Wat is dualmon?

Toegang op afstand en ondersteuning eenvoudig gemaakt. Onbeperkte on-demand hulp op afstand voor $ 99 per jaar en abonnementen voor onbeheerde toegang op afstand vanaf $ 99 per jaar voor 10 computers, waarmee dualmon de prijsleider is voor oplossingen voor toegang op afstand. Gebruikers hoeven niets te installeren om hulp te krijgen. Bevat 10 plekken voor supportvertegenwoordigers en onbeperkte sessies. Aangepaste cobranding, sessie-opname, bestandsoverdracht, printen op afstand, diagnostiek op afstand, gebruiksrapportage en meer. Start nu je gratis proefversie van twee weken.

Wie gebruikt dualmon?

Toegangsservice op afstand op ondernemingsniveau voor kleine/middelgrote bedrijven. Onbeperkte on-demand hulpsessies op afstand zijn perfect voor technische ondersteuningsbedrijven van elke omvang. Ook zijn onbeheerde toegangsprogramma's beschikbaar.

dualmon - Details

dualmon

Opgericht in 2011

Video's en afbeeldingen van dualmon

dualmon-video
▶︎

dualmon - Details

dualmon

Opgericht in 2011

Vergelijk dualmon met soortgelijke producten

Vanaf

US$ 49,00/jaar
US$ 20,00/maand
US$ 12,85/maand
N.v.t

Gratis versie

Gratis versie Ja
Gratis versie Ja
Gratis versie Ja
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

dualmon - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Documentatie

Functies van dualmon

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afdrukbeheer
  • Afdrukken op afstand
  • Applicatiebeheer
  • Authenticatie in twee stappen
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligd aanmelden
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Desktopvirtualisatie
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersbeheer
  • Integraties van derden
  • Live chatten
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Overzichtsrapporten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Probleemoplossing
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Schermopname
  • Servercontrole
  • Slepen en neerzetten
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang tot meerdere monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Update en installatie op afstand
  • Uptimerapportage
  • Verificatie/authenticatie
  • Whiteboard

Bekijk de volledige lijst van Remote desktop software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Authenticatie in twee stappen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligd aanmelden
  • Bewaking
  • CRM
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Gebruikersbeheer
  • Integraties van derden
  • Live chatten
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Onbeheerde toegang
  • Overzichtsrapporten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Servercontrole
  • Sessieoverdracht
  • Sessies opnemen
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tweewegs audio en video
  • Update en installatie op afstand
  • Video-ondersteuning
  • Videovergaderen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Software voor ondersteuning op afstand

dualmon alternatieven

Meer alternatieven voor dualmon

Reviews van dualmon

Lees alle 99 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,6
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,9

Reviews op basis van score

5
71
4
25
3
3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
David H.
David H.
Coach in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 501-1.000 werknemers
Used the Software for: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Dualmon makes it all so simple

5 3 jaar geleden

Pros:

I access my computers as well as friends and family from all over the world. I get a bundle package that is economical per computer and allows me to group them based on the different groups I am helping.

Cons:

If they were going to improve it, I would like a way to stay connected for a set amount of time and a set amount of time since last activity.

Steve G.
Software Developer in Australië
Computersoftware, Zelfstandig ondernemer
Used the Software for: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best Remote Support Software I Have Ever Used.

5 5 maanden geleden

Comments: It has been the perfect remote support solution for my software business. I often have to remote connect to a customer's computer (or a potential customer's computer) to resolve an issue they're having (which 9 times out of 10 is because they don't read the simple to follow instructions). After having various remote solutions previously I would never change from Dualmon.

Pros:

I have used other, more expensive, remote support software but I have to say that Dualmon is the best one I have ever used. It is very easy to initiate a remote session with my customers, and my customers have no trouble getting it working on their end as it provides them with interactive step-by-step instructions.

Cons:

The only issue I've ever really had is when it *very occasionally* decides to do an update on my end when I'm remote connecting to a customer's computer. It's not really a problem though because the updates only take seconds.

William W.
Director / Computer Engineer in VK
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Used the Software for: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Best Remote Access Software

5 2 weken geleden New

Comments: check on regular clients main systems after business hours, run updates if required and reboot them if required. repair software issues on attended and unattended clients systems. determine if software or hardware issue.

Pros:

Once remote connection established it stays connected even if remote system has rebooted. you can also have more than 1 remote connection simultaneously connected. having up to 5 unattended computer connections. very cost effective.

Cons:

only 5 unattended connections. would like a little more.

Cristian V.
Principal in VS
Civiele techniek, 2-10 werknemers
Used the Software for: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Recommended

3 vorig jaar

Comments: Decent experience, should improve speed

Pros:

It's easy to use and to implement, it has multiple users and it is very reasonably priced.

Cons:

It is slow compared to other similar software

Oren H.
VP in Israël
Afdrukken en drukwerk, 11-50 werknemers
Used the Software for: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Why Dualmon

5 2 maanden geleden

Comments: I have used TEAMVIEWER all these years and Tualmon does not fall of them.
I was looking for software that would give me a solution for remote access and this software does it excellently, it will do almost everything and every time it gets better and better.

Pros:

I have used TEAMVIEWER all these years and TUALMON does not fall short of them if not better. I was looking for software that would give me an answer and rise at a reasonable price and DUALMON gave me the solution big time. It has all the options that other software has and even more.

Cons:

The only thing that sometimes bothers me is the response time which is sometimes a bit slow but it can also be a hardship problem of the internet