Wie gebruikt Fomo?

E-commercewinkels, SaaS-platforms, auteurs van content.

Wat is Fomo?

Fomo voegt sociaal bewijs toe aan je website.

Dit platform is ontworpen vanuit het idee dat veel bedrijven marketing helemaal verkeerd doen: te veel agressieve pop-ups en onvoldoende persoonlijke verbinding. Fomo stelt websites met één regel code in staat om recente klantacties (aankopen, aanmeldingen voor een nieuwsbrief en dergelijke) weer te geven.

Het presenteren van dergelijk belangrijk gedrag verhoogt het sociale bewijs aanzienlijk, waardoor je website zo succesvol kan worden als jij voor ogen hebt.

Fomo - Details

Fomo

https://www.fomo.com/

Opgericht in 2016

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
Fomo-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb

Fomo - prijsoverzicht

Fomo heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Fomo betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.


Beginprijs

US$ 19,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Functies van Fomo

  • A/B-tests
  • Analyse
  • Apparaattargeting
  • Campagnesegmentering
  • Contextgevoelige targeting
  • Geotargeting
  • Meldingen over vervaltijden en -datums
  • Mobiele meldingen
  • Planning van kennisgevingen
  • Visuele meldingen
  • Webmeldingen

Bekijk de volledige lijst van Software voor push-meldingen

  • Concurrentenanalyse
  • Contentbeheer
  • Koppelingsbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Tools voor onderzoek naar trefwoorden
  • Waarschuwingen voor probleemgebieden

Bekijk de volledige lijst van Website optimalisatie software

Reviews van Fomo

5 van 100 reviews worden weergegeven

In totaal
4,9/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenservice
4,9/5
Functies
4,8/5
Waar voor je geld
4,7/5
Ryan W.
Founder
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2019

"Social Proof is the Best Proof"

Pluspunten: It does what it says it would do which is provide social proof to users that others are buying your product(s). This gives you instant credibility and trust because someone is likely to follow what other people do.

Minpunten: There isn't much to dislike about this product!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2019
David B.
CEO
Detailhandel
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-10-2017

"Easy to use and Amazing Customer Service"

Opmerkingen: Customer engagement and sales.

Pluspunten: The team behind the software has been very good at working with me to explain how things work. One of the customer rep has been exceptional and patient walking me through set up and answering any questions that come up. The insights help me to fine tune the events. I highly recommend FOMO. This tool helps drive customers to explore deeper into the store further driving sales.

Minpunten: If I had to pick something I like least - and this is a hard one - I would say the interface of the dashboard feels clunky, but really that is minor.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-10-2017
Amy M.
Owner
Detailhandel, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-1-2018

"Overall I wasn't dissatisfied with my fomo experience, but I wasn't happy enough to continue paying."

Opmerkingen: I think it was beneficial to have installed during the holiday season. It reassured new site visitors that other people were buying my products.

Pluspunten: I think the concept is good, but as you know there are other players doing the same thing. The platform as user-friendly and installation was easy. I also was able to easily reach a human when I had an issue installing. Customer service goes a long way.

Minpunten: Often the platform would duplicate order data (events) and I would have to manually delete them so people wouldn't see multiple notifications for the same orders. That was frustrating.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-1-2018
Nick kretz ❤️ 📈 🕵🏻‍♂️.
COO
Kleding en mode, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-7-2020

"Great piece of software to help boost ecommerce sales!"

Opmerkingen: Overall, happy with the service. My site is getting too much traffic for the basic plan and I'm not making too much sales from the tool but it is paying for itself so going to keep it running as I think it's a great visual tool to get people's attention on my website.

Pluspunten: -Visually appealing
-Easy to customize
-Love that you can measure performance/see conversions tied to click-thru from Fomo

Minpunten: The Squarespace integration wasn't as easy as I thought it was going to be and had to spend sometime with support troubleshooting. I'm guessing its more Squarespace's fault than Fomo's because support was pretty quick to assist.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-7-2020
Ryan S.
Email & Content Marketing Manager
Consumentengoederen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-9-2018

"Has helped us improve conversion rate + app has unmatched customer service"

Pluspunten: I like how easy it was to integrate with shopify. Had it setup within minutes. Customer support is next level. Prior to using shopify, we used FOMO with a different shopping cart that didn't have an easy integration. FOMO support helped us get a custom integration setup so it would work with that cart.

Minpunten: Can't think of any negative aspects of the FOMO app at this point.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-9-2018