Wie gebruikt Workiz?

Workiz werkt uitstekend met bedrijven van elke omvang met mobiele werknemers, zoals: Slotenmakers, tapijtreinigers, klusjesmannen, garagedeurreparateurs, puinverwijderaars, elektriciens, loodgieters en meer.

Wat is Workiz?

Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet.

Workiz - Details

Workiz

https://workiz.com

Opgericht in 2015

Workiz-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Workiz - prijsoverzicht

Workiz heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Workiz betaalde versie vanaf US$ 65,00/maand.


Beginprijs

US$ 65,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Workiz - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Workiz

  • Biedingsbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Payrollbeheer
  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Conciërge software

  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Elektrotechniek software

  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Contactendatabase
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online tijdklok
  • Plannen
  • Routering
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Field service software

  • Apparatuur bijhouden
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Garanties bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Garagedeur software

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van HVAC-software

  • Apparatuur bijhouden
  • Garanties bijhouden
  • Inventarisatie
  • Onderhoudsplanning
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Onderhoudssoftware voor apparatuur

  • Beheer van technici
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Software voor buitendienstbeheer

  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele betalingen
  • Offertes
  • Tijd bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor klusjesmannen

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Mobiele app
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor loodgieters

  • Betalingen verwerken
  • CRM
  • Factureren
  • GPS-tracking
  • Mobiele toegang
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor slotenmakers

  • Apparatuur bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Online reserveren
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor tapijtreiniging

Reviews van Workiz

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,6
Klantenservice 4,7
Functies 4,5
Waar voor je geld 4,6

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Oleg C.
Founder & CEO
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-9-2018

"Excellent development team."

Opmerkingen: We can provide you over the phone more details of our experience from our technicians.

Pluspunten: Interface, excellent for appliance repair industry. "Custom fields" option is great. "Product and service" is very good.

Minpunten: Missing user guide. I wish to get more changes in CRM soft for our needs.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-9-2018
Zachary H.
Dispatch
Vervoer/over de weg/per spoor, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-7-2020

"Quick Software"

Opmerkingen: Overall the software does what I need it to do very well with a couple of exceptions. The software is quick and efficient to get my tasks accomplished.

Pluspunten: Learning the software was pretty quick and simple. I love how fast the software and how booking the job is all on the same page. Being able to add pictures to each job is great. I like being able to assign the job to a technician and it turns the color of that technician. It makes dispatching simple. The reports are also another wonderful feature that makes it easier to determine job numbers.

Minpunten: I do not like how you cannot block off the schedule for a specific metro. We have three metros at Junk Doctors (Greensboro, Charlotte, Raleigh) and I am not able to just block off Charlotte without blocking off Raleigh and Greensboro. This leads to over scheduling issues for us. The QuickBooks transfer has not been very smooth on our end. We are having to manually enter most of our transactions into QB's.

Antwoord van de leverancier

van Workiz op 30-7-2020

Hi Zackary, Thanks for your review. It's been great to have Junk Doctors on the team! We're very happy to hear that you are happy with the software. Thank you for sharing your feedback regarding QuickBooks and the metro areas, we'll definitely be sharing this with the product team.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-7-2020
Victor T.
Technician
Consumentendiensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-10-2020

"Really good app!"

Opmerkingen: As single contractor the option of people scheduling online and me getting all the info with calendar and remainders is a game changer. I can be on the road and the system is my “ secretary “.
I think polishing some things will make this application a success for any small to midsize business.

Pluspunten: Chatbot integration and online booking is my favorite part. Easy to integrate with website and most importantly I can interact live with customer if needed.
Validation of address is another great tool for scheduling new customers, link to gps system (Waze, Maps,Google maps)is a great tool.
System allows you to keep track of tax collections, easy system once you get familiar with.
Credit Card processing is very easy and no issues between accounts (money is always there after the 2 days period).
Invoices via text or email with option to pay online is also a plus.

Minpunten: It’s a little confusing to process of crediting money previously collected back into a given quote plus in the final invoice “ customer invoice “ the software will account the credit back but will not show it listed for people to see.
The calendar on the chatbot should be highlighted for available slots or takeaway slots already taken.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-10-2020
Scott M.
President
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    2 /5
  • Gebruiksgemak
    2 /5
  • Functies en functionaliteit
    1 /5
  • Klantenondersteuning
    1 /5
  • Waar voor je geld
    1 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-10-2020

"Gets worse with time"

Opmerkingen: Customer service has yet to get us any results to speak of, with a dozen or so attempts at various issues.
They just recently removed a field for invoice and part numbers. We have had that field available from day one and use it multiple times each day. Customer service says it wasn't a popular item so they removed it.
So much for tracking parts or invoices...

Pluspunten: Pros: The app is yellow and I do like the color yellow.

Minpunten: Complete garbage. Worst mapping on the planet, cumbersome software forces you to use an app and the web based "portal" to complete a workorder, they remove features without warning or apology, support is a complete waste of time

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-10-2020
Noam B.
Business owner
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-11-2020

"Online review for Workiz software"

Opmerkingen: Overall, it's been a great experience. I do recommend using this software because it has many features that other similar software companies don't offer such as phone answering system, masked calls and employee tracking

Pluspunten: It's really easy to use and operate. I have been using this software for over 5 years to manage my Cleaning business and I've really seen how this company has innovated and grown over the years.

Minpunten: I think they should add a re-marketing option for the customer list. This will give them a huge advantage over the other programs available

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-11-2020