Wat is Helpshift?

Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com.

Wie gebruikt Helpshift?

Voor bedrijven van elke omvang en verticale markten die op zoek zijn naar directe, proactieve en gepersonaliseerde klantenondersteuning in de app.

Waar kan Helpshift worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Helpshift
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2011
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Over de leverancier

  • Helpshift
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2011
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Video's en afbeeldingen van Helpshift

Helpshift Software - 1
Helpshift Software - 2
Helpshift Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Helpshift-video
Helpshift Software - 1
Helpshift Software - 2
Helpshift Software - 3

Vergelijk de kosten van Helpshift met soortgelijke producten

Helpshift

N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 89,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 14,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Helpshift

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Chatbot
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • E-mailbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Geotargeting
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Oproepen opnemen
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor Helpshift

Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Het platform biedt ondernemingen kosteneffectieve conversationele AI-oplossingen via chat, e-mail en spraak om de interactie met klanten te transformeren.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand.
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.

Reviews over Helpshift

Gemiddelde score

In totaal
3,9
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,1
Functies
3,7
Waar voor je geld
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Fabiana
Fabiana
Learning and Development Associate in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Outsourcing/Offshoring, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Effective Ticketing Software for Chats

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We changed from Zendesk to Helpshift and must admit that it would've been the experience to stay given the features and functionalities were very similar at the exception of the really goo chat features that HelpShift includes.

Pluspunten:

The macros and shortcuts surely improve an agent's productivity. Creating several different views and queues that users have access improves the tier distribution. Their In App messaging is a life saver and extremely polished.

Minpunten:

Microsoft PowerBI as their reporting system was very hard to work with. If you're not on the enterprise plan with the customer support fee, there's no way you're going to find any help or online resources that are helpful to answer your question.

Richard
Player experience lead in Duitsland
Computergames, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Customer facing first

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: HelpShift has been a paradigm shift in terms of quality and up to date support for our users. Easily updatable FAQs and in-game support has been really well received by our players. Engagement is high and the easily searchable FAQs have been extremely helpful for self service support.

Pluspunten:

Helpshift is a great user experience, and integrates easily with our products. The easily updatable FAQs have been a massive win for me over other competing products.

Minpunten:

The analytics are thin and not quite usable. Management of user roles is extremely limited and messy (not able to add admins to groups). Views are a nightmare to manage as an admin and its far to easy to break them.

Marcio Hoerlle
Marcio Hoerlle
3rd party - Lead/T2 Product Support in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Good platfom to reply Mobile app support tickets, but it lacks features.

3,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: It does the basic job of getting a ticket and responding, splitting incoming tickets into queues, even classifying it with tags, but don't expect a fully developed solution like Zendesk. Helpshift is just no there yet.

Pluspunten:

The feature so far is the cod you can inject in your app to query the remote mobile device hardware and software spec that helps a lot when troubleshooting tickets received.

Minpunten:

it totally lacks a module do some BI number crunching providing basic information like, how much time an agent spent on a ticket ? What's the agent RPH ? there are no statistics at all to help managers to improve the service quality.

Nikhilesh
Team Lead in India
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Review as a Team leader

4,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: Efficient

Pluspunten:

Ease of use Can create different types of views as per the requirement Reports and analysis

Minpunten:

Can't export to tickets in excel Slow while assigning tickets in bulk

Peeyush
Senior Specialist in India
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Advanced Chat Portal to use

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Easy accessibility, Advanced Chat Portal, Easy Chat Transfers, Agent Tag Routing, Knowledge Database Integration. Multiple Widgets.

Pluspunten:

No Ugly Pop-Up, Persistent Chat, Chat transcripts, More competent service, Instant feedback,

Minpunten:

Not great on mobile platforms, he user interface and some of the user experience design can have some, let's say, interesting glitches. However, none of these problems affect security.