Wat is Workday Peakon Employee Voice?

Peakon verzamelt en analyseert automatisch feedback van medewerkers en levert de inzichten die je nodig hebt om je bedrijf te verbeteren – in realtime.

Het platform werkt overal, voor iedereen. Peakon is vertaald in meer dan 40 talen, is geschikt voor complexe organisatiestructuren en kan tienduizenden medewerkers verwerken. Medewerkers dienen feedback in via internet, mobiel, sms, kiosk of native app.

Het platform kan werkelijk alles aan, wat je ook nodig hebt. Ideaal voor bedrijven van 100 personen of meer.

Wie gebruikt Workday Peakon Employee Voice?

Peakon vindt dat mensen altijd op de eerste plaats moeten komen. Zonder geweldige mensen kun je geen geweldig bedrijf hebben met tevreden klanten.

Waar kan Workday Peakon Employee Voice worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Peakon
  • Gevestigd in Copenhagen K, Denemarken
  • Opgericht in 2014
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 26 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 14 andere

prijzen van Workday Peakon Employee Voice

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Geen gratis versie

Workday Peakon Employee Voice heeft geen gratis versie.

Prijsmodellen

Over de leverancier

  • Peakon
  • Gevestigd in Copenhagen K, Denemarken
  • Opgericht in 2014
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 26 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 14 andere

Video's en afbeeldingen van Workday Peakon Employee Voice

Workday Peakon Employee Voice Software - 1
Workday Peakon Employee Voice Software - 2
Workday Peakon Employee Voice Software - 3
Workday Peakon Employee Voice Software - 4
Nog 4 andere bekijken
Workday Peakon Employee Voice Software - 1
Workday Peakon Employee Voice Software - 2
Workday Peakon Employee Voice Software - 3
Workday Peakon Employee Voice Software - 4

Functies van Workday Peakon Employee Voice

  • 360-gradenfeedback
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Actiebeheer
  • Aselecte indeling
  • Beheer van functioneringsgesprekken
  • Benchmarking
  • Beoordelingen door collega's
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doorlopend bijhouden van prestaties
  • Elektronische formulieren
  • Enquêtes opstellen
  • Feedbackbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Individuele ontwikkelingsplannen
  • Logica voor overslaan
  • Mentorschap
  • Opvolgingsplanning
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Prestatiebeheer
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Trainingsbeheer
  • URL's aanpassen
  • Vraagstructuren
  • Vragenbibliotheek
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Wervingsbeheer
  • Zelfbeoordeling
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Workday Peakon Employee Voice

Qualtrics Research Core (RC) is het meest geavanceerde online enquêteplatform ter wereld. Zet vandaag uw onderzoek om in inzichten en dit om in actie. Meer informatie over Qualtrics CoreXM
Mobiele en cloudgebaseerde oplossing voor marktonderzoek voor bedrijven die helpt bij het verzamelen, delen en samenwerken via op onderzoek gebaseerde gegevens. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
Het Glint-platform voor het succes van medewerkers helpt wereldwijde organisaties de medewerkersbetrokkenheid te vergroten, hun mensen te ontwikkelen en de resultaten te verbeteren.
Hiermee kun je op elk moment tijdens de klantreis feedback van klanten verzamelen. Meer informatie over Insocial
Zonka Feedback CX Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers. Meer informatie over Zonka Feedback
Cloudgebaseerde tool voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van klanten kunnen vastleggen en analyseren om de merkwaarde te verbeteren.
Gemakkelijk te gebruiken | Talloze prijzen | Enquête platform met veel geweldige functies. Ontworpen voor alle soorten mobiele toestellen. Meer informatie over Survio
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
High-end onderzoeksoplossingen voor kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Meer informatie over Crowdtech

Reviews over Workday Peakon Employee Voice

Gemiddelde score

In totaal
4,9 (34)
Gebruiksgemak
4,8 (34)
Klantenservice
4,9 (34)
Functies
4,7 (34)
Waar voor je geld
4,6 (34)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
85%
4
15%
Phillip B.
Phillip B.
Insights & System Leader in Nieuw-Zeeland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Peakon - best of the best for engagement

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Peakon gives you and the entire company amazing visibility of the engagement data it captures. Instead of the information being in one persons hands it gives control to managers of all levels the ability to make change both big and small in their areas based on the feedback gained both from the engagement and eNPS scores but also the comments received. One of the big things that set Peakon apart from the very beginning was the ability to interact with comments anonymously, to acknowledge, respond, and forward them on enhances the feedback cycle for users.

Minpunten:

There are some features that I would like to have, but the team are always very interested in our ideas and will send them off to the development team for discussion.

Overwogen alternatieven: Qualtrics EmployeeXM

Redenen om voor Workday Peakon Employee Voice te kiezen: IBM Kenexa was being shutdown by IBM.

Overgestapt van: IBM Talent Management

Aaron B.
Aaron B.
HR Business Analyst in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Management non-profit organisaties, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Incredible tool

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Extremely positive. Without this product the organisation would have taken a different route which wouldn't have potentially put as much focus on the employees. The assistance I receive, especially from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], is fantastic and I couldn't thank him enough for everything he has done us.

Pluspunten:

This system is so easy to use, and gives such a great level of detail. This has helped our line managers take responsibility for the engagement of the teams, and is now spoken about with great positivity.

Minpunten:

I would like to see more analytics on usage from line managers, this has begun but I think there can be more. I would also like to see more assistance in how to write employee engagement strategies.

Overwogen alternatieven: HiveHR

Redenen om over te stappen op Workday Peakon Employee Voice: Ease of use, level of detail.

Adrian B.
Adrian B.
Senior HR Business Partner in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Recently started using this platform

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Ease of use

Pluspunten:

The ability to pinpoint areas of the business and what priorities are required by each area. Allowing the managers to own the data.

Minpunten:

It would useful if you were able to produce an additional company level group under the schedules element.

Aidan D.
Aidan D.
Chief Product Officer in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A serious piece of kit if you care about your team and getting the best from them

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I've found Peakon to be a well-designed, sophisticated yet easy-to-use product, invaluable in managing large teams.

Pluspunten:

The core of Peakon is its benchmarking. It captures staff feedback and measures their engagement using questionnaires, then compares its analysis with benchmarked scores based on team size, industry, location etc. It identifies areas of strength and weakness, making recommendations about improvements that can be made. We have used it to uncover morale and motivation issues amongst staff, and to identify strengths we can build upon. I'm very impressed by the level of thought that's gone into its design and development.

Minpunten:

It can sometimes be frustrating trying to second-guess the reasoning behind anonymous feedback, but then the anonymity is key to the platform so I guess it's not the software that's at fault.

Richard E.
Richard E.
Global Talent Acquisition and Retention Manager in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

No better way to measure employee satisfaction.

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Conducting employee surveys allows us to obtain crucial feedback to support our employees, working environment and future company strategy. The customer support team always listen to suggestions and the product keeps getting better and better. We are a big fans of Peakon here at Lombard Risk.