ServiceTitan

Wie gebruikt ServiceTitan?

Bedrijven op het gebied van HVAC, sanitair, elektriciteit, garagedeuren en schoorsteenvegen die hun inkomsten willen vergroten, hun zaken willen stroomlijnen, hun team willen aansturen en hun klanten willen verrassen.

Wat is ServiceTitan?

VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is!

ServiceTitan - Details

ServiceTitan

http://servicetitan.com/

Opgericht in 2012

ServiceTitan-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

ServiceTitan - prijsoverzicht

ServiceTitan heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

ServiceTitan - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van ServiceTitan

  • Aansturing van onderaannemers
  • Apparatuur bijhouden
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • CRM
  • Commercieel
  • Contractbeheer
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Integratie in de administratie
  • Mobiele toegang
  • Offline toegang
  • Onderaannemers
  • Rapportage van incidenten
  • Schattingen
  • Wijzigingsorders
  • Woning

Bekijk de volledige lijst van Bouwsoftware

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contractbeheer
  • Klanten volgen
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen
  • Prognose
  • Projectbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM voor de bouw

  • Commercieel / industrieel
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostendatabase
  • Leidingenbeheer
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Schatting van overheadkosten
  • Voor aannemers
  • Voormontage
  • Wijzigingsorders

Bekijk de volledige lijst van Calculatiesoftware voor loodgieters

  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Elektrotechniek software

  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Kostendatabase
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen
  • Projectbeheer
  • Wijzigingsorders

Bekijk de volledige lijst van Elektrotechnische calculatiesoftware

  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Contactendatabase
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online tijdklok
  • Plannen
  • Routering
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Field service software

  • Automatisch nabestellen
  • Bouw volgen
  • Franchise-intranet
  • Online winkel
  • Provisiebeheer
  • Taakplanning
  • Websitebeheerder

Bekijk de volledige lijst van Franchise management software

  • Apparatuur bijhouden
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Garanties bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Garagedeur software

  • Apparatuuronderhoud
  • Arbeidsloon
  • Beheer van financiën
  • Commercieel/industrieel
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostendatabase
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen

Bekijk de volledige lijst van HVAC-calculatiesoftware

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van HVAC-software

  • Afspraakplanning
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Landschapsontwerp
  • Offertes
  • Payrollbeheer
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Hoveniers software

  • Afspraakplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Klasplanning
  • Multilocatie
  • Personeelsplanning
  • Realtime planning
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Resources plannen
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Planning software

  • Beheer van technici
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Software voor buitendienstbeheer

  • CRM
  • Commercieel
  • Controlelijsten en inspecties
  • Factureren
  • Foto's vastleggen
  • Luchtmeting
  • Offertes
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor dakbedekking

  • Budgettering en prognoses
  • Factuurbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Materiaallijsten
  • Offertes
  • Overschrijdingsrapportage
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Productiekosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Wijzigingsorders

Bekijk de volledige lijst van Software voor het beheer van projectkosten

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Mobiele app
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor loodgieters

  • Factureren
  • Geschiedenis van klantenservice
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Plannen
  • Routering
  • Vastgoedlay-out
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor ongediertebestrijding

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor schoonmaakbedrijven

  • Apparatuur bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Online reserveren
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor tapijtreiniging

  • Apparatuurbeheer
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Verzendbeheer

Bekijk de volledige lijst van Tuinontwerp software

  • Contractbeheer
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Bekijk de volledige lijst van Werkorder software

  • Beheer van chemische stoffen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Zwembadservice software

ServiceTitan alternatieven

Meer alternatieven voor ServiceTitan

Reviews van ServiceTitan

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,4
Klantenservice 4,6
Functies 4,3
Waar voor je geld 3,9

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Marlin C.
Business Development
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-5-2019

"Best in the biz"

Opmerkingen: It’s allowed us to be effective with every workflow, from taking calls to following up on jobs.

Pluspunten: Feature set and workflows are the best in the industry. Support is top notch. Software is reliable. The pages just load in a snap unlike our last software.

Minpunten: Like any software change, it was a learning curve. But our success team helps us use the software efficiently and answer any questions we have.

Antwoord van de leverancier

van ServiceTitan op 8-5-2019

Thank you for taking time to review ServiceTitan and for being a customer. We built ServiceTitan to help contractors like you run their business more successfully.

We look forward to celebrating all of your future successes.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-5-2019
Haley D.
Office Manager
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-3-2020

"Great product - not right for us."

Opmerkingen: Overall, it is a great program and has a lot of functionality that is beneficial. For our company, it came down to the cost and amenities we were receiving for that cost. Support lacked (when we used the software) and we ran into issues a lot without feeling like we had the support to help us resolve the issues. Between this and cost - it drove us to find another software platform.

Pluspunten: I loved the capabilities ServiceTitan gave us for communicating with customers, the ease of scheduling and dispatching, tracking of maintenance agreements, etc. Overall usage was great. The cost is significant for what you get, in my opinion. They do not typically take smaller companies as they are "not the right fit." We ended up transitioning to another platform that had almost all the same capabilities for a fraction of the cost. With getting basically all the same amenities, it was worth it in a cost aspect.

Minpunten: Before starting with ServiceTitan, it was as if you couldn't get them to leave you alone, but after starting with them at times it was difficult to even get a hold of someone for anything. Our support member would get changed on us and we wouldn't even know - so we would be trying to contact no one basically. It has been a while since we used this software so I don't know if this has changed, but at the time this was very frustrating.

Antwoord van de leverancier

van ServiceTitan op 31-3-2020

Thanks so much for taking the time to review us. We love hearing from our customers. Our mission is to provide cutting edge tools for the trades that are both easy to use and dramatically improve your operations. While we might have not been the right software for you at this time, we're happy to hear that you loved ServiceTitan. We hope to better serve you in the future.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-3-2020
Sheena P.
Business System Analyst
Bouw, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-11-2020

"Great Business Software!"

Opmerkingen: It's is a continuous learning experience using ServiceTitan because the platform is always evolving!

Pluspunten: ServiceTitan is the tool we use to make our business more profitable by automating what can be automated so we can focus on our Service Performance and building lifelong relationships with our clients!

Minpunten: With any software, there will always be bugs and glitches; this is my least favorite thing about the software.

Antwoord van de leverancier

van ServiceTitan op 19-11-2020

Hi Sheena, Thanks for your feedback. We couldn't be happier to hear about your success and all of the ways ServiceTitan has helped your business grow. We believe it's essential that the men and women of the trades have a cutting-edge platform built especially to help them run their businesses more effectively and connect better with their customers. That's why we're always listening to feedback, and constantly taking the steps to improve our software. Please keep providing your feedback. It helps us continue to evolve and keep pace with the amazing companies we serve.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-11-2020
Hunter L.
VP
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    1 /5
  • Gebruiksgemak
    1 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    1 /5
  • Waar voor je geld
    1 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-4-2020

"False Promises and Never Ending Issues"

Opmerkingen: False Promises and lack of responsibility is probably the most accurate description I could give to service Titan. We started our implementation back in December and finally went live after a very long drawn out process in March. We have since had a never ending list of problems. The only options given to us at times is to message our success manager who seems way to busy to responding in a week or use technical support which also seems to be a waste because they can never fix anything and have to send it up to someone else who might reason back to you in a week and still have no solution.
I feel like the product is only partial complete. We are experiencing issues like have entire calls not show up on our dispatch board after a feature was turned on. Even though these calls were booked and confirmed but the only way we find out we missed a call is when a customer calls mad that they waited all day for us but we have no idea.
Other major data transition issues which I have had 3 full time employees try to fix some of the issues manually to try to stay in business because the response time on any of the data technicians is 1 week. Then to find out the data technicians will wipe out everything back to the stone ages again and again or just create some entirely new problem.
Their so called data technician seem to not understand simple MySQL database calls in order to retrieve your data. I leaned how to export my data from MySQL watching free tutorials on YouTube. BTW I am an

Pluspunten: I like the notion of better reporting. easier dispatch system, a new type of price book, call tracking

Minpunten: Never ending issues with getting any issues resolved. The implementation people just want to rush you in and out and avoid all the problems. The Success managers are too busy to fix any problems and you are stuck fending for yourself. At the same time dealing with angry customers.

Antwoord van de leverancier

van ServiceTitan op 8-5-2020

Hi Hunter,

We're so sorry to hear about your experience. We appreciate your feedback. We have shared your feedback with our Implementation and Success our team. Feedback really helps us improve our business We're working hard to improve our offerings and deliver an overall better customer experience. We look forward to better serving you and helping your business, especially during these difficult times.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-4-2020
Stacy F.
Owner
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-9-2020

"Best Decision I made in 13 years of Business!"

Opmerkingen: Life Changing - I wish that was describable better but one day I signed up and the next 18 months have changed my business life, which always changes you and your life, bettered my team, allowed me to hire even through COVID and the winters and keep growing and growing. It also gave us EXCELLENT tools to improve our customer experience. That matters!

Pluspunten: Service Titan has exceptional software development, beyond features that I could have even thought of wanting, and they have truly helped us increase our revenue by almost $1M in sales in a year, but the PEOPLE of this company make ALL the difference. I don't know how to fit everything I love about my Titan Family into this box! ST integrates with everything, so if it isn't an already integration it has open API - it will work. But the core product I promise is going to change your business life.

Minpunten: I think the only con someone could say is that there is so much to the software that it's not going to go from - 100% use overnight. But that's not even a con to me, fully engage with each step and the next will make more sense.

Antwoord van de leverancier

van ServiceTitan op 17-9-2020

Stacy,

It means so much that you took time out of your day to write a review. We're beyond thrilled that ServiceTitan has helped you and your business. Please keep all of the feedback and suggestions coming. And thank you for serving your community on the front lines during these difficult times!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-9-2020