Wat is Connecteam?

Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.

Wie gebruikt Connecteam?

Voor alle brancheverticalen die teams van medewerkers zonder bureau bedienen.

Waar kan Connecteam worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Connecteam
  • Gevestigd in New York, VS
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 8 andere

Over de leverancier

  • Connecteam
  • Gevestigd in New York, VS
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 8 andere

Video's en afbeeldingen van Connecteam

Connecteam Software - 1
Connecteam Software - 2
Connecteam Software - 3
Connecteam Software - 4
Connecteam Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Connecteam-video
Connecteam Software - 1
Connecteam Software - 2
Connecteam Software - 3
Connecteam Software - 4
Connecteam Software - 5

Vergelijk de kosten van Connecteam met soortgelijke producten

Connecteam

US$ 39,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 8,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 100,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Connecteam

  • 360-gradenfeedback
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare vragen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Actiebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Adreslijstenbeheer
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Aselecte indeling
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van chauffeurs
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van profielzichtbaarheid
  • Beheer van technici
  • Beheer van verlofuren
  • Benchmarking
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsopslag
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • Brainstormen
  • Brandstoffen bijhouden
  • Capaciteitsplanning
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Cursusbeheer
  • Cursussen bijhouden
  • Cursussen opstellen
  • Cursussen publiceren
  • Discussies / forums
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Foto's toevoegen & bewerken
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geofencing
  • Geografische kaarten
  • Geolocatie
  • Goedkeuring van profielwijziging
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • Herinneringen
  • Herkenningstracking
  • Historische verslaglegging
  • Huishoudbeheer
  • Ideeënvorming
  • Incidentenbeheer
  • Inschrijving voor online voordelen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactief leren
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Lay-out en design
  • Ledenlijst
  • Leermanagement
  • Leveranciersbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Messaging
  • Mobiel leren
  • Mobiele app
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Peer-to-Peer herkenning
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelshandboek
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productiviteitsanalyse
  • Providerbeheer
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Rich Text Editor
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sociaal leren
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende taken
  • Thuiszorgbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Touchscreen
  • Trainingbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Transportbeheer
  • Uniforme directory
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Verzendbeheer
  • Virtueel toetsenbord
  • Voertuigen bijhouden
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor gazononderhoud
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Vragenbibliotheek
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Wisselen van dienst
  • Woninginspecties
  • Workflowconfiguratie
  • Zelf leren
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Connecteam

Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Planning van ploegendiensten wordt gemakkelijk gemaakt met Sling, dat gratis is.
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
Gusto maakt salarisverwerking, secundaire arbeidsvoorwaarden en HR verfrissend eenvoudig voor kleine bedrijven.
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen.
Tijd- en aanwezigheidsoplossing met planning, rapportage, historische gegevens, zelfbediening, verlofbeheer, reserveringen, incidenten volgen.
De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Het SAP Litmos-leerplatform stelt duizenden bedrijven wereldwijd in staat om in het moment trainingen te geven. Meer informatie op de website van Litmos.
De app van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je personeel. Werknemers kunnen goed werk leveren en zich betrokken voelen.
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana

Reviews over Connecteam

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,9
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
79%
4
19%
3
1%
2
1%
Scott W.
Scott W.
Director of Operations in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Most Valuable APP for SMB Ever

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: Our company utilizes employees here in the US, and numerous remote employees in the Philippines (less than 20 employees). We had one solution for scheduling, another program for task and project management, another app for messaging, and a cloud-based program for time-tracking. Until we found ConnectTeam. Everything we needed (plus more), all in a single solution. Not only did we cut our previous costs by 80%, everything is now in a single solution.

Pluspunten:

- Only add the functions you want. Not encumbered by bloatware or features we will never us. - EXTREMELY intuitive. Once create an account, do the 5 minute walkthrough and you feel confident enough to manage yoir company. - Their FREE option is actually very useful and includes 80% of the features. - FLAT-FEE pricing! Once you decide to upgrade (we chose $29 plan) No 'per-user' cost like virtually every other solution. One flat-fee and can add up to 200 users with no hidden fees. - 24/7 live support; even for the free account! When we first got started, we had a couple hiccups, and at 1:30am, their live support spent over an hour helping us get everything working perfectly (thanks again Noam). - Supports overseas employees in other countries natively. E.g. we have employees in Philippines, and the installed the app and verified their phone numbers via text on their Philippines phone with no issue. Can text-message filipino worked through app, even on free mode. - Messaging/chat options are way better than other messaging apps. Like 'voice' chat, and the ability to integrate other formats. Supports rich text. Take FB messenger, Sling, and viber and combine all the good features, and this is what you have. - GPS tracking of all remote employees.

Minpunten:

- At the time of writing this review, all admin features have to be done through website, and not through the app (though they say they are working on that). - Could use more hierarchy fratures, other than just basic. Would be nice to see customizable permissions for Administrators (may support but I didn't see). - App only supports Android and iPhone. No desktop app for Windows or Mac available.

Reactie ConnecTeam

2 jaar geleden

Hi Scott! Thank you so much for taking the time to write this amazing review! Please note that there's A LOT you can do as an admin from the app, under the the ADMIN tab. Make sure to reach out to us for further assistance if needed :)

Sarah L.
General Manager in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

ConnectTeam helped us transition from a handful of productivity apps to ONE.

5 9 maanden geleden

Opmerkingen: We are very satisfied with the app, as well as the service! Thank you for helping us work through the initial transition and we appreciate your team's attention to detail. Our staff have adapted to using the app with incredible ease and we are looking forward to using this as a tool moving forward.

Pluspunten:

The user-end is designed for mobile use, so it's super convenient and easy to use your personal mobile device to stay connected with the team. There are so many time-saving features available that take advantage of the tools we already have on hand and make an impact on our daily operations. The mobile app is clear, looks great, and even incorporated our logo into the initialization window. Very professional.

Minpunten:

Our previous scheduling software had quite a bit more clarity and control over schedule creation, shift swapping, time-off requests, and general management. ConnectTeam has a functional scheduling feature, which is honestly better than some of the other apps out there, but this aspect could use some improvement. As with any good app company, they have assured me they are continuing to develop this feature and will release any improvements in an update.

Reactie Connecteam

9 maanden geleden

Sarah, you're amazing :) Thank you so much for taking the time to write such a detailed review, and share with others about your positive Connecteam experience. At Connecteam, we do nothing else but building a product that helps companies manage their remote teams easily and efficiently, so as always, you can expect improvements coming out on a regular basis :) It's really great that you were able to combine so many other softwares into one and become more productive as a company. Thanks again, and please make sure to reach out to our team for more feedback and things you'd like to see in Connecteam :)

Maddy J.
Accounting Specialist in VS
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Highly Recommend, this program can grow with you and for you.

4 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall the Connecteam team was very helpful. We took a lot of time before deciding to invest our time into this software to take it company wide. We had several zoom calls and emails back and forth asking questions about the features we required. Most of these features were included, in the process, or on the list to be added which we really liked.

Pluspunten:

Once you get the hang of navigating the software, learning what does what and what affects what, it makes scheduling and timeclock tracking efficient. It does take some time getting used to (as does learning any new system) but overall, we are happy with how it has made payroll and scheduling more uniform for our company.

Minpunten:

The most common issue we run into is the Kiosk app. Some users refuse to use the app on their phone (perfectly fine with us, we give all employees the option). When they use the kiosk, we have glitches every now and then that are very difficult to duplicate to therefore get assistance. We are certain some errors are a mix of the tablet fault and Kiosk faults. The Kiosk is used everyday at several locations.

Reactie Connecteam

vorige week

Thank you so much for recommending Connecteam, Maddy! It's great to hear you are able to grow and scale with Connecteam and find it useful and easy to use. As for technical issues with the Kiosk app, our team always tries to help and resolve issues when needed, but as you mentioned, if they are hard to replicate and don't always happen, it is more difficult to understand what to fix :) That said, stability improvements that are being released regularly may be helpful! Either way, we're always here to help with anything, so please don't hesitate to reach out! Thanks again for your review :)

Tamara C.
Owner/ Office Operations in VS
Restaurants, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

can't complain for a free product and it works for what we need it to

3 4 jaar geleden

Opmerkingen: ability to communicate the schedule and time off requests effectively

Pluspunten:

Free, ability to communicate to employees all at once, easy to download. No complaints from the employees.

Minpunten:

doesn't confirm messages are sent or the activation link is sent. wish there was a way to send stuff from the app as an administrator instead of having to be logged into a desktop

Reactie ConnecTeam

4 jaar geleden

Hi Tamara, Thanks for leaving a review! Glad to hear you liked Connecteam despite it missing a few things you were looking for. Unfortunately, there is no way to confirm an activation link is sentsince it is sent using a text message. Those are sent from the providers and we have no way of knowing if it was received or not. I can tell you that deliverability rates are in the high 90 percentiles. We'll also be introducing a mobile manager app in the very near future.

Scott M.
President in VS
Facilitaire diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

I love Connecteam...great product with fantastic support.

5 4 maanden geleden

Pluspunten:

I love the support team, they respond quickly and resolve my issues in minutes...I have LOTS of questions and they always get me back on track when I am stuck.

Minpunten:

I wish that I could add number fields together in the forms.

Reactie Connecteam

4 maanden geleden

Thanks for the review, Scott! It's great to hear you're happy with Connecteam! We'd love to better understand your feedback about the forms feature! Can you please write to us at [email protected] so our product team can review your suggestion? Thank you so much! :)

Software gevonden in