Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is RepairDesk?

RepairDesk is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware, speciaal ontwikkeld voor kleine en middelgrote reparatiewinkels voor computers, mobiele telefoons, horloges, sieraden, elektronica of andere artikelen. Dit platform helpt technici om reparatiewerkzaamheden beter bij te houden en zowel de inventaris als meerdere winkellocaties te beheren.

Met behulp van RepairDesk kan een reparatiewerkplaats meer dan 1000 uur per jaar besparen op kritieke taken en hun bedrijf op een effectievere manier draaien voor een groter rendement.

Wie gebruikt RepairDesk?

Reparatiewerkplaatsen voor mobiele telefoons Reparatiewerkplaatsen voor computers Reparatiewerkplaatsen voor horloges en sieraden Reparatiewerkplaatsen voor elektronica Reparatiewerkplaatsen voor muziekinstrumenten Autoreparatie Reparatiewerkplaatsen voor kleine motoren Algemene reparatiewerkplaatsen

RepairDesk Software - 1
RepairDesk Software - 2
RepairDesk Software - 3
RepairDesk Software - 4
RepairDesk Software - 5

Twijfels over RepairDesk? Vergelijk met een populair alternatief

RepairDesk

RepairDesk

4,7 (189)
US$ 99,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
78
12
4,6 (189)
4,6 (189)
4,7 (189)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
€ 109,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
110
58
4,1 (967)
3,9 (967)
4,0 (967)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor RepairDesk

Lightspeed Retail
Functies met hoogste score
Inventarisatie
Rapportage en analyse
Voorraadbeheer
Fixably
Functies met hoogste score
Factureren
Intakebeheer
Rapportage en analyse
RepairShopr
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Facturen opstellen
Interactie bijhouden
vcita
Functies met hoogste score
Bevestigingen/herinneringen
Kalendersynchronisatie
Online reserveren
QuickBooks Online
Functies met hoogste score
Facturen opstellen
Financiële verslaglegging
Toetsing van bankgegevens
Wix
Functies met hoogste score
Aanpasbare sjablonen
Realtime bewerken
Websitebeheer
Repair Spots
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Square Point of Sale
Functies met hoogste score
Betalingen verwerken
Gegevensbeveiliging
Online betalingen
RQ Retail Management
Functies met hoogste score
Betalingen verwerken
Verkooprapporten
Voorraadbeheer

Reviews over RepairDesk

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
80%
4
13%
3
6%
1
1%
Oliver
Oliver
Owner in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computerhardware, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great customer service after poor service from competitor!

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Sales and support team were quick and efficient, especially [SENSITIVE CONTENT], who was really good, not pushy and understood that as a small business, my operations came before making this purchase, his knowledge was second to none and I felt that he really wanted to tailor the experience to my needs.

Minpunten:

There's a lot to setup, but worth it!!!!

Sean
Director in VK
Consumentenelektronica, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Ideal POS for Repair Shops

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: great nothing i can add to this.

Pluspunten:

I like the ease of use and the integrations between my website and this POS. Customers are always commenting that they enjoy the experience of booking their devices in using this much valued RD integration. I like also that RD software engineers are always updating and this is never the finished article and RD is always evolving. Also I love the customer facing display and customers agree to our t+c before the repair commences and see the price of it. It gives me a professional approach and something I can go back to if i need to and show the customer that I made you aware of.......... and you agreed to this with a signature to back this up. The reporting aspect and KPIs is another key part of the RD system. All round its justa great system to use. Backed up by a great team on the help desk especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who helps me tremendously if I need help with something

Minpunten:

yes there are issues and sometimes things go wrong and there are bugs within it that can occur but not anything that I would gripe over. I moved from Repairshopr 3 years ago and when I compare the 2 ? RD are streets ahead of them

Kevin
Owner in VK
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great and terrible.

3,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Great bunch of people with great ideas and a great product which could easily be the best on the market, bit having so many issues and getting the “large road map and little time” generic response when asking for simple improvements or necessary bug fixes just made me give up hope.

Pluspunten:

Great features. The trade in module is great.

Minpunten:

Some of the great features are Poorly implemented. I put the language barrier down to the frustrating exchanges trying to get simple issues resolved… so I just gave up trying and just deal with the bugs and work arounds now whilst I try to find a better alternative.

Reactie RepairDesk

3 jaar geleden

Hi Kevin, Founder here at RepairDesk and we're sorry you had a poor experience. Your satisfaction is invaluable to us and it would be great if you could share more information about the challenges you're facing so I can work with our product team to improve them moving forward

Corey
Owner in Canada
Computerhardware, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Decent POS and repair ticketing software for start-ups

4,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Software is affordable for new start-ups. Easy to learn. Built-in SMS system is awesome for updating customers on service tickets. Decent inventory tracking

Minpunten:

The interface is a little clunky but usable. No printing support for Apple computers! You have to download a PDF and then open it up in another program to print while customer waits. No support for Apple Air print when using iPad as POS.

Reactie RepairDesk

3 jaar geleden

Hi Corey, Founder here at RepairDesk and thank you for taking the time to provide us your feedback. I've checked with our product team and we do offer print support to Apple users that are using an iMAC or iPad. If you're using an iMAC we would recommend you to use Epson Tm-m30 and if you're using an iPad we recommend Star TSP 6500 ii Please visit our recommended hardware page for more information and if you need additional help please reach out to our customer service.

Chris
Owner in Canada
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Circuit Tree Review

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Ticket management and the ability for Customers to view and track their tickets in real time.

Minpunten:

Having issues with integration with Mobile Sentrix, I made a mistake, but so far it doesn't appear there's anyway to actually rectify that mistake leaving me unable to utilize the integration with Mobile Sentrix like I wanted.