Wie gebruikt Raklet?

Raklet stimuleert organisaties onafhankelijk van hun sectoren. Platform is sterk gericht op oplossingen voor contacten, berichten en betalingen.

Wat is Raklet?

Raklet stelt communities in staat elkaar te ontmoeten, te netwerken en te groeien. Alles-in-één platform voor communitybeheer waarmee je merkbetrokkenheid en kansen kunt opbouwen. Het is eenvoudig in te stellen en volledig merkeigen om bij je kleuren te passen. Je kunt:
- Je ledenbestand organiseren en verrijken met Raklet CRM;
- Onbeperkt aangepaste formulieren en pagina's bouwen;
- Via de app, sms of e-mail communiceren;
- Verzamel betalingen online (product- en kaartverkoop, lidmaatschap, donaties enz.)
- Projectmanagement vereenvoudigen;
- Profiteren van geavanceerde rapportage.

Raklet - Details

Raklet

http://raklet.com

Opgericht in 2014

Raklet - Prijsoverzicht

Raklet heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Raklet betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.

-thumb
-thumb
-thumb

Beginprijs

US$ 19,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Raklet

  • Community's
  • Beheer van fondsenwerving
  • Deelnemeraccounts
  • Evenementenbeheer
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Vacaturebank
  • Websitebeheer

Bekijk de volledige lijst van Alumni management software

  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leads genereren
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • Bezoekersbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Factureren
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Marketingmanagement
  • Mobiele toegang
  • Online boekingen
  • Teammanagement
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
  • Websitebeheer

Bekijk de volledige lijst van Clubadministratie software

  • Badgebeheer
  • Blokbeheer voor kamers
  • Bruiloften en partijen
  • Budgettering
  • Conferenties/congressen
  • Enquêtes en feedback
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Gamification
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Sponsorbeheer
  • Vrijwilligersbeheer

Bekijk de volledige lijst van Event management software

  • Alumnibeheer
  • Betalingen verwerken
  • Bijdragen bijhouden
  • CRM
  • Campagnebehee
  • Donateurswerving bij derden
  • Donorenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Gift matching beheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Mobiel doneren
  • Pandbeheer
  • Subsidiebeheer
  • Terugkerende giften
  • Veilingbeheer
  • Vrijwilligersbeheer

Bekijk de volledige lijst van Fondsenwerving software

  • Betalingen verwerken
  • Commissiebeheer
  • E-mailmarketing
  • Evenementenbeheer
  • Ledenbestand
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapverlenging
  • Schuldenbeheer
  • Toepassingsbeheer
  • Typen leden
  • Websitebeheer

Bekijk de volledige lijst van Ledenadministratie software

  • Afspraakplanning
  • Curriculumbeheer
  • Mentoring program management
  • Prestatiebeheer
  • Volgen van actie-items
  • Voortgang bijhouden
  • Zoeken naar de juiste mentor

Bekijk de volledige lijst van Mentor software

  • Beheer van fondsenwerving
  • Bijdragen bijhouden
  • Conservatief
  • Contactenbeheer
  • Database met stemgerechtigden
  • Demografische gegevens
  • Donoren targeten
  • E-mailmarketing
  • Evenementenkalender
  • For Political Campaigns
  • Online betalingsverwerking
  • Onpartijdig
  • Personeelsbeheer
  • Progressief
  • Toewijzing
  • Vrijwilligersbeheer

Bekijk de volledige lijst van Politieke campagne software

  • Aangepaste formulieren
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
  • Betalingen verwerken
  • Contactenbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementregistratie
  • Groepsregeistratie
  • Inschrijving ter plaatse
  • Kalenderbeheer
  • Klasregistratie
  • Marketingmanagement
  • Online registratie
  • Self check-in
  • Verwerking van terugbetalingen
  • Verwerking van terugbetalingen

Bekijk de volledige lijst van Registratie software

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Beheer van kleine groepen
  • Beheer van meerdere sites
  • Evenementenbeheer
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Inchecken van kinderen
  • Integratie in de administratie
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Online giften
  • Pandbeheer
  • Vrijwilligersbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor kerken

  • Administratie
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van sociale media
  • Commissiebeheer
  • Donorenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Schuldenbeheer
  • Vrijwilligersbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor non-profitorganisaties

  • Community's
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van verkiezingen
  • Commissiebeheer
  • E-mailmarketing
  • Evenementenbeheer
  • Financieel beheer
  • Hoofdstukbeheer
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Schuldenbeheer
  • Vacaturebank
  • Websitebeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor verenigingen

  • Bemiddeling van kaartverkoop
  • Consessiebeheer
  • Kaartverkoop
  • Kaartverkoop ter plaatse
  • Kassasysteem
  • Klantgegevensbeheer
  • Mobiele kaartverkoop
  • Online kaartverkoop
  • Overzicht beschikbare plekken
  • Personeelsbeheer
  • Promotiebeheer
  • Seizoenskaarten
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Thuis afdrukken
  • Tickets reserveren
  • Websitebeheer

Bekijk de volledige lijst van Ticketing systemen

  • Betalingen verwerken
  • Commissiebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Ledendatabase
  • Vastgoeddatabase
  • Websitebeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van VVE-software

Reviews van Raklet

Read all reviews

Overall rating

4,9/5

Average score

Gebruiksgemak 4,8
Klantenservice 4,9
Functies 4,8
Waar voor je geld 4,9

Review software

Share your experiences with other software buyers.

Schrijf een review!
Fatih T.
Genel Sekreter
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-3-2018

"As we were about to spend thousands to develop membership software, we discovered Raklet and saved."

Pluspunten: Raklet has a lean and well thought architecture that provides you the most important features you need for membership features. It looks familiar from day 1 and is easily usable by staff without extensive training.

Minpunten: Well, we are currently working on a feature to customize Raklet to insert a specific type of membership information. If we fail on that, its customizability would be the least liked feature but currently that is not the case.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-3-2018
Garrett J.
Director
Management non-profit organisaties, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-9-2019

"Great platform, highly recommended!"

Opmerkingen: Support team is really helpful. We can easily get in touch with them over phone/video calls. Engineering team delivers new features and improvements all the time.

Pluspunten: It's really easy to import members, assign dues and collect payments online. We use it for membership management at Center for Financial Inclusion at Accion.

Minpunten: Nothing in particular. It works like a charm.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-9-2019
Joseph Z.
Programs Manager
Management non-profit organisaties, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 16-8-2020

"review of raklet"

Opmerkingen: really enjoying the experience of using this software especially because of the social media management and the events management sections

Pluspunten: -includes social media management
-also has alumni management
-has an event management which makes life easier for my department

Minpunten: it does not have a pc or mac support making it difficult or rather impossible to use when the internet is not available

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 16-8-2020
Elisabetta M.
Professor
1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-8-2016

"Evviva Raklet!"

Opmerkingen: I am the President of a No Profit Italian Cultural Association (we perform Ancient Classical Theatre in Milano) and I can assure that a software like Raklet can give a very important help in the administration of the Association (a complex task) and in the relationships with members.

Pluspunten: It gives an answer to most of the administrative and other kind of needs of our Cultural No Profit Association. The founders of Raklet have been and are open to our requests and we found a very positive collaborative dialogue with them.

Minpunten: At the moment
- I do not understand how I can get the complete list of all the anagraphical, fiscal and administrative data related to all members (this is our most important administrative need). For each member we need to show: Name, Second Name, Italian Fiscal Code, date of request and date of acceptance of the Association, address and email or telephon number, if he is Active or not. If we receive a Fiscal Visit we have to present easily the complete list of all these data of all our members.
- Raklet does not still allow to keep a register of Contacts of Persons that are not yet MEMBERS. Therefore we cannot envoy Newsletter to them, nor envoy promotional messages or Invites.
- The graphic possibilities of Newsletters might be potentiated.
- It might be good to let New Members of our Association to read Italianinformations about Raklet and few but clear instruction about its use.
- It might be developped the use of Raklet as Social Network of Members.
- It might be developped the use of SMS for the payment of the fees!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-8-2016
Christian A.
Secretary
Milieudiensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-7-2019

"Good option for starting your own organization"

Opmerkingen: We are using Raklet as a membership management tool in combination with the private social network. For our members, it is implemented as a membership area, where they can share their details and information about themselves as well as details about their affiliation. The details are basically our stock of data about our members. So they have to keep their details updated and we save time for other tasks. We are also using the events function of Raklet which enables us to sell tickets to our members and the public charging them different event ticket prices. That is very practical because it is automatically checked whether one is a member or not. We are also using the Email function which enables us to send automated emails on the basis of pre-designed forms. Another important function for us was the relatively new developed function of Raklet "pages" which enabled us to publish content within the private social network that should be seen from our members only. This was a crucial point to us because we had this area on our website first and were not willing to have a double login, one for Raklet and one for the member area on our website. Therefore, we are glad that we have had the support of the Raklet team and would recommend you to use Raklet.

Pluspunten: Raklet is very handy if you like to have a membership management tool for your association in combination with a private social network for your members. I really like the approach to sharing new developments in the community. All functionalities are mainly focussed on customer needs and once they are developed they will be released to other organizations as well. The Raklet team is very friendly and is willing to help and assist with any adaptions and where ever possible. Their development prices are quite competitive.

Minpunten: It seems to be an ongoing project where major developments can be only expected if paid for. This means that basic functionalities should be checked before a decision is made. Adaptions will cost you extra. A high number of smaller developments are risking to get a kind of "messy code" - Therefore, in my opinion, a basic revision of the Raklet code every now and then would be a reasonable measure.

Antwoord van de leverancier

van Raklet op 10-7-2019

Thanks for your detailed feedback Christian. We're constantly improving our platform and we're glad to have you onboard!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-7-2019