Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Showpass?

Duizenden organisatoren kiezen Showpass voor tickets voor evenementen en kassabeheer. De mobiele en desktopsoftware Showpass bevat tal van functies en verandert fans in kopers zonder omleidingen, merchandise add-ons bij de kassa PLUS meer bereik met native ticketing van Facebook. Promotors en kassabeheerders beheren graag gastenlijsten, check-ins, werknemers en verkopersnetwerken vanaf hun mobiele apparaat. Valuta's C$, $ en €.

Ontvang een gratis demo van 15 minuten of neem binnen 24 uur contact op voor een offerte.

Wie gebruikt Showpass?

Showpass bedient iedereen, van enkele promotors tot grote entertainmentgroepen met duizenden medewerkers, en werkt graag met iedereen daartussenin.

Showpass Software - 1
Showpass Software - 2
Showpass Software - 3
Showpass Software - 4
Showpass Software - 5

Twijfels over Showpass? Vergelijk met een populair alternatief

Showpass

Showpass

4,7 (374)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
117
5
4,6 (374)
4,6 (374)
4,6 (374)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 32,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
115
20
4,4 (136)
4,2 (136)
4,4 (136)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Showpass

ClickMeeting
Functies met hoogste score
Live chatten
Realtime chatten
Scherm delen
Eventbrite
Functies met hoogste score
Evenementplanning
Online registratie
Tickets reserveren
Tix
Functies met hoogste score
Rapportage en analyse
Streepjescodes en tickets scannen
Tickets reserveren
Constant Contact
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailmarketing
Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
Tixr
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Shopify
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Orderbeheer
Winkelwagen
Cvent Event Management
Functies met hoogste score
Beheer van deelnemers
Online registratie
Registratiebeheer
Universe
Functies met hoogste score
Campagneanalytics
Social advertising
Sociale promotie
Nutickets
Functies met hoogste score
Evenementplanning
Streepjescodes en tickets scannen
Tickets reserveren

Reviews over Showpass

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,6
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
69%
4
28%
3
2%
2
0%
Justin
Justin
Marketing and Graphic Designer in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Sport, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A great alternative to the big ticketing platforms

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Our overall experience is positive and the platform works and reports well.

Pluspunten:

Showpass is a local business and our company loves to work with other local businesses. We love a good alternative to the high fees of the larger platforms. It's easy to use and we can customize so much without Showpass stepping in.

Minpunten:

We have lots of demands and some of the features are not there or slow to implement or complete.

chris
bandleader promoter in Canada
Muziek, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great ticketing service for throwin concerts!

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: I have had zero issues in setting up and selling tickets, scanning tickets at concerts and payment has been very prompt.

Pluspunten:

Very easy to use. Staff are very helpful when things go wrong and reply to the chat window really fast. Event set-up is largely intuitive, ticket scanning was flawless. Low fees for customers, lots of fees payee selections . Emailing all guests is great. I don't know how much going into the weeds is valuable here, but I can say that this service has been excellent and I would definitely recommend it.

Minpunten:

One of the only thing I can think of is that some of the language/terminology isn't clear at first, but the FAQ really helps with that so it's not a real issue. 1 thing I wish was clearer though is that I had to absorb a lot of fees in order to do full refunds for a cancelled event. I was told I would be invoiced. It wasn't super clear to me in all the reporting exactly what amount was what I paid. The breakdowns are numerous, there's a lot of info which is great, but that one thing wasn't clear to me. For my year end, doing my taxes, it would be nice to demonstrate that amount separately instead of it being included in the rest of the overall amounts. Support emails aren't replied to quickly, but then again the chat window is extremely fast and much more efficient for dealing with multiple issues at once, so forget that, I'm looking for flaws where there haven't really been any. None of this is really a big issue.

Stanley
General Manager in Canada
Muziek, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Review

2,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

easy to learn and set up for the basic event build

Minpunten:

scheduling is horrible for ticket launch and cant combine tickets after launch

Robert
General Manager in Canada
Entertainment, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

EBP review

4,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

ease of use, simple setups for ticketing, able to clone events especially where many of our events are similar

Minpunten:

glitches when setting up tickets such as items not saving properly

Joseph
Entertainer in Canada
Entertainment, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

It’s Incredible

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Excellent to be able to see revenue build

Pluspunten:

The ease to sell and manage tickets for events as well as having a runny tally of ticket revenue

Minpunten:

Trying to set up Reserved Seating and integrate it into the event