Wat is UpKeep?

Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.

Wie gebruikt UpKeep?

Voor productie, facilitair beheer, wagenparken, hotels, olie en gas, bouw, gemeenten, distributie, opslag, restaurants, nutsbedrijven, kerken, onderwijs, voedselverwerking, verpakking.

Waar kan UpKeep worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • UpKeep Technologies
  • Gevestigd in Los Angeles, VS
  • Opgericht in 2014
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaanse Maagdeneilanden, Australië, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Canada en nog 10 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • UpKeep Technologies
  • Gevestigd in Los Angeles, VS
  • Opgericht in 2014
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaanse Maagdeneilanden, Australië, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Canada en nog 10 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van UpKeep

UpKeep Software - 1
UpKeep Software - 2
UpKeep Software - 3
UpKeep Software - 4
UpKeep Software - 5
Nog 6 andere bekijken
UpKeep-video
UpKeep Software - 1
UpKeep Software - 2
UpKeep Software - 3
UpKeep Software - 4
UpKeep Software - 5

Vergelijk de kosten van UpKeep met soortgelijke producten

US$ 45,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 69,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 35,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef
US$ 45,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van UpKeep

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afschrijvingsbeheer
  • Afsprakenbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Assetplanning
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisch aanvullen
  • Beeldregistratie
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van onderdelen
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Bewaking
  • Brandstoffen bijhouden
  • Code afdwingen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Componenten bijhouden
  • Configuratiebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Downtime bijhouden
  • Elektronische handtekening
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Garanties bijhouden
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Hoofdoorzaakanalyse
  • In- en uitchecken
  • Incidentenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kaarten maken
  • Kalenderbeheer
  • Kamerplanning
  • Kitting
  • Klantendatabase
  • Kosten bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Locatie bijhouden
  • Logboek bijhouden
  • Loonkosten rapporteren
  • Materiaallijsten
  • Mobiele toegang
  • Nabestellingbeheer
  • Offertes
  • Offline toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productidentificatie
  • Productplanning
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportsjablonen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Reparatie bijhouden
  • Retourbeheer
  • Ruimteanalyse
  • Ruimtebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicegeschiedenis
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vervoersbeheer
  • Verzendbeheer
  • Voertuiginformatie
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor mechanische apparatuur
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor UpKeep

Bouw rond de klant met AI-aangedreven apps om geweldige ervaringen te creëren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
See maintenance tasks, assign work orders, access equipment history, send time cards, and make asset management decisions.
Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in te stellen, 40 jaar ervaring en uitgebreide kennis in onderhoudsbeheer. Ideaal voor alle soorten accommodaties. Meer informatie over ManWinWin
Valuekeep is a powerful and intelligent CMMS software that will help you reduce maintenance costs and improve maintenance management.
Software voor onderhoudsbeheer die tools integreert voor compleet beheer van preventief onderhoud, evenals magazijn- en inkoopbeheer.
Benefits administration platform which provides eligibility tracking through ACA compliant fulfillment services.
Het helpt veterinaire professionals succes te hebben, door first-in-class webgebaseerde veterinaire software te bieden die is ontworpen voor elke grootte of specialisatie.
Email marketing solution that helps users automate marketing activities, target customer segments, and provide analytical reporting.
Overzichtelijke software voor het beheer van bedrijfsmiddelen, onderhoud en werkorders. Ideale software vereist geen uren voor installatie en training.

Reviews over UpKeep

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,8
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Helene V.
Helene V.
Director, Content in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Public relations en communicatie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

UpKeep ideal for my field equipment

5 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Perfect software for the off-site team to receive their assigned activities and to report the progress of their tasks and their completion. It allowed us to make better use of our working hours, as they spend more time on site, rather than doing office reports.

Pluspunten:

This tool is fairly simple to use, with very specific but easy to access functions. Site workers can access the platform from their phone and receive information on their daily activities and can post their progress and completion. The reports generated by the software are easy to run, plus they are very complete and with all the required information. The best tool for all work teams to keep order in the activities they perform, to have organized all the logistics, inventory, suppliers and machinery, directly from the site. Undoubtedly it is a great investment because it made our work life easier.

Minpunten:

The barcode reading sometimes fails, which has complicated us to send the information quickly. The image capture does not have the precision or resolution needed to be a quality image, I do not know if it is a problem of misconfiguration of the system or my phone. The program feels a little slow at times, in its mobile version.

Dirk K.
Dirk K.
Director of Operations in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vastgoed, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Crucial Team Management

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.

Pluspunten:

Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.

Minpunten:

The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.

Reactie UpKeep Technologies

3 jaar geleden

Hi Dirk, Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small. The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level. If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource. Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!

Lindsey H.
Maintenance Manager in Canada
Olie en energie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Overwogen alternatieven:

Good Entry level CMMS System

3 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: A great basic CMMS meant for day to day use, to keep work orders, scheduled maintenance and parts/inventory. Lacks a lot of the higher end features that experienced users would want to impliment.

Pluspunten:

Very easy to set up and get going, very easy to populated data, and very useful to schedule work orders, etc.

Minpunten:

Analytics - the metrics that one needs the most , and use the most often are in basic, but they do take shortcuts in order to achieve numbers. Downtime tracking is a very mportant tool, but can't be used with manual events.

Salma J.
Salma J.
Accountant in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

An incredible asset management solution.

5 2 maanden geleden

Opmerkingen: It's simple to carry out preventive maintenance schedules like repairing and inspection with Upkeep.
Ease to manage assets and equipments.

Pluspunten:

It's simple to track,manage and control inventories using this tool. It's simple to view and manage financial value and depreciation of assets and equipments.

Minpunten:

I have nothing to complain since Upkeep suits best all my needs and objectives.

Rick D.
Facility Manager in VS
Religieuze instellingen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Overwogen alternatieven:

Perfect CMMS for my Needs

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: Using Upkeep has been an easy process, and it helps keep everything in one place. I also like the fact that our Operations Manager sees everything that I do, from creation of work orders, to updates, and completion of work orders.

Pluspunten:

The free features are perfect for my use. My day is all about work orders, and being able to manage these work orders easily makes my day easier. We used to use paper work orders, which I had to fill out, file, and then track in another file. I would then need to create a separate report to send to the property team for review. I like having the ability to have everything in one place, without having to create so many separate reports.

Minpunten:

Nothing about this software is difficult to use. I do wish more was offered in the free version, such as reporting. I was able to use it during the free trial, but now am using the free version, in which reporting is only available in paid versions. I understand that this is how the company makes money, and I will be making the switch to a paid version when it is approved in our new budget. One thing that bugs me and hope gets fixed, is during the work order creation. I have over 120 locations and sub-locations. When I create a work order and choose the location, you should be able to begin typing the location in the box and it should self-populate the box. Right now, only the main locations will self-populate, not the sub-locations. I only have three main locations, and all the rest are sub-locations, so I have to scroll to search for the exact location I need. It's nothing major, but just an annoyance, and I hope this will be fixed soon so that any location will self-populate the box when you begin typing it.