Wie gebruikt Samepage?

Samepage is ontwikkeld om teamwork te verbeteren. Teams van alle soorten en maten gebruiken deze oplossing om projecten te beheren, ideeën uit te wisselen, bestanden op te slaan, te communiceren en updates te krijgen van binnen en buiten hun organisatie.

Wat is Samepage?

Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen.

Samepage - Details

Samepage

https://www.samepage.io/

Opgericht in 2013

Samepage - Prijsoverzicht

Samepage vanaf US$ 7,50/maand. Samepage heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Samepage.

Beginprijs

US$ 7,50/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Samepage

Agile project management tools
Aanvraagbeheer
Backlog-beheer
Beheer van negatieve feedback
Gantt-/tijdlijnweergave
Kanban-bord
Priorisering
Resourcebeheer
Retrospectievenbeheer
Scrum-ondersteuning
Sjabloonbeheer
Status bijhouden
Teammanagement
Workflowbeheer
Audittrail
Documentbeheer
Elektronische handtekening
Encryptie
Messaging
Realtime synchronisatie
Samenwerking
Slepen en neerzetten
Toegangsopties/machtigingen
Workflowbeheer
Zoeken/filteren
Activiteit-/nieuwsfeed
Audio-/videovergaderen
Bestanden delen
Blogs
Chatten / messaging
Enquêtes en feedback
Evenementenkalender
Kennisbeheer
Nieuwsbrievenbeheer
Personeelslijst
Bestandsherstel
Bestandstypen converteren
Compliance bijhouden
Documenten archiveren
Documenten bewaren
Documenten indexeren
Documenten samenstellen
Elektronische handtekening
Offline toegang
Optische lezers (OCR)
Samenwerkingstools
Versiebheer
Gegevens importeren en exporteren
Mindmap
Organigrammen
Samenwerking
Sjablonen
Slepen en neerzetten
Stroomdiagram
Audittrail
Back-up en herstel
Conflictdetectie
Realtime synchronisatie
Synchronisatie op afstand
Synchronisatieplanning
Tweerichtingssynchronisatie
Beheer van problemen
Fouten bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Ondersteuning van agile-software
Percentage-voltooid bijhouden
Portefeuillebeheer
Priorisering
Resourcebeheer
Roadmaps van producten
Scrum-ondersteuning
Status bijhouden
Taakbeheer
Test- en kwaliteitscontrole
Tijd en onkosten bijhouden
Vereistenbeheer
Blogs
Chatten/messaging
E-mailbeheer
Enquêtebeheer
Evenementenkalender
Fotogalerij
Maatschappelijk delen
Nieuwsbrievenbeheer
Personeelslijst
Telefonie
Activiteit-/nieuwsfeed
Beleidbeheer
Blogs
Contentbeheer
Discussies / forums
Kalenderbeheer
Kennisbankbeheer
Wiki
Zoeken
Afhankelijkheden bijhouden
KPI-controle
Mijlpalen bijhouden
Multi-board
Priorisering
Projectplanning
Roadmapping
Samenwerkingstools
Scrum-ondersteuning
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Bestanden delen
Contentbeheer
Documentbeheer
Realtime chatten
Samenwerking
Zoeken
3D-objecten
Aanpasbare sjablonen
Animaties en overgangen
Audio-inhoud
Mediabibliotheek
Offline bewerken
Offline presenteren
Samenwerkingstools
Scherm delen
Video-inhoud
Zoeken/filteren
Bestanden delen
Databases maken
Documenten maken
Notitiebeheer
Office Suite
Presentatietools
Projectbeheer
Samenwerking
Taakbeheer
Teamchats
Aanpasbare sjablonen
Agile-methodiek
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Ideeënbeheer
Kanban-bord
Klantenportal
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Traditionele methodologieën
Agile-methodiek
Bijhouden van vervaldatums
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Kanban-bord
Priorisering
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Sjabloonbeheer
Taakbeheer
Traditionele methodologieën
Voortgang bijhouden
Beheer van problemen
Budgetbeheer
Dashboard
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Projectplanning
Resourcebeheer
Samenwerking
Status bijhouden
Taakbeheer
Tijd en onkosten bijhouden
Vereistenbeheer
Gantt-grafieken
Kanban-bord
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Percentage-voltooid bijhouden
Priorisering
Samenwerkingstools
Status bijhouden
Tijd en onkosten bijhouden
Brainstormen
Contactenbeheer
Contentbeheer
Discussieforums
Documentbeheer
Kalenderbeheer
Projectbeheer
Realtime bewerken
Taakbeheer
Versiebheer
Videovergaderen
Backlog-beheer
Dagelijkse rapporten
Iteratiebeheer
KPI-controle
Mijlpalen bijhouden
Priorisering
Raad voor samenwerking
Releaseplanning
Roadmapping
Sprint planning
Taakbeheer
Voortgang bijhouden
Activiteit-/nieuwsfeed
Blogs
Evenementenbeheer
Gegevensbeveiliging
Groepenbeheer
Integratie van sociale media
Markeren van sociale media
Mediabibliotheek
Realtime chatten
Reclamebeheer
Administratie
Beheer van fondsenwerving
Beheer van sociale media
Commissiebeheer
Donorenbeheer
Evenementenbeheer
Ledendatabase
Lidmaatschapsbeheer
Schuldenbeheer
Vrijwilligersbeheer
Beheer van terugkerende taken
Gamification
Gantt-/tijdlijnweergave
Mobiele toegang
Percentage-voltooid bijhouden
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Spreadsheetweergave
Subtaken maken
Takenbordweergave
Takenlijstweergave
Tijd bijhouden
Activiteit-/nieuwsfeed
Audio-oproepen
Bestanden delen
Discussiethreads
Enquêtes en feedback
Integratie van derden
Mobiele toegang
Realtime chatten
Taakbeheer
Videovergaderen
Waarschuwingen/Meldingen
Zoeken
Audio-/videovergaderen
Bestanden delen
Chatten / messaging
Faxbeheer
Kalenderbeheer
Mobiele toegang
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Samenwerking tussen meerdere gebruikers
Voicemail
Agendabeheer
Beheer van deelnemers
Bestuursvergaderingen
Commissievergaderingen
Interne vergaderingen
Materialenbeheer
Notulenbeheer
Plannen
Reisgerelateerde diensten
Reserveren van vergaderruimte
Stembeheer
Tools voor opvolging van vergaderingen
Uitnodigingsbeheer
Volgen van actie-items
Voorbereiden van vergaderingen
Wetgevende vergaderingen
Archiveren en retentie
Audittrail
Controle van goedkeuringsbeheer
In- en uitchecken van documenten
Opmerkingen/notities
Revisiegeschiedenis
Toegangsopties/machtigingen
Versierollback
Versies vergelijken
Voor technische documenten
Elektronisch hand opsteken
HD-audio
Mobiele toegang
On-demand webcasting
Opnemen en afspelen
Presentatietools
Privéchat
Realtime chatten
Scherm delen
Streamen van presentaties
Tweewegs audio en video
Videovergaderen
Aanpasbaar dashboard
Automatisering van bedrijfsprocessen
Compliance bijhouden
Documentbeheer
Formulierbeheer
Grafische workfloweditor
Integraties van derden
Kalenderbeheer
Mobiele toegang
No-code
Taakbeheer
Toegangsopties/machtigingen
Workflowconfiguratie
Dashboard
ETL – extraheren / overdragen / laden
Meerdere gegevensbronnen
Metadatabeheer
Webservices

Reviews van Samepage

5 van 771 reviews worden weergegeven

In totaal
4.8/5
Gebruiksgemak
4.7/5
Klantenservice
4.8/5
Functies
4.6/5
Waar voor je geld
4.8/5
James M.
Modern Workplace Consultant
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-8-2019

"Samepage has the great customizable software."

Opmerkingen: Samepage is so simple and so easy to use. This software is best for the fast conversation. I can also communicate with my colleagues and team members at anytime with the audio and video chat. By using this software, I can also save my important files and documents in a fastest way. Moreover, I can easily store everything in the samepage software. It is the most friendly users software. By using the samepage software, we can easily store everything and anything. I can easily access my files and documents at anywhere. It always provide the flexible storage options so we will always have an enough space for our files and documents.

Pluspunten: Samepage is the great collaboration and communication software. By using this software, We can easily communicate with our colleagues and team members in a more efficient way. We can also handle our projects and tasks and also shared with other such as team members. That;s why, it is also known as project management tool. This software has outstanding features such as the better manage our projects, records of the previous projects and great customizable software. Samepage is a great software for managing the projects and also for the team collaboration. So, it is so easy to use because there are a lot of customization options. The great advantage that this software provide us is that we can easily store the multiply files and documents in a instant manner. so, storage is so simple and efficient through the efficient samepage software.

Minpunten: Samepage provide the everything for its users in one place but there are some limitation that it does not have the ability to chat in a group video calls and conferences. For the beginners, it is not so easy to use and they cannot learn this software more properly. This software really help us to manage the projects. But sometimes it is not easy for us to manage the multiple project at one time. When we compared the samepage software to it's competitors then we noticed that its features are so great and outstanding. Moreover, it is a very expensive software, it's price is too high but quality wise, this software is so great and efficient.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-8-2019
Erika S.
Photographer | Owner
Fotografie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2020

"Dream come true"

Opmerkingen: Last year, I was looking for an online software at a great price that will connect my wedding couples to myself and my second shooter. Somehow in the midst of google searching rabbit hole, I fell upon SamePage and my world instantly became easier. There are other programs like it out there online, but this is the only one I find so super user-friendly with the capability to connect unlimited amount of guests and members on projects. Typically, when helping a bride with her timeline for the wedding, it is a lot of emails back and forth and about 5-6 different copies of the timeline trying to get it just right. With SamePage, we chat in the messenger about what needs to adjust and we all work together on ONE timeline. If they need to make changes on their end, they can. If they have inspiration photos they want remade, it's uploaded easily. Best part- on the day of their wedding, I not only have a copy with me ON MY PHONE- but so does my second shooter. Seriously, this is the best.

Pluspunten: The ease of connecting individuals to their personal project and my team members who are on board with me to successfully complete it.

Minpunten: Honestly, nothing. It solves so many problems!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2020
Kevin T.
President
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-1-2020

"Effective for small teams"

Opmerkingen: Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).

Pluspunten: Some of the best features in Samepage are task management (ability to assign tasks, including participants), chatting and commenting directly with team members directly on the task/event/document in reference (rather than using email and having to explain what task/project/event/etc.), being able to collaborate on documents at the same time, and real-time audio/video conferencing (great for remote teams).

Minpunten: The way it is laid out, it is easy to duplicate tasks and events. It seems they are actively implementing improvements for this though.
The desktop app isn't responsive to older/irregular screen sizes (have to side scroll), but the browser/web version works great.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-1-2020
Carolyn S.
Managing Director
Management non-profit organisaties, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-9-2019

"so simple to use "

Opmerkingen: Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.

Pluspunten: - the free option meets most of our needs adequately
- love that the chat & audio/video calling is integrated

Minpunten: - no date stamp on when tasks are completed is the single biggest negative for us
- no ability to have parent/child tasks or sub-tasks and individualise deadlines on those sub-tasks or have a timeline, the alternatives are to either create multiple tasks for something that is actually just one task with multiple stages involving multiple people, or to juggle names on the personal assigned responsibility field... so choose between clutter or messiness :(
- no ability to quickly and easily export content to have a backup (with the free version, users can easily accidentally or intentionally cause huge damage)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-9-2019
Jiri K.
director
Management non-profit organisaties, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-3-2020

"With Samepage against COVID-19 we fight"

Opmerkingen: Excellent application with high utility value designed by Czech software company, which was originally behind Kerio MailServer (now GFI - Kerio Connect) and Kerio Winroute Firewall (now GFI - Kerio Control).

Pluspunten: So far, we have used Samepage as a data repository with accessibility from anywhere, through any universal platform in a single version - as data for travel to further processing, information, notes, tasks, calendar. Currently, as a precaution against the spread of danger COVID-19, we are introducing strict co-operation of executives only remotely and dividing teams of nurses home care and hospice care, social services so that workers do not physically meet in our service offices. For this cooperation in an extreme situation, for efficient and fast communication of teams, after market research and previous testing, we chose Samepage for easy operation, Czech localization and a wide range of applications including teamchat and videoconferencing.

Minpunten: Long time ago we tested the product on which the modern Samepage is based, ie Kerio WorkSpace, for the company intranet in the organization. We loved the possibility to install it on our own enterprise server. But progress cannot be stopped and we understand the reason for moving to the cloud. We certainly welcome the ability to convert harder imaginable teams and replace them with simpler folders, which is currently in your to-do list. Thank you very much.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-3-2020