Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is HubSpot CRM?

Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt.

Wie gebruikt HubSpot CRM?

De HubSpot CRM is ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven (10-200 werknemers) voor wie spreadsheets te beperkt zijn, maar die niet veel van de geavanceerde functies van complexe CRM's voor grote ondernemingen nodig hebben.

Waar kan HubSpot CRM worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • HubSpot
  • Gevestigd in Cambridge, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor HubSpot CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 19 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Japans, Portugees en nog 1 andere

prijzen van HubSpot CRM

Beginprijs:

US$ 0,00
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

HubSpot CRM heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. HubSpot CRM heeft een betaalde versie vanaf US$ 0,00.

Over de leverancier

  • HubSpot
  • Gevestigd in Cambridge, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor HubSpot CRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 19 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Japans, Portugees en nog 1 andere

Video's en afbeeldingen van HubSpot CRM

HubSpot CRM Software - 1
HubSpot CRM Software - 2
HubSpot CRM Software - 3
HubSpot CRM Software - 4
HubSpot CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
HubSpot CRM-video
HubSpot CRM Software - 1
HubSpot CRM Software - 2
HubSpot CRM Software - 3
HubSpot CRM Software - 4
HubSpot CRM Software - 5

Functies van HubSpot CRM

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor start-ups
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor HubSpot CRM

Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Platform voor verkoopbetrokkenheid dat bedrijven helpt om prospects te identificeren, hen te betrekken via gepersonaliseerde campagnes en verkooppijplijnen te stimuleren.
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.

Reviews over HubSpot CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,4
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Jonathan
Jonathan
Co-Founder, CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best For Scaling Small Business RevOps

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: We are excited to keep trying new features on HubSpot that continue to augment our marketing and sales processes. Our team is gearing up this first quarter to implement there new AI integration into our business processes, excited for the year ahead!

Pluspunten:

There are so many features that have been added on throughout the last few years, and we think AI is going to augment that. The most important process is moving leads down the pipeline for us with different automations, and assigning different team members self-qualified leads that can book calls through the HubSpot calendar. Apart from automations we are also very happy with how the Hubspot chat features connects to other social networks, critical for connecting leads to sales and customers to support.

Minpunten:

Lead capture feature isn't as flexible as other form competitors like TypeForm, it would be nice to have a component that didn't initially overwhelm visitors with the input fields.

Eerder overwogen alternatieven: Salesforce Starter

Redenen om voor HubSpot CRM te kiezen: More functions that integrated into our tech stack ecosystem available on Hubspot.

Overgestapt van: Pipedrive

Redenen om over te stappen op HubSpot CRM: Easy of use compared to having a consultant set up SalesForce for us.

Daniel
Co-Owner in VS
Kunst en nijverheid, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A simple CRM solution that packs a big punch

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

HubSpot seamlessly integrates with our website platform (Wordpress) to capture leads and automagically create a prospective customer flow. There are times when our Wordpress contact plugins become inoperable and our HubSpot integration acts as a safety net. Our business uses the free tier of service and even that provides us with a lot of power and essential components of our client relationship framework.

Minpunten:

The trickiest thing about HubSpot is figuring out exactly which options to implement because the feature set is so robust. That said, it's a snap to get things up and running with a basic setup and then scale up from there. For me, that meant utilizing it to capture new inbound leads, seeing what other options the software gave us, and then customizing a pipeline from there.

Rob
Key Account Manager in VK
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great for Marketing, not that great for sales

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Easy to use, they have a good mobile app.

Minpunten:

Reporting (for sales) is far more basic than other systems eg. Salesforce. Managing duplicates is a real pain and takes a lot of manual work. Setting up workflows is also a little difficult. The functionality around creating sales account plans and stakeholder maps is a nuisance. Not as many pre-built integrations as Salesforce and nowhere near as customisable. I'd say it's a good system for small teams or marketing teams.

Drew
Drew
CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

HubSpot and Small Business Sales Growth

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, our experience was positive, and our sales team has no complaints. Again, we find our limiting factor is more on the growth of our service department. HubSpot, is a mobile friendly CRM that works great for a growing sales team. Additional marketing features can be added, but that is a separate cost, unless you have in house marketing talent.

Pluspunten:

HubSpot is great at tracking relationships at the individual level. These can be tracked from prospect to conversion, and all related activity can be easily tracked and revisited. Dashboards can be setup to track meta data, but is limited in how it can be customized.

Minpunten:

All of our dislikes in HubSpot are related to the service side. The sales side of this CRM is sufficient or better to other CRM's, but is limited in customizable solutions. This will need to be discussed when considering your companies specific needs.

Eerder overwogen alternatieven: Salesforce Sales Cloud en monday.com

Redenen om voor HubSpot CRM te kiezen: Sugar CRM was ineffective for us, and was a legacy system I inherited. This was an overall disappointment for our team, so the strategic decision was made to move to HubSpot to better enable our sales team.

Overgestapt van: SugarCRM

Redenen om over te stappen op HubSpot CRM: The marketing integration was a recommendation of the marketing company we partnered with for inbound leads. The lead generation did not pan out, but this was not fault of HubSpot.

Ryan
Senior Account Executive in VS
Marketing en reclame, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Hubspot CRM

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I see the capability and how it may work but it has been a difficult costly transition. I do not know if I would recommend it to companies with many (hundreds of thousands) of companies, contacts with multiple sales service incidents.

Pluspunten:

It tracks leads and pipeline ok. The Sales Prospecting dashboard is nice

Minpunten:

The Ring Central Dialer does not even give the ability to transfer a call. Calles often cant get through. Typing in a name has to be 100% correct. There is no knowledge for nicknames, no suggestions. If someone last is mann or manne or man all should pull something up. The complications of placing an order getting a quote, etc. is cumbersome and we have lost many sales. Workflow is slow for someone needing to contact various people. Notes and activity flow between contacts, companies, and deals is difficult to grasp and view pertinent info quickly. Even