Wat is zipBoard?

zipBoard is een tool voor feedbacksamenwerking, waarmee je belanghebbenden snel gemarkeerde video's en schermopnamen kunnen maken terwijl ze webpagina's, websites, e-learningcursussen, video's en PDF-bestanden bekijken. Deze feedback kan vervolgens worden geïntegreerd met de ingebouwde foutopsporing of worden doorgestuurd naar je favoriete foutopsporingstool.

Wie gebruikt zipBoard?

zipBoard is voor: 1. teams die feedback zoeken van externe belanghebbenden zoals klanten, kmo's voor websites, e-learning en video's; 2. bureaus die webprojecten bouwen, e-learning; 3. teams die webapps bouwen.

zipBoard - Details

zipBoard

Opgericht in 2016

prijzen van zipBoard

Starting Price:

US$ 39,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

zipBoard heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. zipBoard heeft een betaalde versie vanaf US$ 39,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

zipBoard - Details

zipBoard

Opgericht in 2016

Video's en afbeeldingen van zipBoard

zipBoard-video
zipBoard Software - 1 - miniatuur
zipBoard Software - 2 - miniatuur
zipBoard Software - 3 - miniatuur
zipBoard Software - 4 - miniatuur
zipBoard Software - 5 - miniatuur

zipBoard - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Linux (lokaal)

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van zipBoard

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Agile-methodiek
  • Audittrail
  • Backlog-beheer
  • Beheer van problemen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Bugs/problemen opsporen
  • Configureerbare workflow
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Feedbackbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Gegevensvisualisatie
  • Grafieken maken
  • Integratie van code repository
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Markeren
  • Meerdere projecten
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Bug tracking software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Auditing van problemen
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Configureerbare workflow
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Helpdeskbeheer
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Markeren
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uitgifteplanning
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Issue tracking software

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Annotaties
  • Audittrail
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Eenmalige aanmelding
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Markeren
  • Markup-tools
  • Meerdere projecten
  • Ondernemingen/bedrijfswereld
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vergelijking naast elkaar
  • Versiebheer
  • Voor creatieve bureaus
  • Voortgang bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Online proofing software

Alternatieven voor zipBoard

Meer alternatieven voor zipBoard

Reviews over zipBoard

Lees alle 88 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,6
Functies
4
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van score

5
39
4
42
3
6
2
1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Tyler B.
Tyler B.
Freelance Graphic / Web Designer in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Design en ontwerp, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great for long distance freelance

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: I've recently left a full time job and started doing contract freelance work. I also moved across the country, so some of my clients are in my former place of residence. Working remotely, when you can't just pop into a client's office to walk through a project, can be challenging. Zip board allowed us to easily talk through aspects of a site design project, and offer on the fly comments and feedback. It made my life a whole lot easier, allowed the project to flow much more smoothly, and allowed my clients to feel confident that they were still deeply involved in the process, despite me living in another province. The tool is very easy to use, which comes in handy as clients are not always the most tech inclined. Eliminated the need for awkward, stumbling phone conversations where they tried to describe in words things of a visual nature - they could easily screenshot and comment as needed. Would highly recommend

Pluspunten:

Incredibly easy to use and for me, and for my clients.

Minpunten:

I didn't really run into anything that I disliked

Rodrigo S.
Rodrigo S.
Desarrollador de eLearning in Mexico
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Still on the way to be a great tool

4 3 jaar geleden

Opmerkingen: It has been a great tool since we migrated from google docs to this, great visual aids and a perfect way to control assignments, versions, etc. Very recomendable but still a few fixes to be done.

Pluspunten:

The visual aids and features it has for both the reviewer and the creator of the content. Ease of use for most of the review tools Very easy to use Interface

Minpunten:

Still needs to be polished, when the task list is updated, it automatically moves back to page 1, that is really bothering while working. On the Pin and add comment screen, navigation is a little complicated, most of the people use left click to navigate, but here, it adds a pin that cannot be erased, it only erases if you don't fill anything on it.

Justine W.
Project Manager in Australië
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great platform, would love to see some of the functionality expanded.

3 3 jaar geleden

Opmerkingen: I previously used Airtable for tracking web change requests, and I loved the functionality of this platform however it could be hard for clients to utilise without seeing the comments in the context of the website. Some suggestions:
- Allow drag & drop sorting of tasks
- Allow task list to remember your sort order from last time instead of defaulting to post date, eg. I don't have to select to sort by 'Screen' each time I reload the page.
- Allow screenshot option that captures the entire page - eg. https://chrome.google.com/webstore/detail/full-page-screen-capture/fdpohaocaechififmbbbbbknoalclacl
That way, I could add all of my feedback comments within one screen, and when sorting or filtering tasks we can focus on feedback for one particular page.
- If you could rename screens within the individual task window, that would be even better.
- If I create a task without taking a screenshot, I lose the ability to name the Screen according to it's location. - Can you enable the Screen field within all tasks so they can be named & sorted regardless of having an attached screenshot? Or, allow us to add a screenshot after the task has been created, and then I can rename it.
- Include a page link within each task so you click straight through to the website (for example, on hover of the screenshot image, include an icon that links to the website page)
- Allow formatting of text within the task description (eg. bold, underline, bullets)
- Allow 'Select All' or option on task filters

Pluspunten:

Screenshot functionality with comments shown on page, ability to post comments within a stream although these can be difficult to read. If status changes were a different colour that would help.

Minpunten:

Can be a clunky user experience, especially from a client perspective, so it can be hard to collaborate within this platform. They tend to resort to emailing their feedback instead of creating tasks. Do you have any basic user guides for logging in, accessing the website review page, creating tasks and tagging users or reassigning?

Naveenkumar N.
Naveenkumar N.
Performance Test Lead in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

An Excellent Tool for Developers and Testers

4 3 jaar geleden

Pluspunten:

zipBoard has very intuitive user interface. Once the user is onboarded, they do not need any manual or help documentation to get started. Workflow is very easy to implement starting from creating project till the signing off from the client. Those who want to start your career as freelancer or web agency, I highly recommend zipBoard.

Minpunten:

I wish the design can be much more fluid in terms of navigation and performance. We cannot see the lag in the naked eye, but it can be improved.

Aravind G.
Aravind G.
Founder - Director in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Still a kid in features

4 3 jaar geleden

Opmerkingen: Average

Pluspunten:

The concept of the applciaiton is good, but needs to add some more features , as of now the applciation is lack of reports

Minpunten:

Screenshot review - as it is not addign any value, it is better on clicking it should open the same page to see on live.