Wie gebruikt deze software?

Jolt is designed to help businesses who employ the deskless worker. This includes employees from restaurants, theme parks, zoos & aquariums, car washes, dental & doctor's offices, and so many more.

Gemiddelde scores

242 beoordelingen
  • In totaal 4.7/5
  • Gebruiksgemak 4.6/5
  • Klantenservice 4.8/5
  • Functies 4.6/5
  • Waar voor je geld 4.7/5

Productgegevens

  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Nee
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Jolt
  • https://joltup.com
  • Opgericht in 2012

Over Jolt

Jolt is an app-based software used to manage daily operations for brands like Chick-fil-A, LEGOLAND, and Regal Cinemas. A global leader in task management, Jolt gives real-time feedback of each location to managers and owners. The full suite includes a training library, drag-n-drop schedule builder, email and text notifications, a time clock with facial detection, and more.

Functies van Jolt

  • FMLA bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Overurenberekening
  • Personeelsplanning
  • Rapportage en analyse
  • Tijd bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Administratiebeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Klantenbeheer
  • Loonkostencalculator
  • Productiebeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Verkoopbeheer
  • Verkoopgeschiedenis
  • Voedingsanalyse
  • Voorraadbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Auditbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Incidentenbeheer
  • Naleving van FDA-richtlijnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Naleving van ISO-richtlijnen
  • Naleving van OSHA
  • Naleving van Sarbanes-Oxley Act
  • Naleving van milieuvoorschriften
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Risicobeheer
  • Testen van besturingselementen
  • Versiebheer
  • Analyse van voedingsstoffen
  • Gratis en gereduceerde maaltijden
  • Inkoop
  • Kostenberekening
  • Menuplanning
  • Online betaling en financiering
  • Plateaus volgen
  • Receptenbeheer
  • Scholen
  • Verkooppunt
  • Voor cafetaria's
  • Voor zorginstellingen
  • Voorraadbeheer
  • Automatisch nabestellen
  • Bouw volgen
  • Franchise-intranet
  • Online winkel
  • Provisiebeheer
  • Taakplanning
  • Websitebeheerder
  • Aansturing van onderaannemers
  • Afdrukken op locatie
  • Afsprakenbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Foto's in rapporten
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Spraakherkenning
  • Verzendbeheer
  • Apparatuurbeheer
  • Assets volgen
  • Commercieel vastgoed
  • Klantendatabase
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Woningen
  • Geautomatiseerde planning
  • Geplande distributie
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Online tijdklok
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Wisselen van dienst
  • Factureren
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Keukenbeheer
  • Menubeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Reserveringenbeheer
  • Tabellenbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Beheer van terugkerende taken
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mobiele toegang
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Spreadsheetweergave
  • Subtaken maken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijstweergave
  • Tijd bijhouden
  • Biometrische herkenning
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Online ponskaart
  • Payrollbeheer
  • Ponskaart
  • Rapportage en analyse
  • Roosterbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Werknemers bijhouden
  • Werkstations bijhouden
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Beheer van teruggehaalde producten
  • CRM
  • Kwaliteitscontrole
  • Levensduurbeheer van producten
  • Orderbeheer
  • Productiebeheer
  • Receptenbeheer
  • Traceback en traceforward
  • Traceerbaarheid
  • Beheer van delicatessenwinkels en restaurants
  • Brandstofbeheer
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Kassasystemen voor tankstations
  • Loterijbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Meerdere winkels
  • Personeelsbeheer
  • Prijslijst
  • Retailbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Zelfstandige winkel
  • Beheer van onderaannemers
  • Budgettering/prognoses
  • Levenscyclusbeheer van personeel
  • Personeelsplanning
  • Prestatiemeetwaarden
  • Tijd- en aanwezigheidsbeheer
  • Vaardigheden bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Werkprognoses
  • Wervingsbeheer

De nuttigste reviews van Jolt

Purchased the Jolt labeler to label in process product, but we are using it for so much more!

Beoordeeld op 14-11-2017
Debra V.
Quality Assurance Manager
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Labels for in process and finished products, Very simple to use. Using for scheduling, time clock management, messages, alerts, communication, and accountability of personnel. They need to log in on an ipad to the software, and they can get their tasks right there that were set up for them. Excellent product! We are using this for so much more than what we originally purchased it for.

Pluspunten: Originally purchased to label in process product. But when we started building labels, we realized we can also make finished product labels and apply them easier. We just used these for the first time for the entire day and couldn't be happier. Great quality and simple. This software has so many features and now our production manager is using this software for our staff. It can be used as a time clock, for messages and alerts, for accountability of workers tasks, personnel scheduling, and much more. We plan to take full advantage of all it can do for us. We seem to find something new every day that this can do for us. For the price, along with the excellent support whenever needed, it is one of the best values I have found in a long time. I cannot recall a time in my career that I have been excited about a labeler!

Minpunten: I think we will have to use this a bit longer to find something we don't like about this. The one item we changed was that the labeler comes with 1" x 1" labels, which were too small for our use. Our account manager sent us the labels we needed immediately.

A must-have for a service based industry

Beoordeeld op 29-4-2019
Sharon M.
General Manager
Entertainment, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We have opening procedure lists, closing lists, cleaning lists, new hire training lists, and even incident forms which automatically send to my insurance agent when they're filled out. This product is vital to any small business.

Pluspunten: Accountability! Ask your employee, "hey did you clean the bathroom like I asked?" they'll say yes every time. Give them a Jolt list asking them to take a photo of a clean bathroom and sign off that they completed it and you'll be amazed at the results. I apply points to each check list item and give out prizes to the top point earners each month. Now my employees are accountable for their actions and rewarded for a job well done. Bonus: New hires have a thorough guideline of how to complete regular talks by walking through a check list.

Minpunten: The ability to bulk-change lists could be more user friendly. Right now the process can be quite tedious if you're like me and have long lists that need editing.

Jolt has helped me not have to micromanage

Beoordeeld op 2-12-2019
Jessica N.
Operations Manager
Restaurants, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: You can make it whatever you want. We have opening, mid day, and closing checklists. We also you use it for inventory and employee meetings as it is able to send out notifications to managers. The customer service we have had is quick and thorough.

Minpunten: Nothing. It is exactly what it says it is.

Great software for scheduling, food & beverage companies

Beoordeeld op 11-11-2019
Michael S.
Food & Beverage Front Of House Manager
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I have cut my time that is spent making the schedule down from the previous program I used.

Pluspunten: I have the ability to schedule as many positions to multiple employees for our Renaissance faire food and beverage staff..this is crucial when I need to have an employee work in multiple locations through out the day.

Minpunten: I am unable to send the schedule to just a select employee or employees. Currently I have to send it to the entire staff.

easy to use

Beoordeeld op 16-1-2018
Geverifieerde reviewer
Graphic Designer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
3/5
Klantenondersteuning
3/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: ease of scheduling and how it lists the employees, the are all consolidated on one page which makes it easier to find their contact information

Pluspunten: i like how it automatically sends us emails to show us our weekly schedule. request for time off or communicate with your boss is effective.

Minpunten: that it doesnt send daily text reminders or sync to your calendar on my iphone, i have to input it myself or open my email to view my schedule

Lees meer reviews