Wat is Marsello?

Veel bedrijven hebben nog steeds moeite om te definiëren wie hun klanten zijn. Zonder die kennis vertrouwen bedrijven op dure externe programma's of onderzoek om hun strategie te bepalen. Goody lost dit op, tegen een fractie van de kosten in vergelijking met traditionele CRM of loyaliteitsprogramma's van coalities. Dit platform bereikt dit door detailhandelaars te voorzien van eenvoudige, geïntegreerde tools om hun eigen loyaliteits- en betrokkenheidsprogramma te creëren. Deze tools zijn geautomatiseerd en bieden detailhandelaars een geconsolideerd overzicht van hun klantenbestand.

Wie gebruikt Marsello?

Horeca, apotheken, detailhandel, schoonheidssalons en salons.

Waar kan Marsello worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Marsello
  • Gevestigd in Auckland, Nieuw-Zeeland
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Andorra en nog 191 andere

Talen

Engels

prijzen van Marsello

Beginprijs:

US$ 99,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Marsello heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Marsello heeft een betaalde versie vanaf US$ 99,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Marsello
  • Gevestigd in Auckland, Nieuw-Zeeland
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Andorra en nog 191 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Marsello

Marsello Software - 1
Marsello Software - 2
Marsello Software - 3
Marsello Software - 4
Marsello Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Marsello-video
Marsello Software - 1
Marsello Software - 2
Marsello Software - 3
Marsello Software - 4
Marsello Software - 5

Functies van Marsello

  • Activiteiten volgen
  • Bonusbeheer
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Klantenkaarten
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Segmentering

Alternatieven voor Marsello

Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Online community-software waarmee bedrijven hun klanten, partners en werknemers kunnen verbinden om vanaf elke locatie te kunnen werken.
A comprehensive, modular platform that allows you to manage the entire end-to-end loyalty program lifecycle efficiently.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Glue is a powerful, automated and hassle-free white label loyalty program designed for small – micro businesses such as restaurants, re
Omni-channel platform for CRM, Loyalty management and Shopping engagement. Drive Growth, Repeat SALE!
Create and manage a loyalty program across all channels with m—wise Loyalty Cloud, our feature-rich loyalty SaaS solution.
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
Tremendous is the best platform to incentivize and reward people instantly with gift cards, prepaid Visa® cards, cash, and more.

Reviews over Marsello

Gemiddelde score

In totaal
4,4 (92)
Gebruiksgemak
4,4 (92)
Klantenservice
4,4 (92)
Functies
4,2 (92)
Waar voor je geld
4,3 (92)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Che C.
Che C.
Sales And Marketing Specialist in Nieuw-Zeeland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A Simple, flexible CRM system for Point of Sale

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'. Love goody.

Pluspunten:

We liked that our loyalty scheme was able to go fully digital.

Minpunten:

Of course it could always be cheaper, but the price as it stands is completely reasonable for the product.

Shannay H.
Office Manager in Nieuw-Zeeland
Voedselproductie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer.

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Hopefully more customers passing through the store

Pluspunten:

Ability to provide loyalty points to our customers. Has the functionality to do reports on the computer.

Minpunten:

Unless you know how it works, it's not that user-friendly to the staff who have no tech savvy. Changes to the tablet confuse the older generation customers.

Reactie Goodycard

4 jaar geleden

Hi Shannay, thanks so much for your response. We take your comments extremely seriously, and we're committed to ensuring each and every customer has a positive experience. We've taken your support comments on board, and we're looking to improve this area of our business over the next two months, including hiring more staff to ensure our customers are well looked after. I¿ll be taking a look at past support queries to better understand why it took so long to reply to your support ticket. Yet again, thanks so much for taking the time to submit this review, as we'd love to turn this back into a 10/10! Kind regards, Rory Moss, Marketing Manager

Walt F.
Director in Nieuw-Zeeland
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A great all round marketing tool

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Great. Excellent customer support as well. With one on one support when I need it.

Pluspunten:

The loyalty programme is great. It also does really well in tying together our bricks and mortar and ecommerce offerings.

Minpunten:

Probably the reporting. Could be more customizable, but still pretty good.

Shannay H.
Office Manager in Nieuw-Zeeland
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Goody review 2019

3,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.

Pluspunten:

Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet

Minpunten:

Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app

Reactie Goodycard

3 jaar geleden

Hi Shannay, We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had. Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders. Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve. Appreciate the feedback. Kind regards, Rory Moss General Manager

Chere B.
owner in Australië
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Legacy user

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Its a bit clunky on the user side and really needs more utility for things like embeded Forms and login forms

Pluspunten:

I've used it before and it's stable with Kounta Light speed and It is a reasonably solid application

Minpunten:

Not a lot of change over the last 5 years, I have to say I doubt any average user would know how to implement this loyalty program easily, there are large gaps in terms of web-side implementation, you now have no login widgets to embed on websites and the forms are not really customizable. Please allow users to alter and embed forms on websites!!!!!