Wie gebruikt Raklet?

Raklet stimuleert organisaties onafhankelijk van hun sectoren. Platform is sterk gericht op oplossingen voor contacten, berichten en betalingen.

Wat is Raklet?

Raklet stelt communities in staat elkaar te ontmoeten, te netwerken en te groeien. Alles-in-één platform voor communitybeheer waarmee je merkbetrokkenheid en kansen kunt opbouwen. Het is eenvoudig in te stellen en volledig merkeigen om bij je kleuren te passen. Je kunt:
- Je ledenbestand organiseren en verrijken met Raklet CRM;
- Onbeperkt aangepaste formulieren en pagina's bouwen;
- Via de app, sms of e-mail communiceren;
- Betalingen online innen (product- en kaartverkoop, lidmaatschap, donaties...);
- Projectmanagement vereenvoudigen;
- Profiteren van geavanceerde rapportage.

Raklet - Details

Raklet

http://raklet.com

Opgericht in 2014

Raklet - Prijsoverzicht

Raklet vanaf US$ 9,00/maand. Raklet heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Raklet.

Beginprijs

US$ 9,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Raklet

Alumni management software
Community's
Beheer van fondsenwerving
Beheer van mailinglijsten
Deelnemeraccounts
Evenementenbeheer
Ledenlijst
Ledenportal
Lidmaatschapsbeheer
Vacaturebank
Websitebeheer

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Aanwezigheid bijhouden
Betalingen verwerken
Bezoekersbeheer
Evenementenbeheer
Factureren
Ledenportal
Lidmaatschapsbeheer
Marketingmanagement
Mobiele toegang
Online boekingen
Teammanagement
Verkooppunt
Voorraadbeheer
Websitebeheer
Badgebeheer
Blokbeheer voor kamers
Bruiloften en partijen
Budgettering
Conferenties/congressen
Enquêtes en feedback
Expositie- en leveranciersbeheer
Gamification
Kaartverkoop
Promotie via social media
Sponsorbeheer
Vrijwilligersbeheer
Beheer van gastenlijsten
Drukken van badges
Gegevens importeren en exporteren
Gegevenssynchronisatie
Kaartverkoop
Leads vastleggen
Multi-evenementenbeheer
Onderverdeling van deelnemers
QR-codes
Rapportage en analyse
Zoeken in gastenlijsten
Alumnibeheer
Betalingen verwerken
Bijdragen bijhouden
CRM
Campagnebehee
Donateurswerving bij derden
Donorenbeheer
Evenementenbeheer
Gift matching beheer
Lidmaatschapsbeheer
Mobiel doneren
Pandbeheer
Subsidiebeheer
Terugkerende giften
Veilingbeheer
Vrijwilligersbeheer
Betalingen verwerken
Commissiebeheer
E-mailmarketing
Evenementenbeheer
Ledenbestand
Ledenlijst
Ledenportal
Lidmaatschapverlenging
Schuldenbeheer
Toepassingsbeheer
Typen leden
Websitebeheer
Afspraakplanning
Cursusbeheer
Factureren
Klantenbeheer
Prestatiebeheer
Programmabeheer
Volgen van actie-items
Voortgang bijhouden
Zoeken naar de juiste mentor
Beheer van fondsenwerving
Bijdragen bijhouden
Campagneanalyse
Conservatief
Contactenbeheer
Database met stemgerechtigden
Demografische gegevens
Donoren targeten
E-mailmarketing
Evenementenkalender
Online betalingsverwerking
Onpartijdig
Personeelsbeheer
Progressief
Toewijzing
Vrijwilligersbeheer
Aangepaste formulieren
Aanwezigheid bijhouden
Badgebeheer
Betalingen verwerken
Contactenbeheer
Enquêtes en feedback
Evenementregistratie
Groepsregeistratie
Inschrijving ter plaatse
Kalenderbeheer
Klasregistratie
Marketingmanagement
Online registratie
Self check-in
Verwerking van terugbetalingen
Aanwezigheid bijhouden
Beheer van kleine groepen
Beheer van meerdere sites
Evenementenbeheer
Geïntegreerde boekhouding
Inchecken van kinderen
Integratie in de administratie
Ledenlijst
Ledenportal
Online giften
Pandbeheer
Vrijwilligersbeheer
Administratie
Beheer van fondsenwerving
Beheer van sociale media
Commissiebeheer
Donorenbeheer
Evenementenbeheer
Ledendatabase
Lidmaatschapsbeheer
Schuldenbeheer
Vrijwilligersbeheer
Community's
Beheer van fondsenwerving
Beheer van verkiezingen
Commissiebeheer
E-mailmarketing
Evenementenbeheer
Financieel beheer
Hoofdstukbeheer
Ledenlijst
Ledenportal
Lidmaatschapsbeheer
Schuldenbeheer
Vacaturebank
Websitebeheer
Bemiddeling van kaartverkoop
Consessiebeheer
Kaartverkoop
Kaartverkoop ter plaatse
Kassasysteem
Klantgegevensbeheer
Mobiele kaartverkoop
Online kaartverkoop
Overzicht beschikbare plekken
Personeelsbeheer
Promotiebeheer
Seizoenskaarten
Streepjescodes en tickets scannen
Thuis afdrukken
Tickets reserveren
Websitebeheer
Betalingen verwerken
Commissiebeheer
Documentbeheer
Evenementenbeheer
Kalenderbeheer
Ledendatabase
Vastgoeddatabase
Websitebeheer
Werkorderbeheer

Reviews van Raklet

5 van 33 reviews worden weergegeven

In totaal
4.9/5
Gebruiksgemak
4.9/5
Klantenservice
5/5
Functies
4.7/5
Waar voor je geld
4.9/5
Elisabetta M.
Professor
1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-8-2016

"Evviva Raklet!"

Opmerkingen: I am the President of a No Profit Italian Cultural Association (we perform Ancient Classical Theatre in Milano) and I can assure that a software like Raklet can give a very important help in the administration of the Association (a complex task) and in the relationships with members.

Pluspunten: It gives an answer to most of the administrative and other kind of needs of our Cultural No Profit Association. The founders of Raklet have been and are open to our requests and we found a very positive collaborative dialogue with them.

Minpunten: At the moment
- I do not understand how I can get the complete list of all the anagraphical, fiscal and administrative data related to all members (this is our most important administrative need). For each member we need to show: Name, Second Name, Italian Fiscal Code, date of request and date of acceptance of the Association, address and email or telephon number, if he is Active or not. If we receive a Fiscal Visit we have to present easily the complete list of all these data of all our members.
- Raklet does not still allow to keep a register of Contacts of Persons that are not yet MEMBERS. Therefore we cannot envoy Newsletter to them, nor envoy promotional messages or Invites.
- The graphic possibilities of Newsletters might be potentiated.
- It might be good to let New Members of our Association to read Italianinformations about Raklet and few but clear instruction about its use.
- It might be developped the use of Raklet as Social Network of Members.
- It might be developped the use of SMS for the payment of the fees!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-8-2016
Christian A.
Secretary
Milieudiensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-7-2019

"Good option for starting your own organization"

Opmerkingen: We are using Raklet as a membership management tool in combination with the private social network. For our members, it is implemented as a membership area, where they can share their details and information about themselves as well as details about their affiliation. The details are basically our stock of data about our members. So they have to keep their details updated and we save time for other tasks. We are also using the events function of Raklet which enables us to sell tickets to our members and the public charging them different event ticket prices. That is very practical because it is automatically checked whether one is a member or not. We are also using the Email function which enables us to send automated emails on the basis of pre-designed forms. Another important function for us was the relatively new developed function of Raklet "pages" which enabled us to publish content within the private social network that should be seen from our members only. This was a crucial point to us because we had this area on our website first and were not willing to have a double login, one for Raklet and one for the member area on our website. Therefore, we are glad that we have had the support of the Raklet team and would recommend you to use Raklet.

Pluspunten: Raklet is very handy if you like to have a membership management tool for your association in combination with a private social network for your members. I really like the approach to sharing new developments in the community. All functionalities are mainly focussed on customer needs and once they are developed they will be released to other organizations as well. The Raklet team is very friendly and is willing to help and assist with any adaptions and where ever possible. Their development prices are quite competitive.

Minpunten: It seems to be an ongoing project where major developments can be only expected if paid for. This means that basic functionalities should be checked before a decision is made. Adaptions will cost you extra. A high number of smaller developments are risking to get a kind of "messy code" - Therefore, in my opinion, a basic revision of the Raklet code every now and then would be a reasonable measure.

Antwoord van de leverancier

van Raklet op 10-7-2019

Thanks for your detailed feedback Christian. We're constantly improving our platform and we're glad to have you onboard!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-7-2019
Elisabetta M.
Prof. Dr.
Uitvoerende kunsten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-7-2019

"I am satisfied"

Opmerkingen: We are using Raklet from its birth and we have to recognise that it has helped very much our administration and communication so that our Association could be helped to increase

Pluspunten: - The possibility of managing the administration, organisation and communication of a big Association of thousands members
- the possibility of solving problems quickly through chat or Skype call
- the possibility of organising crowdfunding
- the kindness of the staff

Minpunten: - some graphic limitation
- as far as I know, it does not preview the possibility of sending Newsletter to people outside the Association, but only to registered Members. But it would be useful, to promote the Association and the events.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-7-2019
Cem A.
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-5-2016

"More time for the projects"

Opmerkingen: Before Raklet, the management of our database was taking all our time and energy that we had to delay many projects due to the lack of human resource. But Raklet, as a well designed nonprofit software has solved this problem via giving the opportunity to manage all the processes in the same online platform. Now, we can invest our time to develop our projects. Thank you!

Antwoord van de leverancier

van Raklet op 23-5-2016

Thanks Cem! It's a pleasure for us to support amazing organizations like yours.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-5-2016
Gilles G.
Webmaster
Management non-profit organisaties, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-6-2019

"Good membership software"

Opmerkingen: I really liked the support responsiveness. They are on the ball, listen to your comments and try to integrate if the comment can bring value to their product.

Pluspunten: I like the integration of the membership status (active/not active) with the event booking system. It simplifies greatly the management of our activities since we impose having people to pay when they book.

Minpunten: There is a small caveat about defining fields in the registration process and the lack of "system logic" questions (if you answer like this, you will have another field showing).

Antwoord van de leverancier

van Raklet op 3-7-2019

Thanks Gilles! We're glad that you're happy with Raklet. We release new features every week so we'll make sure to address complex forms as well. Until then, this can be easily built with custom css/js we provide on the admin panel.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-6-2019