UpKeep

UpKeep

door UpKeep Technologies

Wie gebruikt UpKeep?

Voor productie, facilitair beheer, wagenparken, hotels, olie en gas, bouw, gemeenten, distributie, opslag, restaurants, nutsbedrijven, kerken, onderwijs, voedselverwerking, verpakking.

Wat is UpKeep?

Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.

UpKeep - Details

UpKeep Technologies

http://www.onupkeep.com

Opgericht in 2014

UpKeep - Prijsoverzicht

UpKeep heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. UpKeep betaalde versie vanaf US$ 35,00/maand.

Beginprijs

US$ 35,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van UpKeep

Asset tracking software
Activiteiten volgen
Afschrijvingsbeheer
Audittrail
Beheer van afvalverwijdering
In- en uitchecken
Locatie bijhouden
Reserveringenbeheer
Streepjescodes/RFID
Beheer van technici
Factureren
Kalibratiebeheer
Mobiele toegang
Preventief onderhoud
Sleutels- en slotenbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Apparatuurbeheer
Beheer van IT-assets
Beheer van onderdelen
Beheer van softwarelicenties
CMMS
Energiebeheer
Faciliteitenbeheer
Garantiebeheer
Onderhoudsbeheer
Planning van preventief onderhoud
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Apparatuurbeheer
Beheer van vaste activa
Bezoekersbeheer
Commercieel vastgoed
Faciliteitsplanning
Incidentenbeheer
Inspectiebeheer
Inventarisatie
Kamerplanning
Leveranciersbeheer
Preventief onderhoud
Ruimtebeheer
Voor scholen
Werkorderbeheer
Woningen
Betalingen innen in de buitendienst
Contactendatabase
Contractbeheer
Elektronische handtekening
Factureren
Mobiele toegang
Offertes
Online tijdklok
Plannen
Routering
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Afschrijvingsbeheer
Audittrail
Beheer van afvalverwijdering
Boekhouding voor activa
Documentbeheer
Levensduurbeheer van assets
Streepjescodes/RFID
Voorraad bijhouden
Archiveren en retentie
Formulieren maken en ontwerpen
Proces- en workflowautomatisering
Samenwerking
Slepen en neerzetten
Toegangsopties/machtigingen
Versiebheer
Zoeken in gehele tekst
Beheer van technici
Factureren
Inventarisatie
Klantendatabase
Mobiele toegang
Offertes
Onderhoudsplanning
Plannen
Routering
Taakbeheer
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Auditbeheer
Compliance bijhouden
Configuratiebeheer
Contract- en licentiebeheer
Inkoopbeheer
Kosten bijhouden
Leveranciersbeheer
Onderhoudsbeheer
Voorraadbeheer
Vorderingenbeheer
Aansturing van onderaannemers
Afsprakenbeheer
Beeldregistratie
Bijhouden van mislukte inspecties
Code afdwingen
Klantendatabase
Rapportsjablonen
Streepjescodes scannen
Verzendbeheer

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Benchmarking
Downtime bijhouden
Historische verslaglegging
Hoofdoorzaakanalyse
Kosten bijhouden
Kwaliteitscontrole
Prestatiemeetwaarden
Realtime rapportage
Trendanalyse
Werkorderbeheer
Assets volgen
Beheer van technici
Factureren
Kalibratiebeheer
Mobiele toegang
Plannen
Predictief onderhoud
Preventief onderhoud
Sleutels- en slotenbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Apparatuur bijhouden
Garanties bijhouden
Inventarisatie
Onderhoudsplanning
Taakbeheer
Werkorderbeheer
Assets volgen
Beheer van technici
Commercieel vastgoed
Factureren
Inspectiebeheer
Mobiele toegang
Onderhoudsplanning
Predictief onderhoud
Preventief onderhoud
Rapportage en analyse
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Woningen
Afspraakplanning
Faciliteitsplanning
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Klasplanning
Multilocatie
Personeelsplanning
Realtime planning
Reserveringsbeheer voor kamers
Resources plannen
Waarschuwingen/Meldingen
ERP
Inkooporderbeheer
Integratie in de administratie
Kwaliteitsbeheer
MES
MRP
Offertes
Onderhoudsbeheer
Rapportage en analyse
Veiligheidsbeheer
Vervoersbeheer
Conditiebewaking
Herinneringen
Inkoop
Inspectiebeheer
Leveranciersbeheer
Mobiele toegang
Onderhoudsplanning
Predictief onderhoud
Takenlijst
Werkorderbeheer
Beheer van meerdere kanalen
Beheer van productievoorraad
Beheer van retailvoorraad
Kitting
Leveranciersbeheer
Magazijnbeheer
Mobiele toegang
Nabestellingbeheer
Productidentificatie
Prognose
Rapportage en analyse
Voorraadoptimalisatie
Waarschuwingen/Meldingen
In- en uitchecken
Itembeheer
Kosten bijhouden
Leveranciersbeheer
Nabestellingbeheer
Prognose
SKU- en UPC-codes
Serienummers volgen
Streepjescodes/RFID
Voorraad bijhouden
Voorraadoptimalisatie

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Bandenbeheer
Beheer van onderdelenvoorraad
Brandstoffen bijhouden
Garanties bijhouden
Kosten bijhouden
Onderhoudsplanning
Reparatie bijhouden
Voertuiginformatie
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Contractbeheer
Inventarisatie
Klantendatabase
Offertes
Plannen
Preventief onderhoud
Routering
Taakbeheer
Terugkerende afspraken
Verzendbeheer
Werkorders maken

Reviews van UpKeep

5 van 1.129 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenservice
4,8/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,6/5
Dirk K.
Director of Operations
Vastgoed, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-7-2019

"Crucial Team Management"

Opmerkingen: This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.

Pluspunten: Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.

Minpunten: The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.

Antwoord van de leverancier

van UpKeep Technologies op 19-9-2019

Hi Dirk,

Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small.
The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level.

If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource.

Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-7-2019
Jonathan B.
Clinical Engineering Director
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 27-11-2019

"Best overall usability "

Opmerkingen: Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and upKeep was the best because of easy of use in the field. This software saves time by reducing paperwork and admin tasks.

Pluspunten: I sampled many different CMMS programs and upKeep was the only software that made the cut. This software is actually usable in the field.

Minpunten: There are a few additional features I would like to see. I would like to be able to set exact permissions per user. the amount of administrative data available to Limited Technician renders some functionality not usable. Not everyone needs a list of all vendors and customers. There needs be a permissions checkbox to limit some access and functionality per user. Depending on how this software is used, it could cause an issue. would you want everyone in your company to have a list of our all your customers and vendors? for this reason. We avoid using some features and have not upgraded to the business package.

Antwoord van de leverancier

van UpKeep Technologies op 14-4-2020

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team track work orders!

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 27-11-2019
Jessica R.
Division Coordinator
Management non-profit organisaties, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 27-5-2020

"UpKeep 1st Month "

Opmerkingen: They have been very supportive. We have taken additional time with locations naming and they have worked through this process with us.

Pluspunten: Ease of use, many options for workflows, great tutorials

Minpunten: Would like more options for importing data. Also would like tertiary location category

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 27-5-2020
Jamie P.
Grounds & Buildings Manager
Evenementenbureaus, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    4/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-2-2019

"A very strong start, but a long way to go yet."

Opmerkingen: We all like it, but the glitches are too slow at being corrected. I really don't want to switch companies but it has come up recently. I like working with the support team, they always seem very willing to help. Unfortunately the solutions they provide are hardly ever agreeable with me. I think that is usually no fault of theirs, but rather that we keep reaching the end of the program's capabilities. That is frustrating for me.

Pluspunten: I really love the layout and the ease of use. I also appreciate the diverse application to many different uses. The fact that you can access it from a phone or a computer is amazing. Very convenient that way.

Minpunten: RECURRING WORK ORDERS! There are so many glitches when you start making work orders recur. I've tried my best to provide feedback on this because it is really starting to be a deal breaker but the problems continue. 1) duplicates pop up constantly and they don't go away easily.
2) The scheduling options for recurring work orders is totally bad. Model it after Google Calendar first, then add options to make it more detailed. The fact that you can't schedule seasonal tasks without some silly back-end procedure to duplicate the work orders every year is highly frustrating.
3) Gonna need a little more flexibility in the different categories of user. My techs need to be able to create their own work orders without being a complete access administrator. There should be something in between. I trust my guys and they know their jobs, I don't need to make all their work orders for them.
4) I'd like to see some improvement in the template modules. I've not been able to benefit from them realistically even though I've tried. When you go to add them into a work order it just never seems to make much sense.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-2-2019
Larry T.
Systems Manager
Chemicaliën, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2020

"Best Maintenance Software Out There!"

Opmerkingen: Upkeep is extremely easy to train anyone on. The data and real-time communication have allowed us to implement a total predictive maintenance system which meets our IATF 16949 requirements and more.

Pluspunten: Great customized features such data trends and downtime. You can train anyone to use this software in minutes. Great customer service and price!

Minpunten: Allow non-ERP users to purchase a sub-tier to be able to use some of the Enterprise features.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2020