Wat is monday.com?

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.
Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte.
De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools.
Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com.

Wie gebruikt monday.com?

monday.com is ontworpen voor teams in alle soorten en maten, het helpt zowel kleine startups als grote ondernemingen om beter als een team te werken. Het is zo veelzijdig dat klanten een breed scala aan markten en industrieën bestrijken.

Waar kan monday.com worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • monday.com
  • Gevestigd in Tel Aviv, Israël
  • Opgericht in 2014
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 36 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans en nog 7 andere

prijzen van monday.com

Beginprijs:

€ 10,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

monday.com heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. monday.com heeft een betaalde versie vanaf € 10,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • monday.com
  • Gevestigd in Tel Aviv, Israël
  • Opgericht in 2014
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 36 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans en nog 7 andere

Video's en afbeeldingen van monday.com

monday.com Software - 1
monday.com Software - 2
monday.com Software - 3
monday.com Software - 4
monday.com Software - 5
Nog 6 andere bekijken
monday.com-video
monday.com Software - 1
monday.com Software - 2
monday.com Software - 3
monday.com Software - 4
monday.com Software - 5

Functies van monday.com

  • 360-gradenfeedback
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agentbeheer
  • Agile-methodiek
  • Annotaties
  • Apparatuur bijhouden
  • Archiveren en retentie
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Auditing van problemen
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Backorderbeheer
  • Batchverwerking
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van digitale assets
  • Beheer van gastervaringen
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestellingen bijhouden
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking van sociale media
  • Biedingsbeheer
  • Brainstormen
  • Browsegeschiedenis
  • Btw-beheer
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campaign tracking
  • Capaciteitsbeheer
  • Capaciteitsplanning
  • Casusnotities
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Database met onderaannemers
  • Dataconnectors
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Diagrammen
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische formulieren
  • Engagement tracking
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Externe ondersteuning
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Frontdeskbeheer
  • Functies en berekeningen
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gebruikersprofielen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Groepenbeheer
  • Herinneringen
  • Huishoudbeheer
  • Ideeënbeheer
  • Ideeënvorming
  • Implementatiebeheer
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Inkooporderbeheer
  • Innovatiebeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kunstbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Lijstbeheer
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Mediabibliotheek
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Merkrichtlijnen
  • Messaging
  • Metadatabeheer
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multichannel campagnes
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulen
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuning voor meerdere apparaten
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Organigrammen ontwerpen
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelskalender
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Postplanning
  • Presentatietools
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Provisiebeheer
  • Publiceren en delen
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Reclamebeheer
  • Registratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Reserveringenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retourbeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • SEO-beheer
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Schattingen
  • Scherm delen
  • Scorekaarten
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taak/project bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenlijst
  • Tariefbeheer
  • Tekstbewerking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende orders
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traceerbaarheid
  • Trainingsbeheer
  • Transactiebeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vastgoedbeheer
  • Vastgoeddatabase
  • Veiligheidsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergunningenbeheer
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Video-ondersteuning
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Visualisatie
  • Visueel modelleren
  • Visueel workflowbeheer
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor IT-project management
  • Voor de AEC-sector
  • Voor makelaars
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wat-als-analyse
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Widgets
  • Wisselen van dienst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor monday.com

Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams. Meer informatie over Slack
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.

Reviews over monday.com

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Justin L.
Justin L.
Small Business Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Monday.com - Great for 2 -3 People, Expensive for Anything Larger

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall, If I really understood the costs upfront, I would have been more hesitant to transfer literally everything to Monday.com. I felt that it was kind of a hidden surprise and not in a good way. However, the project management for 2-3 people was incredible. I was moving at light speed, so much so that I needed to expand to more users. However, money doesn't grow on trees and I was ultimately stifled by the growing cost of each additional user. It definitely helped me organize all of my ideas into neat little boxes that could be expanded and tracked, which really gave me a birds eye view of my business.

Pluspunten:

At first, I loved Monday.com. The ease of use. The beautiful and simple design. I was enamored by every feature of this tool. Previously, I had notes jumbled on papers, in Apple Notes, and in Microsoft Excel. This was my solution to everything. I was able to transition all of my projects into one, sleek looking interface that inspired me to delve deeper into what was working about my company.

Minpunten:

After the trial period ended, I realized the prices skyrocketed for adding multiple users. That totally sucked because I already transferred my entire digital life to Monday.com. 1 to 3 people was a do-able price for my small business. However, when I wanted to include 7 or 8 people, it was too cost prohibitive for the income that we were generating. Every penny matters when managing a business and this was the straw that broke the camels back for my utilization of Monday.com

Overwogen alternatieven: Wix, iCloud, Eventbrite, Mailchimp, Microsoft Word en Microsoft Excel

Redenen om voor monday.com te kiezen: The ease of use and absolutely gorgeous design. And how it perfectly mimicked the desktop version on my phone. I was blown away. None of the other tools were able to come even close to the integration that I was able to achieve on Monday.com

Overgestapt van: iCloud, Microsoft Word en Microsoft Excel

Redenen om over te stappen op monday.com: Monday.com was by far the most advanced tool and gave me all the features I was looking for in one easy to use interface. I was absolutely sold on it as soon as I really delved deeper into it. I found that I was able to run my business more effectively and initially had huge success implementing it.

Harel M.
Senior full stack developer in Israël
Vrije tijd, reizen en toerisme, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Monday - project management aims to simplify

4 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: As for interacting with the project and its tasks - it's very easy. Set status, assignee, dates, add items , etc. Notifications are great tool to stay on top of things , and my tasks screen is a life saver - you can see all your tasks without scrolling through long items in a project.

Pluspunten:

The UI is built with simplicity in mind. That means that almost every action is made to be easy and without to jump around many screens. Also, templating projects on Monday is one of the best features that we use to spin up new projects. Notifications are a great tool and you can have desktop notifications instead of mails to reduce clutter in your inbox.

Minpunten:

Somehow the simple UI is not very intuitive for me. The rows display of items seems a bit off as opposed to the boards display. That also makes the screen seem full of tasks that usually irrelevant for some users.

Overwogen alternatieven: Jira en Hubstaff Tasks

Redenen om voor monday.com te kiezen: Azure DevOps is a great tool, though too complicated for our non technical members in the project.

Overgestapt van: Azure DevOps Services

Redenen om over te stappen op monday.com: Our teams loved the user interface. Also we got recommended from some of our customers who use it.

Mikelle O.
Founder in VS
Werving en selectie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Confusing

3 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall I would not use Monday. com again.

Pluspunten:

The alerts when someone completed or made changes were nice, however once you logged in to see the changes it was very confusing.

Minpunten:

The layout is confusing and hard to follow the chain of events in each task.

Reactie monday.com

2 weken geleden

Thanks so much for taking the time to leave a review and for your feedback. We will let our team know.

Ricardo D.
Ricardo D.
Business Intelligence Team Lead in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Juridische dienstverlening, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Monday.com Review

4 3 maanden geleden

Opmerkingen: I use it on a day to day basis mainly for project management and it works extremely well. The automation and integration aspects make it an easy to use system that the team enjoys working with.

Pluspunten:

It is extremely easy to use and does all the project planning and management grunt work for you. It can also integrate with quite a few systems to automate processes like creating a ticket system for your IT that makes IT more engaging with the end user.

Minpunten:

The biggest draw back is how you get to allocate users. You have to add in increments of 5 which leads to paying for users that you don't use. There are also some nice features that can only be accesses with a PRO license which is a bit pricey.

Overwogen alternatieven: LiquidPlanner en Asana

Redenen om voor monday.com te kiezen: We needed something easier to use

Overgestapt van: ManageEngine ServiceDesk Plus

Redenen om over te stappen op monday.com: It was friendlier to the end user and easier to use

Mariel R.
Socia Directora in Mexico
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Gran software, requiere mucho trabajo de implementación, le falta integrarse con otros aplicativos

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: El factor humano es lo más difícil de configurar con Monday, durante la cuarentena por la pandemia pensamos que nos ayudaría muchísimo a controlar mejor los proceso de la agencia, y fue lo contrario. Si el personal no completa sus tareas o le da seguimiento a sus proyectos via Monday porque encuentra que la integración con Gmail u otros aplicativos no es tan intuitiva, dejan de utilizarlo o lo utilizan incorrectamente.

Pluspunten:

Es sencillo de instalar, crear proyectos y tareas con el equipo es bastante sencillo. La visualización es buena y permite medir la productividad.

Minpunten:

Implementarlo tecnológicamente es fácil, pero emitir los reportes de productividad por empleado y / o equipo de trabajo nos resultó bastante difícil al grado que dejamos de intentarlo. Los planes están un poco rígidos en lo que respecta a las vistas de proyectos.

Overwogen alternatieven: Trello, Bitrix24, Wrike en Asana

Redenen om voor monday.com te kiezen: Porque eran demasiados archivos o archivos demasiado robustos por producto.

Overgestapt van: Google Sheets en Microsoft Excel

Redenen om over te stappen op monday.com: En su momento nos pareció que el costo beneficio era bueno.

Software gevonden in