Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Wat is Orderry?

Orderry heeft een ingebouwde tool voor werkorderbeheer die routineactiviteiten met werkorders automatiseert. Prioriteer op efficiënte wijze, routeer serviceteams en krijg simpelweg meer taken gedaan in minder tijd. Wijzig en update bestelgegevens online, maak lijsten van materialen met behulp van streepjescodes, batching en serienummering. Krijg toegang tot nauwkeuriger gegevens voor analyses die tot nu toe niet beschikbaar waren. Houd interne en externe gebruikers op de hoogte terwijl taken worden uitgevoerd, verhoog de tijdige voltooiing en verbeter de klanttevredenheid.

Wie gebruikt Orderry?

Alle soorten reparatiediensten en servicebedrijven

Waar kan Orderry worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Orderry
  • Gevestigd in London, VK
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor Orderry

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaanse Maagdeneilanden, Anguilla, Antigua en Barbuda, Argentinië, Aruba en nog 47 andere

Talen

Engels, Portugees, Portugees, Portugees, Spaans

prijzen van Orderry

Beginprijs:

US$ 39,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Orderry heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Orderry heeft een betaalde versie vanaf US$ 39,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Orderry
  • Gevestigd in London, VK
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor Orderry

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaanse Maagdeneilanden, Anguilla, Antigua en Barbuda, Argentinië, Aruba en nog 47 andere

Talen

Engels, Portugees, Portugees, Portugees, Spaans

Video's en afbeeldingen van Orderry

Orderry Software - 1
Orderry Software - 2
Orderry Software - 3
Orderry Software - 4
Orderry Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Orderry-video
Orderry Software - 1
Orderry Software - 2
Orderry Software - 3
Orderry Software - 4
Orderry Software - 5

Functies van Orderry

  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afspraakplanning
  • Apparatuur bijhouden
  • Barcode-/labelbeheer
  • Beheer van onderdelen
  • Beheer van technici
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Intakebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Loyaliteitsprogramma
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Prijsbeheer
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Reparatie bijhouden
  • Reparatietickets
  • Retourbeheer
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Servicegeschiedenis
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verkooporderbeheer
  • Verkooppunt
  • Verzendbeheer
  • Voertuigen bijhouden
  • Voor tapijtreinigingsbedrijven
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor Orderry

QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
Met Lightspeed Retail beheer je de verkopen en voorraden van al je verkoopkanalen met één gebruiksvriendelijk platform, en houd je meer tijd over om je bedrijf te runnen. Meer informatie over Lightspeed Retail
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Alles-in-één beheersoftware voor reparatiewerkplaatsen met reparatietickets, inventaris, CRM, facturering, rapportage, betalingen en meer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met functies waarmee je werkorders efficiënt kunt beheren en de bedrijfsvoering kunt stroomlijnen.
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor werkorderbeheer.

Reviews over Orderry

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,4
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
68%
4
29%
3
4%
John
John
CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Awesomesauce

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Just love it. Tried many others and this is the easiest and most extenisible.

Minpunten:

Can't really think of anything! We love it.

Dmitry
CEO in Finland
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Convenient product that solves basic everyday tasks

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Our repair department use that software to manage local parts storage, customer and ticket information, amount of job done by tech.

Pluspunten:

Almost all daily tasks are automated and do not require the participation of a manager.

Minpunten:

Still need to improve the possibility for local software integration. We use that product in Finland, cant accept its reports without full reworking. Have no integration with cardpayment terminal, with accounting software. No full integration with WooCommerce ... even stop to wait it.

Reactie Orderry

vorig jaar

Dmitry, thank you for choosing Orderry and submitting such an informative review! We are happy to know that Orderry helps your team be more productive every day. Speaking of integrations missing, here are some comments from our product development team: Card payment terminals are our main focus for the coming versions. We are currently working on the API with webhooks and the integration with any marketplace/online store that can synchronize via xls import. To integrate with international accounting services, we've already released the tax functionality within the coming updates, we will be able to complete this integration. So, stay tuned ;-) The full database search option is now listed in our roadmap as a feature request. UPD. As for now, Orderry offers direct integration with two popular accounting software—QuickBooks Online and Xero. It allows you to sync invoices, clients, stock items, and taxes between the systems automatically (or manually if needed). This integration is available in all subscription plans (except the basic one) at no additional costs.

Paul
CEO and Co-Owner in VS
Automotive, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Love some aspects, wish there was more customizations available

3,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: We don't mind it, but haven't found anything better out there so we are happy staying with it for now.

Pluspunten:

We like that we are able to create work orders and easily push these over into invoices that we can print out for our customers. We also really like the fact that we could customize the different templates.

Minpunten:

We don't like the how you are unable to organize line items within a Work Order. For example, if we are doing a full service, replacing a clutch, and replacing a shock, plus we buy a ton of parts, we ideally want to be able to organize the Work Order/Invoice into groups so the customer can see all the shop supplies used in the service, then see the parts used for the clutch repair, etc.

Levi
Owner in VS
Maritiem, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Works good for Boat service

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: We could set it up ourselves and get going on it immediately. It has been so easy to use.

Pluspunten:

It’s customizable. Its affordable. Its easy to use. We can do everything we need to complete and invoice while out mobile. I love that we are able to enter in one time items, and then decide if they are going to be a part of the permanent menu or one time use. It is really helping with building out our menu quickly.

Minpunten:

Its missing some features that we would like, such as making basic canned jobs that are made up of specific parts and labor, that we can reuse

Eerder overwogen alternatieven: QuickBooks Online

Redenen om voor Orderry te kiezen: We wanted something that was not so terrible to use, was mobile friendly, and more affordable

Overgestapt van: QuickBooks Online

Redenen om over te stappen op Orderry: Its Price was within our startup budget. Had enough features, and was mobile friendly

Mikey
Owner in Australië
Consumentendiensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great CRM software

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Very happy with the service and recently integrated phone call logging from a third party service.

Pluspunten:

Love how it’s tailored to Phone Repair shop. Easy to set up and very competitively priced. Online chat has been a massive help when I’ve needed it.

Minpunten:

There were a few tasks I would have liked to edit, but have got used to the setup - it doesn’t bother me

Eerder overwogen alternatieven: RepairDesk

Redenen om over te stappen op Orderry: Price and being able to edit so much. And great to start with phone repair format to make it as easy as possible.