24SevenOffice

Wie gebruikt 24SevenOffice?

The world's most comprehensive ERP system for small and midsized businesses. Everything you need, fully integrated into one complete system.

Wat is 24SevenOffice?

24SevenOffice is the world's most comprehensive cloud ERP system for small and midsized businesses. Manage and streamline all of your business processes with AI-powered accounting, CRM, project management, time-tracking, and more. All modules are seamlessly integrated and will lay the foundation for a more efficient, productive and collaborative work environment. 24SevenOffice has been developed since 1997 and is trusted by more than 42,000 businesses worldwide.

24SevenOffice - Details

24SevenOffice

http://24sevenoffice.com

Opgericht in 1997

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
24SevenOffice-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

24SevenOffice - prijsoverzicht

24SevenOffice heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. 24SevenOffice betaalde versie vanaf US$ 9,00/maand.


Beginprijs

US$ 9,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Functies van 24SevenOffice

  • Accountancybedrijven
  • Beheer van vaste activa
  • Belastingbeheer
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporders
  • Nonprofits
  • Onkosten bijhouden
  • Overheidsinstellingen
  • Payrollbeheer
  • Projectadministratie
  • Toetsing van bankgegevens

Bekijk de volledige lijst van Boekhoudprogramma's

  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • CRM
  • Distributiebeheer
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Inkooporderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Supply-chainbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van ERP-systemen

24SevenOffice alternatieven

Meer alternatieven voor 24SevenOffice

Reviews van 24SevenOffice

5 van 29 reviews worden weergegeven

In totaal
4,4/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenservice
4,4/5
Functies
4,7/5
Waar voor je geld
4,4/5
Gediminas E.
Web Developer
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-4-2018

"Great CRM"

Pluspunten: This CRM provide a complete overview under enterprice's customers, suppliers and contacts. And everything under one roof.

Minpunten: There is missing one and only improvement. Their GUI cold be more user friendly. Sometimes is getting hard to find needed function.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-4-2018
Jeff F.
CEO
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-11-2019

"Professional accounting suite with built-in AI"

Opmerkingen: The 24SevenOffice team was very professional and made it easy for me to convert from my previous accounting system.

Pluspunten: 24SevenOffice is a very efficient system to work in. It has all the advanced functionality and packed with ground-breaking features (such as AI accounting). The level of automation that can achieved using this system has had a positive impact on my staffs efficiency and productivity.

Minpunten: The software offers a lot of complex features, so training is required.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-11-2019
Geverifieerde reviewer
Owner-Operator
Voedselproductie, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 3-9-2020

"Good customer support, but it took a bit to set-up."

Opmerkingen: I was very pleased with their customer service and all the features offered by the software. It offers a lot for a growing company, but we've basically been the same size for years.

Pluspunten: Once it was set up, it wasn't hard to run. It was intuitive, and even though I'm not too tech savvy, I was able to grasp what I needed in order to use this software successfully. It really helped keep our books organized so we knew what we were spending and how much we were earning.

Minpunten: It took a while to set up (but with excellent customer support). It also has a lot of features that we don't need or won't use, and it wasn't that we could pay for only what we needed. We got the whole program even though we didn't use a big portion of it.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 3-9-2020
Jørgen L.
Chief Financial Officer
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    Zonder beoordeling
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    4/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 21-7-2016
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 21-7-2016
Barbara L.
Business Development Manager
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 20-11-2019

"24SevenOffice Review"

Opmerkingen: Previously, we had paper copies of some information while other information was kept in an online file, and you never really new which location held which documents it was hit-or-miss depending who had "filed" it. Now, everything is stored in once centralized place and if information needs to be updated it is available for everyone to see quickly and easily.

Pluspunten: I like having all of our customer information, files, documents and records all in one secure place - it's quick and convenient to access!

Minpunten: There is nothing I don't like at this time - there is a lot more functionality available than I am currently using so perhaps if there was a video tutorial to walk me through all the software has to offer that would be helpful.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 20-11-2019