RepairDesk

Wie gebruikt RepairDesk?

Reparatiewerkplaatsen voor mobiele telefoons Reparatiewerkplaatsen voor computers Reparatiewerkplaatsen voor horloges en sieraden Reparatiewerkplaatsen voor elektronica Reparatiewerkplaatsen voor muziekinstrumenten Autoreparatie Reparatiewerkplaatsen voor kleine motoren Algemene reparatiewerkplaatsen

Wat is RepairDesk?

RepairDesk is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware, speciaal ontwikkeld voor kleine en middelgrote reparatiewinkels voor computers, mobiele telefoons, horloges, sieraden, elektronica of andere artikelen. Dit platform helpt technici om reparatiewerkzaamheden beter bij te houden en zowel de inventaris als meerdere winkellocaties te beheren.

Met behulp van RepairDesk kan een reparatiewerkplaats meer dan 1000 uur per jaar besparen op kritieke taken en hun bedrijf op een effectievere manier draaien voor een groter rendement.

RepairDesk - Details

RepairDesk

http://www.repairdesk.co

Opgericht in 2014

RepairDesk Software - 1
RepairDesk Software - 2
RepairDesk Software - 3
RepairDesk Software - 4
RepairDesk Software - 5
RepairDesk Software - 1 - miniatuur
RepairDesk Software - 2 - miniatuur
RepairDesk Software - 3 - miniatuur
RepairDesk Software - 4 - miniatuur
RepairDesk Software - 5 - miniatuur

Vergelijk RepairDesk met soortgelijke producten

Vanaf

US$ 35,00/maand
US$ 20,00/maand
US$ 79,00/maand
N.v.t

Gratis versie

Gratis versie Nee
Gratis versie Ja
Gratis versie Ja
Gratis versie Ja

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

RepairDesk - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van RepairDesk

  • API
  • Aandelenbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van retailvoorraad
  • Btw-beheer
  • Cashbeheer
  • E-mailmarketing
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Meerdere valuta's
  • Multilocatie
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prijs- en margebeheer
  • Prijsbeheer
  • Productcatalogus
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Retailbeheer
  • Retourbeheer
  • Retouren bijhouden
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Transactiegeschiedenis
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraad bijvullen
  • Voorraadbeheer
  • eCommerce-beheer

Bekijk de volledige lijst van Kassasystemen voor detailhandel

  • API
  • Aandelenbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Barcode-/labelbeheer
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Etiketten drukken
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Inkoop en ontvangst
  • Intakebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Personeelsbeheer
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Reparatie bijhouden
  • Reparatietickets
  • Schattingen
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Verkooppunt
  • Verwerking van creditcards
  • Voor meerdere talen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Software voor computer reparatiewinkel

RepairDesk alternatieven

Meer alternatieven voor RepairDesk

Reviews van RepairDesk

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,6
Klantenservice 4,8
Functies 4,7
Waar voor je geld 4,7

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Vito G.
Proprietario e fondatore
Consumentenelektronica, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-11-2020

"Software completo e personalizzabile , perfetto per la riparazione di Smartphone, tablet e PC"

Opmerkingen: Nel complesso ho avuto e sto avendo una buona impressione del software.

Pluspunten: È un software completo che copre dalla ricezione di un ordine di riparazione alla fatturazione con tutti processi intermedi, etichette per i dispositivi e per il magazzino (personalizzabili) generazione di codici a barre per l'inventario e i ticket, preventivi fatture (anche queste con layout personalizzabile), reclami, garanzie ecc...
Facile integrazione con il sito web per prenotazione appuntamenti riparazioni online.
Non completamente tradotto in italiano, ma grazie al editor lingue di sistema ho potuto tradurre, correggere e inserire le traduzioni errate o mancanti.
Diversi moduli di email e sms invio automatico ai clienti per informarli costantemente sulla riparazione.
Il team del software mi ha seguito passo passo nella configurazione e ha fatto delle formazioni online sull'utilizzo del software.

Minpunten: Per il momento non esprimo giudizi, aggiornerò la recensione più avanti se ci fossero dei punti negativi.
Il software è basato per l'utilizzo USA, nonostante questo è utilizzabile anche in Europa sia chiaro ma ci sono poche integrazioni disponibili, in futuro mi piacerebbe trovare qualche integrazione in più per i clienti Europei.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-11-2020
Sean W.
Director
Consumentenelektronica, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-11-2020

"Ideal POS for Repair Shops"

Opmerkingen: great nothing i can add to this.

Pluspunten: I like the ease of use and the integrations between my website and this POS. Customers are always commenting that they enjoy the experience of booking their devices in using this much valued RD integration. I like also that RD software engineers are always updating and this is never the finished article and RD is always evolving. Also I love the customer facing display and customers agree to our t+c before the repair commences and see the price of it. It gives me a professional approach and something I can go back to if i need to and show the customer that I made you aware of.......... and you agreed to this with a signature to back this up. The reporting aspect and KPIs is another key part of the RD system. All round its justa great system to use. Backed up by a great team on the help desk especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who helps me tremendously if I need help with something

Minpunten: yes there are issues and sometimes things go wrong and there are bugs within it that can occur but not anything that I would gripe over. I moved from Repairshopr 3 years ago and when I compare the 2 ? RD are streets ahead of them

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-11-2020
David T.
Technical Manager
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    1 /5
  • Gebruiksgemak
    1 /5
  • Functies en functionaliteit
    1 /5
  • Klantenondersteuning
    2 /5
  • Waar voor je geld
    1 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    1/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-3-2020

"A very buggy and unreliable option for repair shop software"

Opmerkingen: My experience was not a good one, I had to run two different POS systems so when we where unable to use repairdesk due to bugs we had another solution ready to go. The lack of acknowledgement of bugs and issues and the lack of tech support being available within our trading hours meant we had to cancel repairdesk.

Pluspunten: The software has some good options as far as plug ins go, customer facing display etc.

Minpunten: I had a lot of trouble using RepairDesk, we found alot of bugs that are inexcusable in a top dollar POS system. Simple things like changing a price, logging in, adding new devices all have a lot of bugs that require refreshing the page and evening re-logging in. These issues are repetitive and where reported multiple times to the team at Repairdesk. Tech support was not helpful as in Australia we close our stores an hour after they open for tech support, before that we are on our own. After speaking regularly with the staff including [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] I found these issues will not be fixed anytime soon as they tend to have the approach that "You are the only one experiencing these issues". After discussing with other repair store owners and working out they are experiencing the same issues as our store was, I realized until the team at Repairdesk take responsibility for these bugs and actively resolve them rather than denying they exist repairdesk will not be a viable system for our business to invest in. Being frank when you send them video evidence of the bugs its a pretty silly business decision to deny the issues exist.

Antwoord van de leverancier

van RepairDesk op 12-3-2020

Hello David,
Thank you for your review. We're very sorry that we were unable to make RepairDesk work for your business and saddens us to see you unsatisfied. We are always working diligently to address all bugs that are notified to us, and we appreciate your feedback. Our aim is to make RepairDesk more stable and functional for everyone, and we hope to one day have you give our software another shot and see some great changes that will motivate you to come back.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-3-2020
Shane L.
Owner
Consumentenelektronica, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-9-2020

"RepairDesk is the only way togo"

Opmerkingen: 110% I love RepairDesk

Pluspunten: Ease of use, Customer Service, The amount of help you get when setting up, Ticketing, POS functionality

Minpunten: Deleting some aspects of the inventory such as existing manufacturers is hard todo with out erasing the whole inventory

Antwoord van de leverancier

van RepairDesk op 1-10-2020

Hi Shane,

Thanks for the awesome review. We're real happy to have Computer Cave as one of our customers, and we love that you're so happy with RepairDesk as a whole.

Using our software can be cumbersome at times, yes, but we're always here to help you out with our active support team and knowledge base articles. Give us a shout any time you need help, and we'll be there to take care of everything.

Thanks again for everything. You're awesome!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-9-2020
Ash C.
Owner
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-8-2020

"Support is unreal!"

Opmerkingen: Love it

Pluspunten: How good the POS system is and how easy the staff picked it up

Minpunten: Mapping to parts is hard sometimes but support team figure it out instantly

Antwoord van de leverancier

van RepairDesk op 20-8-2020

Hi Ash,

Thanks a lot for your super review! We're really happy to know that RepairDesk solves all your troubles extraordinarily well.

We designed our systems to be feature-packed yet very easy to use, and it's so great to hear that your staff caught up with it so easily. Likewise, our support team is always there to take care of your needs and help you out with anything that you desire. And as always, if there's anything you'd like to discuss, Usman is always ready for a call!

Thanks for being awesome!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-8-2020