Wat is Teamleader?

Een zaak runnen, het is geen evidentie. Dankzij Teamleader zeg je alle tijdrovende rompslomp vaarwel. Met onze work management software kan je verkopen, factureren en werk plannen op één plek. Resultaat: een haarscherp beeld van hoe je bedrijf presteert. Meer dan 60.000 ondernemers en hun teams behouden dagelijks de controle over hun werk met onze work management oplossingen. Van IT agencies en digitale marketeers helemaal tot loodgieters en bouwbedrijven. Meer gedaan, minder gedoe. Klinkt goed?

Wie gebruikt Teamleader?

Teamleader biedt een betaalbare oplossing voor start-ups en meer grootschalige bedrijven die op zoek zijn naar manieren om hun bedrijf te organiseren en als een team samen te werken.

Teamleader - Details

Teamleader

Opgericht in 2012

Teamleader - Details

Teamleader

Opgericht in 2012

Video's en afbeeldingen van Teamleader

Teamleader-video
Teamleader Software - 1 - miniatuur
Teamleader Software - 2 - miniatuur
Teamleader Software - 3 - miniatuur
Teamleader Software - 4 - miniatuur

Vergelijk de kosten van Teamleader met soortgelijke producten

Vanaf

€ 50,00/jaar
US$ 10,00/maand
N.v.t
N.v.t

Gratis versie

Gratis versie Nee
Gratis versie Ja
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Nee

Teamleader - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van Teamleader

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van kopers
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Biedingsbeheer
  • CRM
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Garanties bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantendatabase
  • Leads beheren
  • Offertes
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Verkoopgoedkeuring
  • Voor de AEC-sector
  • Voortgang bijhouden
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM voor de bouw

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Pipelinebeheer
  • Prognose
  • Prognoses
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Segmentering
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-software

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contactenbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Marketingautomatisering
  • Offertes
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen voor MKB

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Documentbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische handtekening
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Inkomstenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Leaderboards
  • Leads beheren
  • Leadscoring
  • Live chatten
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepregistratie
  • Overdrachten en routering
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productcatalogus
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Sales tracking software

Alternatieven voor Teamleader

Meer alternatieven voor Teamleader

Reviews over Teamleader

Lees alle 36 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,4
Functies
4
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van score

5
20
4
12
3
3
1
1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Arthur D.
Architect in België
Architectuur en planning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Leading the Team

4 10 maanden geleden

Opmerkingen: Wij gebruiken het hoofdzakelijk als een CRM systeem en het bijhouden van de kosten per project alsook voor de medewerkers om hun prestaties bij te houden.

Pluspunten:

Het is eenvoudig qua gebruiksgemak, ongelooflijk makkelijk te implementeren en door zijn eenvoud ook snel aangenomen door het team, zowel bij oudere leden als nieuw leden.

Minpunten:

Sommige integraties met google zouden iets eenvoudiger kunnen worden gemaakt en een eenvoudiger overzicht van alle tools ter beschikking zouden soms de zoektocht naar functionaliteiten kunnen vergemakkelijken

Reactie Teamleader

10 maanden geleden

Thanks for taking the time to review us, Arthur! Glad to learn Teamleader has helped your entire team keep an easy overview.

Ruben V.
Algemeen Directeur in Nederland
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Onlogisch, slechts ondersteuning, niet flexibel, schandalige exit-strategie

1 vorig jaar

Opmerkingen: Een greep uit de vragen om verbetering:
- Gebruiker beheer: moet via Teamleader aangevraagd worden, de factuur is sneller in huis dan de toekenning van de juiste rechten aan nieuwe collega's. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit;
- De opmaak van teksten in notitievelden is niet handig of logisch. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit;
- Een lopende verkoopdeal kun je niet afronden als je wijzigingen moet doorvoeren. Je ook geen einddatum opgeven. Hierdoor mis je het overzicht van de actuele deals. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit
- Je kunt contactpersoon hangen aan een notitie die betrekking heeft op een verkoopkans (deal), alleen het bedrijf. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit
- Je kunt geen taken aan een verkoopkans hangen en daarom kun je niet zien wat je nog moet doen voor een verkoopkans, behalve als je op een andere plek gaat zoeken.
- Exit-strategie: Ze hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de informatie versnippert verpakt zit in allerlei HTML code. Ik heb de export van basale informatie in twee fases moeten doen omdat het aantal velden dat tegelijk geëxporteerd kon worden beperkt werd. Belangrijke informatie zoals notities van gesprekken en achtergrondinfo kon niet geexdporterd worden. Die moest ik opvragen. Wat ik toen kreeg sloeg echt alles. Ik kreeg de geschiedenis van alle wijzigingen in excel en mocht daar vervolgens zelf chocolade van maken, ik ben daar drie dagen mee bezig geweest (en ik ben handig met Excel). Schandalig!

Pluspunten:

Alles wat aangegeven staat zit er in: o.a. crm

Minpunten:

Het systeem heeft een onlogisch opbouw waardoor je informatie op beperkte plaatsen in het systeem terug ziet. Daarom moet je heel veel door het systeem klikken en zoeken voordat je overzicht hebt. Er zitten veel beperking in het gebruik en is dus niet flexibel. Last but not least: Als je weg gaat krijg je je gegevens niet in een eenvoudig om te zetten format.

Reactie Teamleader

11 maanden geleden

Hi Ruben, thank you for taking the time to give us valuable feedback. It is true that you cannot customize everything in Teamleader, our goal is to be an all-in-one tool that fits many types of companies, from IT agencies to construction companies. We allow for some customization of course, and if you need more we can recommend our tool Yadera (https://yadera.com/). In the meantime we have also made some changes: you can now manage all user rights yourself, and assign tasks to deals. I hope that the assistance we gave in getting the data you needed was sufficient, if not please don't hesitate to let us know if something is still missing. In any case, we're very happy that you have decided to stay with us in the end!

Sven S.
Bestuurder in België
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Gemakkelijkheid met goede ondersteuning.

5 10 maanden geleden

Pluspunten:

Gemakkelijke facturatie en opvolging, gebruiksgemak voor deals.

Minpunten:

Momenteel niet echt nadelen aan de software. Moest het mogelijk zijn om een database te maken waar de inkomende facturen per leverancier kunnen bewaard worden zodat er niet tussen de optionele boekhouding software moet geschakeld worden.

Reactie Teamleader

10 maanden geleden

Geen nadelen aan de software, een mooiere review kunnen we niet wensen :) Bedankt, Sven! Momenteel zijn er geen concrete plannen om inkomende facturen in Teamleader te beheren, maar blijf je ideeen voor nieuwe functionaliteiten zeker delen. Ook zonder nadelen is die feedback waardevol voor ons om te kunnen blijven evolueren en verbeteren!

Johnny S.
Zaakvoerder in België
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Een onderdeel van het team

5 9 maanden geleden

Opmerkingen: Teamleader verbindt alle medewerkers aan elkaar. We hebben een goed overzicht op de workload en we weten wie met welke opdracht/klant bezig is. Teamleader is just one of the guys.

Pluspunten:

Integratie van Yuki. Calculatie en bijhouden van alle verwerkingen van een opdracht. Het overzicht op de workload.

Minpunten:

Geen noemenswaardige nadelen. Het pakket is flexibel genoeg om via een andere manier toch het ressultaat te krijgen.

Reactie Teamleader

9 maanden geleden

Bedankt, Johnny! We zijn heel blij om een deel uit te maken van jouw team.

Ilse H.
Consultant in België
Human Resources, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Teamleader - organisatiebuddy

5 10 maanden geleden

Opmerkingen: Teamleader geeft de mogelijkheid om met 1 programma een volledig project van A tot Z in te plannen. contactpersonen, offertes, afspraken die automatisch gelinkt kunnen worden naar een factuur, omzet overview, enz en zelfs een effectieve tijdsregistraties van de medewerkers kan weergeven.
Kortom, een totaalpakket!

Pluspunten:

Groot gebruiksgemak- logische opgebouwd en het geeft de mogelijkheid om alles in 1 tool te beheren( van contactgegevens tot factuur)

Minpunten:

Het vlot verplaatsen/verslepen van een afspraak in de agenda lukt op dit moment nog niet

Reactie Teamleader

10 maanden geleden

Thank you for your great review, Ilse! We love being your organizational buddy <3