Refract

Wie gebruikt Refract?

Ondersteuning van verkoopmanagers voor het identificeren en onmiddellijk verbeteren van dure fouten, vergissingen en gemiste kansen die hun verkoopteams elke dag maken.

Wat is Refract?

Ondersteuning van verkoopmanagers voor het identificeren en onmiddellijk verbeteren van dure fouten, vergissingen en gemiste kansen die hun verkoopteams elke dag maken.

Refract stelt sales managers in staat om, zonder de noodzaak om mee te rijden, te coachen op het gebied van gesprekken, demo's en vergaderingen. Coachbare momenten kunnen worden benadrukt, waarbij wordt afgewisseld tussen het delen van lovende feedback, ideeën en corrigerende feedback.
Een bibliotheek met voorbeelden van best practices zorgt voor hapklare kennis om onboarding te delen en te versnellen.

Refract - Details

Refract

https://www.refract.ai

Opgericht in 2015

Refract-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Refract - prijsoverzicht

Refract heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Refract betaalde versie vanaf US$ 45,00/maand.


Beginprijs

US$ 45,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Refract - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Refract

  • Archiveren
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde opname
  • Geplande opname
  • On-demand opnamen
  • Opnemen en afspelen
  • Opnemen van gedistribueerde oproepen
  • Oproepen taggen

Bekijk de volledige lijst van Call recording software

  • Automatisch nummers kiezen
  • Bellijstbeheer
  • Campagnebehee
  • Dashboard
  • Gegevensbeheer
  • Leaddistributie
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Oproepen opnemen
  • Prestatiebeheer

Bekijk de volledige lijst van Inside sales software

  • Aanstellen (van personeel)
  • Audio-/videovergaderen
  • Beoordelingen
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Gamification
  • Geïntegreerd systeem voor maken van cursussen
  • Leerplannen
  • Oproepen opnemen
  • Prestatiemeetwaarden

Bekijk de volledige lijst van Sales coaching software

  • Analyse van verkooptrends
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Concurrentenanalyse
  • Correlatieanalyse
  • Dashboard
  • Dynamische modellering
  • Modellering en simulatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Statistische analyse
  • Weergave van grafische gegevens

Bekijk de volledige lijst van Sales forecasting software

Refract alternatieven

Meer alternatieven voor Refract

Reviews van Refract

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,2
Klantenservice 4,8
Functies 4,1
Waar voor je geld 4,3

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Walter C.
CEO
Managementconsulting, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2018

"Best Tool"

Opmerkingen: Refract improves the effectiveness of coaching and allows me to quickly hear the challenges of the reps.

Pluspunten: The flexibility of the software allows me and my clients many options in using the platform for coaching, training, and self analysis. The training is not just online, but live and available. Awesome.

Minpunten: It does not work to call directly out of all CRMs, but that seems to be changing.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2018
John R.
Director
Professionele training en coaching, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-5-2020

"The best of the best."

Opmerkingen: Wonderful!

Pluspunten: Rich, rich data from your calls, enabling your coaches to get a true insight into what's happening in your sales teams.
The excellent team behind it to support you and provide the help needed to re-think your sales approach.

Minpunten: Some integration challenges with Skype.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-5-2020
Aaron R.
Director of Student Enrollment
Schoolleiding, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    2 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2018

"Incredible support, needs a bit more time to bake."

Opmerkingen: Our business case has changed over our time with refract. Originally I was looking for training and onboarding assistance. Now it is monitoring. I really like the feature set but now look to integrations to be able to monitor from 1 place.

Pluspunten: The team and product are fantastic, it's the learning curve which gets ya. Once you climb, functionality makes sense and you start to realize the leverage Refract promises. Features I really like include:
- Full transcripts of calls
- Rep/Prospect time allocation
- Time based notes (comment on a specific section of the call)

Minpunten: As with any startup, the roadmap is changing. Features you'd like can take weeks or months but Support does a fantastic job bridging the gap. Shout out to CSR for her help! Areas of improvement include:
- Search, the taxonomies could use an update to make finding things faster
- Improved pricing, would ideally like a viewer and editor license.
- Folders, I'd like improved storing of content based on specific use cases: Research, monitoring, training

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2018
Nicola S.
Inside Sales Manager - Customer Loyalty & Acquisitions
Kantoorbenodigdheden, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-2-2019

"A Must Have"

Opmerkingen: Since using Refract we have seen a month on month improvement through our agents calls. The type of conversations have now become more consultative and less transactional and this has resulted in better Sales opportunities with fantastic results. Everyone has embraced this tool and has now become part of our working day/week and coaching has become an exciting and enjoyable part of our role with amazing results.

Pluspunten: The ease of use, makes this a must have tool. The information from the Insights gives you an incredible insight and a fuller understanding of each call. Add the grading form and smart tags and you then have all the tools to assist with your coaching and development.
The support from Refract is quick, reliable and nothing is ever too much.

Minpunten: The transcript is not very accurate but this has not hindered how we use Refract at all.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-2-2019
John S.
Marketing Manager
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2018

"Great Product... Great People"

Opmerkingen: The team at Refract are their biggest advantage, open, honest and always very willing to help. An example of an organisation where the team give a truly competitive advantage.

Pluspunten: Ease of use, the platform is simply constructed to ensure that uptake from users is fast and easy to manage.

Minpunten: Initially the insights supplied by the platform looked incredible, but access to the underpinning data was an issue. This is not really a "con" though as the team very quickly worked to provide a work around to the issue.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2018