Wat is ServiceTitan?

VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is!

Wie gebruikt ServiceTitan?

Bedrijven op het gebied van HVAC, sanitair, elektriciteit, garagedeuren en schoorsteenvegen die hun inkomsten willen vergroten, hun zaken willen stroomlijnen, hun team willen aansturen en hun klanten willen verrassen.

Waar kan ServiceTitan worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • ServiceTitan
  • Gevestigd in Glendale, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • ServiceTitan
  • Gevestigd in Glendale, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van ServiceTitan

ServiceTitan Software - 1
ServiceTitan Software - 2
ServiceTitan Software - 3
ServiceTitan Software - 4
ServiceTitan Software - 5
Nog 6 andere bekijken
ServiceTitan-video
ServiceTitan Software - 1
ServiceTitan Software - 2
ServiceTitan Software - 3
ServiceTitan Software - 4
ServiceTitan Software - 5

Vergelijk de kosten van ServiceTitan met soortgelijke producten

ServiceTitan

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 49,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 149,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van ServiceTitan

  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Auditbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van technici
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Biedingsbeheer
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Budgettering/prognoses
  • CAD-tools
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • For Plumbing Industry
  • Foto's vastleggen
  • GPS
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Grafische weergave van projectonderdelen
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kostendatabase
  • Kostenschatting
  • Leads beheren
  • Locatie bijhouden
  • Materiaalonderzoek
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Tijd bijhouden
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor de AEC-sector
  • Voor gazononderhoud
  • Voor ongediertebestrijders
  • Voorraadbeheer
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor ServiceTitan

Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Ga mobiel met je bedrijf, beheer taken, verkoop, offertes, werkorders, onderhoud, terugkerende contracten, urenstaten, facturering en meer!
Online software to run your business on the cloud.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
ProSpace is a Singapore-based company that can help organizations successfully manage hybrid work, and maximize their space utilization
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die vakmensen helpt hun operationele activiteiten te stroomlijnen om de winst te verhogen.
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
Bouw en verkrijg de controle over je buitendienstbedrijf met een eenvoudig en compleet platform dat je hele team graag zal gebruiken.
The only field service management software that pays for itself.
Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand.
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Reviews over ServiceTitan

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,3
Functies
4,2
Waar voor je geld
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Marlin
Marlin
Business Development in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best in the biz

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: It’s allowed us to be effective with every workflow, from taking calls to following up on jobs.

Pluspunten:

Feature set and workflows are the best in the industry. Support is top notch. Software is reliable. The pages just load in a snap unlike our last software.

Minpunten:

Like any software change, it was a learning curve. But our success team helps us use the software efficiently and answer any questions we have.

Reactie ServiceTitan

3 jaar geleden

Thank you for taking time to review ServiceTitan and for being a customer. We built ServiceTitan to help contractors like you run their business more successfully. We look forward to celebrating all of your future successes.

Peter
GM in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

The BEST Service software out there for companies!

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Very good is the best way I can sum it up. We would not want to be with another company.

Pluspunten:

The abilities are rich and continue to be added to over time with the system. They are continually improving based on feedback from their customers.

Minpunten:

Because it is such a big and complete system there is a LOT to learn. They work to make it easy to understand but it can still be difficult. You need to make sure you have a good success manager. in the service titan network your guide and helper is called a success manager. Demand one that will work with you to be successful.

jarod
Owner in Canada
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Overwogen alternatieven:

Hope your ready to spend lots of money, read there contract they will lock you in over 1 yr

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: bad experience

Pluspunten:

the best features were phone calls being recorded and bio links sent out other then that no better the house calls pro

Minpunten:

Costs way to must , after wanting to leave after my 1 year agreement was up. Service Titan told me that in the agreement I signed, it stated that the contract Auto renews unless 30 days written notice was given to them. they are a money hungry company that will charge you for any of there features and there charges are not cheep. don't get trapped like me.

Alissa
Operations Manager in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easiest software to use on the market!

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Service Titan changed the way we did business. We moved from a time and material situation to flat rate pricing and the software made that move incredibly easy.

Pluspunten:

The ease of use was the most important feature in implementing a new software program in our business. All of the staff were easily able to maneuver their way around the software after just a day of training.

Minpunten:

My only complaint is that it is on the pricier side. However I do believe that you get what you pay for and the features of this software are incredible.

Geverifieerde reviewer
Production Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Service TItan - Windows to Mac for the HVAC world!

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: EXCELLENT customer service depending on your CSM. We have had several. Current is based out of ATL and they are amazing! Easy to use software, visual and self explanatory. Implementation was smooth but had its share of concerns. I would not import Memberships if I had the chance to do over. It would have been easier for manual import due to revenue recognition issues and membership reporting numbers being inaccurate due to inactive membership types (the imports). Overall great experience tho with the implementation team.

Pluspunten:

Customer notifications that allowed our clients to see when a tech was in route and location of route. Customer service features, clean, easy to view board and job details can be as detailed or minimal as desired. Ease of function.

Minpunten:

Reporting software is slightly lacking. Mobile version is limited for techs on the field. Notifications for reminders are limited to one paragraph/set of content, not different based on business unit. Hardest part - we cannot sell equipment through the system due to the inability for AHRI Matchups.