Lobbipad

Lobbipad

door The Offix

Wie gebruikt Lobbipad?

Bedrijven die willen besparen op ontvangstkosten, de privacy en veiligheid in hun gebouw willen verbeteren en indruk willen maken op hun bezoekers met een volledig op maat gemaakte iPad die pronkt met hun logo en branding.

Wat is Lobbipad?

Lobbipad is een met vijf sterren beoordeelde, AVG-compatibele oplossing die jou en je werknemers in staat stelt (on)verwachte bezoekers op een professionele, gepersonaliseerde en efficiënte manier te beheren. Sinds 2015 heeft Lobbipad hotels, fabrieken, bedrijven, scholen, musea, professionele verenigingen, co-werkplekken, non-profitorganisaties en kantoren met meerdere huurders in staat gesteld om bezoekerservaringen moeiteloos te beheren, vanaf vóór de aankomst tot en met het vertrek en met de prioriteit aan de veiligheid van gasten en medewerkers.

Lobbipad - Details

The Offix

https://lobbipad.com

Opgericht in 2015

Lobbipad - Prijsoverzicht

Lobbipad vanaf US$ 49,00/maand. Lobbipad heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Lobbipad.

Spotlight_media_placeholder

Beginprijs

US$ 49,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Online

Functies van Lobbipad

Bezoekersregistratie software
Badgebeheer
Bezoekers bijhouden
Documentbeheer
ID-scan
Registratie vooraf
Registratiebeheer
Self check-in
Volglijst
Waarschuwingen/Meldingen

Reviews van Lobbipad

5 van 51 reviews worden weergegeven

In totaal
4.8/5
Gebruiksgemak
4.9/5
Klantenservice
4.9/5
Functies
4.7/5
Waar voor je geld
4.8/5
Glenn G.
Consultant
Privé- en risicokapitaal, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-3-2020

"Easy to use, High Value and Low Cost"

Pluspunten: Allows to pre-register visitors and hosts are notified when their guests have arrived via email and phone sms. By using extra-fields during the pre-registering, we do monthly analysis of visitors to be able to report internal who has visited us. It also shows multiple people, who is receiving who, allowing for better sharing of information about the visitor prior to a meeting.

Minpunten: No summary or dashboard sent (weekly/monthly) where we get an easy overview.

Antwoord van de leverancier

van The Offix op 11-3-2020

Thanks for the very kind review, Glenn! We will take your suggestion into account.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-3-2020
Peter V.
CEO
Meubels, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020

"A real visitors management system that works"

Opmerkingen: It gives us an overview of our visitors
It generates a list of who's in the building when there is an evacuation
It gives our reception a professional image

Pluspunten: The easy way of use. It is clear and not overloaded with seldom used features.

Minpunten: The fact that it produces selfadhesive labels. It would be a great option to have a printer that prints the badge immediately.

Antwoord van de leverancier

van The Offix op 5-2-2020

Many thanks for the kind review, Peter! We are currently developing e-ink digital badges, more info soon ;-). Warm regards, Jeroen.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020
Annelies T.
Operations leader Facility and service lines
Facilitaire diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-1-2020

"Professional product that boosts your image"

Pluspunten: The first impression for the visitor is the most important. Lobbipad contributes on this first impression. The classic way with pen and paper is replaced.
We even have a client that has the kiosk/Lobbipad on the groundfloor and his offices on different flores. It works!

Minpunten: I have no negative coments. The Lobbipad gives our company and our clients exacly what we expect.
easy to use as administrator and user

Antwoord van de leverancier

van The Offix op 24-1-2020

Many thanks for the very kind review Annelies!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-1-2020
Kris L.
CEO
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-5-2018

"Visitor announcements made super easy"

Pluspunten: Easy setup and a super smooth interface
Convenience of being informed when visitors arrive
Possibility to reduce administrative work for our front office

Minpunten: Nothing really, maybe just that it is still fairly limited in functionalities but that is of course also the essence of the tool

Antwoord van de leverancier

van The Offix op 4-5-2018

Thanks for the kind review, Kris! ;-)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-5-2018
Heino G.
Technology & IT manager
Automotive, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-8-2019

"Nice Digital reception desk"

Opmerkingen: Lobbipad is very open for user experieces and is willing to listen to new ideas and implement them.

Pluspunten: Easy and inuïtive GUI, without any unwanted or unused features that must be paid.
It just does what it should do.
No additional windows-Pc's or servers necessary, runs 'stand-alone' on a tablet.
Some options can be personalized
interesting price model for both small, medium-size and bigger companies.

Minpunten: the printer sometimes looses connection with the application and can only be reconnected with a specific procedure

Antwoord van de leverancier

van The Offix op 7-8-2019

Thanks for the nice review Heino, much appreciated! ;-)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-8-2019