Wat is Efficy CRM?

Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast.

Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons.

De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy.

Wie gebruikt Efficy CRM?

Het bank- en verzekeringswezen, advies- en advocatenkantoren, IT, gezondheidszorg, ledenorganisaties, productie, non-profit organisaties, de openbare sector, de vastgoedsector, de detailhandel en het (openbaar) vervoer.

Efficy CRM Software - 1 Efficy CRM Software - 2 Efficy CRM Software - 3 Efficy CRM Software - 4 Efficy CRM Software - 5

Twijfels over Efficy CRM?
Vergelijk met een populair alternatief

Efficy CRM

4,0 (88)
Efficy CRM
€ 20,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
150
25
3,9 (88)
4,0 (88)
3,7 (88)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
€ 8,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
456
34
4,5 (3.457)
4,3 (3.457)
4,5 (3.457)
Waarom krijg ik dit te zien?

Andere goede alternatieven voor Efficy CRM

monday.com
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van verkooppipeline
Klantensegmenten
Projectbeheer
Microsoft SharePoint
Functies met hoogste beoordeling
Bestanden delen
Documentbeheer
Samenwerkingstools
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste beoordeling
CRM
Klanten volgen
Klantendatabase
Microsoft Defender for Office 365
Functies met hoogste beoordeling
Lijst Toestaan/blokkeren
Rapportage en analyse
Spamblokkering
Dynamics 365 Sales
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
ActiveCampaign
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailbeheer
Marketingautomatisering
SuiteCRM
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Kalender-/herinneringssysteem
Leads beheren
Bitrix24
Functies met hoogste beoordeling
Bevestigingen/herinneringen
Kalendersynchronisatie
Roosterbeheer
Zoho CRM
Functies met hoogste beoordeling
Aanpasbare velden
Activiteitendashboard
Communicatiebeheer

Reviews over Efficy CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,0
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
3,7
Functies
3,9
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Elon
inspection engineer in Nederland
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

mijn ervaring met Efficy

4,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: hiervoor gebruikte we verkenner. Dat werkte een stuk gemakkelijker en was overzichtelijker.

Pluspunten:

redelijk gemakkelijk om te gebruiken documenten rechtstreeks per mail te versturen, indien mailadres ontvanger in Efficy bekend is

Minpunten:

vooral gericht op verkoop loopt wel eens vast foto's moet je per stuk openen telefonische hulplijn is slecht bereikbaar mappen overzetten van verkenner niet mogelijk indien het mailadres niet in Efficy staat, moet het te versturen document eerst in verkenner worden opgeslagen om het te kunnen versturen

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Elon, and thank you for your review. Nice to see that you benefit a bit from Efficy. Concerning your requests, I may have answer for some of them. Photos, don't forget you can use the Gallery view in your CRM, you'll see the pictures without haing to open each of them. Concerning folder, I'll get answers for you ;-) Don't hesitate to remind me, here's my address [email protected] Sorry but Ik sprak geen nederlands but English should work Talk to you soon The Efficy Team

Geverifieerde reviewer
Secretaresse in België
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

veel opties

4,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Bij ons op kantoor was er soms te veel verspreiding van belangrijke documenten op verschillende plaatsen. Met dit programma weet iedereen waar wat terug te vinden is. Programma is dus tijdbesparend en ook bij verandering van het team kan iedereen gemakkelijk aan de juiste documenten.

Pluspunten:

Er zijn zoveel mogelijkheden om de software toe te passen in je bedrijf. Handig om alles te bewaren in the cloud ipv op je pc in klassieke mapjes. Eenvoudig om samen te werken aan één project. Goed overzicht op de projecten

Minpunten:

Doordat er zoveel functionaliteiten zijn is het wel belangrijk om vanuit je bedrijf een goede opleiding te krijgen om ten volle gebruik te kunnen maken van de software. Voor de pc gebruikers die iets minder vlot zijn kan dit wel een drempel zijn. Maar met goede instructies kan echt iedereen er mee aan de slag.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Thank you for this review As you say, it's really important to onboard your users in the best way you can. Concerning CRM, success relies on too adoption by users. So, it's worth it to invest time and energy on it. Thanks again and see you on one of our events ;-) The Efficy Team

Lisa
Verantwoordelijke team opleidingen in België
Informatiediensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Goede CRM maar niet geschikt als opleidingssoftware

3,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Het beheren van onze klanten gebeurt via efficy. Het opvolgen van offertes gebeurt nu ook via efficy en loopt wel goed.

Pluspunten:

De integratie met office is een groot voordeel, zodat je mails meteen kan opslaan in efficy. Het feit dat alle onderdelen in het programma aan elkaar kunnen gelinkt worden is ook een groot voordeel.

Minpunten:

Het is en blijft een crm, er werd gekozen om onze noodzaak naar een nieuwe opleidingssoftware ook in efficy te laten ontwikkelen, maar dat is niet de juiste keuze geweest. Efficy kan niet bieden wat wij op dat gebied nodig hebben.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Lisa and thank you for your review As you say our integration with Office is a huge advantage that makes every employee's lilfe easier. They fill in the CRM without notiing it almost. Concerning your usage as a training software, I will dig into that a bit deeper and see what we could improve together. Do not hesitate to contact me directly on my address [email protected] To follow-up then The Efficy Team

Pieter
Project Engineer in Nederland
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Beoordeling van Pieter van Hulst / Solid Services

3,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: De overgang naar het systeem vereist een andere manier van denken over de opslag en omgang met data. Dit is een onderdeel dat m.i. niet door alle medewerkers gelijk wordt opgepikt, waardoor weerstand ontstaat tegen het systeem.
Anderzijds hebben de positieve aspecten zoals hierboven genoemd wel de waarde van het systeem bewezen.

Pluspunten:

Wat handig is, is dat informatie gemakkelijk met elkaar te koppelen is. Ook het delen van informatie is zeer gemakkelijk waardoor samenwerken efficiënt gaat. Ook de mogelijkheid overal de belangrijke data up tot date bij de hand te hebben is zeer positief. Daarnaast is het versie beheer van documenten eindelijk een keer goed geregeld. Het opzoeken van informatie kan op meerdere manieren en gaat snel.

Minpunten:

Grootste nadelen zijn: - de afhankelijkheid van de server. Als deze niet stabiel is zijn er verlies-uren. - de app voor mobiele apparaten is niet handig te gebruiken. Ter plaatse een agenda (van anderen) raadplegen of documenten inzien is niet mogelijk of zeer omslachtig. - de opslag van grote bestanden is niet mogelijk. dit leidt tot tijdverlies door de noodzaak bestanden op te knippen.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Pieter and dankje wel for your review I'm sure it could help people to understand better our solution. Concerning your difficulties with our tool, I'll make sure we follow your requests. For large files, I'll give you an advice. Don't use the drag & drop function, please use the old-fashioned briwser search. It may solve your issue . To continue this conversation further, do not hesitate to contact me directly [email protected] Want ot know more tricks & tops, please feel free to attend our webinars https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/ Have a nice day and thanks again The Efficy team

Barbara
Crisis management trainer & consultant in België
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Efficy CRM review obv 6 jaar ervaring

4,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

- Project management - Per klant kan een dossier opgesteld worden en kan je alle acties bijhouden - Met de Flexmail integratie kan je email campagnes uitsturen

Minpunten:

- Opleiding nodig om te kunnen werken met Efficy

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Barbara, And thank you for your comment. It will even be easier in the future because we'll integrate completely a marketing automation solution within our CRM ;-) Thanks to APSIS' acquisition, a Swedish company. Concerning training, you shoudl think about attending to our webinars. They'll be back very soon. These webinars are dedicated to our customers, and could give you some tricks & tips in your usage. https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/ Stay tuned then ;-) The Efficy Team