Wat is Event Booking Engines?

Event Booking Engines is een cloudgebaseerd evenementboekingsplatform voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen. Het platform biedt evenementgebaseerde CRM, online betalingen, offerte- en contractbeheer, online contracthandtekeningen, BEO's (Banquet Event Orders), agenda, planning van meerdere locaties en ruimtes, personeelsplanning, documenten, ticketverkoop en leadtracking. Het biedt ook vele automatiseringen en productintegraties. Het is een oplossing om je bedrijf eenvoudig en centraal te beheren, tijd te besparen, de omzet te verhogen en kosten te verlagen.

Wie gebruikt Event Booking Engines?

De doelmarkten zijn evenementlocaties, restaurants, cateraars en horecagroepen die software nodig hebben voor het boeken van evenementen, online betalingen, CRM, kamerplanning, online contracthandtekeningen en andere functies.

Event Booking Engines - Details

Event Booking Engines

Opgericht in 2016

prijzen van Event Booking Engines

Beginprijs:

US$ 89,99/maand
  • Geen gratis versie

Event Booking Engines heeft geen gratis versie. Event Booking Engines heeft een betaalde versie vanaf US$ 89,99/maand.

Event Booking Engines - Details

Event Booking Engines

Opgericht in 2016

video's en afbeeldingen van Event Booking Engines

Event Booking Engines-video
Event Booking Engines Software - 1 - miniatuur
Event Booking Engines Software - 2 - miniatuur
Event Booking Engines Software - 3 - miniatuur
Event Booking Engines Software - 4 - miniatuur
Event Booking Engines Software - 5 - miniatuur

Event Booking Engines - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Live online
  • Documentatie
  • Video's

Functies van Event Booking Engines

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Banketbeheer
  • Beheer van bedienend personeel
  • Bestellingen bijhouden
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Faciliteitenbeheer
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Keuken- en menubeheer
  • Klantendatabase
  • Kostenbeheer
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Orderbeheer
  • Prognose
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Receptenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Verkooprapporten
  • Voorraadbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Catering software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Badgebeheer
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van supporttickets
  • Betalingen verwerken
  • Bezoekersregistratie
  • Blokbeheer voor kamers
  • Bruiloften en partijen
  • Budgettering/prognoses
  • Conferenties/congressen
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Elektronische betalingen
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Evenementtickets
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Gamification
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kaartverkoop
  • Kalenderbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Registratiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Sponsorbeheer
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Verwerking van creditcards
  • Vrijwilligersbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebeheer

Bekijk de volledige lijst van Event management software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van supporttickets
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bezoekersregistratie
  • CRM
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailsjablonen
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Elektronische betalingen
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Evenementtickets
  • Factuurbeheer
  • Gebeurtenissen volgen
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Leads vastleggen
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Online betalingen
  • Online registratie
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Verwerking van creditcards
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtlijstbeheer
  • Website-integratie
  • Websitebeheer

Bekijk de volledige lijst van Event planning software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Evenementtickets
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Financiële analyse
  • Gebruikersbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kamers reserveren
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Leads vastleggen
  • Leveranciersbeheer
  • Mobiele toegang
  • Multi-faciliteit
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Resourcebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Voorstellen genereren

Bekijk de volledige lijst van Locatiemanagement software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van vergaderingen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Betalingen verwerken
  • Bezoekersbeheer
  • Categoriseren/Groeperen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Digital signage
  • E-mailbeheer
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Eenmalige aanmelding
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Interne vergaderingen
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Leveranciersbeheer
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Planning beschikbare ruimtes
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Realtime gegevens
  • Realtime updates
  • Reservering door derden
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Resourcebeheer
  • Ruimtebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Slepen en neerzetten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken/filteren
  • iCalendar-ondersteuning

Bekijk de volledige lijst van Reserveringssystemen voor vergaderruimtes

Event Booking Engines alternatieven

Meer alternatieven voor Event Booking Engines

Reviews van Event Booking Engines

Lees alle 12 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
5
Functies
4,7
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van score

5
8
4
4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >10.001
Geverifieerde reviewer
Show Director
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-1-2018

"Lots to learn about the software but it so far has been a good place to keep all our events tracked."

Pluspunten: Master calendar, client and event tracking, sending contracts to be signed rather than having to pay for a separate service. Good, responsive tech support by phone or email--my many questions are quickly answered. Some good customization and integration options.

Minpunten: Payments and invoicing are still not super clear to me. The flow of booking events is not as user-friendly as I'd like.

Antwoord van de leverancier

van Event Booking Engines op 15-1-2018

Thank you for your review/feedback on our company and product, greatly appreciated! We recently rolled out the Event Wizard with Autopilot which should greatly improve your ease of Event Booking and drastically reduce the time it takes as well. We are always open to continued discussion and based on your specific comments/needs/requests, providing additional enhancements in all areas of our product.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-1-2018
Lawrence C.
Event Coordinator
Evenementenbureaus, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-2-2021

"Event Booking Engines is AMAZING"

Opmerkingen: My organization updated from an ancient program used many years ago. This software has helped us with reports and organizing our daily client interactions. I cannot say this enough...support is outstanding!!

Pluspunten: This program makes organizing event leads, calendar, payments, contracts, invoices so easy!! EBE is super user friendly. They have an amazing support staff. Very quick response time. Setting up the system is easy. I will even email a question to support sometimes and they will send me a video tutorial answering my question. I cannot say enough good things about EBE!!!

Minpunten: To be very honest....NOTHING...I have no cons for the software!

Antwoord van de leverancier

van Event Booking Engines op 19-2-2021

Thank you Lawrence, we greatly appreciate your review/feedback on our company and product! We always enjoy working with you and your comments are very helpful to us. We are very happy to hear that our product provides the key features you need to effectively manage and run your venue business! And we remain committed to continually rolling out new features to make our platform even better.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-2-2021
Kirby T.
Accountant
Evenementenbureaus, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-3-2019

"Terrific support and excellent software"

Opmerkingen: Very positive. The staff is good at figuring out what you want and helping you accomplish it. And they are constantly upgrading the software.

Pluspunten: Total functionality - can do almost anything you need for customer and event management. And the support is phenomenal! Ask a question and get your answer and followup almost immediately.

Minpunten: A little bit complex, but that's due to the incredibly full functionality.

Antwoord van de leverancier

van Event Booking Engines op 12-3-2019

Thank you Kirby, we greatly appreciate your review/feedback on our company and product! We also greatly enjoy working with you and your team and remain totally committed to continued improvement and upgrades to ease of use and product feature set.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-3-2019
Aimee F.
Venue Owner
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-2-2021

"The hardest working dollars spent!"

Opmerkingen: My previous software focused on scheduling dates and invoicing. Event Booking Engines created a positive client impression and has a focus on an Event and all tasks and information associated with it. Creating a "portal" through our web page for each client with unique log-in reduces client interaction and time needs as many aspects are updated in their account.

Pluspunten: I depend on this software daily as it encompasses so much of my business needs as a Wedding Venue Owner. The features I use most are the e-signature capability, accounting payments and auto receipts and reminders for my clients/couples. Event Booking Engines takes our professionalism to a new level and is impressive to our existing and prospective clients when we present a proposal, add custom uploaded documents or photographs of the clients and or our logo or site photos. I can't think of any customer service in any aspect of business that has been more prompt and thorough for any questions I may need help on. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has worked closely with our Web design team for widgets and know how as well as our SEO manager for specialty requests. I am going on 2 years of subscription and view Event Booking Engines as a part time employee. Being in the business of Weddings and long time commitments, I will be "engaged" with this company as long as we are in business.

Minpunten: I do have difficulty finding "notes" on clients and events at a glance.

Antwoord van de leverancier

van Event Booking Engines op 18-2-2021

Thank you Aimee, we greatly appreciate your review/feedback on our company and product! Your comments are very helpful to us and we are very happy and honored to provide critical application functionality you need to successfully manage and run your venue business on a daily basis. We do provide quick access to notes, contact and email history directly from the Event Edit and Booking Page and several other pages in our system. I have sent you an email with video explaining those and exactly how to access them.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-2-2021
Marla P.
Contract Specialist
Management non-profit organisaties, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-2-2020

"Streamlining our reservations"

Opmerkingen: Customer service is excellent.i[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is very responsive (even evenings and weekends) and is willing to customize components of the software to suit our needs when we have a specific request. He has worked with every request we’ve have had and we greatly appreciate the flexibility. Sometimes he just explains that they already have it set up - just not where we had expected and other times they make sweeping changes to accommodate our requests. In one of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] responses to our request he said, "It makes us very happy to provide product which has high value to you."

Pluspunten: Event Booking Engines integrates all aspects of reservations into one system. We are a small volunteer run nonprofit organization that rents out an historic wedding and event venue. We are thrilled to have transitioned from a manual reservation process to Event Booking Engines. We now have everything in one place – client information, event booking, contracts with electronic signature, payments, task reminders, checklists, master calendar and availability calendar (which is viewable on our website), staff scheduling, etc. We are still learning all the features that we can benefit from.

Minpunten: The email integration works differently than I had envisioned to capture emails from clients into their event account. Outbound emails and client responses will be captured in an event account as long as the email is generated through EBE. However, if a client initiates a new email (not responding to an EBE email), they have to use our organization's email address and the email is independent of the EBE system.

Antwoord van de leverancier

van Event Booking Engines op 20-2-2020

Thank you Marla, we greatly appreciate your review/feedback on our company and product. We always enjoy working with you and your team and building new features which provide high value to you! I will meet with my team to discuss our email integration and appropriate feature enhancements there.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-2-2020