Nederland Lokaal product

Wat is SpinOffice?

Blijf in contact met je zakelijke contacten, werk samen als een team en breng je klanten, prospects en andere belanghebbenden samen met al je communicatie, activiteiten, documenten en bestanden in een gedeelde database.

Wie gebruikt SpinOffice?

Voor elke groeiende onderneming die een betrouwbare, gedeelde database nodig heeft voor al hun klantgerelateerde informatie.

Waar kan SpinOffice worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Mulberry Garden B.V.
  • Gevestigd in The Hague, Nederland
  • Opgericht in 1999

Ondersteuning voor SpinOffice

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Algerije, Angola, Argentinië, Armenië en nog 143 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 3 andere

prijzen van SpinOffice

Beginprijs:

€ 27,50/maand
  • Ja, heeft een gratis versie

SpinOffice heeft een gratis versie. SpinOffice heeft een betaalde versie vanaf € 27,50/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Mulberry Garden B.V.
  • Gevestigd in The Hague, Nederland
  • Opgericht in 1999

Ondersteuning voor SpinOffice

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Algerije, Angola, Argentinië, Armenië en nog 143 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 3 andere

Video's en afbeeldingen van SpinOffice

SpinOffice Software - 1
SpinOffice Software - 2
SpinOffice Software - 3
SpinOffice Software - 4
Nog 5 andere bekijken
SpinOffice-video
SpinOffice Software - 1
SpinOffice Software - 2
SpinOffice Software - 3
SpinOffice Software - 4

Functies van SpinOffice

  • Activiteitendashboard
  • Campagnebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • For Mac Devices
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie van sociale media
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven voor SpinOffice

Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
CRM with BPMN engine that helps automate sales, service, marketing, and mobile processes, and improve customer satisfaction.
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
monday sales CRM is ideaal voor MKB-bedrijven, en is een volledig aanpasbare, codevrije CRM die je verkoop en klantcommunicatie centraliseert. Meer informatie over monday sales CRM

Reviews over SpinOffice

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,8
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
75%
4
19%
3
6%
Richard Allen
Richard Allen
Artistic Director/Conductor in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Muziek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Outstanding Customer Service

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I could not be happier. I am using Spin Office to assist members of our board of directors (we are a non-profit) in fundraising activities. The customer service from HQ is outstanding. I have spoken on the phone, used chat, and e-mail to cover a few initial issues related to start up, tweaks, really, and received a thorough training via phone. They are committed to getting their product up and running flawlessly, because they understand how important the tool is to organizations like ours. I could not be happier.

Pluspunten:

It was easy to set up. It had a place to include process notes on clients, even photos. Each client was really a snap to set up. I got my entire CRM up and running in a few hours. There are a LOT of features that we are not using presently, which may make our work easier in the future as we grow. Meanwhile, those features do not stand in the way of our current usage.

Minpunten:

None. I could not be happier. They are committed to success.

Reactie Spinware Solutions

4 jaar geleden

Thank you for your feedback, Richard!

Trevor
Director in Australië
Kantoorbenodigdheden, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Contact Management

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We have been using SpinOffice for over 5 years and it has met or exceeded our expectations.

Pluspunten:

We chose this software as we needed a central repository of all email contacts with customers / prospects / suppliers and staff that was accessible to all users. We are a small staff that needs access to the history of correspondence.

Minpunten:

As we are in a timezone very different from Europe we sometimes wait a day for support email responses.

Trond
Trond
General Manager in Noorwegen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Duurzaamheid en milieu, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Spinoffice is a typical small business CRM system

3,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall the system worked ok for me in the time I used it as my main CRM system, but when I started discovering its flaws things started getting difficult. In the aftermath I regret choosing the Spinoffice as my system mostly because I am not in charge of my data and they dont help me transfer data to me.

Pluspunten:

The system is easy to use and somewhat intuitive to learn.

Minpunten:

Spinoffice have big limitation in a typical BtoB type of sales. Its not possible to organize contacts in more than one level up. The only way around this is to make a normal relation between them, but if you have many contacts this will become very unorganized. Also when I said I will stop using it there is no way to transfer data to a new system, and the system turn very slow if you want to maintain the data acquired into Spinoffice. The only way is to manually transfer the data, in 2019???? Not satisfactory and dangerous for most businesses.

Paul
Paul
Owner in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

What fantastic software package

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

The way it links everything together! So simple to find anything, your emails all in one pace, along with your contacts, your tasks, a gorgeous Kanban board for planning your time. All in all its fa bulls!

Minpunten:

In general no. The software works just as it says on the box. I would like the IOS applications to be a little more refined perhaps, but that's not a major when you have a brilliant application like this on the Mac.

Reactie Mulberry Garden B.V.

2 jaar geleden

Thanks, Paul!

Geverifieerde reviewer
Manager in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Perfect for our small business

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Customer support is excellent and we were able to migrate a number of operational spreadsheets into one place. Having this CRM has enabled us to put the majority of customer/supplier data in on place and saved lots of time managing our day-to-day operations. The cost of the licences, although already low, are more than offset by the improved efficiencies.

Pluspunten:

I like the fact that you can customise the fields to make them relevant to our needs. Integrated SMS is very useful for texting simple confirmation messages, and the mail merge is very simple, with user templates very easy to set up. The calendar function allows us to book and easily view delegates for our training courses. Also, the viewing screens are very clean and clear , and we have the system set up so that delegates, contacts, suppliers etc screens are different colours - a small detail but a nice touch.

Minpunten:

The reports are perfectly usable but the column titles don't always replicate the user-defined fields. It's not a huge issue as we know what the data in each column means.