Wie gebruikt Teamleader?

Teamleader biedt een betaalbare oplossing voor start-ups en meer grootschalige bedrijven die op zoek zijn naar manieren om hun bedrijf te organiseren en als een team samen te werken.

Wat is Teamleader?

Teamleader helpt jou en je team slimmer te werken zodat je kleine onderneming kan opbloeien. Teamleader stelt je in staat om de leiding te nemen over de operationele hoofdzaken zodat je je kunt richten op projecten en relaties. Door online CRM, projectbeheer en facturering samen te brengen in een intuïtieve software-oplossing, stelt Teamleader je team in staat om samen te werken en je bedrijf te organiseren en uit te breiden.

Teamleader - Details

Teamleader

http://www.teamleader.eu/en

Opgericht in 2012

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Teamleader - prijsoverzicht

Zie de prijsinformatie

Teamleader heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Teamleader betaalde versie vanaf US$ 55,00/maand.


Beginprijs

US$ 55,00/maand. Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Functies van Teamleader

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contractbeheer
  • Klanten volgen
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen
  • Prognose
  • Projectbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM voor de bouw

  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leads genereren
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen

  • Documenten opslaan
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Live chatten
  • Offertes en voorstellen
  • Prognose
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen voor MKB

Teamleader alternatieven

Meer alternatieven voor Teamleader

Reviews van Teamleader

5 van 25 reviews worden weergegeven

In totaal
4,3/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenservice
4,3/5
Functies
3,9/5
Waar voor je geld
4,4/5
Ruben V.
Algemeen Directeur
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    1/5
  • Gebruiksgemak
    1/5
  • Functies en functionaliteit
    1/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-9-2020

"Onlogisch, slechts ondersteuning, niet flexibel, schandalige exit-strategie"

Opmerkingen: Een greep uit de vragen om verbetering:
- Gebruiker beheer: moet via Teamleader aangevraagd worden, de factuur is sneller in huis dan de toekenning van de juiste rechten aan nieuwe collega's. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit;
- De opmaak van teksten in notitievelden is niet handig of logisch. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit;
- Een lopende verkoopdeal kun je niet afronden als je wijzigingen moet doorvoeren. Je ook geen einddatum opgeven. Hierdoor mis je het overzicht van de actuele deals. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit
- Je kunt contactpersoon hangen aan een notitie die betrekking heeft op een verkoopkans (deal), alleen het bedrijf. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit
- Je kunt geen taken aan een verkoopkans hangen en daarom kun je niet zien wat je nog moet doen voor een verkoopkans, behalve als je op een andere plek gaat zoeken.
- Exit-strategie: Ze hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de informatie versnippert verpakt zit in allerlei HTML code. Ik heb de export van basale informatie in twee fases moeten doen omdat het aantal velden dat tegelijk geëxporteerd kon worden beperkt werd. Belangrijke informatie zoals notities van gesprekken en achtergrondinfo kon niet geexdporterd worden. Die moest ik opvragen. Wat ik toen kreeg sloeg echt alles. Ik kreeg de geschiedenis van alle wijzigingen in excel en mocht daar vervolgens zelf chocolade van maken, ik ben daar drie dagen mee bezig geweest (en ik ben handig met Excel). Schandalig!

Pluspunten: Alles wat aangegeven staat zit er in: o.a. crm

Minpunten: Het systeem heeft een onlogisch opbouw waardoor je informatie op beperkte plaatsen in het systeem terug ziet. Daarom moet je heel veel door het systeem klikken en zoeken voordat je overzicht hebt. Er zitten veel beperking in het gebruik en is dus niet flexibel. Last but not least: Als je weg gaat krijg je je gegevens niet in een eenvoudig om te zetten format.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-9-2020
Bruno V.
Head of Customer Success
Informatiediensten
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-11-2017

"Their marketing is 100% true; they really make you Work Smarter"

Opmerkingen: Time saving, single source of truth, less grey hairs, ...

Pluspunten: The simplicity and speed of using Teamleader is incredible and the rich customization options allow you to create a CRM environment that completely fits your companies' needs. Teamleader saves us a lot of administration and time; every single day.

Minpunten: Perhaps the reporting and analytics.

Antwoord van de leverancier

van Teamleader op 1-12-2017

Very nice to read indeed Bruno. And no worries: in 2018, we're re-evaluating our reporting and analytics to suit your needs even better. Thanks a lot!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-11-2017
Dennis S.
Managing partner
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-11-2017

"Probably one of the most complete solutions for CRM, Project management, Time tracking and invoicing"

Opmerkingen: Its a one-stop-shop for managing clients, projects, tasks, hours and invoices. But it comes with a price and thats the lack of flexibility if you work on retainer contracts.

Pluspunten: Teamleader has it all. You can manage your clients and contacts. You can manage your projects, with milestones, tasks and users and apply budgets to all of of them. You can track time on those tasks and keep a close look on how the projects are evolving. You can invoice directly from the software and integrate (export/import) the invoices in to your accounting software.

Minpunten: Having it all in one tool is great, but it comes with a price: the flexibility and ease of use is somewhat disappointing. Teamleader is very strict and the GUI isn't always that handy when managing projects and budgets. I think it works well with fixed priced projects that have a start and end date, clear milestones and tasks during the project. But it doesn't work well when you work on retainer contract with clients. Also, time tracking is somewhat time consuming, which makes it hard to get everybody on board and using it.

Antwoord van de leverancier

van Teamleader op 24-11-2017

Thanks for the kind words Dennis! We indeed aim to be the one-stop-shop for SMEs and agencies, and keep working hard at being the most complete solution on the European market.

For projects with flexible end dates and retainer fees, we always suggest to our customers to add milestones per month (for monthly fees) to their project or milestones per quarter (for quarterly fees). This is a quick and easy way to keep those projects in check. Of course, our sales and onboarding people are always ready & able to find a solution that fits your specific workflow.

I think you'll find most teams a bit reluctant to get on board with time tracking :)
But we centainly agree that time tracking should be a piece of cake, for everyone. That's why we're improving it in 2018.

Thanks again for taking the time to feedback. We appreciate it and will use it to make our tool better.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-11-2017
Frederic D.
Designer
Bouw, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-6-2020

"Good CRM program"

Opmerkingen: Overall it is a great app! you get good support for sure as well..

Pluspunten: I think it is a nice on-line customer based system with a good overall user experience.
It is nice to have and overview of your customers and deals, and how you can see on the timeline how the project progresses. You can make your own templates to create offers-contracts for your customers.

Minpunten: It is so frustrating you still can not upload multiple files at once for one customer, you still have to upload one by one, wich is time consuming and sometimes frustrating. Als the same for removing files, also have to do one by one. The price is not realy cheap, I think there must be more cheaper alternatives.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-6-2020
Geverifieerde reviewer
COO
Entertainment, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2019

"Powerful tool"

Opmerkingen: The more I use Team Leader the more I enjoy it and get value out of it. As a sales tracker across the sales pipeline it is a very comprehensive tool that I recommend.

Pluspunten: The software is all encompassing and allows you to flexibly search the database for deals, companies and contacts. Using the Chrome widget any email sent can be tracked and provides a great complete tracking of client accounts. The task setting and reminders also work well to ensure I keep following up on clients.

Minpunten: Some of the saving functionality could be more explicit. Once I had figured it out though, it worked a treat. It would also be helpful if they created widgets for other browsers than Chrome.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2019