Wie gebruikt Jolt?

Jolt is ontworpen om bedrijven te helpen die medewerkers in dienst hebben zonder bureau. Dit omvat werknemers van restaurants, themaparken, dierentuinen en aquaria, autowasstraten, tandheelkundige en dokterskantoren, en nog veel meer.

Wat is Jolt?

Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer.

Jolt - Details

Jolt

https://joltup.com

Opgericht in 2012

Jolt - Prijsoverzicht

Jolt vanaf US$ 89,99/maand. Jolt heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Jolt.

Beginprijs

US$ 89,99/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Jolt

Aanwezigheidsregistratie software
FMLA bijhouden
Kalenderbeheer
Overurenberekening
Personeelsplanning
Rapportage en analyse
Tijd bijhouden
Zelfserviceportal
Administratiebeheer
Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
Klantenbeheer
Loonkostencalculator
Productiebeheer
Receptenbeheer
Receptenkosten
Verkoopbeheer
Verkoopgeschiedenis
Voedingsanalyse
Voorraadbeheer
Archiveren en retentie
Auditbeheer
Compliance bijhouden
Enquêtes en feedback
Incidentenbeheer
Naleving van FDA-richtlijnen
Naleving van HIPAA-richtlijnen
Naleving van ISO-richtlijnen
Naleving van OSHA
Naleving van Sarbanes-Oxley Act
Naleving van milieuvoorschriften
Proces- en workflowautomatisering
Risicobeheer
Testen van besturingselementen
Versiebheer
Analyse van voedingsstoffen
Gratis en gereduceerde maaltijden
Inkoop
Kostenberekening
Menuplanning
Online betaling en financiering
Plateaus volgen
Receptenbeheer
Scholen
Verkooppunt
Voor cafetaria's
Voor zorginstellingen
Voorraadbeheer
Automatisch nabestellen
Bouw volgen
Franchise-intranet
Online winkel
Provisiebeheer
Taakplanning
Websitebeheerder
Aansturing van onderaannemers
Afsprakenbeheer
Beeldregistratie
Bijhouden van mislukte inspecties
Code afdwingen
Klantendatabase
Rapportsjablonen
Streepjescodes scannen
Verzendbeheer
Assets volgen
Beheer van technici
Commercieel vastgoed
Factureren
Inspectiebeheer
Mobiele toegang
Onderhoudsplanning
Predictief onderhoud
Preventief onderhoud
Rapportage en analyse
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Woningen
Geautomatiseerde planning
Geplande distributie
Messaging
Mobiele toegang
Online tijdklok
Payrollbeheer
Rapportage en analyse
Resourcebeheer
Wisselen van dienst
Factureren
Geïntegreerde boekhouding
Keukenbeheer
Menubeheer
Personeelsbeheer
Rapportage en analyse
Reserveringenbeheer
Tabellenbeheer
Verkooppunt
Voorraadbeheer
Wachtlijstbeheer
Beheer van terugkerende taken
Gamification
Gantt-/tijdlijnweergave
Mobiele toegang
Percentage-voltooid bijhouden
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Spreadsheetweergave
Subtaken maken
Takenbordweergave
Takenlijstweergave
Tijd bijhouden
Biometrische herkenning
Messaging
Mobiele toegang
Online ponskaart
Payrollbeheer
Ponskaart
Rapportage en analyse
Roosterbeheer
Vakantie en verlof bijhouden
Werknemers bijhouden
Werkstations bijhouden
Ziekteverlof bijhouden
Beheer van teruggehaalde producten
CRM
Kwaliteitscontrole
Levensduurbeheer van producten
Orderbeheer
Productiebeheer
Receptenbeheer
Traceback en traceforward
Traceerbaarheid
Beheer van delicatessenwinkels en restaurants
Brandstofbeheer
Kassasystemen voor supermarkten
Kassasystemen voor tankstations
Loterijbeheer
Loyaliteitsprogramma
Meerdere winkels
Personeelsbeheer
Prijslijst
Retailbeheer
Voorraadbeheer
Zelfstandige winkel
Beheer van onderaannemers
Budgettering/prognoses
Levenscyclusbeheer van personeel
Personeelsplanning
Prestatiemeetwaarden
Tijd- en aanwezigheidsbeheer
Vaardigheden bijhouden
Variabele werkkrachten
Werkprognoses
Wervingsbeheer

Reviews van Jolt

5 van 243 reviews worden weergegeven

In totaal
4.7/5
Gebruiksgemak
4.6/5
Klantenservice
4.8/5
Functies
4.6/5
Waar voor je geld
4.6/5
Debra V.
Quality Assurance Manager
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-11-2017

"Purchased the Jolt labeler to label in process product, but we are using it for so much more! "

Opmerkingen: Labels for in process and finished products, Very simple to use. Using for scheduling, time clock management, messages, alerts, communication, and accountability of personnel. They need to log in on an ipad to the software, and they can get their tasks right there that were set up for them. Excellent product! We are using this for so much more than what we originally purchased it for.

Pluspunten: Originally purchased to label in process product. But when we started building labels, we realized we can also make finished product labels and apply them easier. We just used these for the first time for the entire day and couldn't be happier. Great quality and simple. This software has so many features and now our production manager is using this software for our staff. It can be used as a time clock, for messages and alerts, for accountability of workers tasks, personnel scheduling, and much more. We plan to take full advantage of all it can do for us. We seem to find something new every day that this can do for us. For the price, along with the excellent support whenever needed, it is one of the best values I have found in a long time. I cannot recall a time in my career that I have been excited about a labeler!

Minpunten: I think we will have to use this a bit longer to find something we don't like about this. The one item we changed was that the labeler comes with 1" x 1" labels, which were too small for our use. Our account manager sent us the labels we needed immediately.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-11-2017
Brittani C.
General Manager
Restaurants, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    2/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-2-2020

"Fantastic- when it works."

Opmerkingen: Jolt has greatly improved our food scores since we began using it. It has gotten our team members in the habit of labelling everything because it is easy-to-use and has all pertinent information readily available. The issue is getting technical problems resolved in an appropriate manner; our printer has been unusable for a total of over 2 months out of the 10 months which we have had it.

Pluspunten: The label feature for all food products has really helped us to drastically increase our food safety scores by clearly indicating when a particular product must be used by. We no longer have to mentally recall the hundreds of various hold times we have for all of our products and their ingredients, because all of that information is easily stored in the Jolt system and prints out with the touch of a button. The labels are also much higher quality than other sticker systems we have tried in the past, making dish washing much easier because they are removed easily with zero sticky residue.

Minpunten: The software, in our experience, is offline often. We contacted Customer Service multiple times to try to correct the issue but were instructed that we may need to send the entire printer back to be serviced and that we would get it back after the repair was complete in 2-3 months. The printer system is pricey to begin with, so it did not seem like an appropriate solution to be without what we were paying for, for multiple months. We also have issues with the calibration lining up with the stickers perfectly, but have discovered that if you gently pull on each sticker before printing it will line up more accurately.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-2-2020
Michael S.
Food & Beverage Front Of House Manager
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-11-2019

"Great software for scheduling, food & beverage companies"

Opmerkingen: I have cut my time that is spent making the schedule down from the previous program I used.

Pluspunten: I have the ability to schedule as many positions to multiple employees for our Renaissance faire food and beverage staff..this is crucial when I need to have an employee work in multiple locations through out the day.

Minpunten: I am unable to send the schedule to just a select employee or employees. Currently I have to send it to the entire staff.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-11-2019
Geverifieerde reviewer
Graphic Designer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-1-2018

"easy to use"

Opmerkingen: ease of scheduling and how it lists the employees, the are all consolidated on one page which makes it easier to find their contact information

Pluspunten: i like how it automatically sends us emails to show us our weekly schedule. request for time off or communicate with your boss is effective.

Minpunten: that it doesnt send daily text reminders or sync to your calendar on my iphone, i have to input it myself or open my email to view my schedule

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-1-2018
Traci K.
Chief Administrative Officer
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-9-2019

"Pretty good for the cost."

Opmerkingen: Overall, I am happy with the experience. There are some options that I would like to have added, but it is saving me some time.

Pluspunten: The cost and the function that allows team members to edit their own punches. Huge time saver for me.

Minpunten: I would like to see integration of Paid Time Off / Vacation hours. We have a set schedule in our clinic, so the scheduling function is a little cumbersome. I understand this approach for restaurants or other types of businesses, but the ability to track / enter Paid time off would be very helpful. I also would like the report option to be different. I would like a report that gave daily, weekly and pay period totals per employee. I have to manually adjust the excel sheet to figure overtime hours.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-9-2019