BirdEye

Wie gebruikt BirdEye?

Bedrijven die een sterke online reputatie willen opbouwen op basis van klantenfeedback, beoordelingen willen verbeteren en vertrouwen willen opbouwen om nieuwe klanten te werven.

Wat is BirdEye?

BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking.

BirdEye - Details

BirdEye

http://birdeye.com/

Opgericht in 2012

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
BirdEye-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

BirdEye - prijsoverzicht

BirdEye heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Functies van BirdEye

  • Analyse van concurrerende producten
  • Benchmarking
  • Bewaking van sociale media
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trendanalyse
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitecontrole

Bekijk de volledige lijst van Competitive intelligence software

  • Afspraakplanning
  • Chatbot
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Doorgave menselijke medewerker
  • E-mail automatisering
  • Groepsberichten
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Mobiele berichtgeving
  • Onderverdeling van doelgroepen
  • Productaanbevelingen
  • Videochat

Bekijk de volledige lijst van Conversationele marketing software

  • Analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Contentsyndicatie
  • Gamification
  • Live chatten
  • Opzeggingenbeheer
  • Verzamelen van feedback
  • Video-inhoud

Bekijk de volledige lijst van Customer engagement software

  • Analyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Dashboard
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Kennisbeheer
  • Klantensegmenten
  • Predictieve analyse
  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse

Bekijk de volledige lijst van Customer experience software

  • 360-gradenfeedback
  • Analyse
  • Enquêtebeheer
  • Oproepen rapporteren
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback

Bekijk de volledige lijst van Customer satisfaction software

  • Aangepaste onderzoek-URL's
  • E-mailmarketing
  • Locatieonderzoek
  • Logica voor overslaan
  • Mobiele enquête
  • Offline antwoorden verzamelen
  • Ondersteuning voor audio/beelden/video
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Vraagstructuren
  • Vragenbibliotheek

Bekijk de volledige lijst van Enquête software

  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Casusbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Enquêtebeheer
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Routering
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klachtenbeheer software

  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klantenservice software

  • Analyse van gebruikersonderzoek
  • Annotaties
  • Gegevensvisualisatie
  • Kwalitatief vergelijkende analyse
  • Kwantitatieve inhoudsanalyse
  • Media-analyse
  • Onderzoek met diverse methoden
  • Samenwerking
  • Sentimentanalyse
  • Statistische analyse
  • Tekstanalyses
  • Voor meerdere talen

Bekijk de volledige lijst van Kwalitatieve data-analyse software

  • Aanpasbare branding
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Integratie van derden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Scherm delen
  • Websitebezoekers bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Live chat software

  • A/B-tests
  • Campaign tracking
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Kanaaltoewijzing
  • Meetwaarden voor sociale media
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • ROI bijhouden
  • Websiteanalyse

Bekijk de volledige lijst van Marketing analyse software

  • Aanbevelingssjablonen
  • Analyse/ROI volgen
  • Bonusbeheer
  • Bonusbeheer
  • Campagnebehee
  • Contactenbeheer
  • Doorverwijzingsbeheer van personeel
  • Gamification
  • Integratie van derden
  • Leadengagement
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Referenties bijhouden
  • Voor aanbevelingen van klanten
  • Voor aanbevelingen van medewerkers

Bekijk de volledige lijst van Referral software

  • Antwoordbeheer
  • Bewaking van sociale media
  • Campagnebehee
  • Gamification
  • Meetwaarden voor sociale media
  • Reviews controleren
  • Reviews genereren
  • Sentimentanalyse

Bekijk de volledige lijst van Reputatiemanagement software

  • Antwoordbeheer
  • Beheer van negatieve feedback
  • Campagnebehee
  • Dashboard
  • Maatschappelijk delen
  • Reviewaanvraag
  • Reviewmelding
  • Reviews controleren
  • Sentimentanalyse

Bekijk de volledige lijst van Review management software

  • Contactenbeheer
  • Geplande berichtgeving
  • MMS
  • Massa-sms
  • Messaging in twee richtingen
  • Mobiele coupons
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Personalisatie van berichten
  • Rapportage en analyse
  • Shortcodes
  • Trefwoorden voor mobiel
  • Winstspellen va sms

Bekijk de volledige lijst van SMS-marketing software

  • Concurrentieanalyse
  • Configureerbare waarschuwingen
  • Dashboard
  • Impactscore
  • Influencers bijhouden
  • Klantenbinding
  • Onderverdeling van doelgroepen
  • Reputatiebeheer
  • Sentimentanalyse
  • Trends bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Social media monitoring tools

  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Beheer van vergaderingen
  • Elektronische handtekening
  • Externe ondersteuning
  • Externe toegang
  • Live chatten
  • Samenwerking
  • Softphone
  • Taakbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Videochat
  • Webvergaderen

Bekijk de volledige lijst van Thuiswerksoftware

BirdEye alternatieven

Meer alternatieven voor BirdEye

Reviews van BirdEye

5 van 319 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenservice
4,7/5
Functies
4,7/5
Waar voor je geld
4,5/5
Nick F.
CEO
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-7-2020

"Best choice for review management platforms"

Opmerkingen: I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but we did manage to get everything resolved. We were assigned a customer service rep and they've been very helpful in ironing out any problems. I've been with these guys for almost 2 years and I don't have any interest in switching to a different provider.

Pluspunten: We tried a few different review management systems but BirdEye was the most established one. They offer great deals for marketing agencies that are looking to whitelabel the software and offer it to clients as part of the marketing packages. This was a huge plus for us.

Minpunten: Software can be clunky. Think of BirdEye like Salesforce, they're the biggest in the space because the software is good but it can also be rather clucky to use. Other review management systems were more streamlined but I think BirdEye more than makes up for it with customer service and support.

Antwoord van de leverancier

van BirdEye op 31-7-2020

Hi Nick, thanks for choosing BirdEye! We appreciate you being a BirdEye partner and we look forward to the years to come. Keep up the great work!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-7-2020
Tim S.
General Manager
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-6-2020

"Greatly increased our online reviews!"

Opmerkingen: We are on our second year using Birdeye and we only had around 30 total reviews online and today we have over 600! The program works with our customer management software and automatically sends out review requests after each job so we do not even have to think about it.

Pluspunten: I really like how you can see and respond to all of your reviews in one place instead of having to login to multiple sites to leave replies.

Minpunten: We integrate with the Service Titan software and sometimes the technician does not come over to show who was on the job related to the review request.

Antwoord van de leverancier

van BirdEye op 22-7-2020

600 reviews, that's awesome!! Thank you so much for sharing and keep up the great work!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-6-2020
Kyle K.
owner
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    2/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-3-2020

"IMPOSSIBLE TO GET OUT OF THERE CONTRACT!!! YOU WILL BE STUCK LIKE ME"

Opmerkingen: It was a good service but there contract is made to keep you stuck year after year. Good luck ever getting out of it.

Pluspunten: So sad because they actually have a decent platform but we have tried on multiple occasions to cancel our membership because our new system has a similar feature that took the place of this. We have called, emailed, etc and our Rep doesn't call us back once he knows we are trying to cancel. Then magically when he finally calls us back he informs us that we just missed the cut off to cancel and were stuck for another year. Another $4200 down the drain. Don't take my word for it, take all the rest of people who have met the same fates word for it by reading all other negative reviews online. Sad when any company who is supposedly doing legitimate business has to trap you with this auto renewal and then claim its our fault for not canceling in time. Now they are saying I cant do anything until September again even though we have tried multiple times to cancel this.

Minpunten: You can never get out of your contract that supposedly you are suppose to be able to after the first year. The Rep knew we were trying to cancel but yet finally got a hold of us after the "cut off" date that auto renews us. I cant believe when you have been a loyal customer for 3 plus years they still feel the need to trap you into this. I understand the first year but after many years to trap you like this is horrible business practices. I dont want any money back, all I want is to be done. It served its purpose but now Im done but they claim Im stuck until September but Im not even allowed to put in a future cancellation request. No I have to go through the whole year and try all over again to get a hold of them in there slim cancellation window and Im sure they will magically avoid our call and then magically not call us back until after its to late. My advice to anyone is find a company to do this same thing for you that doesnt have this fine print auto-renewal because you will stuck just like I am.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-3-2020
Mark R.
Senior Rept Mgmt Specialist
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-7-2020

"An Essential for Anyone with a Customer-centric Workflow"

Opmerkingen: I've had Birdeye in my corner for going on 5 years now and they always work to make my job easier. Their team is on the pulse of the situations that arise with my/clients' usage, and it's appreciated every time.

Pluspunten: I like Birdeye's capabilities as a service to allow you more functionality for your clients, whether it's the reports or the tags/tickets you can assign. It's an easy tool to onboard and everyone loves it upon logging in.

Minpunten: The problems with aggregation of reviews/responses to various other platforms (Yelp, Apts.com, aptRating) can be a bit concerning when reviewing your actions with clients.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-7-2020
Ashley M.
OFFICE MANAGER
Verzekeringen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-9-2019

"Amazing Service!"

Opmerkingen: So far we are happy with the service BirdEye provides to our office. We have been working with BirdEye for almost a year now and our reviews have tripled. We had trouble receiving any feedback previously and really wanted a company that can initiate the patient into writing a review good or bad so we can move forward accordingly and with the help of BirdEye getting a review has been an amazing experience form start to finish.

Pluspunten: What I like most about BirdEye is the fact that they are always available to help out immediately! You can reach out and almost instantly one of their representatives are available to answer any questions or concerns you may have.

Minpunten: BirdEye has been a pleasure! So far so good.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-9-2019