Primaseller

Wie gebruikt Primaseller?

MKB tot grote detailhandelaars die op meerdere kanalen verkopen, waaronder winkels, pop-upwinkels, Amazon, eBay, Shopify, WooCommerce en Magento.

Wat is Primaseller?

Primaseller POS bevat functies zoals voorraadsynchronisatie in meerdere winkels, meerdere kassa's, een digitale productcatalogus, streepjescodes, facturering, gebruikersrechten, gesplitste betalingen, belastingen, inkoopplanning en meer. Integreer Primaseller POS ook in je online kanalen om te verkopen via meerdere verkoopkanalen. Ga naar de website en meld je vandaag nog aan voor een gratis proefversie of demo!

Primaseller - Details

Primaseller

http://www.primaseller.com/

Opgericht in 2013

Primaseller - Prijsoverzicht

Primaseller heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Primaseller betaalde versie vanaf US$ 100,00/maand.

139585
139607
139646
139586
139588
139585-thumb
139607-thumb
139646-thumb
139586-thumb
139588-thumb

Beginprijs

US$ 100,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Training

Live online

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Primaseller

Kassasystemen
Beheer van cadeaubonnen
Elektronische handtekening
Kassasystemen voor restaurants
Kortingsbeheer
Loyaliteitsprogramma
Multilocatie
Profielen van klantenaccounts
Provisiebeheer
Retail POS
Retourbeheer
Streepjescodes scannen
eCommerce-integratie
Beheer van meerdere kanalen
Beheer van productievoorraad
Beheer van retailvoorraad
Kitting
Leveranciersbeheer
Magazijnbeheer
Mobiele toegang
Nabestellingbeheer
Productidentificatie
Prognose
Rapportage en analyse
Voorraadoptimalisatie
Waarschuwingen/Meldingen

Reviews van Primaseller

5 van 30 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenservice
4,9/5
Functies
4,3/5
Waar voor je geld
4,7/5
Admin T.
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 24-9-2016

"Fantastic Exp.. easy to access...!"

Opmerkingen: Very use full.
value for money,
We have been using Primaseller for quite some time now. We are a B2B entity and sell online as well. Without integration of these 2 channels, it would've been quite difficult for us to track inventory and manage stock efficiently. With Primaseller, there is much better management of inventory and orders. Their support is also commendable.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 24-9-2016
Nicola C.
Director
Automotive, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-8-2018

"Amazing software which has made our working life easier as we are a growing company!!"

Pluspunten: Primasellers software has so many features to enable the smooth running of our company after searching everywhere for a software package that can communicate with Woo-Commerce, Quickbooks and our shipping company etc, Primaseller most certainly ticks all of the boxes! Previously we had disjointed processes and now we can link to all of our packages which has lead to the reduction in the work load significantly leaving us time to concentrate on new projects to expand our company. Just the simple things like invoicing, has reduced our time significantly with the ease of the automated process in Primaseller and syncing to our accounts package. Inventory control had been a major issue with our company before and now we can grow our company with ease ensuring we can meet the demand of our customers. The support team at Primaseller are amazing, they always respond to you quickly and nothing is to much trouble!!

Minpunten: There is not much I would class as a negative, if there is any issues or observations to ease a process I always feedback to the team and they add it to their development list or fix straight away.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-8-2018
Sachin V.
Store Manager
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-1-2017

"Awesome......"

Opmerkingen: Good to have primaseller as billing partner with us..with great support by backhand team always there to help & ready to accept suggestion...Nice Keep it up

Pluspunten: Good & easy to use.
Great customer support.

Minpunten: Need to update more on detailed reports.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-1-2017
Krishna R.
Sales manager
Luxeartikelen en sieraden, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-1-2017

"Excellent for us"

Opmerkingen: Primaseller has been our only solution since we started using it at Select Jewels.
Specially the web app runs smooth and fast, i am able to operate from literally anywhere.
I run online operations of my company from bangalore and the dispatch facility is in Jaipur. It has been a great help managing all the orders be it B2B, online or POS with awesome ease.
Life has become easy with this. :)

Pluspunten: Ease of use and proper end to end order management on all channels

Minpunten: Sometimes runs slow on low bandwidth internet.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-1-2017
Natalie N.
Owner/Operator
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-2-2018

"We are just new into this and find it a bit confusing, but customer support is very helpful!"

Opmerkingen: It's hard to give an honest review when I have only been really using a day. Once I have more time with it I can leave a more honest review

Pluspunten: We like the POS and inventory management. Also, Al from primaseller has been very helpful! It will be nice to split our warehouse and we are excited to see how it all works at our first convention!
It's also great to have it all in one space. Bar coding was easy to set up and works well so far!

Minpunten: 1. Not the easiest to navigate or understand how to set it all up
2. Does not give live shipping quotes. This hinders us from using the system to its fullest as we cannot use it for over the phone orders, we will have to continue to use our BigCommerce to do this and our online orders. We will only process orders with this while at conventions to use the POS.
3. I have found out we will still have to update on both Primaseller and BigCommerce for somethings, like pricing and adding new products. Primaseller does not mirror pricing.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-2-2018