Wie gebruikt Pendo?

Teams voor productbeheer, succesverhalen van klanten, klantenondersteuning, techniek, marketing, verkoop en gebruikerservaring

Wat is Pendo?

Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige manier om te begrijpen en te profiteren van wat echt de drijvende kracht achter het succes van een product is. Pendo heeft de missie om de ervaringen van de maatschappij met software te verbeteren, en doet dit door middel van krachtige analyses, gebruikersfeedback binnen de toepassing en contextuele begeleiding die is ontworpen om bedrijven te helpen de klantervaring binnen hun toepassingen te meten en te verbeteren.

Pendo - Details

Pendo

http://www.pendo.io

Opgericht in 2014

Pendo - Prijsoverzicht

Pendo heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Pendo

Customer engagement software
Analyse
Communicatiebeheer
Communitybeheer
Contentsyndicatie
Gamification
Live chatten
Opzeggingenbeheer
Verzamelen van feedback
Video-inhoud
Actiebeheer
Enquêtes en feedback
Gedragsanalyse
Gegevens importeren en exporteren
Klantprofielen
Predictieve analyse
Samenwerking
Sjablonen
Toewijzingsmodellering
Content maken
Contextafhankelijke richtlijnen
Enquêtes en feedback
Gebruikers inwerken
Gegevensvalidatie
In-app training
Launch management
Onderverdeling van doelgroepen
Selfservicetools
Voor meerdere talen
A/B-tests
Cohortanalyse
Deïnstallaties bijhouden
Funnelanalyse
In-apps-gebeurtenissen bijhouden
Inkomsten bijhouden
Kanaaltoewijzing
Push-meldingen
Retenties bijhouden
Beheer van taakomschrijvingen
Documentbeheer
E-Verify/I-9-formulieren
Elektronische formulieren
Elektronische handtekening
Oriëntatieworkflow beheren
Personeelshandboek
Taakbeheer
Trainingsbeheer
Zelfserviceportal
Animatie
Bruikbaarheidstests
Gebruikersonderzoek
Gebruikerstrajecten
Heatmaps
Niet-gemodereerd testen
Prototypen genereren
Schermactiviteit vastleggen
Voor mobiel
Voor websites
Campagnebehee
Conversies bijhouden
Doelstellingen bijhouden
Gebruikersinteractie bijhouden
Meerdere sites beheren
Paginaweergaven bijhouden
Referentiebron bijhouden
Tijd op site bijhouden
Trefwoorden bijhouden
Zoeken naar sites bijhouden

Reviews van Pendo

5 van 145 reviews worden weergegeven

In totaal
4,4/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenservice
4,5/5
Functies
4,3/5
Waar voor je geld
4,2/5
Josh G.
Product Manager
Telecommunicatie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-5-2019

"Used at Multiple Companies / Highly Recommend"

Pluspunten: Pendo is a great tool. It is easy to use and helps executives start tracking the right metrics (instead of guessing at what is important). It also scales your support organization with automated onboarding and educational opportunities for users.

Minpunten: Sometimes the reports bug-out, but the support team is quick to respond. Additionally, there is no way to communicate with users OUTSIDE your application ecosystem (i.e. email). If a user isn't engaged with your software, you have to go into a different system in order to get re-engagement.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-5-2019
Geverifieerde reviewer
CX Designer
Computersoftware, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-12-2019

"Pendo is a Lifesaver"

Opmerkingen: The platform has been great. While we have experienced a few bumps in the road, theres always been workarounds and solutions that solve our problems.

Pluspunten: Pendo allows me to easily set up guides or walkthroughs in my product. The best part is that it leaves a lot of room to start small and grow.

Minpunten: One of our selling points was that it required low development effort and could be managed by a non-developer. While yes, this is true, it can require someone with front-end experience to code a few walk through steps and someone with back-end experience to send additional data to pendo for use with segmentation and analytics.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-12-2019
Ike B.
Product Marketing Manager
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    1/5
  • Gebruiksgemak
    1/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    2/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    1/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-4-2017

"Shop around"

Opmerkingen: I've used Pendo a couple times over the period of roughly a year. Both of the time that we tried to deploy an NPS survey on our product we had some significant bugs. The first, we had a Opt Out list that some of our admins requested to be on (they didn't want to receive the survey). Pendo experienced a bug in which our survey in fact was seen by some of those accounts. This most recent time I've run across some significant bugs and pretty fundamental considerations in UI. Take for instance that Pendo provides no help in the UI to help guide you in whether you are actually selecting the right account to pool into a segment to target or exclude. You have to pretty much get the account character for character exact to how Pendo has in the system. When I try to export the list of accounts from Pendo, modify the list to remove or add accounts and reimport, Pendo fails on any accounts that have a comma in the title (like Company, LLC or Org, Inc.). Also our survey just decided to not appear out of the blue. Luckily I've jumped in to check our survey frequently and discovered this was the case. I can't be confident that when I deploy something to our end users that Pendo will behave appropriately. Consider another solution with better history and size.

Pluspunten: The UI is modern and appealing

Minpunten: The software is inconsistent, buggy and unpredictable.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-4-2017
Devon G.
Customer Success Advocate
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-4-2020

"Pendo & Pendo Feedback Review"

Opmerkingen: Pendo has been great for us. Our customers love it and we are seeing a lot of value from implementing Pendo. The support that comes with Pendo and the networking Pendo provides have been incredibly helpful.

Pluspunten: Pendo is fairly easy to use. They are coming out with new features frequently that help us and our customers. Pendo gives us the ability to create content without having to pull time from our Dev team.

Minpunten: Pendo core has been great for use. We recently signed up with Pendo Feedback and it has been great. There are some areas in Feedback that are lacking. We have been working closely with the Pendo team to try to relieve some of those pain points.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-4-2020
Stephanie H.
VP of Product Development
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-11-2019

"Valuable Insights!"

Opmerkingen: From a product perspective, we have gained so much insight into our customers and how they are using our products. We can identify at-risk customers easily and work to get them back on track. Additionally, we recently purchased and implemented the new Feedback module which is going to allow us to centralize all enhancement requests and finally have a data informed product roadmap. We derive a ton of value with this product and it is truly changing the way we do business.

Pluspunten: We love all the data we have gained about our users and have a much stronger understanding of what they do within our applications. In addition, Pendo has made communication with our customers really easy, especially in times of crisis. I also feel as though we are arming our ENTIRE organization with information they need to do their job. All functions within our organization derive value from this platform and that isn't easy to achieve! Updates are also released regularly which tells me this is an organization that is dedicated to their customers.

Minpunten: I think with such an amazing platform, it can sometimes feel overwhelming to get up to speed on all the things we could be doing with the software.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-11-2019