Wie gebruikt User.com?

Een oplossing voor marketing automation waarmee kleine bedrijven, startups, ondernemingen, bureaus en meer gebruikers kunnen automatiseren en beheren via een omni-marketingdashboard.

Wat is User.com?

User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken.

Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek.

Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf.

User.com - Details

User.com

https://user.com

Opgericht in 2015

User.com - Prijsoverzicht

User.com heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. User.com betaalde versie vanaf US$ 49,00/maand.

Beginprijs

US$ 49,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van User.com

Account-based marketing software
Analyse
Campagnepersonalisati
Doelaccountidentificatie
Engagementbewaking
Klantensegmenten
Lead nurturing
Leadscoring
Tools voor exploratie
Voortgang bijhouden
Afspraakherinneringen
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Kalendersynchronisatie
Klantendatabase
Mobiele toegang
Multilocatie
Online betalingen
Online reserveren
Reserveringsbeheer voor kamers
Terugkerende afspraken
Afstemming van klanten en vastgoed
Campagnebehee
Contactenbeheer
E-mailmarketing
Interactie bijhouden
Leads beheren
Referenties bijhouden
Segmentering
Waarschuwingen voor vastgoed
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Documenten opslaan
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Live chatten
Offertes en voorstellen
Prognose
Scannen van vistekaartjes/-badges
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Campagnebehee
Escalatiebeheer
Gemengd callcenter
Handmatig kiessysteem
Inbound callcenter
Interactive Voice Response (IVR)
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Oproepscripts
Outbound callcenter
Predictief kiezen
Progressief kiessysteem
Rapportage en analyse
Realtime chatten
Wachtrijbeheer
A/B-tests
Abonneebeheer
Afbeeldingenbibliotheek
Autoresponders
Bestemmingspagina's en webformulieren
CAN SPAM-compliance
Door gebeurtenissen geactiveerde e-mail
Drip -campagnes
Dynamische inhoud
Klantenonderzoeken
Lijstbeheer
Rapportage en analyse
Sjabloonbeheer
Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
WYSIWYG-e-maileditor
Antwoordbeheer
Archiveren en retentie
E-mailcontrole
Gedeelde inboxes
Gegevensherstel
Gestandaardiseerde antwoorden
Handtekeningenbeheer
Routering
Spamblokkering
Wachtrijbeheer
Witte lijst/zwarte lijst
Contactendatabase
Gegevens importeren en exporteren
Integratie van leaddatabase
Lead nurturing
Leads vastleggen
Leadscoring
Leadsegmentering
Pipelinebeheer
Tools voor exploratie
Verificatie/validatie van leads
Aanpasbare branding
Geotargeting
Gestandaardiseerde antwoorden
Integratie van derden
Offline formulier
Overdrachten en routering
Proactief chatten
Scherm delen
Websitebezoekers bijhouden
A/B-tests
Aanpasbare CTA's
Analyse/ROI volgen
Bestemmingspagina's en webformulieren
Drip -campagnes
Dynamische inhoud
Leadscoring
Sales Intelligence
Segmentering
Social marketing
Websitebezoekers bijhouden
Zoekmachinemarketing
A/B-tests
Aanbevelingstoepassing
Behavioral targeting
Conversies bijhouden
Doelgroeptargeting
Geotargeting
Mobiele retargeting
Personalisatie
Retargeting via sociale media
Contactenbeheer
Geplande berichtgeving
MMS
Massa-sms
Messaging in twee richtingen
Mobiele coupons
Opiniepeilingen en stemmen
Personalisatie van berichten
Rapportage en analyse
Shortcodes
Trefwoorden voor mobiel
Winstspellen va sms
Activiteiten van werknemers monitoren
Beheer van vergaderingen
Elektronische handtekening
Externe ondersteuning
Externe toegang
Live chatten
Samenwerking
Softphone
Taakbeheer
Tijdzones bijhouden
Videochat
Webvergaderen

Reviews van User.com

5 van 20 reviews worden weergegeven

In totaal
4,5/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenservice
4,6/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,4/5
Marcin J.
Marketing Manager
Automotive, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-4-2020

"Marketing machine that can boost your effectiveness with no need of IT team"

Pluspunten: If you know basics of Google Tag Manager, User.com is a very flexible tool that can broaden your range of possibilities when it comes to marketing efforts. For marketing teams in startups, it's a great way to do more things without waiting for IT team to do it for you.

Minpunten: Some features aren't so flexible as they could be.

Antwoord van de leverancier

van User.com op 20-4-2020

Thank you so much for taking the time to leave us this amazing review. It's a pleasure to work together with you.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-4-2020
Evelyn R.
Customer Support
Schoolleiding, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-8-2016

"Conversion rate UP"

Opmerkingen: I started using UserEngage when I began to struggle with a low conversion rate on my side. I couldn't afford well-known platforms and I found UserEngage on Quora as the alternative.

Pluspunten: + super advanced marketing campaign builder
+ easy to install (custom script, JS)
+ custom attributes you can add

Minpunten: - advanced Actions can be confusing
- basic look of a live chat (but I see they improved it though)

Antwoord van de leverancier

van UserEngage op 24-8-2016

Thank you Evelyn! Yes, we know that the number of functions may be overwhelming ... but with our step-by-step guide and Customer Support, I'm sure you will be able to build powerful campaigns!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-8-2016
Geverifieerde reviewer
Co-founder, web & graphic designer, PM, front-end developer
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    2/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    3/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 10-3-2018

"Software with a lot of potential but significant number of errors"

Pluspunten: It surely offers a lot of functions - chat, email campaigns, CRM, marketing automations. It has potential to became an all-in-one platform. Support team, yep, UserEnagages support is AWESOME. Other companies could learn from them.

Minpunten: UX is simply TERRIBLE, to tell the truth it took me a lot of time to get around some features like sending email campaigns. Mobile app is almost non-functional, so it is safer to assume that there is no mobile app. Web app is SLOW, terribly slow. Chat has a lot of bugs, sometimes it is hard to get ahold which conversation is new.

Antwoord van de leverancier

van User.com op 7-5-2020

Thanks for the feedback!

Over the last two years, we've made vast improvements to UX, mobile, fixing bugs, and speeding up the entire database to make functionality and usability key for our users.

We would love to invite you back to check the software and see what we've done since you last used it. Thanks!

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 10-3-2018
Monika S.
Manager
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-8-2016

"Some fedback"

Opmerkingen: Hey. Wanted to share my quick feedback about userengage experience. Actually, the idea is cool, guys, your customer service is awesome, after few days i've already understood how to use the main functions, love testing your actions everyday. It needs to be more functionable, but the idea is great.

Pluspunten: Customer support is pretty quick! Nobody wants to waste their time for waiting answers. I hate asking something from Customer support service, cause almost all of them are not answering at all or it took ages waiting, but you made me change my thoughts, Bravo)) Love design, that everything in right place

Minpunten: i took a look at some Youtube videos on your channel, good idea, it's better for me to actually SEE your functions in action without explaining in chat.
and there was some difficulties with building the ACTIONS, need more time to analyse it deeper.

Antwoord van de leverancier

van UserEngage op 24-8-2016

Thank you for your feedback! Appreciated!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-8-2016
Leszek S.
Manager
Kantoorbenodigdheden, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-4-2020

"Good job;)"

Pluspunten: Over the last few months, I’ve been quite impressed with the product and support from User.com. In my experience with creating automation campaigns, I’ve been able to turn lots of repetition into easy automatic tasks and creating and running email campaigns are a smooth process that gets great interaction, that I can then follow up with my team.

Minpunten: Over the last few months, I’ve been quite impressed with the product and support from User.com. In my experience with creating automation campaigns, I’ve been able to turn lots of repetition into easy automatic tasks and creating and running email campaigns are a smooth process that gets great interaction, that I can then follow up with my team.

Antwoord van de leverancier

van User.com op 10-4-2020

Thanks for the positive feedback! We're always striving to provide the best tools for our customers, and it looks like that was something that we were able to do for you. Cheers!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-4-2020