Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Efficy CRM?

Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast.

Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons.

De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy.

Wie gebruikt Efficy CRM?

Het bank- en verzekeringswezen, advies- en advocatenkantoren, IT, gezondheidszorg, ledenorganisaties, productie, non-profit organisaties, de openbare sector, de vastgoedsector, de detailhandel en het (openbaar) vervoer.

Efficy CRM Software - 1
Efficy CRM Software - 2
Efficy CRM Software - 3
Efficy CRM Software - 4
Efficy CRM Software - 5

Twijfels over Efficy CRM? Vergelijk met een populair alternatief

Efficy CRM

Efficy CRM

4,0 (90)
€ 20,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
150
25
3,9 (90)
4,0 (90)
3,8 (90)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
€ 8,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
466
34
4,5 (4.516)
4,3 (4.516)
4,5 (4.516)

Andere goede alternatieven voor Efficy CRM

monday.com
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Personeelsbeheer
Sjablonen
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
Gedeelde contacten
Klanten volgen
Voor salesteams/-organisaties
Bitrix24
Functies met hoogste score
Klantendatabase
Marketingautomatisering
Online reserveren
Zoho CRM
Functies met hoogste score
Communicatiebeheer
Helpdeskbeheer
Voor start-ups
Dynamics 365
Functies met hoogste score
Balans en winst- en verliesrekening
Facturen opstellen
Inkooporderbeheer
SuiteCRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Kalender-/herinneringssysteem
Leads beheren
Microsoft SharePoint
Functies met hoogste score
Bestanden delen
Documentbeheer
Samenwerkingstools
Sellsy
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Leads beheren
Leads vastleggen
ActiveCampaign
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailbeheer
Marketingautomatisering

Reviews over Efficy CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,0
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
3,8
Functies
3,9
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Barbara
Crisis management trainer & consultant in België
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Efficy CRM review obv 6 jaar ervaring

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

- Project management - Per klant kan een dossier opgesteld worden en kan je alle acties bijhouden - Met de Flexmail integratie kan je email campagnes uitsturen

Minpunten:

- Opleiding nodig om te kunnen werken met Efficy

Reactie Efficy

2 jaar geleden

Hi Barbara, And thank you for your comment. It will even be easier in the future because we'll integrate completely a marketing automation solution within our CRM ;-) Thanks to APSIS' acquisition, a Swedish company. Concerning training, you shoudl think about attending to our webinars. They'll be back very soon. These webinars are dedicated to our customers, and could give you some tricks & tips in your usage. https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/ Stay tuned then ;-) The Efficy Team

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

veel opties

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Bij ons op kantoor was er soms te veel verspreiding van belangrijke documenten op verschillende plaatsen. Met dit programma weet iedereen waar wat terug te vinden is. Programma is dus tijdbesparend en ook bij verandering van het team kan iedereen gemakkelijk aan de juiste documenten.

Pluspunten:

Er zijn zoveel mogelijkheden om de software toe te passen in je bedrijf. Handig om alles te bewaren in the cloud ipv op je pc in klassieke mapjes. Eenvoudig om samen te werken aan één project. Goed overzicht op de projecten

Minpunten:

Doordat er zoveel functionaliteiten zijn is het wel belangrijk om vanuit je bedrijf een goede opleiding te krijgen om ten volle gebruik te kunnen maken van de software. Voor de pc gebruikers die iets minder vlot zijn kan dit wel een drempel zijn. Maar met goede instructies kan echt iedereen er mee aan de slag.

Reactie Efficy

2 jaar geleden

Thank you for this review As you say, it's really important to onboard your users in the best way you can. Concerning CRM, success relies on too adoption by users. So, it's worth it to invest time and energy on it. Thanks again and see you on one of our events ;-) The Efficy Team

dirk
sales in België
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

betrouwbare klanteninfo gestructureerd en gemakkelijk terug te vinden

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: alle klanteninfo kunnen we gestructureerd en gemakkelijk terugvinden
ook de realtime overzichten zijn ontzettend praktisch

Pluspunten:

stabiel, flexibel pakket waarin we alle klanteninfo gestructureerd kunnen bijhouden en ook gemakkelijk terugvinden ook de realtime overzichten zijn ontzettend praktisch

Minpunten:

drag & drop functies meer rapporten maar wordt aan gewerkt

Reactie Efficy

2 jaar geleden

Hi Dirk and thank you for your review, Nice to read our solution makes your life easier Nice to read that our teams are reactive too, and started working on your reports See you soon Dirk The Efficy Team

Xander
marketer in Nederland
Mediaproductie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

goedkoop maar weinig standaard aangeboden martech integraties

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: klantcontact lossen we nu uiteraard op met efficy.

Pluspunten:

de prijs & projectmanagement combinatie.

Minpunten:

slechte klantenservice, weinig martech -integraties die eigenlijk standaard zouden moeten zijn.

Reactie Efficy

2 jaar geleden

Hi Xander and thank you for your comment. We highly value feedback from the field and I'll forward it to our teams. It will help us to improve. Concerning our MarTech integrations, there has been a big move lately with APSIS acquisition, a marketing automation platform. And we're planning to integrate completely this solution within our CRM. So, fasten your seatbelt, it will rock. Thanks again and keep you posted The Efficy Team

Pieter
Project Engineer in Nederland
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Beoordeling van Pieter van Hulst / Solid Services

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: De overgang naar het systeem vereist een andere manier van denken over de opslag en omgang met data. Dit is een onderdeel dat m.i. niet door alle medewerkers gelijk wordt opgepikt, waardoor weerstand ontstaat tegen het systeem.
Anderzijds hebben de positieve aspecten zoals hierboven genoemd wel de waarde van het systeem bewezen.

Pluspunten:

Wat handig is, is dat informatie gemakkelijk met elkaar te koppelen is. Ook het delen van informatie is zeer gemakkelijk waardoor samenwerken efficiënt gaat. Ook de mogelijkheid overal de belangrijke data up tot date bij de hand te hebben is zeer positief. Daarnaast is het versie beheer van documenten eindelijk een keer goed geregeld. Het opzoeken van informatie kan op meerdere manieren en gaat snel.

Minpunten:

Grootste nadelen zijn: - de afhankelijkheid van de server. Als deze niet stabiel is zijn er verlies-uren. - de app voor mobiele apparaten is niet handig te gebruiken. Ter plaatse een agenda (van anderen) raadplegen of documenten inzien is niet mogelijk of zeer omslachtig. - de opslag van grote bestanden is niet mogelijk. dit leidt tot tijdverlies door de noodzaak bestanden op te knippen.

Reactie Efficy

2 jaar geleden

Hi Pieter and dankje wel for your review I'm sure it could help people to understand better our solution. Concerning your difficulties with our tool, I'll make sure we follow your requests. For large files, I'll give you an advice. Don't use the drag & drop function, please use the old-fashioned briwser search. It may solve your issue . To continue this conversation further, do not hesitate to contact me directly [email protected] Want ot know more tricks & tops, please feel free to attend our webinars https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/ Have a nice day and thanks again The Efficy team