Wat is ServiceNow?

IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast.

Wie gebruikt ServiceNow?

ITSM-ruimte. Dit omvat groeiende organisaties van elke omvang, in elke sector.

ServiceNow-video
ServiceNow Software - 1 ServiceNow Software - 2 ServiceNow Software - 3 ServiceNow Software - 4

Twijfel je over ServiceNow? Vergelijk met een populair alternatief

ServiceNow

4,4 (147)
ServiceNow
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
67
Geen integraties gevonden
4,1 (147)
4,2 (147)
4,3 (147)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 60,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
107
50
4,2 (360)
4,2 (360)
4,3 (360)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor ServiceNow

Gesponsord
Kennisbanksoftware ontworpen om ondersteuning te verminderen. Volledig aan te passen aan je merk, inclusief analytics, Instant Intelligent Search, meerdere talen. Meer informatie over Helpjuice
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk Suite
vFire is an Enterprise level IT Service Management Software tool developed by Alemba.
Service relationship management software designed to automate customer service process, depot repair, time tracking, and scheduling.
Enterprise platform designed to manage aftermarket services with highly customized workflows within a single site or complex ecosystem.
USU IT Service Management is a modular, fully ITIL-compliant software suite. It offers everything IT organizsations need.
The world's most advanced best practice based IT service management software solution.
Analyse van gebruikersgedrag en oplossing voor vulnerability management die helpt bij het identificeren van interne en externe bedreigingen.
Inspection checklists, electronic signature capture, and deficiency tracking tools for field technicians and sales force.
MetricStream IT & Cyber Risk Management empowers organizations to adopt a focused, business-driven approach to mitigating digital risks
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
An Enterprise configurable and ready to use ITSM software deployed on cloud infrastructure.
A proven ITSM software with the sophistication to support the most complex ITIL requirements but with easy to use simplicity.
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
Gives you out-of-the-box processes for incident management, self service, and inventory tracking for your help desk.

Reviews over ServiceNow

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,3
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Brandon
Brandon
Press Assistant in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

I used ServiceNow in a Desktop Support Role

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I used ServiceNow daily, almost hourly to be honest, as a Level 2 Desktop Support Agent. It replaced vFire which was getting slow and agonizing to work with. Tickets would come in and we would perform the work and move the ticket along and/or close it altogether depending on the job. I liked using it and felt it was very robust and powerful while still being nimble and problem free.

Pluspunten:

ServiceNow is fast and issue free so long as it's setup correctly. The interface is simple and easy to understand. The learning curve, unlike older software, is practically nonexistent.

Minpunten:

Sometimes tasks can have subtasks that are nested so deeply that they can be missed on first glance. I wish the software had a simpler nesting system.

Victoria
Global Service Desk Manager in VK
Filantropie, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Using SNow since 2012

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Considering how long I have been using the product, I find comfort in the fact that I know more on its capabilities so pay less attention to the limitations.

Pluspunten:

I like the scalability and possible capability to do more configuration and development for custom use.

Minpunten:

The fact that I can not use SNow links for imbedding

John
Business Owner in VS
Fotografie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Service Now - IT Help Desk tool that is complicated

2,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Very disappointed with this tool from an IT professional point of view. Much too complicated.

Pluspunten:

Easy incident or issue escalation. You are able to assign issues to individuals or to teams. This functionality was quite valuable.

Minpunten:

Not intuitive for everyday use. As an IT professional, my team and I found it very difficult to use. Imagine being an everyday user that has to use this tool.

Geverifieerde reviewer
Project Lead in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

as a Project lead we customize and use this Product extensevely.

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: I love this Tool because of its ease of use of the tool.
The way they develop the feature is great.
KB and Articles for support documents are good.
ServiceNow Community is great Help and they resolve most of the Issue there the way the Technical person explain and presenation is good.

Pluspunten:

all the Modules that we used are ease to use. Documentation is well maintained. Easy to implement. easy to track the changes for Admin Team. Reporting Module is Great for BIz team.

Minpunten:

Cost and Product Support. Product road Map dates are not clear.

francesca
francesca
Project Manager in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Verzekeringen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Un servizio per ordinare e monitorare i flussi di richiesta e i tempi di evasione delle pratiche

4,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

La caratteristica che preferisco in Service Now è la facilità d'integrazione con altri applicativi/servizi per cui i flussi possono essere personalizzati a seconda delle esigenze (ad esempio integrando Snow con altri applicativi è possibile classificare le mail in funzione di determinate keywords)Con Snow si possono gestire allo stesso tempo le richieste interne all'azienda (richieste di uffici verso altri uffici), sia le richieste di utenti esterni. Vengono monitorati i tempi di evasione delle richieste e per questo motivo difficilmente si creano dei backlog.

Minpunten:

L'aspetto negativo sono gli alti costi di manutenzione e di sviluppo dei flussi, che richiedono competenze specifiche e non possono essere realizzate da persone senza adeguata e certificata preparazione. Nel nostro caso ci siamo affidati ad una società di consulenza dovendo dedicare budget apposito.