Templafy

Wie gebruikt Templafy?

Merkenbeheerders, CMO's en iedereen die werkt en content creëert op een Office-platform, evenals CIO's en CTO's die digitale transformatie beheren.

Wat is Templafy?

Templafy is de slimme manier om sjablonen voor bedrijfsdocumenten en merkmiddelen binnen je organisatie te beheren, dynamisch bij te werken en te delen. Het is een oplossing die communicatie- en nalevingsteams kunnen beheren, IT kan vertrouwen en je werknemers graag gebruiken. Bekijk de video voor meer informatie.

Templafy - Details

Templafy

http://www.templafy.com/

Opgericht in 2014

Templafy-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Templafy - prijsoverzicht

Templafy heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Templafy - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Geïnstalleerd - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Templafy

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Bekijk de volledige lijst van CMS-systemen

  • Bestandsherstel
  • Bestandstypen converteren
  • Compliance bijhouden
  • Documenten archiveren
  • Documenten bewaren
  • Documenten indexeren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Offline toegang
  • Optische lezers (OCR)
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer

Bekijk de volledige lijst van DMS-systemen

  • Aanpasbare branding
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Bestandsconversie
  • Metadatabeheer
  • Mobiele app
  • Rapportage en analyse
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Digital asset management software

  • Batchverwerking
  • Digitale handtekening
  • Interactie bijhouden
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerking
  • Sjablonen

Bekijk de volledige lijst van Documentcreatie software

  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Automatisch bijwerken
  • Campagnespecifieke handtekening
  • Handtekeningenbeheer
  • Maken van handtekeningen
  • Rapportage en analyse
  • Sjablonen voor handtekeningen

Bekijk de volledige lijst van E-mail handtekening software

Templafy alternatieven

Meer alternatieven voor Templafy

Reviews van Templafy

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,9
Klantenservice 4,5
Functies 4,7
Waar voor je geld 4,6

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Nikolaj R.
Auditor
Managementconsulting, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-10-2017

"User freindly and easy acces to a variety of different templates."

Opmerkingen: Great product! On a corporate level it improves productivity and branding and compliance alignment and for me personally it makes it easier to find the materials I need and to spend time on the things that really matter. Give it a spin! Great service and a very friendly team behind it. It's one of those tools you didn't know existed until you heard of it and then you suddenly have a hard time working without it.

Pluspunten: Very user friendly and easily manageable within Word.
Updated templates and logoes on a daily basis.
Very easy corporate roll-out

Minpunten: Double authentication can be a bit annoying.
When in a rush, it can be a bit annoying to wait for extra loading time, but not sure if it is because of Templafy of the internal software etc.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-10-2017
Jeppe H.
CEO
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-11-2016

"Great solution for Brand Management - it solves real issues"

Opmerkingen: If you want a solution not only compatible, but also fully integrated in Microsoft Office 365 and Office on-prem, if care about your Corporate brand, if you want to offer your colleagues to save time when producing, documents, mails and presentations and if you would like to ensure compliance across the various divisions/productbrands/departments... Then you've got to take a look at Templafy. It is very easy to manage and offer state of the art user experiences. C

Pluspunten: User-friendliness and it saves time for the users
Compliance in terms of branding, content and legal
Easy to manage content
Easy to distribute

Minpunten: The only thing that I could wish for is deep links to the content when sharing the content inside our company, but I know it's on the roadmap and released within a couple of months.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-11-2016
Andrew S.
Senior Content Specialist
Biotechnologie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-5-2019

"Perfect for consistent messaging"

Opmerkingen: Templafy works particularly well in managing corporate PowerPoint and company presentations so that all are 'on brand' and the messaging is consistent. This is imperative in large organisations. Personally, I find the software and templates a little clumsy in Word.

Pluspunten: User friendly
Time-saving
Convenient and integrated

Minpunten: Requires everyone across the organisation to use it consistently

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-5-2019
Geverifieerde reviewer
Consultant
Civiele techniek, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-5-2019

"Helps me create documents faster and on-brand"

Opmerkingen: With image libraries and pre-made infographics, creating documents and presentations is easy, quick and compliant.

Pluspunten: An easy way of creating documents and presentations that are aligned across the organisation. Great to preserve brand identity. I also really like that it makes my presentations look a lot better in a very easy-to-use interface.

Minpunten: I cannot think of anything to disklike about the product.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-5-2019
Geverifieerde reviewer
Associate Software Developer
Computersoftware, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-4-2019

"Best software to manage your documents."

Opmerkingen: By sharing our internal documents with each other in the company, we are getting benefits.

Pluspunten: First of all it is very easy to use. User can dynamically update and share the documents with in the organisation. It can integrate with other softwares also like Microsoft office, office 365 and many more. It is very much secure so no need to worry about the data security. It has concurrency of documents means the data is on cloud and if a document is opened by two user so it will update the content from both. Any changes to the documents and templates will get reflected.

Minpunten: I was not able to find any disadvantages right now but Pricing is bit high for small organisations.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-4-2019