FreeBusy

FreeBusy

door FreeBusy

Wie gebruikt FreeBusy?

People that would like to move into the future and be more productive using A.I. in it's simplest forum. Winners basically

Wat is FreeBusy?

Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars.

FreeBusy - Details

FreeBusy

https://freebusy.io/

Opgericht in 2015

FreeBusy - Prijsoverzicht

FreeBusy heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor FreeBusy.

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van FreeBusy

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Reviews van FreeBusy

5 van 57 reviews worden weergegeven

In totaal
4.5/5
Gebruiksgemak
4.5/5
Klantenservice
4.4/5
Functies
4.4/5
Waar voor je geld
4.6/5

Great service, customers are wow'd by the functionality

Beoordeeld op 1-11-2017
Paul S.
User Experience, Usability, Strategy and Operations
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Takes a ton of time away from the process of scheduling a meeting. For someone to be able to click a link and pick a time that works for them saves tons of back-and-forth negotiating a meeting time.

Pluspunten: My favorite feature is I can link all of my calendars and it's able to find time slots for my customers to set meetings--incorporating personal, business, and other calendars. It's easy to use. You can add the ability to use a calendar to block out time so you don't have to access a special interface to do this (a lot of time I'm blocking out time with my phone). It doesn't get in my way at all, which is a huge win because a lot of these types of services cause lots of problems. Once you set it up, you don't need to constantly administer Freebusy.

Minpunten: Some confusing interface interactions. When you log in from one of their emailed links to confirm an email, the workflow is a bit confusing to me.

Basic Calendaring

Beoordeeld op 4-1-2020
Geverifieerde reviewer
Manager of Customer Success
Telecommunicatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
3/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: It solved an issue with calendaring with customers - the time consuming task of the back and forth to schedule. Put the customer at the wheel with scheduling when it works for them. It integrates with meetin tools (such as RingCentral) thus creating/populating the meeting bridge information seamlessly.

Pluspunten: I like the ability to create teams of people - we want to show availability of more than one person and only allow selection of an appt time if all people are available. It make it easier to put the scheduling in the customers hands than the back and forth and checking multiple calendars.

Minpunten: Unless you set up more than one calendar link, you can't specify an agenda for meetings. Or have an option to allow the customer to select preset agendas.

Convenient and customizable

Beoordeeld op 2-11-2017
Geverifieerde reviewer
Senior Consultant, Career Management
Managementconsulting, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
4/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Much easier to schedule a meeting where its the other party's responsibility to select a time versus me offer several options

Pluspunten: Easy to use and share link with others outside my organization-- Like how it sends both of us an email, then puts the event right on my calendar. Much easier than back and forth in em email

Minpunten: People receiving link can get easily confused when FB asks them to link their own calendar. Then, they can't figure out what they're looking at or why it appears I'm not available, when I am.
Users would like ability to cancel and reschedule a meeting within free busy

Very helpful.

Beoordeeld op 1-11-2017
John R.
Vice President, Sales
Internet, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
4/5
Klantenondersteuning
3/5
Waar voor je geld

Pluspunten: Convenience to allow others to schedule my time. Very flexible and works well with multiple calendars.

Minpunten: Still has minor kinks to work out. Could do much more with IOS so you can enjoy the functionality on all devices.

I could not do my job without this!

Beoordeeld op 1-11-2017
Patrick C.
Sales Operations Manager
Evenementenbureaus, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: The ease of setting up meetings is something you cannot do without once you start using it.

Pluspunten: I was first introduced to this through a co-worker, and it has become such a staple of my day to day work life I would not know what to do without it. It's in my signature line and every email I send

Minpunten: I wish it would have an API with GoToMeeting since the only downside is having to update the call in information each time I set up a meeting