Wat is eWay-CRM?

CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen.

Wie gebruikt eWay-CRM?

Verkoop- of projectgerichte organisaties die Microsoft Outlook gebruiken.

Waar kan eWay-CRM worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • eWay System
  • Gevestigd in Kansas City, VS
  • Opgericht in 2008
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en nog 1 andere

Talen

Duits, Engels, Noors, Russisch, Tsjechisch

Over de leverancier

  • eWay System
  • Gevestigd in Kansas City, VS
  • Opgericht in 2008
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en nog 1 andere

Talen

Duits, Engels, Noors, Russisch, Tsjechisch

Video's en afbeeldingen van eWay-CRM

eWay-CRM Software - 1
eWay-CRM Software - 2
eWay-CRM Software - 3
eWay-CRM Software - 4
eWay-CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
eWay-CRM-video
eWay-CRM Software - 1
eWay-CRM Software - 2
eWay-CRM Software - 3
eWay-CRM Software - 4
eWay-CRM Software - 5

Vergelijk de kosten van eWay-CRM met soortgelijke producten

eWay-CRM

US$ 24,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 50,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 25,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van eWay-CRM

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Afspraakplanning
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Automatische nummerkiezer
  • Batchverwerking
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van juridische zaken
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bellijstbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Budgetbeheer
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Donaties bijhouden
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Engagement tracking
  • Evenementenbeheer
  • Factureren
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Pleitbezorging
  • Prestatiebeheer
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Referenties bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Subsidiebeheer
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Verkoopgoedkeuring
  • Vertrouwensadministratie
  • Visualisatie
  • Voor financiële instellingen
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voortgang bijhouden
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor eWay-CRM

Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Pipeliner CRM stimuleert uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers via zijn verkoopvriendelijke interface, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
CRM One was developed for small to medium size companies to give them the necessary tools to manage existing clients and new customers
Als de vertrouwde leider op het gebied van analyse, helpt Tableau mensen en organisaties meer datagestuurd te werk te gaan.
Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel!
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com

Reviews over eWay-CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,8
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
63%
4
32%
3
5%
2
0%
Fernando P.
Fernando P.
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A+++. The Best CRM Software in the Market

5 vorig jaar

Opmerkingen: I was a 10+ years users of the obsolete, outdated, full of issues Microsoft Business Contacts Manager. The thing was free and Microsoft did not care to update it and discontinued it. I spend 2 to 3 months checking almost all CRM software I could find before selecting one to replace Microsoft Business Contact Manager, as I wanted to make sure I did this only once. I picked eWay-CRM and I picked right. Imported the old database without any issue and set it up and customize it myself, even though I have no IT background. Very easy to set up and to customize.

Pluspunten:

Things that I like the most: 1. Customization. You customize the forms, the views, the database, the workflows, and everything and use them whatever way you want to use them. Really. 2. The breadth of features. Whatever you want to do, eWay-CRM has a way to do it. 3. Customer service. You call customer service in the USA any time during working hours and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] will pick up the phone in 5 seconds and solve your issue pronto. 4. The stability. Windows 10 and Office have dozens of updates and changes. You can always count on eWay-CRM to be there, stable, available 100% of the time. 5. Reliability. Everything is backup in the cloud instantly. My data is safe.

Minpunten:

I like eWay-CRM so that much that I cannot think on anything to change, except some very minor icon function changes I suggested in the online forum. Has not been changed because fellow users did not agree with my suggestion. I can live with that and recognize that that only changes with a lot of users support can be implemented.

Jan P.
company owner in Tsjechië
Civiele techniek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Satisfied customer

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Using the software for more that 6 years, with growing number of users and still happy with the product.

Pluspunten:

Most important is the seamless integration with MS Outlook, which is our main tool. We don't need another system to log in and to work with. It helps with integration and motivates users to work with the CRM system without troubles and helps keeping all the data and proceses tidy and up-to-date.

Minpunten:

Sales statistics could be better. We use our own system.

Radek Č.
vedoucí prodeje in Tsjechië
Civiele techniek, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

great tool for Outlook users

3 vorig jaar

Pluspunten:

outlook integration (easy to implement for outlook users) contacts, companies and leads management is great both for sales purposes as well as for statistics email categorization marketing campaigns work great there (both professional and classic emails)

Minpunten:

mobile app works good and it is fast but email preview is limited and attachments are missing there office 365 integration is missing - then document management would be much easier sometimes search tool works slowly task management might work better (e.g create task for multiple users)

Milan P.
marketing&strategy manager in Tsjechië
Machinebouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Amazing product

5 3 maanden geleden

Opmerkingen: We are tracking sales of ED machines. From leads mangement to the very end. Sales team can easy share all information, managers see how it continues.

Pluspunten:

eazy to use, the best value for money, Sales rep. like it, especialy a mobile version, which helps them to be up to date while the y are on the business trips

Minpunten:

Honestly, I haven't found anything like that

Jim B.
Owner in VS
Verzekeringen, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Why eWay-CRM?

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: eWay-CRM has done exactly what I had hoped/expected that a good program would accomplish for me in terms of organizing, retaining, recalling important contact data and information; it has improved my interaction with and efficient use of MS Outlook and Office, thereby smoothing my processes and routines; and I am looking for significant email marketing results to materialize from its optional marketing add-on.

Pluspunten:

Virtually limitless customization options, and normally easy to accomplish. I like the ability arrange the views according to my desired (economy of) placement. The Search and Bulk Change functions respond very rapidly. The ability to export contact data and notes, etc. is very attractive for HIPAA compliance and retention purposes. Ditto the ability to attach all kinds of interactions and documents to specific clients is excellent. And the price--is very reasonable for all the value, AND THE SUPERB TECH SUPPORT PROVIDED so cheerfully and rapidly!

Minpunten:

I think that the email marketing templates' designs could be expanded and enhanced, and the actual customization tips/instructions could be expanded and in some cases more clear.