Wie gebruikt HelpCrunch?

HelpCrunch is ontworpen voor teams in klantenondersteuning, verkoop en marketing bij SaaS-, e-commerce- en andere soorten online bedrijven.

Wat is HelpCrunch?

Gratis live software voor startups en kleine bedrijven.

Alles-in-één klantenplatform: Livechat + gerichte berichten (chat/e-mails) + ticketing voor middelgrote en grote ondernemingen.

HelpCrunch is ontworpen voor teams in klantenondersteuning, verkoop en marketing bij SaaS-, e-commerce- en andere online bedrijven.
Met HelpCrunch kun je meer leads verkrijgen en converteren en je klanten beter ondersteunen.

HelpCrunch - Details

HelpCrunch

http://helpcrunch.com

Opgericht in 2014

HelpCrunch - Prijsoverzicht

HelpCrunch heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. HelpCrunch betaalde versie vanaf US$ 15,00/maand.

Beginprijs

US$ 15,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van HelpCrunch

Kennismanagement software
Beslisboom
Catalogiseren/categoriseren
Contentbeheer
Discussieforums
Kennisbankbeheer
Samenwerking
Zelfserviceportal
Zoeken in gehele tekst
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Aanpasbare branding
Geotargeting
Gestandaardiseerde antwoorden
Integratie van derden
Offline formulier
Overdrachten en routering
Proactief chatten
Scherm delen
Websitebezoekers bijhouden

Reviews van HelpCrunch

5 van 146 reviews worden weergegeven

In totaal
4,8/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenservice
4,8/5
Functies
4,6/5
Waar voor je geld
4,8/5
Lana B.
CEO
Internet, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-8-2019

"The software that really helps "

Opmerkingen: HelpCruch has everything we need to automate the process of catching leads, providing necessary information to them and don't let them forget about us after we had a chat.
All the features are pretty detailed which helps to create what you really need. For instance, a pop-up. You can select different styles, colors, there is no limit on what you do. That's why your work with HelpCrunch is a pleasure.
One more thing, that will definitely win your heart is outstanding online customer support HelpCrunch has. They treat you not as a random user, but like a friend. Furthermore, they do release the features you request. They are just fabulous :)

Pluspunten: HelpCrunch has a user-friendly interface with all necessary features supported. I would say, the team has thought for us by creating top-notch functionality. It was a great surprise, uniquely different pop-ups, and automatic follow-ups. I would recommend to each new user to set up a demo call to see the full set of functions the HelpCrunch chat platform has.

Minpunten: There is nothing I can list here :) Like... really nothing :)

Antwoord van de leverancier

van HelpCrunch op 6-9-2019

Lana, you made our team's day. Thanks for all the love!
We're super glad to have you and supporthunt team as our loyal customers.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-8-2019
Thomas B.
Client Success Director
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-1-2020

"Excellent value-for-money Software for our SaaS business"

Opmerkingen: While we were only looking for a chat solution, and had two bad experiences with competitors who had "automated solutions" where no-one was actually there to sort their bugs out. Helpcrunch, on the other hand was reactive from day 1. We were pretty quick to install it on our system (both website & SaaS). We programmed dozens of automated messages, also use it to push product news to our customers, and get quick feedback through the chat for our on-trial customers. Overall, I recommand Helpcrunch for Chat Messenging and E-mailing, though I have not tested all the options that are part of our package (such as the integrated Resource Center) I look forward for further developments of the solution in 2020 !

Pluspunten: - Complete suite for emailing and chat
- Simple enough, yet highly customizable
- Very reactive customer support teams

Minpunten: - No Drip email marketing implemented (well, not yet as of 12/2019)

Antwoord van de leverancier

van HelpCrunch op 8-1-2020

Hey Thomas! Thanks a lot for all the comments. We're pumped you're with us.

Would love for your to explore the Knowledge base (Resource Center) as well - it's really helpful if you want to automate your support and provide a self-service option for customers.
If any questions, we're always there to assist you.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-1-2020
Ivan F.
Head of Growth
Detailhandel, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-4-2020

"A better (and cheaper) alternative to Intercom"

Pluspunten: We made the switch to HelpCrunch because we were concerned about the increasing costs with Intercom as our user base grew. Everything was great from the get go and my entire Success team is happy with the tool. On top of that, we managed to cut our expenses by 60%, which is great.

Minpunten: The limit of emails and auto-messages in our plan is a little upsetting

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-4-2020
Bunny B.
CEO
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-7-2019

"Kind of good."

Pluspunten: Working as live chat software, as a start.

Minpunten: Expensive, not worth the price. So the most are bad.

Antwoord van de leverancier

van HelpCrunch op 4-7-2019

Hi Bunny, thanks for your review!
Sad to hear that you didn't find our price attractive for your business when in fact we have one of the most competitive prices on the market with more features included and starting at just $12/mo.

If you feel like there's something you'd like to configure in our pricing for your specific case, we'll be happy to discuss and provide you with a custom plan according to your needs.
We're always flexible and open to feedback to ensure that our customers get the most value out of HelpCrunch for their business.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-7-2019
Fedor S.
Director of Business Development
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-4-2020

"Grate online chat"

Opmerkingen: Communications with our customers

Pluspunten: It is easy to install and use the software.

Minpunten: They still miss some REST API endpoints for scenarios of complex integrations.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-4-2020