Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is FullStory?

Het digitale ervaringsplatform van FullStory stelt bedrijven in staat om de digitale klantervaring op verschillende sites en apps continu te verbeteren.

De kern van het FullStory-platform is een krachtig analysesysteem dat digitale interacties koppelt aan de statistieken die voor bedrijven het belangrijkst zijn. FullStory zoekt proactief de beste kansen om de digitale ervaring te optimaliseren, wat teams in staat stelt om problemen te begrijpen, prioriteit te geven aan oplossingen, fouten te verhelpen en de impact van die wijzigingen te meten.

Wie gebruikt FullStory?

De doelmarkten van FullStory variëren van ondersteuningsmedewerkers tot productteams, groeihackers en engineering. FullStory stelt iedereen in een organisatie in staat om te helpen bij het opbouwen van een toonaangevende online ervaring.

FullStory Software - 1
FullStory Software - 2
FullStory Software - 3
FullStory Software - 4
FullStory Software - 5

Twijfels over FullStory? Vergelijk met een populair alternatief

FullStory

FullStory

4,6 (66)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
152
61
4,4 (66)
4,1 (66)
4,3 (66)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 39,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
116
8
4,7 (192)
4,6 (192)
4,7 (192)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor FullStory

Lucky Orange
Functies met hoogste score
Activiteiten volgen
Heatmaps
Rapportage en analyse
Inspectlet
Functies met hoogste score
Heatmaps
Markeren
Realtime analyse
Pendo
Functies met hoogste score
Communicatiebeheer
Rapportage en analyse
Volgen en analyseren van gebruik
Hotjar
Functies met hoogste score
Activiteiten volgen
Enquêtes opstellen
Heatmaps
Mouseflow
Functies met hoogste score
Gebruikersinteractie bijhouden
Gedragsanalyse
Heatmaps
Germain UX
Functies met hoogste score
Rapportage en analyse
Resourcebeheer
Waarschuwingen/Meldingen
Heap
Functies met hoogste score
Dataconnectors
Gegevensvisualisatie
Rapportage en analyse
Singular
Functies met hoogste score
Dashboard
Prestatiemeetwaarden
ROI-tracking
Mailchimp
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailbeheer
E-mailmarketing

Reviews over FullStory

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,3
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
67%
4
27%
3
6%
Frank
Frank
Co-Founder, CTO and Product Lead in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Fullstory ushers in a new era of live data analytics

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Pluspunten:

The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Minpunten:

There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Online media, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great product for learning about your customer usage! Highly recommend for any product team!

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Excellent, Highly recommend it to any product out there trying to understand their product and customer experience on the next level.

Pluspunten:

Loved that you could review widget screen recordings for our app where other competitor products did not allow us to do this.

Minpunten:

Pricing was hard to understand initially but the excellent support team cleared this up for us. Thanks heaps [SENSITIVE CONTENT] 5 star support!

Bharath
Bharath
Director - Marketing in India
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Too pricey for the features and functionality it supports

3,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Minpunten:

For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

Thomas
Director in Hongkong
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Pluspunten:

It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Minpunten:

Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception. First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

Angel
Remote Office Mgr in Filipijnen
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Awesome tool for Exploring the Potential of User Experience Analytics

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: FullStory is a fantastic tool for analyzing user interactions with websites and apps. It is a crucial tool for enhancing user experiences because to its powerful capabilities, user-friendly interface, and efficient analytics. To any company or group looking to improve their online presence and please their users, I heartily recommend FullStory.

Pluspunten:

The extensive session replay functionality of FullStory is one of its most notable features. Real-time user interaction analysis enabled us to comprehend the user's path, pain points, and places for improvement. This amount of user behavior visibility is crucial for locating friction points and improving the user experience. Super love this feature!

Minpunten:

None so far. Enjoying the software so much!