Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Helpshift?

Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com.

Wie gebruikt Helpshift?

Voor bedrijven van elke omvang en verticale markten die op zoek zijn naar directe, proactieve en gepersonaliseerde klantenondersteuning in de app.

Helpshift Software - 1
Helpshift Software - 2
Helpshift Software - 3

Twijfels over Helpshift? Vergelijk met een populair alternatief

Helpshift

Helpshift

3,9 (29)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
83
12
4,1 (29)
3,8 (29)
4,1 (29)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 25,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
199
22
4,1 (755)
4,1 (755)
4,2 (755)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Helpshift

Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Klantgeschiedenis
Wachtrijbeheer
Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
CRM
Ticketbeheer
Kustomer
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Klantendatabase
Live chatten
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
LiveAgent
Functies met hoogste score
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Proactief chatten
Front
Functies met hoogste score
Bestanden delen
Inboxbeheer
Mobiele toegang
Intercom
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
LiveHelpNow
Functies met hoogste score
Bestanden delen
Mobiele toegang
Transcripten/chatgeschiedenis
Deskpro
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Kennisbankbeheer
Workflowbeheer

Reviews over Helpshift

Gemiddelde score

In totaal
3,9
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,1
Functies
3,8
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Fabiana
Fabiana
Learning and Development Associate in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Outsourcing/Offshoring, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Effective Ticketing Software for Chats

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: We changed from Zendesk to Helpshift and must admit that it would've been the experience to stay given the features and functionalities were very similar at the exception of the really goo chat features that HelpShift includes.

Pluspunten:

The macros and shortcuts surely improve an agent's productivity. Creating several different views and queues that users have access improves the tier distribution. Their In App messaging is a life saver and extremely polished.

Minpunten:

Microsoft PowerBI as their reporting system was very hard to work with. If you're not on the enterprise plan with the customer support fee, there's no way you're going to find any help or online resources that are helpful to answer your question.

Richard
Player experience lead in Duitsland
Computergames, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Customer facing first

4,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: HelpShift has been a paradigm shift in terms of quality and up to date support for our users. Easily updatable FAQs and in-game support has been really well received by our players. Engagement is high and the easily searchable FAQs have been extremely helpful for self service support.

Pluspunten:

Helpshift is a great user experience, and integrates easily with our products. The easily updatable FAQs have been a massive win for me over other competing products.

Minpunten:

The analytics are thin and not quite usable. Management of user roles is extremely limited and messy (not able to add admins to groups). Views are a nightmare to manage as an admin and its far to easy to break them.

Marcio Hoerlle
Marcio Hoerlle
3rd party - Lead/T2 Product Support in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Good platfom to reply Mobile app support tickets, but it lacks features.

3,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: It does the basic job of getting a ticket and responding, splitting incoming tickets into queues, even classifying it with tags, but don't expect a fully developed solution like Zendesk. Helpshift is just no there yet.

Pluspunten:

The feature so far is the cod you can inject in your app to query the remote mobile device hardware and software spec that helps a lot when troubleshooting tickets received.

Minpunten:

it totally lacks a module do some BI number crunching providing basic information like, how much time an agent spent on a ticket ? What's the agent RPH ? there are no statistics at all to help managers to improve the service quality.

Nikhilesh
Team Lead in India
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Review as a Team leader

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Efficient

Pluspunten:

Ease of use Can create different types of views as per the requirement Reports and analysis

Minpunten:

Can't export to tickets in excel Slow while assigning tickets in bulk

Abimbola
Abimbola
Customer Support Team Lead in Nigeria
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Entertainment, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Artificial intelligence is the future,so is Helpshift.

4,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Helpshift enable my organization communicate with customers more efficiently.While also assisting customers find answers to their queries and concerns faster ,without always needing to reach out to the customer service team.

Pluspunten:

In a period when it seems companies are forgetting how to build intuitive user dashboards, I am very impressed with how intuitive the Helpshift user dashboard is,therefore making it easier to use this great product. Its ease of use has saved us important resource such as time, allowing us train new staffs on how to use Helpshift easily in a matter of hours as against days or weeks ; which is the case with most of the other software we use . Very importantly too, I love the quality of support offered my team by the Helpshift customer service desk..

Minpunten:

We have used this for less than a six month period,however I have been satisfied with the quality of service so far.