Wie gebruikt deze software?

Kleine en middelgrote bedrijven, zoals quick-service restaurants, koffiezaakjes, bakkerijen, cafés, bars, slijterijen, foodtrucks, ijssalons, vape-winkels, winkels of pop-upkiosken.

Gemiddelde scores

46 beoordelingen
  • In totaal 4.2/5
  • Gebruiksgemak 4.3/5
  • Klantenservice 3.9/5
  • Functies 3.9/5
  • Waar voor je geld 4.1/5

Productgegevens

  • Gratis versie Ja
  • Gratis proef Ja
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • eHopper
  • http://www.ehopper.com/
  • Opgericht in 2000

Over eHopper

eHopper is een gratis POS-systeem voor Windows-pc's, Android, iPad, Poynt mobiele terminal. eHopper is geschikt voor kleine bedrijven zoals quick-service restaurants, winkels, koffiezaakjes, bakkerijen, cafés, bars, slijterijen, foodtrucks en elk andere retailbedrijf dat op zoek is naar een geconsolideerde oplossing om de activiteiten te versnellen en hun bedrijf te laten groeien.

Belangrijkste kenmerken:
Orderbeheer
Klantenbeheer
Voorraadbeheer
Medewerkersbeheer
Betalingen
Loyaliteit
Betaalbewijzen
Afdrukken van betaalbewijzen/keukenbonnen

Functies van eHopper

  • Aparte controles
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Deelcontroles
  • Inventarisatie
  • Kassabeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Personeelsbeheer
  • Tips beheren
  • Aparte controles
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Deelcontroles
  • Leveringsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Mobiele toegang
  • Online bestellen
  • Rapportage en analyse
  • Tabellenbeheer
  • Tips beheren
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Elektronische handtekening
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Profielen van klantenaccounts
  • Provisiebeheer
  • Retail POS
  • Retourbeheer
  • Streepjescodes scannen
  • eCommerce-integratie
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kortingsbeheer
  • Ondersteuning van loyaliteitsprogramma's
  • Prijsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Retouren bijhouden
  • Streepjescodes scannen
  • Touchscreen
  • Verkoop bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • eCommerce
  • CRM
  • E-mailmarketing
  • Inkooporderbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Postorder
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • eCommerce
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kassasysteem voor bars
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Kortingsbeheer
  • Ondersteuning van loyaliteitsprogramma's
  • Prijsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Retouren bijhouden
  • Streepjescodes scannen
  • Toegangsrechten voor gebruikers
  • Verkoop bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • eCommerce

De nuttigste reviews van eHopper

Great Company, Great Software, Awesome Service

Beoordeeld op 5-11-2018
Jaime R.
Point Of Sale Deployment Manager
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Ehopper has awesome support, they listen and are very fast at resolving issues. They will train you as many times as needed to ensure you and your staff can utilize every bit of the software to enhance your user experience and make sure your business runs smoothly. They have competitive pricing and are always adding new features and functions to help businesses grow and thrive.

Pluspunten: This software is easy to use and has everything a business needs to stay organized and up to date with their software in todays day and age. They are constantly evolving and stay competitive in the POS industry as a leader in POS technology.

Minpunten: They are missing a few features for fullservice restuarants but plan on adding them in the future.

eHopper customer experience

Beoordeeld op 24-8-2018
Geverifieerde reviewer
Owner/Operator
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: For the most part, the service fills our need at this time.

Pluspunten: We have a convenience store and the inventory management can be very helpful. Also the customer service is very good.

Minpunten: There are a few small programming options that would be helpful. For example, after the last update they took away the ability to turn off the receipt printing so that we didn't have the "uncheck" that option after every single transaction. We are in a small community and don't have much traffic but with 100 transactions per day that's 100 times we have to click a button. It's not a huge deal but there are just little things like that they overlook I think.

Antwoord van de leverancier

van eHopper op 27-8-2018

Hi,
We'd love to hear more, specifically, about your need to uncheck the receipt printing option. If you could contact us, at your convenience, perhaps there's a work around we can set up for you. Just reply here, or reach out to our Support line. I really appreciate you taking the time to provide us this feedback.Let's see how we can help!

Online Shopping Made Easy

Beoordeeld op 30-10-2018
Geverifieerde reviewer
Technology Support Specialist
Detailhandel, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: I’m glad we were recommended eHopper, which helps me train the newly hires how to use it in a smooth manner. This program connects customers online orders to our store. Our customer department can access the inventory of their orders in one system. Software is simple to use and not complicated to manage online.

Minpunten: The features are great but needless to say, the price is quite expensive. It would be ideal if they could lower their price so they accommodate more customers who have a strict budget.

Antwoord van de leverancier

van eHopper op 31-10-2018

We have been working hard on our point of sale/online ordering integrations. It's wonderful to hear you are enjoying it's ease-of-use.

Amazing app

Beoordeeld op 12-11-2019
Sheng A.
Owner
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Very happy with ehopper. Works well on tablets and PC. Does not work on phones

Pluspunten: Ehopper is absolutely wonderful. Super easy, clear and professional looking interface. Allows for easy transactions and quickbooks integration. Really good customer support.

Minpunten: To really unlock it's full potential you have to purchase the subscription. I would love to just pay a one time fee and be done with it but it seems everything is going in the way of subscriptions.

Our Implementation

Beoordeeld op 26-9-2019
Duane M.
Owner
Entertainment, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
2/5
Functies en functionaliteit
1/5
Klantenondersteuning
3/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Extreme lack of support and or communication, constant login and licensing issues, overall as a POS it would be fine but you get what you pay for as they say. We ended up blowing it up, losing data, and ultimately going to VEND.

Pluspunten: Ease of use, price point. During the free trail it seemed that this product would work as we are still small and new but you must consider future growth as well.

Minpunten: Lack of reporting, lack of customization IE receipts, entries required that don't make sense, IE departments that don't display anyways, constant time outs on back end and needing to constantly log in, lack of integration with Moneris - an ongoing problem since the latest apple update.

Antwoord van de leverancier

van eHopper op 12-11-2019

Thank you for you valuable feedback! We are very to sorry to hear that you did not enjoy your experience. We are always working to improve our functionality and support. In terms of customer support, we have added additional resources with 24/7 support. Thanks again!

Lees meer reviews