Wat is User.com?

User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken.

Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek.

Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf.

Wie gebruikt User.com?

Een oplossing voor marketing automation waarmee kleine bedrijven, startups, ondernemingen, bureaus en meer gebruikers kunnen automatiseren en beheren via een omni-marketingdashboard.

Waar kan User.com worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • User.com
  • Gevestigd in Warsaw, Polen
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 6 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 19 andere

Over de leverancier

  • User.com
  • Gevestigd in Warsaw, Polen
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 6 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 19 andere

Video's en afbeeldingen van User.com

User.com Software - 1
User.com Software - 2
User.com Software - 3
User.com Software - 4
User.com Software - 5
Nog 6 andere bekijken
User.com-video
User.com Software - 1
User.com Software - 2
User.com Software - 3
User.com Software - 4
User.com Software - 5

Vergelijk de kosten van User.com met soortgelijke producten

User.com

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 67,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 9,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef

Functies van User.com

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Antwoordbeheer
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bevestigingen/herinneringen
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatbot
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Documenten opslaan
  • Doelaccountidentificatie
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • Externe ondersteuning
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geotargeting
  • Geplande berichtgeving
  • Handtekeningenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalendersynchronisatie
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • MMS
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Massa-sms
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele coupons
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Online implementatie
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Social marketing
  • Softphone
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Voor meerdere talen
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor User.com

Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Volledig uitgerust digitaal marketingplatform voor marketingbureaus
An advanced Business Management SaaS with all the features you need. Used in 60 countries by 1500 companies for the last 23 years.
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent

Reviews over User.com

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,8
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
79%
4
15%
3
3%
1
3%
Amadeusz
Amadeusz
Project manager in Polen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A complex tool for live chat and automations on your website

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

First I had an experience with their live chats, which was very pleasant. Later, i had to create automations like pop-ups and in the beginning it wasn't so intuitive, but thanks to their support and docs, soon i was able to create whatever automations i wanted to

Minpunten:

I really miss a section of the tool where i could gather product feedback from users

Jakub
Jakub
Web Analyst in Polen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Magnificent support, and a good product

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: I was truly satisfied we chose User.com. It wasn't easy to learn, but it was a profitable investment. Make sure you share your know-how with your team so that you're not the only one who understands what's going on under the hood.

Pluspunten:

Well, it's their support. I had to spend dozens of hours configuring it and creating well-working automation rules. At that time, I had lots of questions. Too often I heard "it's not possible at the moment", but many times I got five-star assistance, including some extra debugging and programming tips. But in fact, the tool itself does its job very well and if I had to choose the app for marketing automation, I would probably pick User.com again. It has many useful features, they are working perfectly.

Minpunten:

It has a quite steep learning curve, so you need to invest some time first to learn what you can and what you can't do. It lacks of some basic functions, like subscription management for email subscribers; it also does not let you copy and paste automation blocks, so you often have click, and click, and click…

Geverifieerde reviewer
Co-founder, web & graphic designer, PM, front-end developer in Polen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Software with a lot of potential but significant number of errors

3,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

It surely offers a lot of functions - chat, email campaigns, CRM, marketing automations. It has potential to became an all-in-one platform. Support team, yep, UserEnagages support is AWESOME. Other companies could learn from them.

Minpunten:

UX is simply TERRIBLE, to tell the truth it took me a lot of time to get around some features like sending email campaigns. Mobile app is almost non-functional, so it is safer to assume that there is no mobile app. Web app is SLOW, terribly slow. Chat has a lot of bugs, sometimes it is hard to get ahold which conversation is new.

Reactie User.com

2 jaar geleden

Thanks for the feedback! Over the last two years, we've made vast improvements to UX, mobile, fixing bugs, and speeding up the entire database to make functionality and usability key for our users. We would love to invite you back to check the software and see what we've done since you last used it. Thanks!

Geverifieerde reviewer
Marketing Manager in Polen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great software with excellent customer service

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: I'm really content with using User.com, marketing automation and email marketing work really well. Software is easy to use, but if you can't do something by yourself their customer service is always happy to help.

Pluspunten:

User.com is really easy to use and have a lot of features. Marketing automation works really well and have great capabilities. Implementation is really easy and onboarding is great.

Minpunten:

There could be more nice-looking templates to build emails and pop-ups.

Kyrylo
Marketing Manager in Oekraïne
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Proactive support team

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Feature-rich software with great automation potential and superb support team. I was impressed when their customer success officer noticed a technical mistake in my automation setup, notified me, and fixed the issue before it messed up my email campaign.

Minpunten:

User.com automation may be difficult to configure as you need to plan the whole flow ahead. It's not as intuitive as on Intercom, but it can automate more processes in your team and provide you with more insight into the relations with your customers and users.

Reactie User.com

2 jaar geleden

Highly appreciate your review and your thoughts about our product Kyrylo including working together on a case study! It has been fantastic to hear your thoughts and feedback about how you're able to use the platform to save so much time!