Wie gebruikt Hivebrite?

Professionele community's, alumni-netwerken, incubators, op interesses gebaseerde community's van elke omvang uit alle landen en alle talen.

Wat is Hivebrite?

Ontgrendel het potentieel van je community met Hivebrite, het meest geavanceerde alles-in-één platform voor communitybeheer en -betrokkenheid. Hivebrite is eenvoudig in te stellen en volledig merkeigen zodat het aansluit op je kleuren, en het helpt je bij het opbouwen van merkbetrokkenheid en het creëren van kansen voor je privé-community. Beheer je ledendatabase, centraliseer de communicatie met je leden, creëer evenementen en verzamel online betalingen, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijke interface.

Hivebrite - Details

Hivebrite

https://hivebrite.com/

Opgericht in 2012

Hivebrite - Prijsoverzicht

Hivebrite heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Hivebrite

Alumni management software
Community's
Beheer van fondsenwerving
Deelnemeraccounts
Evenementenbeheer
Ledenlijst
Ledenportal
Lidmaatschapsbeheer
Lijstbeheer
Vacaturebank
Websitebeheer
Contentbeheer
Discussieforums
Evenementenbeheer
Groepenbeheer
Ideevorming
Ledenlijst
Lidmaatschapsbeheer
Modereren
Websitebeheer
Activiteit-/nieuwsfeed
Beleidbeheer
Blogs
Contentbeheer
Discussies / forums
Kalenderbeheer
Kennisbankbeheer
Wiki
Zoeken
Betalingen verwerken
Commissiebeheer
E-mailmarketing
Evenementenbeheer
Ledenbestand
Ledenlijst
Ledenportal
Lidmaatschapverlenging
Schuldenbeheer
Toepassingsbeheer
Typen leden
Websitebeheer
Activiteit-/nieuwsfeed
Blogs
Evenementenbeheer
Gegevensbeveiliging
Groepenbeheer
Integratie van sociale media
Markeren van sociale media
Mediabibliotheek
Realtime chatten
Reclamebeheer
Beheer van negatieve feedback
Benchmarking
Erkenning van medewerkers
Prestatiebeheer
Prestatiebeheer
Pulse surveys
Administratie
Beheer van fondsenwerving
Beheer van sociale media
Commissiebeheer
Donorenbeheer
Evenementenbeheer
Ledendatabase
Lidmaatschapsbeheer
Schuldenbeheer
Vrijwilligersbeheer
Community's
Beheer van fondsenwerving
Beheer van verkiezingen
Commissiebeheer
E-mailmarketing
Evenementenbeheer
Financieel beheer
Hoofdstukbeheer
Ledenlijst
Ledenportal
Lidmaatschapsbeheer
Schuldenbeheer
Vacaturebank
Websitebeheer

Reviews van Hivebrite

5 van 29 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenservice
4,7/5
Functies
4,6/5
Waar voor je geld
4,7/5
Laure E.
Head of Alumni Relations
Research, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-12-2018

"We have built our budding high-energy network with Hivebrite and are glad we did"

Opmerkingen: We have chosen Hivebrite to support our management of the potentially huge community of CERN Alumni. Throughout implementation we have been in close contact with both the management and the development teams and have felt effectively supported. Now in our first year of existence, we continue to enjoy a close link with both teams, a very important thing for us. The platform serves most of our needs and we keep on feeding our requests for more, although we could perhaps have better visibility on what their plans and delivery horizons are.

Pluspunten: Hivebrite has allowed us to tailor the look & feel of our CERN Alumni community site as we needed to. The back office is simple and very powerful, and allows full customization of most aspects of the front office offered to our network members. The support team is great and offers personalized support.
The performance is top as the response rate is immediate.

Minpunten: It has happened that the software did not behave consistently on different supported browsers, which has caused confusion. The synchronization with LinkedIn has had its issues in the past.
In some areas, we feel that a little bit more of customization from the back office should be within reach and regret that we have to wait. The performance of the mobile app could be further tuned.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-12-2018
Predrag C.
Board of Directors
Management non-profit organisaties, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-3-2020

"YourMembership to Hivebrite migration"

Opmerkingen: We needed to expand our community building effort beyond a single country, while ensuring that each entity may define different membership rates and collect fees in a separate account. The Groups and multiple Payment accounts capabilities provided by Hivebrite matched our requirements.

Pluspunten: it has been an enjoyable UX/UI experience using Hivebrite. A platform that combines some of the best features of Squarespace, Mailchimp, Facebook, LinkedIn and Kickstarter. It is easy to use and easy to integrate.

Minpunten: The page builder functionality requires further refinement and enhancements, in addition to further enhancements across the reporting and analytics related to payments, email and web.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-3-2020
Geverifieerde reviewer
Claims Specialist
Verzekeringen, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-3-2019

"Hivebrite"

Pluspunten: Easily controlled by user, peronalizatin is great

Minpunten: Wish there was more compatability with other software programs.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-3-2019
Cécile E.
Coordination Alumni
Hoger onderwijs, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-1-2020

"Plateforme évolutive"

Opmerkingen: Une seule plateforme pour développer le réseau des diplômés de HELMo... C'est juste génial! D'autant que l'on peut proposer aux utilisateurs de rejoindre des groupes d'utilisateurs distincts, selon leurs centres d'intérêts.

Pluspunten: La plateforme évolue chaque jour car des développeurs y travaillent jour après jour. Du coup, vous bénéficiez des avancées et c'est un énorme plus. Elle est facile d'utilisation et intuitive. Elle propose plusieurs fonctionnalités intéressantes pour les utilisateurs. EN tant qu'admin, j'apprécie en particulier le logiciel pour envoyer des campagnes d'e-mail ainsi que le module Evenement qui permet le paiement en ligne. L'annuaire séduit aussi les utilisateurs. LA relation avec Hiverbite est super. Le personnel est super réactif .

Minpunten: 1. La fonctionnalité Opportunité professionnelle est bien mais pas assez personnalisable au niveau des secteurs d'activité pour faciliter la recherche d'emploi des utilisateurs. Comme l'évolution de la plateforme dépend des "gros" clients, on doit parfois être patient pour qu'une amélioration souhaitée soit mise en place.
2. Le support HIvebrite (mode d'emploi, webinar, ...) est en anglais uniquement. Dommage (heureusement l'équipe support répond en français et est hyper efficace et sympathique).

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-1-2020
Gian marco H.
Communications Manager
Schoolleiding, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-6-2019

"just a hones reveiw"

Opmerkingen: great onboarding process and support while onboarding. also very fast answers on tickets!!! clear communication what is possible and what is not, always helping to find a solution for our problems or challenges.

Pluspunten: A logically and well organised backend, easy imports, easy exports, clear overview, an easy to customise frontend. modern templates. very easy to use, almost dummy prove easy.

Minpunten: there are some limitations, when it comes down to ticket options for events, media management in groups and events is not very sexy, there is no "past events" section, can't attach pictures directly to a past event, it has to be via link from the media page. use of tables in customised websites is bad.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-6-2019