Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Wat is EasyCall Cloud?

EasyCall Cloud, de online software voor callcenters, biedt maximale schaalbaarheid en flexibiliteit voor het beheer van online callcenters. Duidelijke prijzen en beheer van taken, spraakherhaling, geografische nummers en inkomende kanalen maken het proces eenvoudig en onmiddellijk.

EasyCall Cloud garandeert kant-en-klare VoIP-lijnen en voordelige tarieven voor nationale en internationale gesprekken, zowel via vaste als mobiele telefoons.

Wie gebruikt EasyCall Cloud?

Kleine tot grote callcenters, inkomende-uitgaande televerkoop - uitgaande telemarketing

EasyCall Cloud Software - 1
EasyCall Cloud Software - 2
EasyCall Cloud Software - 3
EasyCall Cloud Software - 4

Twijfels over EasyCall Cloud? Vergelijk met een populair alternatief

EasyCall Cloud

EasyCall Cloud

4,4 (16)
€ 25,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
46
2
4,8 (16)
4,8 (16)
4,6 (16)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
€ 99,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
138
13
4,8 (11)
4,7 (11)
4,7 (11)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor EasyCall Cloud

LeadDesk
Functies met hoogste score
Beller-ID
Controle van oproepen
Oproepregistratie
RingCentral Contact Center
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Bright Pattern
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Mobiele toegang
Rapportage en analyse
wolkvox
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Call Center Studio
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Documenten opslaan
Oproepregistratie
Thrio
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Taakbeheer
Enghouse Contact Center
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
CTI (Computer Telephony Integration)
Controle van oproepen
Vocalcom Hermes360
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Controle van oproepen
Rapportage en analyse
contactSPACE
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.

Reviews over EasyCall Cloud

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,6
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
69%
4
13%
3
13%
2
6%
Querobim
Querobim
Service Desk Operator Pl in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

EasyCall Rating

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

It is software with ease to make and receive calls. The configuration for using Voip helps to make calls faster. There is a feature for transferring calls between extensions and another called "Pendulum", which alternates between calls. For not receive calls, exist a resource for pauses. It possible control the time of work with use the logins accounts.

Minpunten:

When you sign in, it automatically pauses, which can make the user forget and remain paused. In addition, there is no warning that the pause has ended, which may cause inconvenience.

Gianni
Sales Manager in Italië
Draadloos, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Programma perfetto per la gestione delle chiamate

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Utilizziamo questo software da diversi mesi e posso affermare con certezza che ha trasformato radicalmente la nostra gestione delle chiamate, sia per il servizio clienti che per il nostro reparto vendite. L'efficienza e la facilità d'uso del programma hanno semplificato notevolmente le nostre operazioni quotidiane, migliorando la nostra produttività e la soddisfazione dei clienti. Inoltre, l'assistenza clienti fornita è impeccabile: sempre disponibile, competente e pronta a risolvere qualsiasi problema in tempi rapidissimi. Consiglierei questo software a chiunque cerchi una soluzione affidabile e di alta qualità per la gestione delle chiamate.

Minpunten:

Non abbiamo riscontrato particolare svantaggi per il software.

Diogo
Diogo
Helpdesk in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Connection management tool

2,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

The tool has a large and functional database. It is possible to manage calls by year, month, day and hours. The number of incoming calls, among other management activities.

Minpunten:

It has many implementation issues and features. Because it is a java file, it is known to have a hardware failure

Carmelo
CEO in Italië
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Freedom for your business

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

The most important feature of the software is the complete cloud implementation of all the functionalities, starting from CRM administration and configuration to the operator seat. This let you assemble a working team in a very smart way no matter if they work in office, in a cowering or from home. The web user interface is very easy to use for everyone. The social integration, the predictive and geo dialing let you set up very smart customer interaction workflow.

Minpunten:

The missing feature is the mobile version of the software (but i think the first release is planned in the very near future).

Filipe
Filipe
Service leader in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easycall Cloud Evaluation

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

I use easycall for calls, conferences, and servicedesk control, where I can check employee breaks, redirect calls, among other options, easy to use software and good interface.

Minpunten:

I think it should be improved, the reporting part was the only negative point I found.