Engage

Wie gebruikt Engage?

Bedrijven met meer dan 250 werknemers en HR-professionals die verantwoordelijk zijn voor het behoud van talent of de cultuur in de sectoren productie, horeca, detailhandel, gezondheidszorg, foodservice en onderwijs.

Wat is Engage?

Betterworks is het toonaangevende platform voor medewerkersbetrokkenheid/feedback en stelt leidinggevenden in staat om vertrouwen op te bouwen en betrokkenheid te stimuleren. Met behulp van impactvolle enquêtes, onmiddellijke peilingen en realtime meningen van werknemers combineert dit platform gedragswetenschap, geavanceerde analyses en benchmarks om inzichten te bieden in combinatie met voorschrijvende actieplannen. Dankzij de ontleedcapaciteiten op afdelingen, locaties, dienstverband, enz. kunnen leidinggevenden hotspots verbeteren en zeer productieve en betrokken teams samenstellen. Met name geschikt voor meer dan 100 werknemers.

Engage - Details

Betterworks

http://www.betterworks.com

Opgericht in 2013

Trends & Segmentation
Heatmaps with filters & s
Powerful Action Planning
Comments explorer
Hyphen on Android & iOS
Trends & Segmentation-thumb
Heatmaps with filters & s-thumb
Powerful Action Planning-thumb
Comments explorer-thumb
Hyphen on Android & iOS-thumb

Engage - prijsoverzicht

Engage heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode.


Beginprijs

Niet door leverancier verstrekt

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Engage - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van Engage

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanpasbare vragen
  • Activiteitendashboard
  • Aselecte indeling
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • CRM
  • Distributie via meerdere kanalen
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Engagementanalyses
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Feedbackbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Klantensegmenten
  • Locatieonderzoek
  • Logica voor overslaan
  • Mobiele enquête
  • Offline antwoorden verzamelen
  • Ondersteuning voor audio/beelden/video
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Responsquota
  • Responsvalidatie
  • SSL-beveiliging
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor gegevensanalyse
  • URL's aanpassen
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Voorwaardelijke logica
  • Vraagstructuren
  • Vragen doorsluizen
  • Vragenbibliotheek
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Enquête software

  • 360-gradenfeedback
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Gegevens importeren en exporteren
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Leren en ontwikkeling
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opvolgingsplanning
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsportal
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeoordeling
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime rapportage
  • Roosterbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Sollicitatiebeheer
  • Tijd en aanwezigheid
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Volgen van sollicitanten
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Wervingsbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden

Bekijk de volledige lijst van HR-software

  • 360-gradenfeedback
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare vragen
  • Actiebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Benchmarking
  • Bonusprogramma's voor personeel
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagementanalyses
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Feedbackbeheer
  • Gamification
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Mobiele toegang
  • Opmerkingen/notities
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsportal
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeoordeling
  • Prestatiemeetwaarden
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Trainingsbeheer
  • Visuele analyse
  • Voortgang bijhouden
  • Vragenbibliotheek
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Software voor medewerkersbetrokkenheid

Reviews van Engage

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,6
Klantenservice 4,8
Functies 4,5
Waar voor je geld 4,7

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Phillip A.
HR Manager
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-8-2019

"Hyphen - Absolutely worth the investment"

Opmerkingen: Hyphen gives our employees the opportunity to have direct access to leadership. It provides them the ability to ask questions, make suggestions on process improvements and get real time company announcements. Our initial Hyphen survey roll-out was extremely successful and since then our survey participation rates have significantly increased. The data from our survey results is extremely eye opening and allows us to easily identify problem areas, either by position, region or manager. In addition to being, in my opinion, a superior product, Hyphen’s customer support staff is always there to assist and make recommendations.

Pluspunten: Hyphen is extremely easy to use - especially the phone app. It’s intuitive for all users.

Minpunten: It’s very minor and will probably be resolved in future updates. When attaching a file to a post, pdf files aren’t supported.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-8-2019
Aleta M.
CHRO
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-12-2019

"Excellent Platform"

Opmerkingen: Loved how helpful customer support was, and how willing the company was to modify for what we were looking for. The team at Hyphen really want to deliver a product that is easy to use and they are willing to talk through any issue to find a resolution that works.

Pluspunten: Hyphen is super easy to use for all of our employees. Text surveys that all can answer in less than 2 minutes from the ease of their phone. Clean display of information for admin is also amazing.

Minpunten: Takes a bit to learn how to navigate back end, however once you get it, super easy to launch surveys.

Antwoord van de leverancier

van Hyphen op 16-12-2019

Hi Aleta, thanks for the review, we're glad the platform has been a benefit to you all. As for the back end navigation, we tagged that as an item to make more user-friendly for the future. Thanks again, we appreciate it!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-12-2019
Anastasia B.
Talent Development Lead EU
Financiële dienstverlening, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    2 /5
  • Gebruiksgemak
    2 /5
  • Functies en functionaliteit
    2 /5
  • Klantenondersteuning
    3 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    3/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-12-2019

"restrictive for the fast-pace growing organization"

Opmerkingen: see above

Pluspunten: I like the insights function - this makes eNPS analysis easier for the team leaders

Minpunten: Some of the things in the tool set up are quite confusing: there are 3 ways of checking participation and users have a lot of questions about that.
As we have a lot of changes in the org structure, every time we need to update the database, which is cumbersome and full of errors - I have a feeling that data isn't overwritten. And sometimes our Success Manager disappears without absence notes or doesn't follow up on the tickets, created. This makes it challenging for me to "sell" the tool internally.

Antwoord van de leverancier

van Hyphen op 16-12-2019

Hi Anastasia, thanks for taking some time to share your thoughts with us, this kind of feedback is really helpful for our development and CSM team. We, too, want to help you "sell" this internally and make this an impactful tool for the business. I met with the team this morning to go over your comments and identify issues we can fast-track to get resolved (and resolve for future users as well). Thanks again for your honesty, it's sometimes hard to hear for us, but this is how we get better and better day by day, with good feedback like this. Take care!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-12-2019
Carrie G.
HR Specialist
Consumentendiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-12-2019

"Great tool for geographically separated companies!"

Opmerkingen: We partnered with Hyphen to begin an overhaul on our employee engagement and our initial survey was a great success! We've been able to use the data collected through the Hyphen system to create true actionable items to improve our engagement. Our managers are coming up with new ideas of where survey data could be useful to gauge the pulse of their employees and we plan on distributing regular pulse surveys through the coming year.

Pluspunten: The software is so easy to use by everyone and easily customizable for whatever kind of survey you want to create. I also liked the ability to reach employees via text as well as email. We have many employees who are limited on the content that is allowed through email so having that ability is crucial.

Minpunten: There is nothing that stands out in my mind that I didn't like.

Antwoord van de leverancier

van Hyphen op 19-12-2019

Hey Carrie, thanks for the review and for the business! Clients like you give me a paying job, so I for one are pretty grateful :)

For sure let us know whenever you have any ideas or big goals, we're adding staff to our CSM team and pushing to really roadmap our clients to better data, more insights and measureable change as a result. Its great to hear its working well, let's keep it going! Take care! And happy holidays, too :)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-12-2019
Jacob C.
People Development Associate
Financiële dienstverlening, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-12-2019

"A great system to identify employee trends and attitudes!"

Opmerkingen: We use Hyphen to conduct our twice annual employee survey. Overall, our experience with Hyphen has been good. The ease of setting up surveys, response from their team, and roll out of the surveys has been fantastic. Gathering and reviewing the data is also very easy but time-consuming. I would recommend this company!

Pluspunten: Hyphen is an easy to use system. I would also like to highlight the tireless efforts of the Hyphen team in answering any questions we have. They go above and beyond to ensure our use of the system is as seamless as possible!

Minpunten: While the reporting features present the data in an easy to read and accessible manner, it is slightly limited in it's exporting features. It can be hard to download the relevant information you need into excel without having to contact the company with questions. However, they are also implementing ongoing changes to this!

Antwoord van de leverancier

van Hyphen op 19-12-2019

Hey Jacob, thanks for carving out some time to give us a review, appreciate it! Yeah, the exporting can be tough, we brought this up to product to map out and look for areas we can smoothen it out a bit. Your comment there is a good validation that this is still a market need for us to work on. Thanks again and reach out if you have any needs or ideas or initiatives we can support on!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-12-2019