Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Segment?

Met Segment Personas kun je gebruikerskenmerken en gebeurtenissen op verschillende apparaten en kanalen (mobiel, web, in de winkel, enz.) combineren tot één universeel klantenprofiel. Vervolgens kun je berekende kenmerken en aangepaste doelgroepen toevoegen aan je gegevens en deze automatisch synchroniseren met tools zoals aangepaste Facebook-doelgroepen, Google AdWords, Braze, Redshift en nog honderden andere.

Personas helpt je de ervaring te leveren die je klanten willen, van web- en mobiele content tot e-mailcampagnes en digitale advertenties.

Wie gebruikt Segment?

Segment komt van pas voor vrijwel elk bedrijf dat cloudservices gebruikt in zijn bedrijfsvoering. Van mobiele apps tot SaaS-startups en zelfs fysieke winkels.

Waar kan Segment worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Segment
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Segment

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk en nog 6 andere

Talen

Engels

prijzen van Segment

Beginprijs:

US$ 120,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Segment heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Segment heeft een betaalde versie vanaf US$ 120,00/maand.

Prijsmodellen

Over de leverancier

  • Segment
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Segment

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk en nog 6 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Segment

Segment Software - 1
Segment Software - 2
Segment Software - 3
Segment Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Segment-video
Segment Software - 1
Segment Software - 2
Segment Software - 3
Segment Software - 4

Functies van Segment

  • Aanbevelingen
  • Afstemmen en samenvoegen
  • Behavioral targeting
  • Beheer van master data
  • Campagnebeheer
  • Campaign tracking
  • Compliancebeheer
  • Dataconnectors
  • Datagovernance
  • Doelaccountidentificatie
  • ETL – extraheren/overdragen/laden
  • Engagement tracking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens maskeren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensdetectie
  • Gegevensintegratie
  • Gegevensmigratie
  • Gegevensprofilering
  • Gegevenstoewijzing
  • Identificeren van gevoelige gegevens
  • Identiteitsverificatie
  • In kaart brengen van relaties
  • Informatiegovernance
  • Inzageverzoeken (DSR/DSAR)
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantprofielen
  • Monitoring van beveiligingsinbreuken
  • Naleving van AVG
  • PIA/DPIA
  • Personalisatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Toestemmingsbeheer
  • Websiteanalyse
  • Websites personaliseren

Alternatieven voor Segment

Analyseoplossing die klantgedrag analyseert om processen te stroomlijnen voor campagnebeheer, het bijhouden van conversies en meer.
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Heap volgt automatisch elke gebruikersactie en elke klik, tik of veeg in je web- of iOS-app.
Cloudgebaseerde en lokale oplossing die ondernemingen helpt bij het automatiseren van bedrijfsprocessen, het registreren van evenementen en het beheren van integraties.
Mixpanel helpt bedrijven te analyseren hoe gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven op verschillende apparaten - en vervolgens die gegevens te gebruiken om hun bedrijf te laten groeien.
Analyseplatform waarmee bedrijven van elke omvang het gedrag van gebruikers kunnen volgen, marketinginzichten kunnen verkrijgen en meer.
Helpt bedrijven gegevens rond hun klanten te verkennen om inzichten te verkrijgen en te verbeteren.
Dit platform haalt grote hoeveelheden gegevens uit meer dan 200 vooraf gebouwde connectoren, normaliseert ze en zet ze in één aantrekkelijk dashboard.
K2View biedt een operationele datastructuur die erop is gericht om elke klantervaring persoonlijk en winstgevend te maken. Ga naar de website van K2View voor meer informatie.

Reviews over Segment

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,3
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
71%
4
26%
3
1%
1
1%
Guido
Guido
Digital Media Manager in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

All the info you need. In a snap!

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

It is incredibly easy to install with modules for any kind of source (app, server, API, jacasript). It sends coherent and consistent data to hundreds of destinations (I think there are ~200 and counting, but new ones can be added with very little coding), and new destinations can be added with no intervention by an engineer. Among the destinations, there's also relational Databases: you can really track ALL actions of any single user of your system and having access to historical data with a click. This is amazing! It offers an easy and intuitive privacy mechanism that lets you deleta data of a single users from multiple systems with a single click. It offers common, consistent data to all different areas of a company: marketing, product development, finance, ... (and you can chose what different offices can see).

Minpunten:

It is pricy: the cost is based on the average number of single users tracked per month and it's not cheap at all. So better to understand exactly how it can help you grow your business (and how you can fully exploit it) before you decide to adopt it.

Eerder overwogen alternatieven: Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Segment: Easier to use and implement

Lewis
Lewis
Director of Operations in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Chemicaliën, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

This CDP is great if you have a plug & play website, more tricky if you have a custom built website.

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: The customer service team, while fast and responsive, was not particularly knowledgeable about how to get around these issues we were having with visual tagger, and thus we had to work with a consultant that had the know-how of how to fully integrate Segment with our website through GTM. However, now that we have gotten our custom Segment setup up and running, it is very powerful and we're able to communicate our website event and tracking data with a multitude of analytics and other marketing tools. So overall, it has been a challenging experience, but once you get it working, it is worth the extra effort.

Pluspunten:

Segment was easy to setup and integrate with our website, using the Javascript code they provided. Also the Segment interface is well designed and easy to navigate. The settings for your Destinations are all clear and laid out, so you can make changes effortlessly. The neatest feature is the visual tagger, which allows you to create and track triggers/events on your website without having to code anything at all. It's great if you want to track very basic behaviors like button clicks or form submissions.

Minpunten:

The most difficult part of Segment was when we wanted to track more granular data, such as user identities/emails. I believe if you have a typical website, built off of WordPress, or Shopify, you might not have these issues. But if you have a custom built website like ours, you will need some technical know-how in order to capture the finer data. For example, visual tagger did not work for us when we tried to use the identify call analytics.js, because our website stored user ID info on our data layer, not the presentation layer, which is only what Visual tagger can see. In order to access fields in your data layer, you'll need to use something like Google Tag Manager (GTM) to trigger and fire those events in Segment (shout out to McGaw.io for helping us with this!). So, if you have a more complex website, triggering certain events or getting fine granular data in Segment is not intuitive.

Lina
staff software engineer in Canada
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great for real time data processing and analytics

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Analytics capabilities and ease of integration into data pipeline. Very helping for tracking customer behavior

Minpunten:

There is a learning curve and the pricing is steep too. They can definitely improve on the user interface.

Or
Or
CTO and Co-founder
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Data loss and bad customer support

1,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: At first it sounds great, one stop shop for all you analytics needs. What they don't tell you is:
1. Segment API is far less reliable than any of the underlying analytics tools. I've never had any data loss with mixpanel, since I switched to segment I had 3 severe data loss incidents, one was a segment server failure, one was a result of Segment's API and the 3rd is still under investigation.
2. It's literally impossible to get proper support for urgent issues. no matter how much I emphasize the urgency, they'll send 1 reply a day, with the most useless information and ask the same basic questions over and over and over again.

Pluspunten:

Reduce the amount of code that handles analytics and tracking No real alternative

Minpunten:

Unreliable. Bad customer support.

Andres
Senior Software Engineer in Australië
Gezondheid, wellness en fitness, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Flexible user analytics

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: We have had a great experience with Segment. Even just a couple of months of data gathering have already turned into actionable items.

Pluspunten:

Set up was trivial, the API is easy to use and the real-time debugger is absolutely excellent.

Minpunten:

Some capabilities around the events API is not immediately apparent until you get deeper into it.