best software to manage your documents."

Opmerkingen: By sharing our internal documents with each other in the company, we are getting benefits.

Pluspunten: First of all it is very easy to use. User can dynamically update and share the documents with in the organisation. It can integrate with other softwares also like Microsoft office, office 365 and many more. It is very much secure so no need to worry about the data security. It has concurrency of documents means the data is on cloud and if a document is opened by two user so it will update the content from both. Any changes to the documents and templates will get reflected.

Minpunten: I was not able to find any disadvantages right now but Pricing is bit high for small organisations.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-4-2019