Wat is PHP Point of Sale?

Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt.

Wie gebruikt PHP Point of Sale?

De focus ligt op kleine bedrijven/startups die een kosteneffectieve oplossing nodig hebben om voorraad en verkoop te beheren.

PHP Point of Sale - Details

PHP Point Of Sale

Opgericht in 2010

PHP Point of Sale - Details

PHP Point Of Sale

Opgericht in 2010

Video's en afbeeldingen van PHP Point of Sale

PHP Point of Sale-video
PHP Point of Sale Software - 1 - miniatuur
PHP Point of Sale Software - 2 - miniatuur
PHP Point of Sale Software - 3 - miniatuur
PHP Point of Sale Software - 4 - miniatuur
PHP Point of Sale Software - 5 - miniatuur

Vergelijk de kosten van PHP Point of Sale met soortgelijke producten

Vanaf

US$ 34,00/maand
N/A
US$ 89,00/maand
US$ 39,00/maand

Gratis versie

Gratis versie Nee
Gratis versie Ja
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

PHP Point of Sale - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Windows (lokaal)
  • Linux (lokaal)

Training

  • Live online
  • Documentatie

Functies van PHP Point of Sale

  • API
  • Aandelenbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Afbetalingsbeheer
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van retailvoorraad
  • Betalingen verwerken
  • Btw-beheer
  • CRM
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Klantenaccounts
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Offline toegang
  • Orderautomatisering
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Retail POS
  • Retourbeheer
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transactiegeschiedenis
  • Verkooporders
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • eCommerce-beheer

Bekijk de volledige lijst van Kassasystemen

  • API
  • Aandelenbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van retailvoorraad
  • Btw-beheer
  • Cashbeheer
  • E-mailmarketing
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Meerdere valuta's
  • Multilocatie
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prijs- en margebeheer
  • Prijsbeheer
  • Productcatalogus
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Retailbeheer
  • Retourbeheer
  • Retouren bijhouden
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Transactiegeschiedenis
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraad bijvullen
  • Voorraadbeheer
  • eCommerce-beheer

Bekijk de volledige lijst van Kassasystemen voor detailhandel

  • API
  • Aandelenbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van retailvoorraad
  • CRM
  • E-mailmarketing
  • Elektronische betalingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Magazijnbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Multilocatie
  • Offline toegang
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Postorder
  • Prognose
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Retourbeheer
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Verkooporders
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Vervoersbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Voor de detailhandel
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraad bijvullen
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Voorraadoptimalisatie
  • eCommerce-beheer

Bekijk de volledige lijst van Retail software

  • API
  • Aandelenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Btw-beheer
  • CRM
  • Cashbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • In- en uitklokken
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Klantenaccounts
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Retourbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Tabellenbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transactiegeschiedenis
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Voor de detailhandel
  • Voor iPad-apparaten
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • eCommerce-beheer

Bekijk de volledige lijst van iPad kassasysteem

Alternatieven voor PHP Point of Sale

Meer alternatieven voor PHP Point of Sale

Reviews over PHP Point of Sale

Lees alle 306 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van score

5
220
4
68
3
15
2
3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Bryan L.
Bryan L.
Store Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

I have been using PHP Point of Sale for over 3 years now. I am very happy with the value and support

5 4 jaar geleden

Pluspunten:

Great support, if you have an issue they will take care of you. It is so comforting to know that there is a real person that will help you out when you are in a jam. They are also innovating, they don't rest on there past performance. I always see new features that I am happy they have added.

Minpunten:

I am very happy with it. However, if I had to chose something it would be better accounting for a whole business picture of your performance.

Bob M.
owner in VS
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A lot of value for the price

5 vorig jaar

Opmerkingen: We used a fairly old, desktop-based POS for years. When web-based POS's started coming out, it seemed that they offered some significant advantages - though our first try with one (Hike POS) was an utter failure, based on what was promised with it. PHP POS worked great right from the start. The features they promoted all worked great - in fact, the biggest challenge was in determining how to utilize it's full potential. We've used both the downloaded and hosted version of it, which are virtually identical. We've used it on Windows pc's, ipads, and android devices. As mentioned, they offer exceptional support, including a robust feature request/implementation feature. They don't seem to pursue the same level of marketing as other POS systems, which I'm guessing would account for why they charge only about half the price of similar setups. We're all extremely happy with it.

Pluspunten:

There are an incredible number of ways to customize the software, and the range of capabilities is equal to POS software that's far more expensive. On top of that, there's support that surpasses pretty much any other software I've ever used.

Minpunten:

I'd kind of like to see certain reports that aren't readily available, but that's an awfully minor issue.

Carmen V.
Owner in Nederland
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

I don't know how we dit it without PHP Point of Sale

4 2 maanden geleden

Opmerkingen: As a small business owner of a dog store and groomer, a web shop and store took up so much of my time. Especially the syncing of the products in the shop and the store, because sometimes I would forget to do that, so people would buy a product online that was sold out in the store.
After many comparisons I chose PHP Point of Sale and from day 1 that it was up and running I felt a lot calmer.

Pluspunten:

There is little not to like about this product. It is easy to set up. Has a ton of features, not even all of which we use. And offers so much more compared to other POS systems, truly value for money. What I especially love is the fact that I don't have to spend extra time on inventory and synchronization between store and web shop. And what I also love is that every new product I create in PHP POS is immediately available in the webshop. The possibilities are great, the support is great and fast and the program is very easy to use even for people who have never worked with a POS system before.

Minpunten:

Our only problem was with syncing the products. I wasn't aware that all the products were re-entering my webshop, so suddenly there were a lot of duplicates and I had to spend some extra time on them. But that could also have been a stupid mistake on my part.

Rick H.
Owner in VS
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Ricks Picks Review

2 5 jaar geleden

Opmerkingen: Chris is great to work with! Without chris I could not deal with this Service. His help is valued
The best possible value for what you get - thats for sure
I see this cloud service in this infancy. It needs a lot of upgrades.
My biggest issue is that it is not a system designed for a fast pace retail store - with a line of customers.
What I do like is that ti is very easy to edit sales and fix them after the fact
The reporting got better but stilll needs work
The Layaway/special order function works but not perfect.
The way the financial numbers are handled needs to get updated a bit. For example - if you do not put a cost in for an item immediately then statr selling the items, the system does not look back in history to calcukate the true profit, it assumes it was zero until the cost was put in, sometimes you have to sell something before you know what the cost is...

Pluspunten:

I already wrote it before

Minpunten:

Already wrote it

Roger C.
owner/Master Tech in VS
Consumentendiensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Outstanding service

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Migration was a breeze, [SENSITIVE CONTENT] is right on top of things! Learning curve was very minimal and easy to adapt!

Pluspunten:

Outstanding local (USA) customer service, migration was very painless and took little to no time! the lay out is neat and easy to navigate. Issues are addressed promptly and effectivly.

Minpunten:

Sometimes if correct wording for repairs isn't used it has a hard time finding them. Can't obtain a work order authorization signature and no before and after function check lists.