Wie gebruikt Teamleader?

Teamleader biedt een betaalbare oplossing voor start-ups en meer grootschalige bedrijven die op zoek zijn naar manieren om hun bedrijf te organiseren en als een team samen te werken.

Wat is Teamleader?

Een zaak runnen, het is geen evidentie. Dankzij Teamleader zeg je alle tijdrovende rompslomp vaarwel. Met onze work management software kan je verkopen, factureren en werk plannen op één plek. Resultaat: een haarscherp beeld van hoe je bedrijf presteert. Meer dan 60.000 ondernemers en hun teams behouden dagelijks de controle over hun werk met onze work management oplossingen. Van IT agencies en digitale marketeers helemaal tot loodgieters en bouwbedrijven. Meer gedaan, minder gedoe. Klinkt goed?

Teamleader - Details

Teamleader

http://www.teamleader.eu/en

Opgericht in 2012

Teamleader Software - 1
Teamleader Software - 2
Teamleader Software - 3
Teamleader Software - 4
Teamleader-video
Teamleader Software - 1 - miniatuur
Teamleader Software - 2 - miniatuur
Teamleader Software - 3 - miniatuur
Teamleader Software - 4 - miniatuur

Teamleader - prijsoverzicht

Prijsmodellen bekijken

Teamleader heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Teamleader heeft een betaalde versie vanaf € 50,00/jaar.


Beginprijs

€ 50,00/jaar Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Teamleader - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van Teamleader

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van kopers
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Biedingsbeheer
  • CRM
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Garanties bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantendatabase
  • Leads beheren
  • Offertes
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Verkoopgoedkeuring
  • Voor de AEC-sector
  • Voortgang bijhouden
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM voor de bouw

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Pipelinebeheer
  • Prognose
  • Prognoses
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Segmentering
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-software

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contactenbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Marketingautomatisering
  • Offertes
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen voor MKB

Teamleader alternatieven

Meer alternatieven voor Teamleader

Reviews van Teamleader

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,3
Klantenservice 4,4
Functies 4
Waar voor je geld 4,5

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Jimmy D.
Zaakvoerder
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-2-2021

"Nog nooit zo gemakkelijk"

Pluspunten: Alles gemakkelijk te bedienen via de app.
Overal en altijd uw klanten kunnen vinden.

Minpunten: Mobiel offertes kunnen maken .
De app de mogelijkheid geven om alles via de pc kunnen te doen.

Antwoord van de leverancier

van Teamleader op 19-2-2021

Meer gedaan en minder gedoe: dat betekent voor ons ook altijd en overal je werk kunnen doen. Leuk om te lezen dat dit jouw werk makkelijker maakt, Jimmy. Bedankt voor je review!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-2-2021
Ruben V.
Algemeen Directeur
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    1 /5
  • Gebruiksgemak
    1 /5
  • Functies en functionaliteit
    1 /5
  • Klantenondersteuning
    1 /5
  • Waar voor je geld
    1 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-9-2020

"Onlogisch, slechts ondersteuning, niet flexibel, schandalige exit-strategie"

Opmerkingen: Een greep uit de vragen om verbetering:
- Gebruiker beheer: moet via Teamleader aangevraagd worden, de factuur is sneller in huis dan de toekenning van de juiste rechten aan nieuwe collega's. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit;
- De opmaak van teksten in notitievelden is niet handig of logisch. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit;
- Een lopende verkoopdeal kun je niet afronden als je wijzigingen moet doorvoeren. Je ook geen einddatum opgeven. Hierdoor mis je het overzicht van de actuele deals. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit
- Je kunt contactpersoon hangen aan een notitie die betrekking heeft op een verkoopkans (deal), alleen het bedrijf. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit
- Je kunt geen taken aan een verkoopkans hangen en daarom kun je niet zien wat je nog moet doen voor een verkoopkans, behalve als je op een andere plek gaat zoeken.
- Exit-strategie: Ze hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de informatie versnippert verpakt zit in allerlei HTML code. Ik heb de export van basale informatie in twee fases moeten doen omdat het aantal velden dat tegelijk geëxporteerd kon worden beperkt werd. Belangrijke informatie zoals notities van gesprekken en achtergrondinfo kon niet geexdporterd worden. Die moest ik opvragen. Wat ik toen kreeg sloeg echt alles. Ik kreeg de geschiedenis van alle wijzigingen in excel en mocht daar vervolgens zelf chocolade van maken, ik ben daar drie dagen mee bezig geweest (en ik ben handig met Excel). Schandalig!

Pluspunten: Alles wat aangegeven staat zit er in: o.a. crm

Minpunten: Het systeem heeft een onlogisch opbouw waardoor je informatie op beperkte plaatsen in het systeem terug ziet. Daarom moet je heel veel door het systeem klikken en zoeken voordat je overzicht hebt. Er zitten veel beperking in het gebruik en is dus niet flexibel. Last but not least: Als je weg gaat krijg je je gegevens niet in een eenvoudig om te zetten format.

Antwoord van de leverancier

van Teamleader op 23-12-2020

Hi Ruben, thank you for taking the time to give us valuable feedback. It is true that you cannot customize everything in Teamleader, our goal is to be an all-in-one tool that fits many types of companies, from IT agencies to construction companies. We allow for some customization of course, and if you need more we can recommend our tool Yadera (https://yadera.com/). In the meantime we have also made some changes: you can now manage all user rights yourself, and assign tasks to deals. I hope that the assistance we gave in getting the data you needed was sufficient, if not please don't hesitate to let us know if something is still missing. In any case, we're very happy that you have decided to stay with us in the end!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-9-2020
Ingrid H.
Senior Key accountmanager
Consumentenelektronica, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-1-2021

"Gebruikersgemak"

Opmerkingen: Wanneer je zaken zoals uren, productiviteit, moet analyseren. Maar ook in een overzicht het verzuim, vakantiedagen resterend wilt zien, minuren, overuren, je alles ineens inzichtelijk hebt. Wat handig is tijdens 1-1 gesprekken met medewerkers, jaarafsluiting, beoordelingen etc.

Pluspunten: Functionaliteit, controle mogelijkheden team, mogelijkheid van rechten voor bepaalde functies, agenda ( verzuim| verlof| etc. Daadwerkelijke uren, alles in 1 systeem zodat ik bij controle niet continue hoef te wisselen. Betrouwbaar. Snel.

Minpunten: Uitleg die nodig is bij nieuw personeel. Je moet het systeem echt leren kennen om er optimaal gebruik van te kunnen maken,

Antwoord van de leverancier

van Teamleader op 25-1-2021

Bedankt voor je mooie review, Ingrid! Blij om te lezen dat Teamleader je handige inzichten verschaft. Ken je onze online webinars al? https://www.teamleader.nl/webinars
Ze zijn de ideale manier om nieuwe collega's Teamleader te leren kennen.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-1-2021
Abedi M.
Zaakvoerder
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-2-2021

"Realon NV"

Opmerkingen: Zaalig

Pluspunten: Bespraad veel tijd bespaard veel papaierweek

Minpunten: Niks op te zeggen,zeer snel aan te leren

Antwoord van de leverancier

van Teamleader op 10-2-2021

Great to read, thanks Abedi! We hope to save you a lot more time and paper work in the years to come.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-2-2021
Arthur D.
Architect
Architectuur en planning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-1-2021

"Leading the Team"

Opmerkingen: Wij gebruiken het hoofdzakelijk als een CRM systeem en het bijhouden van de kosten per project alsook voor de medewerkers om hun prestaties bij te houden.

Pluspunten: Het is eenvoudig qua gebruiksgemak, ongelooflijk makkelijk te implementeren en door zijn eenvoud ook snel aangenomen door het team, zowel bij oudere leden als nieuw leden.

Minpunten: Sommige integraties met google zouden iets eenvoudiger kunnen worden gemaakt en een eenvoudiger overzicht van alle tools ter beschikking zouden soms de zoektocht naar functionaliteiten kunnen vergemakkelijken

Antwoord van de leverancier

van Teamleader op 29-1-2021

Thanks for taking the time to review us, Arthur! Glad to learn Teamleader has helped your entire team keep an easy overview.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-1-2021