Wat is monday.com?

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.
Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte.
De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools.
Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com.

Wie gebruikt monday.com?

monday.com is ontworpen voor teams in alle soorten en maten, het helpt zowel kleine startups als grote ondernemingen om beter als een team te werken. Het is zo veelzijdig dat klanten een breed scala aan markten en industrieën bestrijken.

Waar kan monday.com worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • monday.com
  • Gevestigd in Tel Aviv, Israël
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor monday.com

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 36 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans en nog 7 andere

prijzen van monday.com

Beginprijs:

€ 8,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

monday.com heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. monday.com heeft een betaalde versie vanaf € 8,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • monday.com
  • Gevestigd in Tel Aviv, Israël
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor monday.com

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 36 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans en nog 7 andere

Video's en afbeeldingen van monday.com

monday.com Software - 1
monday.com Software - 2
monday.com Software - 3
monday.com Software - 4
monday.com Software - 5
Nog 6 andere bekijken
monday.com-video
monday.com Software - 1
monday.com Software - 2
monday.com Software - 3
monday.com Software - 4
monday.com Software - 5

Functies van monday.com

  • 360-gradenfeedback
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agentbeheer
  • Agile-methodiek
  • Annotaties
  • Apparatuur bijhouden
  • Applicatiebeheer
  • Archiveren en retentie
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Auditing van problemen
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Backorderbeheer
  • Batchverwerking
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van digitale assets
  • Beheer van gastervaringen
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestellingen bijhouden
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Biedingsbeheer
  • Brainstormen
  • Browsegeschiedenis
  • Btw-beheer
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Capaciteitsplanning
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Database met onderaannemers
  • Dataconnectors
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Diagrammen
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische formulieren
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Externe ondersteuning
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Frontdeskbeheer
  • Functies en berekeningen
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gebruikersprofielen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Groepenbeheer
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • Huishoudbeheer
  • Ideeënbeheer
  • Ideeënvorming
  • Implementatiebeheer
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Inkooporderbeheer
  • Innovatiebeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Itembeheer
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kunstbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Kwaliteitscontrole
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Lijstbeheer
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Mediabibliotheek
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Merkrichtlijnen
  • Messaging
  • Metadatabeheer
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulen
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuning voor meerdere apparaten
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Opvolgingsplanning
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Organigrammen ontwerpen
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelskalender
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Portefeuillebeheer
  • Postplanning
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Provisiebeheer
  • Publiceren en delen
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Reclamebeheer
  • Registratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Reserveringenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retourbeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • SEO-beheer
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Schattingen
  • Scherm delen
  • Scorekaarten
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Supply-chainbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenlijst
  • Tariefbeheer
  • Tekstbewerking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende orders
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traceerbaarheid
  • Trainingsbeheer
  • Transactiebeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vastgoedbeheer
  • Vastgoeddatabase
  • Veiligheidsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergunningenbeheer
  • Verkooporders
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Video-ondersteuning
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Visualisatie
  • Visueel modelleren
  • Visueel workflowbeheer
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor IT-project management
  • Voor de AEC-sector
  • Voor makelaars
  • Voor meerdere talen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wat-als-analyse
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Wervingsbeheer
  • Widgets
  • Wisselen van dienst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor monday.com

LiquidPlanner biedt teams een betere manier om werk te plannen en uit te voeren.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Practice Operations platform for architects, landscape architects, & engineers, built by design professionals for design professionals.
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
nTask is an online project management platform, known for pioneering simplified work management.
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Gratis app voor projectplanning en -beheer voor Windows, OSX en Linux.

Reviews over monday.com

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Rachel
Bookkeeper
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Religieuze instellingen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Game changer

5,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Jose J
Jose J
CTO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marktonderzoek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great Project Management and Creative Ideation Tool

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Monday is a great CRM, project management and sales tool. Even though, I believe they have many features to upgrade and improve.

Pluspunten:

I like Monday simple approach to create tasks and organize ideas with labels. The collaboration features are very flexible and that's something my team loves.

Minpunten:

I believe certain aspects of the user interface are distracting, for example the strong colors highlights can confuse the focus point of the screen you're at.

Overwogen alternatieven: Microsoft OneNote

Redenen om voor monday.com te kiezen: Additional options I found useful on Monday

Overgestapt van: Taskade

Redenen om over te stappen op monday.com: Main reason to choose Monday was the fair price.

Justin
Executive Director in VS
Geestelijke gezondheidszorg, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great for nonprofit start ups

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Monday has allowed us to cost effectively scale our services to meet the demand of our Warriors in need of mental health services.

Pluspunten:

The flexibility to build a customized product that fits our needs. Monday allows us to create automations that help communicate and roster clients into services.

Minpunten:

The user interface can get a bit burdensome to make all the automations work.

Overwogen alternatieven: Airtable en Google Sheets

Redenen om voor monday.com te kiezen: We needed automation to organize and communicate with our clients and vendors.

Overgestapt van: Google Sheets

Redenen om over te stappen op monday.com: Monday.com has the flexibility we need to build out our systems while still being HIPPA compliment. This is a very rare combination but luckily, it is at a very attractive price point that allows us to scale our operations.

David
Head of Finance in VS
Vrije tijd, reizen en toerisme, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Unreasonable Price Increases

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Software is good. Human interaction and renewal pricing is terrible.

Pluspunten:

The software is relatively easy to use when getting started and creating new boards.

Minpunten:

When up for renewal the customer support/sales team is unresponsive and our previous annual billing plays no role in the renewal amount, which incurred a 70% increase in software costs with little added functionality. When we were up for renewal the sales team promised our renewal date was pushed out two weeks while we worked through the renewal with some small discounts. This was not true. We were billed the new market rate (70% increase) on the renewal date, which was caused by sales team dragging their feet and being unresponsive. We were then promised a refund and told the charge was an accident. The refund has not been processed. They've continue to be unresponsive and not live up to their commitments. Now I'm locked into the market rate for a full year. We will not renew.

Reactie monday

2 weken geleden

Hey there David! Thank you for taking the time to write about your experience. We are so sorry to hear your experience with our support and sales teams has not gone well at all. The unresponsiveness is absolutely frustrating and we regret that you haven't experienced more efficient communication. Please write to us again at [email protected] if you still do not see the refund in your account. We would love to get this resolved ASAP.

Geverifieerde reviewer
Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great functionality in the Free version and worth paying for if you need a bit extra

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Really great, it's been a big help for us in onboarding a new team member and making sure we all know what we are meant to be doing.

Pluspunten:

The fact that it's so funcational when it's free and easy to see what you get for your money if you do pay for extras. That makes me more likely to upgrade to a paid account at times when we need it. We love that its a really visual tool and this works for a 100% remote team running multiple complex projects. the ability to automate a lot of the processes also helps us and reduces our workload doing the silly little jobs that hold up getting into the real work!

Minpunten:

The only thing I don't really like is the way the messages stack in the tasks and I haven't yet found a good way of having a space we can workshop in but we have other tolls for that which we can add links to so that's alright for now.

Yashovardhan
Researcher in India
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Helpful Platform for Business Management

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: So far, my experience with monday.com has been positive. It is a very user-friendly platform that has made managing projects much easier for me. I love being able to see all of our tasks in one place and the fact that I can easily communicate with team members via the chat function. The only negative point I would make is that the platform can be a bit pricey for larger teams.

Pluspunten:

I liked the flexibility of monday.com and the ease of use. I also liked the ability to customize the interface to my needs. The ability to customize the workspace to fit my team's needs was really helpful. Being able to drag and drop items around to create a visual representation of our work helped us keep track of everything we needed to do.

Minpunten:

I wasn't a fan of the design and found it to be very cluttered and confusing. Also, the pricing is a bit high compared to other options.

Overwogen alternatieven: Asana

Redenen om voor monday.com te kiezen: Monday is more user friendly

Overgestapt van: Asana

Redenen om over te stappen op monday.com: Since Monday.com is more user-friendly than asana

Software gevonden in