Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is ServiceNow?

IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast.

Wie gebruikt ServiceNow?

ITSM-ruimte. Dit omvat groeiende organisaties van elke omvang, in elke sector.

ServiceNow Software - 1
ServiceNow Software - 2
ServiceNow Software - 3
ServiceNow Software - 4

Twijfels over ServiceNow? Vergelijk met een populair alternatief

ServiceNow

ServiceNow

4,5 (204)
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
67
Geen integraties gevonden
4,1 (204)
4,2 (204)
4,3 (204)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 60,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
113
50
4,2 (609)
4,3 (609)
4,3 (609)

Andere goede alternatieven voor ServiceNow

JIRA Service Management
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Taakbeheer
Ticketbeheer
TOPdesk
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
ArcSight
Functies met hoogste score
API
Rapportage en analyse
Waarschuwingen/Meldingen
SolarWinds Service Desk
Functies met hoogste score
Realtime meldingen
Ticketbeheer
Waarschuwingen/escalatie
KACE
Functies met hoogste score
Automatische patchcommando's
Patchbeheer
Toegangsopties/machtigingen
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
Gedeelde contacten
Klanten volgen
Voor salesteams/-organisaties
Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
Prestatiemeetwaarden
Ticketbeheer
Visual Studio Code
Functies met hoogste score
Code controleren
Integraties van derden
Versiebeheer
Help Scout
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
E-mailbeheer
Ticketbeheer

Reviews over ServiceNow

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,3
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Brandon
Brandon
Press Assistant in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

I used ServiceNow in a Desktop Support Role

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I used ServiceNow daily, almost hourly to be honest, as a Level 2 Desktop Support Agent. It replaced vFire which was getting slow and agonizing to work with. Tickets would come in and we would perform the work and move the ticket along and/or close it altogether depending on the job. I liked using it and felt it was very robust and powerful while still being nimble and problem free.

Pluspunten:

ServiceNow is fast and issue free so long as it's setup correctly. The interface is simple and easy to understand. The learning curve, unlike older software, is practically nonexistent.

Minpunten:

Sometimes tasks can have subtasks that are nested so deeply that they can be missed on first glance. I wish the software had a simpler nesting system.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

as a Project lead we customize and use this Product extensevely.

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: I love this Tool because of its ease of use of the tool.
The way they develop the feature is great.
KB and Articles for support documents are good.
ServiceNow Community is great Help and they resolve most of the Issue there the way the Technical person explain and presenation is good.

Pluspunten:

all the Modules that we used are ease to use. Documentation is well maintained. Easy to implement. easy to track the changes for Admin Team. Reporting Module is Great for BIz team.

Minpunten:

Cost and Product Support. Product road Map dates are not clear.

Matt
Full stack developer in Canada
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Good professional software

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I have used servicenow on multiple projects, mainly for incident tracking. It has worked very well for our teams.

Pluspunten:

Service now has tons of features that makes tracking tickets and incidents easy. Submitting tickets is straightforward and the communication on updates is good.

Minpunten:

I don't love the UI, I think it is a bit clunky.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great but UI could use improvements

3,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Functionality where it can be used for onboarding/offboarding requests, software vetting, as well as Change Requests for our Change Management board

Minpunten:

Interface can be cumbersome. Many different menus to navigate to then update your Service Now tickets

Asad
Manager in VK
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Service Now Product Review

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: This is an awesome product which can be customized for any business.

Pluspunten:

I like the ticket management, change tracking and reporting options of this product.

Minpunten:

As this is a web-based, we need to have a good WiFi connection to connect the VPN