Wie gebruikt Precoro?

Voor MKB's over de hele wereld – klanten zijn voornamelijk softwarebedrijven, reclamebureaus, detailhandelaren, distributeurs, enz.

Wat is Precoro?

Minder handmatige werkzaamheden voor inkoopmanagers, verwerving en financiële afdelingen met een gebruiksvriendelijke oplossing voor kostenbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen hun uitgaven onder controle te houden en besparingen te realiseren. Stroomlijn het goedkeuringsproces, genereer inkooporders en beheer moeiteloos aankoopverzoeken met Precoro.

Precoro - Details

Precoro

http://www.precoro.com

Opgericht in 2015

Precoro-video
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Precoro - prijsoverzicht

Prijsmodellen bekijken

Precoro heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Precoro betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.


Beginprijs

US$ 19,00/maand Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Precoro - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Precoro

  • 1099-voorbereiding
  • Afstemmen van inkooporders
  • Cashbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
  • Factuurverwerking
  • Fraudedetectie
  • Gegevensextractie
  • Leveranciersbeheer
  • Terugkerende betalingen
  • Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
  • Uitschrijven van cheques
  • Waarschuwing bij dubbele betaling

Bekijk de volledige lijst van Crediteurenbeheer software

  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Declaratiesoftware

  • Compliancebeheer
  • Contractbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer

Bekijk de volledige lijst van Inkoopsoftware

  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Compliancebeheer
  • Offboarding
  • Prestatiemeetwaarden
  • Sourcingbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Leveranciersmanagement software

  • Beheer van vaste activa
  • Catalogusbeheer
  • Contractbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer

Bekijk de volledige lijst van Procurement software

  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Budgettering en prognoses
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Inkoopbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Onkosten bijhouden
  • Prepaidkaarten
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavencontrole

Bekijk de volledige lijst van Software voor uitgavenbeheer

Precoro alternatieven

Meer alternatieven voor Precoro

Reviews van Precoro

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,8
Klantenservice 4,7
Functies 4,6
Waar voor je geld 4,8

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Jacques D.
Business Systems Manager
Biotechnologie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-6-2020

"Excellent product with a great team backing it"

Opmerkingen: We had a great implementation and also enjoy using the software on a daily basis. It's easy to maintain and set up. But most of all, the Precoro team - managers and support - are always willing to help and listen - which adds a lot of value.

Pluspunten: I like the customisable workflow for approvals. It has grown a lot since inception and you now have a lot of flexibility. I like the custom fields on a document or line level and I appreciate the easy to use in interface. It's really easy to train users on it and support is really quick in addressing any issues that might arise - whether a bug (very few of those experienced - none in the last 12 months) or user error.

Minpunten: In the beginning, it didn't meet all our requirements. But the team listened and implemented all of our suggestions and they are now available to all users - so we're very pleased.

Antwoord van de leverancier

van Precoro op 1-7-2020

Jacques, thanks a lot for your feedback. We're happy to know that Precoro helps you improve your process.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-6-2020
Brenda G.
Head of Procurement
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-6-2019

"Precoro is just what Orkidstudio Ltd needed!"

Opmerkingen: Precoro has been very helpful with budget tracking; we are able to tell at any one time the status of any one budget thus make solid and on time decisions. Supplier management has also been a plus, its possible on a click of a button to tell the status of supplier accounts, even more helpful with credit accounts - reporting on aged creditors is more accurate and cash-flow projections easier to project. The 3 way document match of the PO, Goods Received Note and the Supplier Invoice has also reduced errors at the Accounts Payable desk. Paper-printing has been reduced by a huge margin, Approvals done not only promptly but accurately. It is definite we are a more efficient Supply Chain team since we logged onto Precoro! Thankyou!

Pluspunten: Precoro offers a start to end procurement solution - its a software that manages our inventory catalogue, through which user departments would log in their purchase requests, prompt approvals online both at Purchase request and Purchase Order level, monitor budgets, and monitor receipt of goods by user departments and invoices for suppliers by the Accounts Payable department. It has a supplier management module which has proved helpful most especially with management of supplier credit accounts.

Minpunten: We are yet to figure out the integration of the software with Quickbooks online to ensure a seamless functionality of the software across the board for the Procurement and Finance teams.

Antwoord van de leverancier

van Precoro op 6-7-2019

Thank you for the review.
We're glad to know that Precoro helps you to improve your process! Should you have any questions, please contact your personal customer success manager - we're always there to help.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-6-2019
John P.
Technology Director
Management non-profit organisaties, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-10-2020

"PO and Invoice Management made easy"

Opmerkingen: We are involved in a Federal grant so we need good documentation of purchases. Precoro provides that in an easy to use package. We can create POs and invoices and store all the paperwork in one spot. No more paper to store in file folders.

Pluspunten: User Interface is easy to use
Integrates with Google Authenticator for total security
Workflow is simple to set up and provides easy notifications
Dashboard is simple and provides info in an easy to understand format

Minpunten: The only issue I have had is creating open POs. Our CSM walked me through the process so the issue is resolved.

Antwoord van de leverancier

van Precoro op 4-11-2020

John, thank you so much for your feedback, appreciate it!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-10-2020
Abdullah B.
Construction Manager
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    1/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-6-2020

"VERY HELPFUL SOFTWARE"

Opmerkingen: PR numbering was a big challange for requester but we don't have this problem becuase now it is automatic.
PO and approval, confirmation , documentation all these procedure are easy now.

Pluspunten: Whith using this software we leave the old paper system and now we have a perfect managment for our procurment department.

Minpunten: This system should have an app android or ios app to use it easylly .

Antwoord van de leverancier

van Precoro op 1-7-2020

Abdullah, thanks a lot for your feedback. We're happy to know that Precoro helps you improve your process.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-6-2020
Danielle H.
Project Manager
Verzekeringen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-6-2020

"Review for Precoro"

Pluspunten: Precoro is very easy to use software and very intuitive.
The customer service is great!
The end user on boarding is super fast and easy.
We handed over to Olena a list of all the missing features we had and I sincerely feel that Precoro takes it under their consideration and do the best to deliver the missing features as soon as they can.

Minpunten: One thing that in my opinion Precoro is missing is an integration with SAP (which is a software that a lot of company uses).

Antwoord van de leverancier

van Precoro op 1-7-2020

Danielle, thanks a lot for your feedback. We're happy to know that Precoro helps you improve your process.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-6-2020