FullStory

FullStory

door FullStory

Wie gebruikt FullStory?

De doelmarkten van FullStory variëren van ondersteuningsmedewerkers tot productteams, groeihackers en engineering. FullStory stelt iedereen in een organisatie in staat om te helpen bij het opbouwen van een toonaangevende online ervaring.

Wat is FullStory?

FullStory hanteert een fundamenteel andere benadering om je klantervaring te begrijpen. Eén klein script ontgrendelt een perfecte weergave, automatische inzichten, trechteranalyses en robuuste zoek- en segmentatie, allemaal zonder de noodzaak om je sitecode handmatig te taggen.

FullStory - Details

FullStory

https://www.fullstory.com/

Opgericht in 2014

FullStory - Prijsoverzicht

FullStory heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Online

Functies van FullStory

Customer experience software
Analyse
Beheer van enquêtes/peilingen
Beheer van negatieve feedback
Dashboard
Gegevensverzameling via meerdere kanalen
Kennisbeheer
Klantensegmenten
Predictieve analyse
Sentimentanalyse
Tekstanalyse
Dashboard
Dynamische kaarten
Elementanalyse
Insluitbare kaarten
Personal mapping
Radiale kaarten
Territoriale kaarten
Voor de wetenschap
Voor verkoop
Websiteanalyse
Campagnebehee
Conversies bijhouden
Doelstellingen bijhouden
Gebruikersinteractie bijhouden
Meerdere sites beheren
Paginaweergaven bijhouden
Referentiebron bijhouden
Tijd op site bijhouden
Trefwoorden bijhouden
Zoeken naar sites bijhouden
Concurrentenanalyse
Contentbeheer
Koppelingsbeheer
Prestatiemeetwaarden
Tools voor onderzoek naar trefwoorden
Waarschuwingen voor probleemgebieden

Reviews van FullStory

5 van 53 reviews worden weergegeven

In totaal
4,5/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenservice
4,4/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,1/5
Frank R.
Co-Founder, CTO and Product Lead
Horeca, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-1-2019

"Fullstory ushers in a new era of live data analytics"

Opmerkingen: The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Pluspunten: The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Minpunten: There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-1-2019
Thomas C.
Director
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    2/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-11-2019

"State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase"

Opmerkingen: Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Pluspunten: It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Minpunten: Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception. First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-11-2019
Monish K.
senior software engineer
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-4-2020

"Track the User session and watch them use your product to identify there pain points"

Opmerkingen: FullStory has been a really useful tool for analysing the user experience on the Website

Pluspunten: FullStory records the live session of the user who uses the fullstory integrated web application, It records lots of other useful metrics which can be used for analysis these metrics can be customised, The integration of fullStory to the product is simple and easy due to the good documentation an good customer support, The FullStory provides some inbuilt analysis trends which is pretty useful, FullStory provides API's for data extraction,

Minpunten: I wold like to move the metric data collected to a analytic platform like tableau, which is not achievable right now, i recommend fullStory to provide a inbuilt environment such as tableau for further analysis on the data collected, The metrics stored dose not last for a longer than 90 to 100 days, so we had to write java code to move data from fullStory to databases, fullStory has provided api's to support this data movement

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-4-2020
Bharath A.
Director - Marketing
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-8-2017

"Too pricey for the features and functionality it supports"

Pluspunten: Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Minpunten: For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-8-2017
Geverifieerde reviewer
Thailand Country Manager
Kansspelen en casino's, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-9-2019

"Fullstory- a complete story of what your customers are doing onsite"

Opmerkingen: Help a lot in determining the specific market segmentation behavior, which helped us decide what our market was missing. Good tool to learn about users behavior and how to adapt to their needs and make their experience much better.

Pluspunten: Like the overall product where you could see what the users where doing onsite where it be rage clicks, missed content, and where the user came from. You can also customize metrics to your preference, thus upon logging in you can head direct to that group of chosen metrics to see the overall performance or status each day. Lots of metrics and variable to choose and monitor, which helps in making decisions. Software has a summary section also which is great, analytics and trends are very useful and you can also integrate into jira for reports and decision making.

Minpunten: It was pretty complete, not much to dislike. Although having slow internet would make viewing the video replays a bit slow to upload and watch one by one.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-9-2019