Wat is Birdeye?

BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking.

Wie gebruikt Birdeye?

Bedrijven die een sterke online reputatie willen opbouwen op basis van klantenfeedback, beoordelingen willen verbeteren en vertrouwen willen opbouwen om nieuwe klanten te werven.

Waar kan Birdeye worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Birdeye
  • Gevestigd in Palo Alto, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Mexico, Nieuw-Zeeland, Puerto Rico en nog 1 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Birdeye
  • Gevestigd in Palo Alto, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Mexico, Nieuw-Zeeland, Puerto Rico en nog 1 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Birdeye

Birdeye Software - 1
Birdeye Software - 2
Birdeye Software - 3
Birdeye Software - 4
Birdeye Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Birdeye-video
Birdeye Software - 1
Birdeye Software - 2
Birdeye Software - 3
Birdeye Software - 4
Birdeye Software - 5

Vergelijk de kosten van Birdeye met soortgelijke producten

Birdeye

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 249,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 200,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Birdeye

  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Antwoordbeheer
  • Augmented analytics
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Chatbot
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Concurrentieanalyse
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Dashboard
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Doelgroeptargeting
  • Doorgave menselijke medewerker
  • E-mailmarketing
  • Een-op-een berichten
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geplande berichtgeving
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Klantenbinding
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Live chatten
  • Logica voor overslaan
  • MMS
  • Maatschappelijk delen
  • Markeren
  • Massa-sms
  • Mobiele toegang
  • Multichannel campagnes
  • Offline formulier
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime gesprekken
  • Realtime meldingen
  • Reputatiebeheer
  • Reviewaanvraag
  • Reviewmelding
  • Reviews controleren
  • Reviews genereren
  • SEO Audit
  • SEO-beheer
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Sociale media monitoren
  • Tekstanalyse
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trendanalyse
  • URL's aanpassen
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Vraagstructuren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Websitecontrole
  • Webtracking
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Birdeye

Creëer en beheer op je eigen website en mobiele apps pagina's voor elk van je locaties op schaal.
Reputation Management solution to to increase online testimonials & reviews.
Hiermee kunnen bedrijven realtime feedback over klantervaringen verzamelen: NPS, CX en online beoordelingen op sites die ertoe doen.
Marketing platform that integrates with CRM and POS systems and works in the background to generate online reviews.
Automated system to empower local businesses by generating new customers using referral marketing.
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
Cloud-based review management tool that helps businesses manage negative reviews, organize customer surveys and reward employees.
Optimaliseer het reviewbeheerproces met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback.
Software voor het online beheren van reserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers van Yelp.
#1 review management platform for service based companies, marketers, agencies, and SEO companies!
Software die ontwikkelaars voorziet van gerichte chatberichten, aangepaste content van meldingen en onbeperkte rapportage van evenementen.
The Unified Customer Experience Management Platform
Software die bedrijven helpt bij het beheren van en reageren op beoordelingen, het verbeteren van waarderingen en rangschikkingen en het ontdekken van belangrijke klantinzichten.

Reviews over Birdeye

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,7
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Nick F.
Nick F.
CEO in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best choice for review management platforms

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but we did manage to get everything resolved. We were assigned a customer service rep and they've been very helpful in ironing out any problems. I've been with these guys for almost 2 years and I don't have any interest in switching to a different provider.

Pluspunten:

We tried a few different review management systems but BirdEye was the most established one. They offer great deals for marketing agencies that are looking to whitelabel the software and offer it to clients as part of the marketing packages. This was a huge plus for us.

Minpunten:

Software can be clunky. Think of BirdEye like Salesforce, they're the biggest in the space because the software is good but it can also be rather clucky to use. Other review management systems were more streamlined but I think BirdEye more than makes up for it with customer service and support.

Reactie BirdEye

2 jaar geleden

Hi Nick, thanks for choosing BirdEye! We appreciate you being a BirdEye partner and we look forward to the years to come. Keep up the great work!

Petya Y.
Office Manager in VS
Maatschappelijk werk, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Review

5 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Excellent

Pluspunten:

Customers Connection. I like that I can answer to client's needs directly. I like that I can set up templates for faster response. All is excellent

Minpunten:

No direct connection with Yelp. Not being on curtain pages for certain time disconnects us with the clients.

Peter S.
Co-Founder in VS
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Overwogen alternatieven:

Over charged over promised bait and switch, deceit, and non stop billing issues!

3 6 maanden geleden

Opmerkingen: I lost money by using BirdEye and they still wont fix the issues!

Pluspunten:

The ability to get more reviews on google

Minpunten:

Lots of issues with integrations and billing but most of all I purchased Yext through them and was given Synup! I was lied to and when I called them out on it they said oh we will give you Yext now, I asked for a refund and they said they were working on it, I found this out at the end of July or beginning of August then I told them I would not be renewing my 25 locations, they then said they would send me a new contract, tried to get me to sign a 3-year contract, I refused and said I wanted to drop down to 10 locations, they then sent me a new contract for one year, I didn't sign, then they auto renewed, I'm reporting them to the state attorney! Also everyone I dealt with was fired or left!

Samantha M.
Digital Marketing Specialist Manager in VS
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Birdeye: The Obvious Choice

5 3 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, I would recommend this to anyone who was looking to grow their business online. 10/10

Pluspunten:

My favorite part about this software is how user-friendly it is. We work with small businesses and help them gain reviews, and it is so easy walking them through the system. Not only is it user-friendly but it is visually appealing when you are using the software, or even receiving a request from the system.

Minpunten:

I would like to see more opportunities with integration, and more hands-on help with solving issues when it comes to integrating.

Reactie Birdeye

3 maanden geleden

Hi Samantha! Thank you for your recommendation! If you ever need assistance, you can contact our support team at [email protected] So happy the platform has been easy to use and that you find it visually appealing!

Claire l W.
Hospital Manager in VS
Diergeneeskunde, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Customer Feedback

5 2 maanden geleden

Pluspunten:

It alerts me right away when there is a client review

Minpunten:

I wasn't aware that my personal work e-mail would be given to clients. When I contacted customer support, they quickly helped me resolve the issue.

Reactie Birdeye

2 maanden geleden

Hi Claire! We are glad to hear that our support team was able to fix the issue in a timely manner! We take pride in providing outstanding support for our customers. Thanks for sharing!