Wie gebruikt FixMe.IT?

IT-professionals van bedrijven van elke omvang en uit verschillende sectoren.

Wat is FixMe.IT?

De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf slechts $ 25 per maand afhandeling van meerdere sessies, onbeperkte on-demand ondersteuning en toegang tot 150 onbeheerde machines. Andere belangrijke functies zijn onder meer branding, navigatie via meerdere schermen, tweeweg delen van het bureaublad, bestandsoverdracht, tekenhulpmiddelen, sessie-opnames, rapportage en nog veel meer.

FixMe.IT - Details

Techinline

https://www.techinline.com

Opgericht in 2007

FixMe.IT - Prijsoverzicht

FixMe.IT vanaf US$ 25,00/maand. FixMe.IT heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor FixMe.IT.

Beginprijs

US$ 25,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Training

Live online

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van FixMe.IT

Hulp op afstand software
Bestanden delen
Diagnostische hulpmiddelen
Enquêtes en feedback
Realtime chatten
Scherm delen
Sessieoverdracht
Sessies opnemen

Reviews van FixMe.IT

5 van 328 reviews worden weergegeven

In totaal
4.8/5
Gebruiksgemak
4.8/5
Klantenservice
4.6/5
Functies
4.4/5
Waar voor je geld
4.7/5
R. curtis M.
System Analyst
Civiele techniek, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-11-2018

"Best Remote Access Software Available"

Opmerkingen: I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Pluspunten: The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Minpunten: If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-11-2018
Michael D.
owner
Computer- en netwerkbeveiliging, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-1-2020

"Long time user"

Opmerkingen: I have used Logmein, Teamviewer and Fixme extensively along with sharing some small use with other products. FixMe is by far the easiest for my company and its customers. Install is easy and it is safe. I support a lot of the medical community and it being HIPAA compliant is a big plus.

Pluspunten: Easy to have remote users install. Simple console. Great value for money.

Minpunten: No Apple support, no multi user support.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-1-2020
Rob E.
President
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-2-2020

"Simple and easy to use "

Opmerkingen: This service is just plain easy to use and works everytime...

Pluspunten: I currently use Logmein and FixMe.IT and for the price FixMe.IT is easy to use and works as it should.
you can set up unattended access.
we have a link on our website to direct our clients to use when we need access that is not setup as unattended.

Minpunten: Only Windows based computers
we can not access Apple computers

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-2-2020
Alex R.
IT Manager
Publieke zaken, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-1-2020

"Great bang for the buck!"

Opmerkingen: I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Pluspunten: Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Minpunten: Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-1-2020
Thomas B.
Ceo
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-11-2017

"It's hard to knock the product as it is but it's just ok"

Opmerkingen: I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Pluspunten: On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Minpunten: No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!
Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Antwoord van de leverancier

van Techinline op 7-11-2017

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-11-2017