Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is SapphireIMS?

SapphireIMS maakt je zakelijke functies en processen flexibel door het pakket oplossingen van ITIL service desk, servicebeheer voor ondernemingen, enterprise asset management, servicebeheer voor de hele levenscyclus en bewaking van de bedrijfsservice. Deze professionele diensten, managed services en trainings- en certificeringsservices zorgen voor een probleemloze implementatie.

Geleverde waarde
68% minder handmatige processen
35% verbetering van de personeelsproductiviteit
35% verbetering in dienstverlening

Wie gebruikt SapphireIMS?

Kleine, middelgrote en grote ondernemingen die uitgebreide ITAM-oplossingen nodig hadden met focus op dynamische voorraad (bijhouden van basislijnwijziging), software asset management, beleidscompliance en levenscyclusbewerkingen.

Twijfels over SapphireIMS? Vergelijk met een populair alternatief

SapphireIMS

SapphireIMS

4,4 (60)
US$ 1.500,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
50
1
4,4 (60)
4,3 (60)
4,2 (60)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 40,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
159
6
4,5 (1.459)
4,6 (1.459)
4,6 (1.459)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor SapphireIMS

VIZOR IT Asset Management
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
EZOfficeInventory
Functies met hoogste score
Assets volgen
Inventarisatie
Voorraadbeheer
ManageEngine ServiceDesk Plus
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Taakbeheer
Ticketbeheer
ServiceNow Customer Service Management
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Kennisbankbeheer
Taakbeheer
The Asset Guardian (TAG)
Functies met hoogste score
Levensduurbeheer van assets
Preventief onderhoud
Werkorderbeheer
EcholoN
Functies met hoogste score
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Neoforce
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Vivantio
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Incidentenbeheer
Ticketbeheer
Alloy Navigator
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Ticketbeheer
Voorraadbeheer

Reviews over SapphireIMS

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,2
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
47%
4
45%
3
7%
2
2%
Arvind
Manager IT in India
Financiële dienstverlening, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Sapphire ITAM and ITSM

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

We have been using Sapphire ITAM and ITSM for last 4 years. After implementing Sapphire in our environment, we have improved our compliance and service.

Minpunten:

Nil

Listin
Senior Manager - Group IT in India
Bouw, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Flexibility and Ease of use

5,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

Very customizable and can be moulded to meet our Business needs.

Minpunten:

Patch Management Solution which has a lot of manual configurations compared to SCCM

kalpesh
INFORMATION TECHNOLOGY in India
Bankwezen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

SAPPHIRE IMS RELATED

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: VERY GOOD AND EASILY TO USE AND VERY GOOD SUPPORT TEAM

Pluspunten:

WE HAVE EASILY MANAGE OUR IT RELATED ASSET AND INVETORY AND EASY TO USES VERY LITE SOFTWARE...

Minpunten:

AGENT RELATED BEAUSE SOME TIME SPPHIRE AGENT NOT DISCOVERY PROPER DETAILS AND PATCH MANAGEMENT NOT WORKING PROPERLY.

Rahish
IT Administartor in India
Biotechnologie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overall Good Some additional Features is required

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Good, but need to improve Some additional features as compared to sodesk, manage
engine application

Pluspunten:

Freandly customization feature in application where we can customize the application

Minpunten:

Implementation Support was not good every team asking for scope of project

Manjeet
INFRA in India
Gezondheid, wellness en fitness, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Dashboard & User Interface

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Easy to use for user end. Just a step away to drop a mail & that mails converts int as ticket. But this should be auto basis & not like that user has be a part of sapphire.

Minpunten:

User interface is not friendly. It seems like old fashion dashboard. It should be more attractive & animation things we can implement. Not really happy with User interface