Wat is ServiceNow?

IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast.

Wie gebruikt ServiceNow?

ITSM-ruimte. Dit omvat groeiende organisaties van elke omvang, in elke sector.

Waar kan ServiceNow worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • ServiceNow
  • Gevestigd in Santa Clara, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans en nog 3 andere

Over de leverancier

  • ServiceNow
  • Gevestigd in Santa Clara, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans en nog 3 andere

Video's en afbeeldingen van ServiceNow

ServiceNow Software - 1
ServiceNow Software - 2
ServiceNow Software - 3
ServiceNow Software - 4
Nog 5 andere bekijken
ServiceNow-video
ServiceNow Software - 1
ServiceNow Software - 2
ServiceNow Software - 3
ServiceNow Software - 4

Vergelijk de kosten van ServiceNow met soortgelijke producten

ServiceNow

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van ServiceNow

  • Activiteitendashboard
  • Assets volgen
  • Auditing van problemen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • IT-assets bijhouden
  • IT-reporting
  • In kaart brengen van relaties
  • Incidentenbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Licentiebeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Prestatie bewaken
  • Probleembeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Status bijhouden
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Veranderingsbeheer
  • Versiebheer
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor ServiceNow

EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Enterprise-class IT-servicebeheertoepassing gebouwd voor multinational organisaties rond Service Integratie en Beheer.
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten.
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
Deepser is een complete ITSM- en ITAM-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, organisatorische processen en activabeheer te optimaliseren.

Reviews over ServiceNow

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,3
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
56%
4
39%
3
5%
Balaji L.
Balaji L.
Senior Operations Engineer in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Ahead of future

5 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

With its recent integrations of automation and chatbots, ServiceNow is way ahead of time and technology. It's lightweight UI and easy to implement features makes SNOW standout across its ITSM peers.

Minpunten:

The tool offers varieties of developments but needs more expertise on implementation and effectiveness.

Geverifieerde reviewer
Information Security Analyst in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Streamlined IT Service Management Tool

4 7 maanden geleden

Pluspunten:

Easy to automate and has various features to prioritize tickets, handle priority tasks and support incidents. The biggest advantage is the ability to integrate with different systems such as Agiloft, JIRA, SecurityScorecard, CRM, etc. ServiceNow helps the implementing team to focus more on collaboration and process development rather than coding since it absolutely limits coding. It is also a well known enterprise GRC tool and has released a Vendor Module, which can be used in Source-to-Pay projects.

Minpunten:

ServiceNow is very expensive, which is a huge deterrent for small and mid-size companies to use its software. They don't do Proof of Concept (POC) in most cases, which forces teams to trust them purely based on the demos and their reputation.

Pooja C.
Sr. Product Manager in VS
Computersoftware, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great Tool!

4 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: It has been a great journey with SNow so far and we use this on a everyday basis for our projects intake and regular tactical and enhancement requests.

Pluspunten:

The ease of using this software and it's ability to be able to integrate with various other platforms

Minpunten:

SLA definition does not stand true for all requests and sometimes causes escalation where it is not meant to. More robust feature pausing the SLA might be good to have

Geverifieerde reviewer
Learning Management System Analyst in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

ServiceNow

3 2 jaar geleden

Pluspunten:

The software captures so many data points, therefore analytics and reporting present valuable information.

Minpunten:

There are so many product areas that is can be hard to navigate, especially for areas that are not frequented often.

Meenakshi M.
It project coordinator in Canada
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

S-Now

5 3 maanden geleden

Opmerkingen: New to the tool but very excited.

Pluspunten:

Tool is very in demand and resources do not need much training. Easy to setup as many companies offer the setup packages.

Minpunten:

Integrating various things is tough as it need the requirements from customer.