Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Wat is GetResponse?
Maak direct verbinding met iedereen, overal en altijd. Bewezen e-mailmarketing van de experts die al meer dan 20 jaar door meer dan 350.000 bedrijven wordt vertrouwd, met een ongeëvenaarde leverbaarheid om je boodschap op het juiste moment bij de juiste doelgroep te krijgen. Het maken van e-mails is gemakkelijker dan ooit met aanpasbare ontwerpen en een editor op basis van slepen en neerzetten die is gebouwd om het zware werk voor je te doen. Verzend op basis van reeksen, triggers en segmenten met gemakkelijk te verwerken gegevens om te optimaliseren op basis van wat voor jou het beste werkt.
Wie gebruikt GetResponse?
Een complete reeks eenvoudige maar krachtige oplossingen, geschaald en afgestemd op kleine en grote bedrijven.
Waar kan GetResponse worden geïmplementeerd?
Over de leverancier
- GetResponse
- Gevestigd in Gdansk, Polen
- Opgericht in 1997
Ondersteuning voor GetResponse
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
Beschikbaar in deze landen
Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere
prijzen van GetResponse
Beginprijs:
- Geen gratis proefversie
- Ja, heeft een gratis versie
GetResponse heeft een gratis versie maar biedt geen gratis proefperiode. GetResponse heeft een betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.
Over de leverancier
- GetResponse
- Gevestigd in Gdansk, Polen
- Opgericht in 1997
Ondersteuning voor GetResponse
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
Beschikbaar in deze landen
Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere
Video's en afbeeldingen van GetResponse






Functies van GetResponse
Reviews over GetResponse
Solid, By Not My Favorite Lead Generation Software
Vooral niet aan GetResponse beginnen
Opmerkingen:
Ik zou het gebruikt van GetResponse ten zeerste afraden. Vanaf moment 1 belanden onze nieuwsbrieven in de spam. Wij hebben toen contact gehad met GetResponse hoe we dit kunnen verbeteren. Omdat dit bij onze vorige nieuwsbrieven via Mailchimp niet het geval was. Hun graden toen aan om een code toe te voegen aan ons domeinen. Dit heeft het nooit opgelost, sterker nog wij waren volgens GR het probleem.. GetResponse dwong ons vervolgens bepaalde aanpassingen te maken in onze nieuwsbrief. Ja, ze dwongen dit want ons account werd namelijk gewoon geblokkeerd. Uiteraard stonden we hier open voor want wij hoopte ook op een oplossing, echter was de toon en manier hoe dit werd opgedragen was niet oke! We hebben allen aanpassingen en aanbevelingen gedaan. Echter is vorige week ons account definitief gesloten.
- We hebben betaald voor een jaar maar hier maar 4 maanden gebruik van gemaakt. De overige maanden krijgen we niet terug want dit zou ergens in de algemene voorwaarden staan opgenomen. Terwijl kun ons account hebben geblokkeerd.
- Alle data mbt verstuurde nieuwsbrieven zijn we kwijt, want hier willen zij geen inzichten meer in geven.
- We mogen geen back up meer maken van nieuwsbrieven die al klaar stonden om verstuurd te worden.
Kortom ik zou echt een andere partij! Deze partij is niet klantvriendelijk, niet oplossingsgericht en denk absoluut niet mee in oplossingen.
Pluspunten:
Drag and drop vormgeving van nieuwsbrief is erg fijn.
Minpunten:
- Extreme onvriendelijke klantenservice. - Veel nieuwsbrieven belanden in de spam (hier hadden wij met mailchimp geen last van). - Willen niet meedenken in oplossingen, maar dingen je bepaalde aanpassingen te doen in mailinglijst en nieuwsbrieven, zonder dat hier een bepaalde motivatie over gedeeld wordt; - Je account wordt geblokkeerd zonder overleg of contact, - Je account wordt verwijderd zonder overleg of contact, waarna je alles kwijt bent: gemaakte content en data die je hebt verzamelt over je nieuwsbrieven. - Wij hebben betaald voor een jaar, na 4 maanden willen we eigelijk allemaal niet meer met elkaar samenwerken. De resterende maanden krijgen we niet terug. - Alles wat ze doen is zogenaamd geaccepteerd omdat dit in de algemene voorwaarden staat, maar in werkelijk is het onredelijkheid en niet klantvriendelijk.
Eerder overwogen alternatieven: ActiveCampaign
Redenen om voor GetResponse te kiezen: Ik zou het gebruikt van GetResponse ten zeerste afraden. Vanaf moment 1 belanden onze nieuwsbrieven in de spam. Wij hebben toen contact gehad met GetResponse hoe we dit kunnen verbeteren. Omdat dit bij onze vorige nieuwsbrieven via Mailchimp niet het geval was. Hun graden toen aan om een code toe te voegen aan ons domeinen. Dit heeft het nooit opgelost, sterker nog wij waren volgens GR het probleem.. GetResponse dwong ons vervolgens bepaalde aanpassingen te maken in onze nieuwsbrief. Ja, ze dwongen dit want ons account werd namelijk gewoon geblokkeerd. Uiteraard stonden we hier open voor want wij hoopte ook op een oplossing, echter was de toon en manier hoe dit werd opgedragen was niet oke! We hebben allen aanpassingen en aanbevelingen gedaan. Echter is vorige week ons account definitief gesloten. - We hebben betaald voor een jaar maar hier maar 4 maanden gebruik van gemaakt. De overige maanden krijgen we niet terug want dit zou ergens in de algemene voorwaarden staan opgenomen. Terwijl kun ons account hebben geblokkeerd. - Alle data mbt verstuurde nieuwsbrieven zijn we kwijt, want hier willen zij geen inzichten meer in geven. - We mogen geen back up meer maken van nieuwsbrieven die al klaar stonden om verstuurd te worden. Kortom ik zou echt een andere partij! Deze partij is niet klantvriendelijk, niet oplossingsgericht en denk absoluut niet mee in oplossingen.
Redenen om over te stappen op GetResponse: Drag and drop functie was heel fijn, intergratie met lightspeed en mooie functies mbt emailmarketing.
Reactie GetResponse
2 jaar geleden
Hi Marre, We are sorry to hear that our support team has not met your expectations. Deliverability is influenced by multiple factors. I would advise you to contact our Deliverability Team via the Support team, as each case is treated individually and requires a separate investigation and consultation in order to provide maximum efficiency and to ensure that our Customer's goals are met. An immediate termination of an account can only happen for reasons clearly stated in the Terms of Service. The deletion of an account only occurs when the account is unpaid and inactive for more than 90 days. Regarding the data backup, we can generate and provide such a back-up file on user's demand via chat or email, if the account still exists. By purchasing and using GetResponse you have accepted our Terms of Service. Violation of those has resulted in the closing of your account and as per our Refund Policy and GetResponse being pay-as-you-go type of service, the refund wasn't issued. -Taylor

Surely the best email marketing app for internet marketers
Opmerkingen: I use GetResponse for building my list and keeping in touch with them. Since I started using it till now, I have had little or no issues with any of the features I use. What's most important for me is that my mails get to my contact's inbox and GetResponse makes sure of that. I do feel there are more features now on the app than I need and it is quite very good. I can easily clean my list and remove contacts that no longer respond or open my mails. The landing page builder and the website builders are good though I rarely use them.
Pluspunten:
Very easy to understand, very good UI. Creating newsletters and autoresponders is quite very easy There are lots of newsletter templates to use for your email marketing Send as many mails as you want to as much as 1000 contacts free of charge Now comes in with automated sales funnels, landing page builders, website builders, etc Support is the best, very fast and most often helps with whatever issue you have.
Minpunten:
I do not have any issues using this software. It has worked perfectly for my purpose so far.
Eerder overwogen alternatieven: ConvertKit, Kartra en Sendlane
Redenen om voor GetResponse te kiezen: Cost less and does just as much or even far better than they do
Overgestapt van: ClickFunnels en AWeber
Redenen om over te stappen op GetResponse: Better pricing, better features, better support.
Reactie GetResponse
vorig jaar
Hi Tolu! Thanks for being a GetResponse user. We greatly appreciate the detailed feedback! -Taylor

Get On Board with GetResponse!
Opmerkingen: Simple automation and customization of multistep trips based on participant actions could send a series of onboarding emails to new sign-ups, for example, or cart abandonment emails if the purchase is not completed. Workflows customize and improve the effectiveness of marketing.
Pluspunten:
Landing pages are included with all paid GetResponse plans, whereas other email providers charge extra for this feature. GetResponse's landing page builder is simple to use for drag-and-drop actions yet powerful enough for experienced designers. Landing pages boost the conversion of subscribers into customers substantially. This platform streamlines the process of creating polished email campaigns, optimizing workflows, and tracking performance thanks to its user-friendly design and wide range of capabilities.
Minpunten:
Although GetResponse covers most of the fundamentals of email marketing, I would like more enhancements. To properly target emails, the tool might be improved by providing more advanced segmentation choices. It would also be advantageous if they could broaden the integrations to include applications other than conventional ones.
Reactie GetResponse
3 maanden geleden
Thank you for sharing your positive experience with GetResponse! We're delighted to hear that you find our platform user-friendly and powerful, especially when it comes to landing pages and email campaign optimization. Your feedback is invaluable to us. We're continuously working on enhancing our features, and we appreciate your suggestion regarding advanced segmentation choices and broader integrations. Rest assured, your input will be considered as we strive to improve our services. We appreciate your support and look forward to continuing to assist you with your email marketing needs. Best regards, Abbie
If you want great expericne in email marketing then use GetResponse!
Opmerkingen: It was a great experience, and I plan on using it again once I hit a good profit amount in my business.
Pluspunten:
The two things I loved the most about GetResponse is 1- The design and how easy to use and how highly functional.2- Their customer service around the clock is unparalleled.Whenever I needed technical help with my email automation or anything else in the system, I would get immediate help from GetResponse with the highest customer service satisfaction.
Minpunten:
The pricing! It is a bit too expensive to use email automation, especially if you're at the beginning of your online business journey. However, I still highly recommend it, especially if you are already making high profits from your business, because it's the best software for email marketing, in my opinion and experience. It makes your work so much easier.
Eerder overwogen alternatieven: AWeber
Redenen om over te stappen op GetResponse: The design and customer service.
Reactie GetResponse
4 weken geleden
Hi, Bay! Thank you for taking the time to share your feedback. We're so happy to hear that you found GetResponse user-friendly and loved our customer support. We're here to keep up the good work. Should you ever have more feedback or questions, please don't hesitate to get in touch. - Mariana
GetResponse is a good option for e-mail marketing
Pluspunten:
I like the functionality of their lead capture and the templates for e-mail marketing.
Minpunten:
I've mad major deliverability problems in the past and also when they make changes the "legacy" forms or e-mails you have created are hard to continue to use. Customer service is okay, but not great.
Eerder overwogen alternatieven: Constant Contact
Redenen om over te stappen op GetResponse: I actually had to add Constant Contact because I was having massive deliverability issues with GR.
Reactie GetResponse
4 weken geleden
Hi, Richard! Thank you for your review. We are happy that you appreciate the lead capture functionality and our email marketing templates. We're genuinely sorry to hear about the past deliverability issues and your customer service experience, as these are top priorities for us. I have shared your feedback with the team so we can continue to improve. - Mariana