Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is AzureDesk?

AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels.

Wie gebruikt AzureDesk?

Voor alle bedrijven

AzureDesk Software - 1
AzureDesk Software - 2
AzureDesk Software - 3
AzureDesk Software - 4
AzureDesk Software - 5

Twijfels over AzureDesk? Vergelijk met een populair alternatief

AzureDesk

AzureDesk

4,5 (51)
US$ 12,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
35
8
4,6 (51)
4,7 (51)
4,8 (51)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 26,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
174
8
4,4 (188)
4,6 (188)
4,7 (188)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor AzureDesk

Issuetrak
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Realtime meldingen
Ticketbeheer
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Klantgeschiedenis
Wachtrijbeheer
Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
CRM
Ticketbeheer
LiveAgent
Functies met hoogste score
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Proactief chatten
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Deskpro
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Kennisbankbeheer
Klantendatabase
EcholoN
Functies met hoogste score
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Front
Functies met hoogste score
Inboxbeheer
Macro's/reacties via sjablonen
Mobiele toegang
Vivantio
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Incidentenbeheer
Ticketbeheer

Reviews over AzureDesk

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,8
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
53%
4
45%
3
2%
Mark
Mark
Non Executive Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Afdrukken en drukwerk, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Azure Desk

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Our main objective is to provide monthly stats for all incidents and problems. We also wanted a browser-based solution and hopefully a mobile app will arrive soon.
We setup the Service Desk quickly and can report on stats very easily.

Pluspunten:

Cloud based and very easy to use. Quick to setup

Minpunten:

More features is always good but they do seem to get added once requested

Kaitlyn
Customer Service Representative in VS
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

VPN User Review

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: It keeps support tickets reasonably organized

Pluspunten:

It's more streamlined than other similar products, in my experience.

Minpunten:

Sometimes certain tickets show up repeatedly in the "unassigned" section.

Anthony
Director in Zuid-Afrika
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

AzureDesk Product Review

3,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Simple to use , affordable for 1 Man Business or SMB, if mobility is not required.

Pluspunten:

Very simple to setup and use Useful Knowledge base

Minpunten:

No manual time logging No Mobile support

Michael
IT Manager in VK
Mediaproductie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Azure Desk

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Using Azure Desk enables us to effectively manage all IT incidents for over sixty franchisee operations. We are able to track, monitor and where necessary escalate outstanding tasks and prioritise incidents based on priority levels. The software is very easy to use and we have never experienced any issues or outages to date. We look forward to working with the Azure development team to offer enhancements to what is an excellent software tool.

Pluspunten:

Azure Desk is easy to use browser based application. It has a simple to use and intuitive interface to create new incidents, manage existing incidents. Monthly and ad-hoc reporting are easy to run for MI purposes. Another plus point is the ability to update user requests via email during the incident duration.

Minpunten:

Some additional fields would really be useful especially 'Channel' fields which would also assist with better reporting.

Reactie AzureDesk

5 jaar geleden

thank you so much

Shaun
Engineer in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

AzureDesk

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We have very pleased with the software and support - at a great price as well!

Pluspunten:

We were able to institute and bring the software up from ground zero to a useful internal application very quickly. They were able to take a listing of customers and import them for us for ease of data entry which helped a great deal.

Minpunten:

I haven't had any issues to note - so far its been great.