Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is NetHunt CRM?

NetHunt is een slimme CRM voor gebruikers van Gmail en Google Apps. Het zet e-mails om in CRM-informatie zodat je je bedrijf kunt beheren, enkel met behulp van de Gmail-inbox. Deze slimme inbox kan worden gebruikt om verkoopmedewerkers te ondersteunen door hen relevante klant- en leadgegevens te bieden in elke e-mail, en stelt projectmanagers in staat Gmail te gebruiken als hun ultieme hulpmiddel voor het werk, klantenondersteuning te stroomlijnen, procedures voor personeelsbeheer te stroomlijnen en marketingcampagnes uit te voeren met bulkmailings en e-mail tracking.

Wie gebruikt NetHunt CRM?

NetHunt CRM past perfect bij elk bedrijf, teamgrootte en activiteit. Het is ideaal voor gebruikers van Gmail en Google Apps, startups, kleine en middelgrote bedrijven.

NetHunt CRM Software - 1
NetHunt CRM Software - 2
NetHunt CRM Software - 3
NetHunt CRM Software - 4
NetHunt CRM Software - 5

Twijfels over NetHunt CRM? Vergelijk met een populair alternatief

NetHunt CRM

NetHunt CRM

4,8 (166)
US$ 30,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
56
13
4,7 (166)
4,7 (166)
4,9 (166)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 25,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
194
26
4,0 (18.383)
4,0 (18.383)
4,1 (18.383)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor NetHunt CRM

Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
Gedeelde contacten
Klanten volgen
Voor salesteams/-organisaties
NetSuite
Functies met hoogste score
Loonadministratierapportage
Rekeningstelsel
Uitschrijven van cheques
HubSpot Marketing Hub
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
Contactendatabase
Marketingautomatisering
Creatio CRM
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Contactendatabase
Odoo
Functies met hoogste score
Controle van goedkeuringsbeheer
Fondsadministratie
Status bijhouden
HubSpot Sales Hub
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren
Agile CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
Solve CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Documenten opslaan
Samenwerkingstools
Realvolve
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Referenties bijhouden
Segmentering

Reviews over NetHunt CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,9
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
78%
4
22%
3
1%
Seth
Seth
Sales & Marketing Director in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Restaurants, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great experience so far

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Great so far! I adopted to use with a newly hired Virtual Assistant and it has been a great tool for the two months we have been adopting it.

Pluspunten:

We love that NetHunt integrates with Gmail pretty seamlessly. Our marketing team has used tools better for automation, and our operations team have used tools better for customer management, all of which are good at manager contacts at scale. NetHunt's sweat spot is balancing these while also making individual outreach a breeze.

Minpunten:

There have been a few features that are unclear. We spent a lot of time building out Workflow automations in a way that is intuitive and mimics how similar software works only to discover NetHunt's workflows operate differently. Had there been better advanced user information this could have been avoided. Thankfully their support has been both responsive and helpful in each of these instances. It would also be nice to pull reports based on a broader swath of criteria. Our pipelines are non-money-generating but the report that would be most helpful can only pull based on the $ criteria.

Christopher
CEO in VS
Vastgoed, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Eerder overwogen alternatieven:

Functional but elegant

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: Their customer service is always quick to respond and very knowledgable. The product works and isn't bloated. Great experience.

Pluspunten:

Nethunt's product design is great. If you are a somewhat technical user that wants the freedom to customize and tinker, they really allow you to get under the hood. If you are less technical, I imagine their out of the box default setups work well too.It was key for us to have an integration inside GMAIL to keep the actual CRM portion streamlined and easy to use. We then use Nethunt's automation builders as well as Zapier to move that data to where we need it (e.g. reporting, MailerLite for marketing etc.)Zapier also allows us to capture lead data from Paperform and Gmail easily into Nethunt to minimize manual data entry and cut down on errors.

Minpunten:

There are some small UI quirks that are somewhat challenging for our workflow (e.g. divs being a bit too small to display a full deal title), but we've been able to work around them.The cap on shared email templates on the pro plan seems unnecessarily restrictive. We could use 40 or so, but it's not important enough to justify upgrading to the next tier.

Danny
Administrator in Canada
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great CRM Solution

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Seamless integration with Gmail User-friendly interface Customizable pipelines Time-saving automation features Excellent value for money Responsive and helpful support team

Minpunten:

NetHunt should offer discounts based on the number of users purchased

Scarlett
Paralegal in VS
Juridische dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great software

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I have had a great experience using Net Hunt.

Pluspunten:

This software allows you to have multiple databases for each area in your firm. Easy of use is the greatest quality.

Minpunten:

Searching for different subjects can be confusing.

Kenneth
Kenneth
Principal Attorney in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Rechtspraktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Easy-to-use Google Workspace-integrated CRM with knowledgeable support

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Overall experience has been very good. The platform is quite easy to use and understand, though everything has a learning curve. Very generous live support made everything easier.

Pluspunten:

- Integrated seamlessly into Google CRM but can also be viewed standalone - Strong CRM features - Flexible/customizable - Very friendly, accessible, and knowledgeable support from Ukraine

Minpunten:

- If it had better developed project/task management features, I could replace one of my other platforms