Wat is Take Control?

Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontworpen om IT-serviceproviders van elke omvang te helpen meer klanten te ondersteunen via intuïtieve, snelle ondersteuning op afstand. Take Control biedt toegang tot diepgaande diagnoseapparatuur vanaf één dashboard en maakt binnen enkele seconden verbinding met apparaten. Het is ontworpen om aan te sluiten op de werkstromen van je technici en het budget van je bedrijf.

Wie gebruikt Take Control?

Kleine tot middelgrote IT-serviceproviders en MSP's die uitstekende klantenservice willen bieden.

Waar kan Take Control worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • N-able
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaanse Maagdeneilanden, Antigua en Barbuda, Argentinië, Australië, Bahama’s en nog 39 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees en nog 1 andere

prijzen van Take Control

Beginprijs:

US$ 19,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Take Control heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Take Control heeft een betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • N-able
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaanse Maagdeneilanden, Antigua en Barbuda, Argentinië, Australië, Bahama’s en nog 39 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees en nog 1 andere

Video's en afbeeldingen van Take Control

Take Control Software - 1
Take Control Software - 2
Take Control Software - 3
Take Control Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Take Control-video
Take Control Software - 1
Take Control Software - 2
Take Control Software - 3
Take Control Software - 4

Functies van Take Control

  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • E-mailbeheer
  • Externe ondersteuning
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Onbeheerde toegang
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Videochat
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Take Control

Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers. Meer informatie over Zoho Assist
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
Blijf elke bedreiging een stap voor met geavanceerde en proactieve eindpuntbeveiliging die kwetsbaarheden voorspelt, detecteert en neutraliseert. Meer informatie over Syxsense
Improve customer satisfaction by responding to service requests promptly and closing more Incidents at first contact. Simply Smart!
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk

Reviews over Take Control

Gemiddelde score

In totaal
4,3 (16)
Gebruiksgemak
4,1 (16)
Klantenservice
4,3 (16)
Functies
4,1 (16)
Waar voor je geld
4,2 (16)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
44%
4
38%
3
19%
Tyler F.
Tyler F.
Service Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Quality service at a great price for small businesses

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Never had any real issues with the software. Support team has been very good about getting back to us in a timely fashion

Pluspunten:

Where some other applications have issues on both PC and Mac, Take Control is a great example of how well the software can operate with both systems. The console is easy to use and also offers a USB loaded version of it to take on the go. Having the subscription cover per technician and not per node allows a small team to be extremely versatile at the flat monthly rates

Minpunten:

No rebranding available. Most of our other platforms and service options have a rebranding scheme that is lacking in Take Control. We use this primarily as a backup connection should our RMM remote have a problem

Eli P.
Centralized Services Administrator in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Good Product as a Complment to Solarwinds N-Central

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, I am happy with the product, but I would prefer to not need to buy additional services to compliment what is integrated with N-Central.

Pluspunten:

Take Control standalone is a good compliment to N-Central. This product is integrated into N-Central, but that versions lacks ad hoc connections for systems tht are not already added to the system. Using Take Control stand alone lets start connections for users on machines that are not already in Solarwinds N-Central.

Minpunten:

The fact that we needed to purchase an add on product to start ad hoc connections is a bit disappointing. his functionality really should be integrated into N-Central.

Overwogen alternatieven: Kaseya VSA

Redenen om over te stappen op Take Control: We are already using the version of Take Control integrated into N-Central, so complimenting it with Take Control standalone for ad hoc connections made sense.

Geverifieerde reviewer
Senior Project Lead in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Not user friendly

3,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: None at all

Pluspunten:

The products drag and drop functionality with transferring files is wonderful. The groups make it easy to find machines as well.

Minpunten:

This software has more bad points than good. Seeing the screen is very difficult unless you change the resolution on the client screen. If you use the zoom functionality you have to scroll all over the screen. Each session opens in it's own window so if you are doing a large upgrade and need many open it make sit difficult to use. Some of the default settings such as to log the person off when you log out of a remote session make support harder.

Andrew H.
Managed Services Administrator in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Take Control: Just Works

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Awesome. Love it.

Pluspunten:

It just works. Fast connections. Tons of features, built in multi-pane file transfer w/ multi-queue, pause and resume functionality. Automatic reconnect Lightweight integrated chat, system shell, information, full audit trail.

Minpunten:

It's hard to find a glaring Con with Take Control. ~2-5% of installations occasionally have an issue (integrated NCentral version of TC), however I have never seen a simple quick reinstall fail to fix any of those issues.

Overwogen alternatieven: TeamViewer

Geverifieerde reviewer
Support Engineer in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great software with many features

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I am able to support my clients with ease and provide A+ support at a reasonable cost.

Pluspunten:

* Easy to navigate once you have a basic understanding of the interface * Agent software is easy to install and has a lot of features to help manage a clients computer * Request help feature is fantastic. Simply guide a client to the website and ask them to select the request help option which allows you to assist them without installing the agent.

Minpunten:

* The agents tend to fail randomly due to updates but this can easily be rectified with the new "repair agent" feature.